To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-05-21
Ogłoszenie nr 510099385-N-2019 z dnia 21-05-2019 r.
Gmina Mogilno: Remont budynku Przedszkola Nr 3 w Mogilnie
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Przedmiot umowy jest współfinansowany z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi priorytetowej 6. Solidarne społeczeństwo i konkurencyjne kadry, działania 6.3. Inwestycje w infrastrukturę edukacyjną, Poddziałania 6.3.1. inwestycje w infrastrukturę przedszkolną Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 535439-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Mogilno, Krajowy numer identyfikacyjny 92350843000000,
ul. Narutowicza
1,
88-300
Mogilno, woj.
kujawsko-pomorskie, państwo
Polska, tel.
523 185 520, e-mail
zamowieniapubliczne@mogilno.pl, faks
523 152 693.
Adres strony internetowej (url): http://www.bip.mogilno.pl/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont budynku Przedszkola Nr 3 w Mogilnie
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):WFE.271.10.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest remont budynku Przedszkola Nr 3 przy ul. Marii Konopnickiej 15a w Mogilnie, na działce o nr ewidencyjnym 1047/1, nr KW BY1M/00033462/4, polegający na dociepleniu ścian zewnętrznych, wymianie pokrycia dachowego oraz remoncie poszczególnych pomieszczeń. 2. Teren inwestycji jest płaski, na działce występuje zieleń wysoka i średniowysoka, teren jest ogrodzony. Nawierzchnia terenu jest częściowo utwardzona, w większości stanowi ją jednak nawierzchnia trawiasta oraz ubita gleba. Istniejący budynek jest jednopoziomowy, częściowo podpiwniczony z dachem jednospadowym, pokryty papą bitumiczną. Obiekt spełnia funkcję dydaktyczną (przedszkole). Składa się z sześciu sal zabaw dla dzieci, kuchni, gabinetu dyrektora, gabinetu logopedy, gabinetu fizjoterapeuty, sekretariatu, magazynku, łazienek dla dzieci oraz personelu, kotłowni z kotłem opalanym na gaz ziemny oraz komunikacji. Prace remontowe będą prowadzone na obiekcie czynnym. Zamawiający i użytkownik nie mają możliwości technicznych i organizacyjnych wyłączenia z funkcjonowania przedszkola w okresie trwającego remontu (w czasie roku szkolnego). W związku z powyższym, remontowe prace wewnętrzne należy prowadzić w okresie od dnia 24 czerwca 2019 r. do dnia 24 sierpnia 2019 r. W pozostałym okresie trwania umowy Wykonawca realizować będzie zewnętrzne prace remontowe. Wszystkie etapy prac remontowych należy na bieżąco konsultować z użytkownikiem obiektu. Prowadzone prace projektowe nie mogą wpływać na prace i funkcjonowanie obiektu i obiektów sąsiednich. 3. Roboty budowlane obejmują: a) docieplenie ścian zewnętrznych obiektu, b) wymianę pokrycia dachowego, c) remont poszczególnych pomieszczeń wewnątrz budynku, d) wyposażenie sanitarne - biały montaż urządzeń i armatury. 4. Zestawienie wymiarów i powierzchni: Lp. Wyszczególnienie Wymiar/Powierzchnia 1. Powierzchnia zabudowy 1 010,00 m2 2. Powierzchni użytkowa 841,10 m2 5. Wymagania ochrony przeciwpożarowej w zakresie konstrukcji budynku: budynek w klasie odporności ogniowej "D". 6. Przedmiot zamówienia został opisany w dokumentacji projektowej, przedmiarze robót oraz szczegółowej specyfikacji technicznej. 7. W celu prawidłowego sporządzenia oferty Wykonawca powinien zapoznać się z terenem, na którym będą realizowane roboty stanowiące przedmiot niniejszego zamówienia. Przedmiar stanowiące załącznik nr 7 do SIWZ są tylko dokumentami pomocniczymi i nie mogą być jedyną podstawą ustalenia zakresu prac. Elementy robót nie ujęte w przedmiarze robót lub nie wycenione, a wynikające wprost z dokumentacji przetargowej Zamawiający uzna za wycenione i ujęte w ofercie, bez jakichkolwiek roszczeń Wykonawcy z tego tytułu. 8. Do Wykonawcy należeć będzie przywrócenie zniszczonych lub zdewastowanych nawierzchni utwardzonych i terenów zielonych po prowadzonych pracach budowlanych do stanu pierwotnego. 