eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Milejów › Dostawa produktów i środków chemicznych niezbędnych w zakresie bieżącego funkcjonowania Oczyszczalni ścieków w Milejowie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-05-21

Ogłoszenie nr 510099899-N-2019 z dnia 21-05-2019 r.

Spółka Wodno-Ściekowa w Milejowie: Dostawa produktów i środków chemicznych niezbędnych w zakresie bieżącego funkcjonowania Oczyszczalni ścieków w Milejowie

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 530134-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Spółka Wodno-Ściekowa w Milejowie, Krajowy numer identyfikacyjny 43058562500000, ul. ul. Klarowska 23, 21-020 Milejów, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 883 352 611, e-mail sws-mil@wp.pl, faks .
Adres strony internetowej (url): www.swsmilejow.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Spółka Wodno-Ściekowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa produktów i środków chemicznych niezbędnych w zakresie bieżącego funkcjonowania Oczyszczalni ścieków w Milejowie

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa produktów i środków chemicznych niezbędnych w zakresie bieżącego funkcjonowania Oczyszczalni ścieków w Milejowie: Zadanie 1. Nazwa produktu - tlenek wapnia, wzór chemiczny CaO. ? skład chemiczny wg PN EN 459-2:2003 r. ? nr CAS 1305-78-8 ? nr ENICES 215-138-9 ? klasyfikacja WE nr 1272/2008 ? zastosowanie do korekty pH ścieków i higienizacji odpadów ? granulacja 0,00-1,00 mm ? stężenie 88-98% ? ciężar nasypowy 0,9-1,2 Mg/m3 ? zapotrzebowanie w roku 60 Mg ? termin realizacji: 3 dostawy cementonaczepą VI-XI 2019 r. ? miejsce dostarczenia - oczyszczalnia ścieków w Milejowie Zadanie 2. Nazwa produktu - nazwa handlowa - wapno chlorowane, podchloryn wapnia. - identyfikator 017-012-00-7 - kod towaru 500245 - Klasyfikacja O,C,N, R:8-22-31-34-50 - zawartość chloru aktywnego nie mniej niż 20% - zapotrzebowanie w roku 2 Mg - realizacja: w 2 partiach po 1000 kg - termin realizacji VI-XI.2019 r. - miejsce dostarczenia - oczyszczalnia ścieków w Milejowie. Zadanie 3. Nazwa produktu - koagulant do chemicznego oczyszczania ścieków po reaktorze biologicznym oczyszczalni ścieków, przed osadnikami wtórnymi - UE 67/548/EWG - charakterystyka chemiczna - wodny roztwór chlorku glinu, polichlorku glinu, chydroksychlorku glinu i tp. - stosunek AL : Cl = 1,8-2,0 - gęstość w 20°C= min. 1,28 g/cm³ - lepkość dynamiczna min 115 MPa-s; kinetyczna min 90 cSt - pH min.4.2 - zasadność min 80 - zapotrzebowanie w roku 60 000 l - dostawa - 12 szt. dostaw cysterną samochodową po 5000 l każda - termin realizacji IV-XI.2019. - potencjalny Wykonawca dostarczy razem dokumentami przetargowymi 1 litr oferowanego środka w celu wykonania prób laboratoryjnych Zadanie 4. Nazwa produktu - flokulant, środek wspomagający proces zagęszczania osadów ściekowych pozwalający uzyskać efekt zagęszczenia 5% s.m., w formie płynnej emulsji - charakterystyka chemiczna: aktywność jonowa - bardzo mocno kationowa - gęstość przy 20°C = 0,98- 1,2g/cm³ - bardzo dobrze rozpuszczalny w wodzie - pH > min4 - lepkość dynamiczna przy 20°C <=4000 MPa.s; kinetyczna >= 7,0 mm2/s - zastosowanie do prasowania osadów ściekowych - stan skupienia - wodny roztwór - EWG 67/548 - WE 1999/45 - CAS 64742-46-7 - EINECS 265-148-2 - zapotrzebowanie w roku - 4 000 l tj. 4 paletokontenery o pojemności 1 000 l każdy - paletokontenery spełniające wymagania bhp, stanowią własność Wykonawcy. Opróżnione zbiorniki będzie odbierał dostawca na własny koszt, lub po uzgodnieniu przekaże je Zamawiającemu, - termin realizacji V-XII.2019 r., dostawa w partiach określonych przez Zamawiającego - miejsce dostarczenia - oczyszczalnia ścieków w Milejowie, rozładunek po stronie Wykonawcy - potencjalny Wykonawca dostarczy razem z dokumentami przetargowymi 20 litrów oferowanego środka w celu dokonania prób laboratoryjnych. Zadanie 5. Nazwa produktu: Test kuwetowy CHZT LCK 014 - 12 op. (1 000-10 000) Test kuwetowy CHZT LCK 514 - 6 op. (100 -2 000) Test kuwetowy CHZT LCK 314 - 4 op. (15 - 150) Test kuwetowy CHZT LCK 414 - 2 op. ( 5 - 60) Test kuwetowy N LCK 138 - 4 op. ( 1 -16 ) Test kuwetowy N LCK 238 - 4 op. ( 5 -40 ) Test kuwetowy N LCK 338 - 4 op. ( 20 - 100 ) Test kuwetowy P LCK 348 - 2 op. ( 0.5 - 5.0 ) Test kuwetowy P LCK 349 - 2 op. ( 0,05 - 1,50 ) Test kuwetowy P LCK 350 - 2 op. ( 2 - 20 ) Test kuwetowy NH 4 LCK 303 - 1 op. ( 2 -47 ) Test kuwetowy NO_3 LCK 339 - 1 op. (1,0 - 60,0 ) Test kuwetowy CL LCK 311 - 2 op. ( 1 - 70 - 1000 ) Test kuwetowy SO4 LCK 153 - 2 op. ( 40 - 150 ) WZORCE ph poj. 0,5l 5 szt. ; w tym 2 szt. 2283449 ( 4,01 ) 2 szt. 2283549 ( 7,00 ) 1 szt. 2283649 (10,01 ) NAKŁADKI DO SONDY TLENOWEJ LBOD 1 szt. NAKŁADKI DO SONDY TLENOWEJ LDO 2 szt. lub inne równoważne, kompatybilne i dopuszczone do stosowania na posiadanych przez Zamawiającego urządzeniach pomiarowych firmy HACH LANGE. (W przypadku rozwiązań równoważnych Zamawiający zastrzega sobie obowiązek złożenia przez Wykonawcę pisemnego potwierdzenia dopuszczenia do stosowania przedmiotowych zamienników, wydanego przez producenta urządzeń lub jego autoryzowanego przedstawiciela). Testy fotometryczne w chwili dostawy powinny posiadać termin przydatności co najmniej 18 miesięcy. - termin realizacji: VI - XI 2019 r. - miejsce dostarczenia - Spółka Wodno-Ściekowa w Milejowie. Uwaga: 1) Termin realizacji dostaw od daty złożenia zamówienia drogą elektroniczną na wskazany przez Wykonawcę adres e-mail - stanowi kryterium oceny ofert dla zadań 1, 2 i 5. Zamawiający określa go w przedziale od 1 dnia (termin minimalny) do 14 dni (termin maksymalny). 2) Termin realizacji dostaw dla zadań nr 3 i 4 wynosi 14 dni od daty złożenia zamówienia drogą elektroniczną na wskazany przez Wykonawcę adres e-mail. 3) Ze względu na specyfikę dostaw rozmiar przedmiotu zamówienia określony jest szacunkowo mimo określenia go przez zamawiającego z należytą starannością. Rzeczywista ilość dostaw wynikać będzie z faktycznego zapotrzebowania zamawiającego i może ulec zmianie-zmniejszeniu w zależności od potrzeb wynikających z ilości dopływających ścieków oraz czynników technologicznych, przy czym wykonawca nie będzie rościł pretensji, ani żądał rekompensaty finansowej, jeżeli ilość ta będzie mniejsza niż wskazana w niniejszej SIWZ. 4) Do dostarczonych produktów i środków Wykonawca zobowiązany jest zgodnie z obowiązującymi przepisami dostarczyć Zamawiającemu karty produktów oraz świadectwo zgodności wyrobu z odpowiednią normą.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 24.00.00.00 - Produkty chemiczne


