eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Wykonanie - opracowanie inwentaryzacji architektoniczno - budowlanej (inwentaryzacji), wraz z wyliczeniem udziałów w częściach wspólnych nieruchomości oraz uzyskaniem odrębnych dla każdego lokalu zaświadczeń o ich samodzielności, w podziale na 5 (pięć) części.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-05-21

Ogłoszenie nr 510099760-N-2019 z dnia 21-05-2019 r.

Zarząd Lokali Miejskich: Wykonanie - opracowanie inwentaryzacji architektoniczno - budowlanej (inwentaryzacji), wraz z wyliczeniem udziałów w częściach wspólnych nieruchomości oraz uzyskaniem odrębnych dla każdego lokalu zaświadczeń o ich samodzielności, w podziale na 5 (pięć) części.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 539980-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Zarząd Lokali Miejskich, Krajowy numer identyfikacyjny 36375254600000, ul. Al. Tadeusza Kościuszki 47, 90-514 Łódź, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. 42 628 70 00, e-mail zamowienia@zlm.lodz.pl, faks -.
Adres strony internetowej (url): www.zlm.lodz.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wykonanie - opracowanie inwentaryzacji architektoniczno - budowlanej (inwentaryzacji), wraz z wyliczeniem udziałów w częściach wspólnych nieruchomości oraz uzyskaniem odrębnych dla każdego lokalu zaświadczeń o ich samodzielności, w podziale na 5 (pięć) części.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

