eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mogilany › Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie Gminy Mogilany Zadanie I - budynek 1 - Szkoła Podstawowa w Gaju

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-05-21

Ogłoszenie nr 510099783-N-2019 z dnia 21-05-2019 r.

Gmina Mogilany: Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie Gminy Mogilany Zadanie I - budynek 1 - Szkoła Podstawowa w Gaju

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Dofinansowanie Projektu: "Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie Gminy Mogilany" - projekt nr RPMP.04.03.01-12-0233/18 współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020 - Działanie 4.3 Poprawa efektywności energetycznej w sektorze publicznym i mieszkaniowym, Poddziałanie 4.3.1 Głęboka modernizacja energetyczna budynków użyteczności publicznej - ZIT.

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 532543-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540071630-N-2019


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Mogilany, Krajowy numer identyfikacyjny 35155565400000, ul. Rynek 2, 32-031 Mogilany, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 12 270 10 13 wew. 245, e-mail zp@mogilany.pl, faks 122 701 677.
Adres strony internetowej (url): www.mogilany.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie Gminy Mogilany Zadanie I - budynek 1 - Szkoła Podstawowa w Gaju

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.271.1.14.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

: 3.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach inwestycji pod nazwą: Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie Gminy Mogilany Zadanie I - budynek 1 - Szkoła Podstawowa w Gaju 1) Budynek Szkoły Podstawowej w Gaju przy ul. Szkolnej 73 jest budynkiem wolnostojącym, składającym się z czterech segmentów połączonych centralnie umieszczoną przewiązką. Konstrukcja budynku tradycyjna, ściany zewnętrzne murowane, trójwarstwowe z cegły ceramicznej i wypełnienia ze styropianu, obustronnie tynkowane. Ściany części piwnicznej również trójwarstwowe z wykończeniem z cegły klinkierowej. Strop pod dachem szkoły gęsto żebrowy, dach nad salą gimnastyczną na konstrukcji stalowej kryty blachą. Kubatura: 15.013,00 m3. 2) Zakres inwestycji obejmuje: a) docieplenie ścian zewnętrznych budynku, b) docieplenie stropu pod dachem i dachu, c) wykonanie izolacji pionowej i docieplenie ścian fundamentowych, d) wymiana starej stolarki okiennej i drzwiowej oraz luksferów na okna, e) roboty dodatkowe. 3.2. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z: projektem budowlanym i wykonawczym, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiarami robót, które to określają szczegółowy zakres zamówienia. Szczegółowy zakres zamówienia określa załączona do SIWZ dokumentacja techniczna: Załącznik nr 7 - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB), Załącznik nr 8 -Przedmiary robót, Załącznik nr 9 - projekt budowlany i wykonawczy. 3.3. Jeśli w czasie opracowania oferty, Wykonawca stwierdzi brak zestawienia pewnych robót to w ramach zapytań należy wyjaśnić z Zamawiającym. 3.4. Jeśli Wykonawca nie zgłosi braku zestawienia robót to Zamawiający uważa, że wszystkie roboty zostały zestawione w przedmiarach i wycenione w poszczególnych pozycjach. 3.5. Podane w przedmiarze podstawy wyceny nie obowiązują, ceny jednostkowe podane przez wykonawcę wyliczone powinny być według kalkulacji własnej. 3.6. Wykonawca obliczy wartość zadania na podstawie ilości zaplanowanych prac zestawionych w przedmiarach robót i cen jednostkowych za jednostkę obmiaru. 3.7. Wykonawca załączy do oferty kosztorys uproszczony sporządzony zgodnie z przedmiarami robót, który jest załączony do SIWZ (załącznik nr 8 - przedmiary robót). 3.8. Zakres i jakość wykonanej usługi (robót) będzie każdorazowo potwierdzana przez Inspektora nadzoru wyznaczonego przez Zamawiającego. 3.9. Wykonawca zapewnia dostawę wszelkich materiałów niezbędnych do wykonania robót. 3.11. Zamawiający zaleca, aby Wykonawcy przed złożeniem oferty dokonali oględzin budynków objętych przedmiotem zamówienia i terenu przyległego. 3.12. Podstawowe wymagania dotyczące robót: 1) Wykonawca zobowiązany jest do opracowania harmonogramu rzeczowo-finansowego i uzgodnienia go z Zamawiającym przed podpisaniem umowy. 3.15. Wynagrodzenie za wykonane roboty to wynagrodzenie kosztorysowe, wyliczone na podstawie ilości zaplanowanych prac zestawionych w przedmiarach robót i cen jednostkowych za jednostkę obmiaru. 3.16. Rozliczenie robót nastąpi według rzeczywiście wykonanych i potwierdzonych przez Zamawiającego ilości robót i cen jednostkowych podanych w ofercie 3.17. Rozliczenie końcowe robót nastąpi na podstawie kosztorysu powykonawczego końcowego, wykonanego w oparciu o obmiary robót dokonane przy udziale przedstawiciela Zamawiającego, z zastosowaniem cen jednostkowych zawartych w ofercie przetargowej. 3.18. Przewiduje się wypłatę wynagrodzenia na podstawie faktur częściowych za zakończony i odebrany element zgodnie z uzgodnionym harmonogramem stanowiącym załącznik do umowy. 3.19. Zapłata wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu umowy nastąpi przelewem na rachunek bankowy

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45320000-6, 45324000-4, 45321000-3, 45261320-3, 45443000-4, 45421132-8, 45410000-4, 45442100-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13/05/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 1786566.71
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 6
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 6
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: MATEO Przedsiębiorstwo Budowlane Usługowo-Handlowe Józef Firmuga
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Lwowska 134a
Kod pocztowy: 33-100
Miejscowość: Tarnów
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1338814.10
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1338814.10
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 2433882.16
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.