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Zadanie 1

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/04/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 45779.77
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Centrum Wypalu Wapna Częstocice Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Świętokrzyska 27
Kod pocztowy: 27-400
Miejscowość: Ostrowiec Świętokrzyski
Kraj/woj.: świętokrzyskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 29484
Oferta z najniższą ceną/kosztem 29484
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 33372
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Zadanie nr 2

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt 1) ustawy Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie, w przypadku gdy: "nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu". W postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na Zadanie 2: "Wapno chlorowane, podchloryn wapnia" nie złożono żadnej oferty. Biorąc pod uwagę powyższe, zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy prawo zamówień publicznych.

CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Zadanie nr 3

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/04/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 227872.40
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: WĘGLO-STAL Waldemar Biskupek
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Chorzowska 50B
Kod pocztowy: 44-100
Miejscowość: Gliwice
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 235422.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 235422.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 253134.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: Zadanie nr 4

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/04/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 24885.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 5
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: ALLIED SOLUTIONS POLAND Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Łyżwiarska 1/11
Kod pocztowy: 02-505
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 38376.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 38376.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 55251.60
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 5

NAZWA: Zadanie nr 5

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/05/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 12460.27
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Hach Lange Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Krakowska 119
Kod pocztowy: 50-428
Miejscowość: Wrocław
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 21918.79
Oferta z najniższą ceną/kosztem 21918.79
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 21918.79
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.