DZP.26.1.104.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiot zamówienia stanowi wykonanie: opracowanie inwentaryzacji architektoniczno - budowlanej nieruchomości wraz z uzyskaniem zaświadczeń o samodzielności lokali mieszkalnych i lokali przeznaczonych na cele inne niż mieszkalne, w podziale na 5 (pięć) części - zgodnie z poniższymi tabelami: Część 1 obejmuje opracowanie inwentaryzacji architektoniczno - budowlanej następujących nieruchomości LP. ADRES NIERUCHOMOŚCI NR KUBATURA - M³ UWAGI POŁOŻENIE BUDYNKU 1 Wschodnia 17 6030,00 front, prawa oficyna 2 Andrzeja Struga 82/84 8737,00 front 3 Limanowskiego 213 1872,00 front, 3 użytkowe/komórki 4 Kamińskiego 26 6530,00 front 5 Pomorska 115/115a 14771,00 aktualizacja - podział na 2 nieruchomości 2 budynki 6 Korczaka 4 1330,13 aktualizacja front 7 Urzędnicza 5 3888,00 front 8 Staffa 6 9775,00 aktualizacja front Część 2 obejmuje opracowanie inwentaryzacji architektoniczno - budowlanej następujących nieruchomości LP. ADRES NIERUCHOMOŚCI NR KUBATURA - M³ UWAGI POŁOŻENIE BUDYNKU 1 Chełmska 16 443,00 front 2 Długa 19 588,00 front 3 Dubois 29 696,00 front 4 Helska 50 750,00 aktualizacja front 5 Ketlinga 13 12 079,00 front 6 Ketlinga 15 27 948,00 front 7 Ketlinga 15 7 653,00 front Część 3 obejmuje opracowanie inwentaryzacji architektoniczno - budowlanej następujących nieruchomości LP. ADRES NIERUCHOMOŚCI NR KUBATURA - M³ UWAGI POŁOŻENIE BUDYNKU 1 Ketlinga 19 10 219,00 front 2 Ketlinga 29 25 879,00 front 3 Al. Kościuszki 33 11 107,00 aktualizacja front, prawa oficyna 4 Liściasta 72 6 420,00 aktualizacja front 5 Łąkowa 3/5 2 229,00 aktualizacja front 6 Morska 15 154,00 front 7 Niepołomicka 11 188,00 lewa oficyna 8 Partyzantów 24 132,00 lewa oficyna Część 4 obejmuje opracowanie inwentaryzacji architektoniczno - budowlanej następujących nieruchomości LP. ADRES NIERUCHOMOŚCI NR KUBATURA - M³ UWAGI POŁOŻENIE BUDYNKU 1 Piotrkowska 41 16 402,00 front, lewa oficyna, prawa, poprzeczna oficyna 2 Pogonowskiego 79 4 084,00 aktualizacja front 3 Przybyszewskiego 88 7 091,00 aktualizacja front 4 Przybyszewskiego 88 296,00 aktualizacja prawa oficyna 5 Reja 13 1 806,00 front 6 Różana 4 2 073,00 front 7 Smutna 18 694,00 front 8 W. Polskiego 82 6 393,00 aktualizacja front 9 W. Polskiego 82 1 253,00 aktualizacja prawa oficyna 10 Wilanowska 22 686,00 front 11 Zgierska 28 3 514,00 aktualizacja front 12 Zgierska 28 4 309,00 aktualizacja oficyna prawa 13 Zgierska 28 4 929,00 aktualizacja oficyna lewa 14 Zgierska 43/45 8 701,00 oficyna lewa - 5 kondygnacji 15 Zgierska 43/45 4 591,00 oficyna lewa -4 kondygnacje Część 5 obejmuje opracowanie inwentaryzacji architektoniczno - budowlanej następujących nieruchomości LP. ADRES NIERUCHOMOŚCI NR KUBATURA - M³ UWAGI POŁOŻENIE BUDYNKU 1 Nowa 24 3 578,00 aktualizacja lewa oficyna 2 Nowa 26 3 831,00 aktualizacja front 3 Nowa 21 146,00 aktualizacja front 4 Nowa 21 2 228,00 aktualizacja poprzeczna oficyna 5 Nowa 21 1 070,00 aktualizacja lewa oficyna 6 Browarna 18 601,32 aktualizacja front 7 Smugowa 4 1 320,00 Nieruchomość po Miejskim Centrum Medycznym "Bałuty" front + oficyna 8 Drewnowska 147 1 900,06 front + garaż 9 Franciszkańska 15 11 717,70 front + prawa oficyna + lewa oficyna 10 Kopernika 52 2 624,73 aktualizacja front,prawa oficyna, poprzeczna oficyna Dokumentacja techniczna będzie podstawą między innymi do: o uzyskania zaświadczeń o samodzielności lokali , wyliczenia prawidłowych udziałów w części wspólnej nieruchomości, o prywatyzacji nieruchomości. Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 71.25.10.00 - Usługi architektoniczne i dotyczące pomiarów budynków


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Inwentaryzacje

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/05/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 54380.45
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: APIRIA Rafał Brdyła
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Zygmunta Krasińskiego nr 40A lok. 41
Kod pocztowy: 01-779
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 41287.84
Oferta z najniższą ceną/kosztem 41287.84
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 68880.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Inwentaryzacje

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/05/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 56519.91
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: YOOKU Martyna Różycka
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Słoneczna 2
Kod pocztowy: 13-200
Miejscowość: Działdowo
Kraj/woj.: warmińsko - mazurskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 35110.20
Oferta z najniższą ceną/kosztem 35110.20
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 51906.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Inwentaryzacje

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/05/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 59501.88
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Paweł Jabłonowski PRECYZJA
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Rembielińska 20 lok. 166
Kod pocztowy: 03-352
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 59778.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 41280.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 61960.80
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: Inwentaryzacje

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/05/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 68816.37
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 5
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: MARDOM Maria Tokarek
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Zielone Wzgórze 20
Kod pocztowy: 44-100
Miejscowość: Gliwice
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 65980.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 52121.16
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 95940.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 5

NAZWA: Inwentaryzacje

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/05/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 30232.99
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: APIRIA Rafał Brdyła
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Zygmunta Krasińskiego nr 40A lok. 41
Kod pocztowy: 01-779
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 22493.31
Oferta z najniższą ceną/kosztem 22493.31
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 57564.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.