To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-05-21
Ogłoszenie nr 510098950-N-2019 z dnia 21-05-2019 r.
Urząd Komunikacji Elektronicznej: "Optymalizacja procesu historyzacji baz danych adresowych, inwentaryzacji infrastruktury i usług telekomunikacyjnych".
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Przedmiot zamówienia zostanie częściowo zrealizowany w ramach projektu współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz budżetu Państwa, projekt nr POPC.04.01.01-00-0032/19 "Finansowanie zaplecza technicznego i szkoleniowego dla Urzędu Komunikacji Elektronicznej w 2019 r." w ramach Pomocy Technicznej Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa 2014-2020.
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 529043-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Informacje dodatkowe:
Nie dotyczy.
I. 1) NAZWA I ADRES:
Urząd Komunikacji Elektronicznej, Krajowy numer identyfikacyjny 01751079400000,
ul. Giełdowa
7/9,
01-211
Warszawa, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
+48225349233, e-mail
zamowienia.publiczne@uke.gov.pl, faks
+48225349341.
Adres strony internetowej (url): www.uke.gov.pl
Adres profilu nabywcy: Nie dotyczy.
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
Nie dotyczy.
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja rządowa centralna
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Optymalizacja procesu historyzacji baz danych adresowych, inwentaryzacji infrastruktury i usług telekomunikacyjnych".
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):BA.WZP.26.11.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest optymalizacja procesu historyzacji baz danych adresowych i inwentaryzacji infrastruktury i usług telekomunikacyjnych - prace programistyczne oraz świadczenie usługi wsparcia w zakresie stworzenia jednolitej relacyjnej bazy infrastruktury i usług telekomunikacyjnych w tym referencyjnej bazy adresowej aktualnej na 31 grudnia 2018 r., przechowującej pełną historię zmian atrybutów od roku 2011. Celem niniejszego zamówienia jest migracja danych do ustandaryzowanych struktur danych historycznych oraz ustandaryzowanie kroków procesu, tak by z roku na rok jego wykonywanie odbywało się w sposób usystematyzowany. W ramach dotychczasowych prac wykonana została historyzacja danych adresowych, opracowano mechanizm przygotowujący referencyjne dane adresowe (konsolidujący adresy z PRG z NOBC), wykonano geokodowanie oraz zmigrowano dane adresowe pochodzące z Systemu Informacyjnego o Infrastrukturze Szerokopasmowej w oparciu o procesy stworzone w FME, pliki wsadowe i procedury w PL/SQL. 2. Przedmiot zamówienia szczegółowo opisany został we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 7 do Specyfikacji istotnych warunków zamówienia (w skrócie zwanej dalej "SIWZ"). 3. Zamawiający wymaga od Wykonawcy lub podwykonawcy, stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 z późn. zm.), aby co najmniej 1 osoba pełniąca nadzór nad realizacją umowy ze strony Wykonawcy była zatrudniona na postawie umowy o pracę przez cały okres trwania umowy, w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks Pracy (Dz. U. z 2018 r. poz. 917, z późn. zm.).
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 72316000-3
Dodatkowe kody CPV: 72000000-5
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
17/05/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
270000
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: PENTACOMP SYSTEMY INFORMATYCZNE SPÓŁKA AKCYJNA
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
295200
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: Nie dotyczy. IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Remont i modernizacja miejsca do przechowywania odpadów autoklawowalnych na terenie ODiZZB WIHE (Wiata na odpady) - Etap II
- Dostawa artykułów kuchennych do internatów oraz kwater internatowych leżących na obszarze działania AMW Oddział Regionalny w Bydgoszczy.
- dostawa systemu bateryjnego do zabudowy w pojeździe o napędzie hybrydowym
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: Bagno 5 m 225, Królewska 43 m 45, Przemysłowa 38 m 5, Smolna 16 m 2
- Modernizacja oddziału położniczo noworodkowego C, sygnatura sprawy: 91-W-R-04-2024
- "Usługa druku specjalistycznego i oprawy adaptacji podręczników szkolnych i książek pomocniczych (...) z podziałem na 2 części."
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Odnowienie licencji na oprogramowanie Xopero ONE Backup&Recovery v.1.6.5.5414 do zabezpieczenia danych przechowywanych w usłudze Office 365
- "Świadczenie usług z zakresu wsparcia informatycznego systemu Syrena w 15 Domach Pomocy Społecznej funkcjonujących na terenie Miasta Stołecznego Warszawy."
- Opracowanie Narzędzia dla pracodawców obejmującego prototyp e-kwestionariusza w wersji mid-fidelity oraz sporządzenie Opisu przedmiotu zamówienia na wykonanie cyfrowej wersji Narzędzia dla pracodawców
- ZAPROSZENIE DO UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU PRZETARGOWYM NA DOSTAWĘ I WDROŻENIE ZINTEGROWANEGO SYSTEMU INFORMATYCZNEGO KLASY ERP DLA POLSKIEGO CZERWONEGO KRZYŻA Z DNIA 2 MAJA 2024 R. (SYSTEM ERP #1/2024)
- Aktualizacja oraz serwis techniczny systemów informatycznych
- "Wdrożenie posiadanego modułu LABORATORIUM w Laboratorium Analitycznym (Strzelców Bytomskich 11) wraz z dostawą niezbędnych licencji oprogramowania bazodanowego (2)"
więcej: Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.