9. W ramach zaoferowanej ceny wykonawca zobowiązany będzie: - zaopatrzyć się w energię elektryczną i wodę na okres realizacji robót budowlanych, poprzez zainstalowanie na własny koszt podliczników zużycia w/w mediów, w związku z powyższym Wykonawca poniesie koszty rzeczywiście zużytych mediów w trakcie realizacji umowy, - pozyskać aktualną mapę geodezyjną przedstawiającą rzeczywisty stan uzbrojenia terenu ze względu na możliwe wbudowane urządzenia podziemne nieuwidocznione na załączonych mapach, - zachować oraz chronić przed uszkodzeniem znajdujące się w bezpośredniej bliskości punkty geodezyjne, w przypadku uszkodzenia lub kolizji odtworzyć zgodnie z właściwymi przepisami, - zapewnić obsługę serwisową zainstalowanych urządzeń w zakresie niezbędnym do utrzymania ich właściwej pracy w okresie udzielonej gwarancji, - uczestniczyć w przeglądach gwarancyjnych obiektu zwoływanych na wezwanie Zamawiającego w okresie udzielonej gwarancji. 10. Wykonawca jest zobowiązany do: utrzymywania porządku na placu budowy, zabezpieczenia zgromadzonych materiałów, zapewnienia właściwego oznakowania placu budowy, zabezpieczenia istniejącej zieleni oraz umożliwienia bezkolizyjnego funkcjonowania obiektów zlokalizowanych w sąsiedztwie placów budowy. 11. Wykonawca udzieli gwarancji minimalnej 60 miesięcznej do maksymalnej 84 miesięcznej na przedmiot umowy, licząc od daty końcowego odbioru robót. Zamawiający wymaga, aby proponowane okresy gwarancji oraz rękojmi były równe w ilości miesięcy tzn. aby okres gwarancji był równy okresowi rękojmi. 12. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody wyrządzone przez swoich pracowników oraz inne osoby, z których udziałem realizuje przedmiot umowy powstałe podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 13. Wykonawca jest obowiązany do ścisłej współpracy z Zamawiającym i użytkownikiem (Przedszkole nr 3 w Mogilnie), w zakresie określenia lokalizacji, wielkości oraz organizacji placu budowy i dróg dojazdowych. 14. Opłaty przyłączeniowe wynikające z zawartych umów z gestorami sieci są po stronie Zamawiającego. 15. Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot zamówienia zgodnie ze sztuką budowlaną i obowiązującymi przepisami prawa, a w szczególności ustawą z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (Dz. U. z 2018 r., poz. 1202 ze zm.). Prace muszą być wykonane zgodnie z warunkami technicznymi i wymogami oraz normami przy tego typu robotach. 16. Materiały użyte do wykonania robót zapewnia Wykonawca. Materiały powinny być nowe, spełniać wymagania techniczne. Do realizacji zamówienia mogą być zastosowane wyłącznie sprawdzone materiały, które zgodnie z art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2018 r. poz. 1202 ze zm.) będą zapewniały wykonanym obiektom budowlanym spełnienie podstawowych wymagań.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45210000-2
Dodatkowe kody CPV: 45321000-3, 45410000-4, 45431000-7, 45432120-1, 45431200-9, 45420000-7, 45442100-8, 45400000-1, 45421141-4, 45421146-9, 45311100-1, 45311200-2, 45332000-3, 45331000-6, 45113000-2
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: Remont budynku Przedszkola Nr 3 w Mogilnie |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
20/05/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
1122773.04
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Zakład Remontowy "PERFEKT" Piotr Smółka
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
1349434.76
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa układu komunikacyjnego na terenie Zespołu Szkół im. Marii Konopnickiej w Pyskowicach, 44-120 Pyskowice, ul. Kard. Wyszyńskiego 37
- Termomodernizacja budynku Publicznego Przedszkola Samorządowego (PPS) w Łuszczanowicach
- Utworzenie centrum wypoczynku i rekreacji dla mieszkańców wsi Księżpol
- Adaptacja pomieszczeń Dziennego Domu Pomocy, zlokalizowanego w Swarzędzu przy ul. Sienkiewicza 21.
- Modernizacja sali gimnastycznej w Zespole Szkół Technicznych i Ogólnokształcących w Żaganiu
- Rozbudowa i modernizacja oczyszczalni ścieków w miejscowości Białopole
więcej: Roboty na placu budowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.