eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dębica › REMONT DRÓG GMINNYCH NA TERENIE GMINY DĘBICA FINANSOWANY Z BUDŻETU GMINY DĘBICA ORAZ FUNDUSZU SOŁECKIEGO W ROKU 2019.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-05-20

Ogłoszenie nr 510098313-N-2019 z dnia 20-05-2019 r.

Wójt Gminy w Dębicy: REMONT DRÓG GMINNYCH NA TERENIE GMINY DĘBICA FINANSOWANY Z BUDŻETU GMINY DĘBICA ORAZ FUNDUSZU SOŁECKIEGO W ROKU 2019.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 536378-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Wójt Gminy w Dębicy, Krajowy numer identyfikacyjny 85166105600000, ul. ul. Batorego 13, 39-200 Dębica, woj. podkarpackie, państwo Polska, tel. 14 6803342, 6803310, e-mail itr@ugdebica.pl, faks 146 803 336.
Adres strony internetowej (url): www.ugdebica.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

REMONT DRÓG GMINNYCH NA TERENIE GMINY DĘBICA FINANSOWANY Z BUDŻETU GMINY DĘBICA ORAZ FUNDUSZU SOŁECKIEGO W ROKU 2019.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ITR.271.05.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane : REMONT DRÓG GMINNYCH NA TERENIE GMINY DĘBICA FINANSOWANY Z BUDŻETU GMINY DĘBICA ORAZ FUNDUSZU SOŁECKIEGO W ROKU 2019. Opis przedmiotu zamówienia. 1) Przedmiotem niniejszego zamówienia są roboty związane z remontem, naprawą i bieżącym utrzymaniem dróg gminnych na terenie Gminy Dębica finansowane ze środków funduszu sołeckiego w roku 2019 obejmujące m.in. zadania: a) Remont dróg gminnych w sołectwie Braciejowa, b) Remont dróg gminnych w sołectwie Brzeźnica, w tym ul. Spacerowa, ul. Leśna, ul. Piaskowa, zakup i montaż luster na ul. Brzozowej, ul. Jasnej , remont przystanków, montaż dwóch wiat na ulicy Mieleckiej, montaż kamer na skrzyżowaniu ulic Dębickiej z Południową i Wałową oraz ulicy Mieleckiej z ulicą Kolejową, c) Remont dróg gminnych w sołectwie Brzeźnica Wola - bieżące remonty dróg i chodników, d) Remonty oraz bieżące utrzymanie dróg gminnych w sołectwie Głobikowa, e) Remont dróg gminnych w sołectwie Gumniska, f) Bieżące remonty dróg gminnych w sołectwie Kędzierz, g) Remont dróg gminnych w sołectwie Kochanówka - przekop pod drogą i wstawienie rury odpływowej , położenie nawierzchni asfaltowej na drodze gminnej ,,Pustka", h) Remont dróg i naprawa chodników w sołectwie Kozłów, i) Remont dróg gminnych w sołectwie Nagawczyna., zakup i montaż dwóch luster drogowych p. Żurek i w kierunku cmentarza, j) Remont dróg gminnych w sołectwie Latoszyn, ułożenie płyt ażurowych zjazdu na most/koło hali p. Pysz/, k) Remonty dróg gminnych na terenie sołectwa Paszczyna, zakup i montaż luster drogowych, odwodnienie podmokłego terenu na Górkach przy drodze gminnej, l) Remont dróg gminnych w sołectwie Podgrodzie, m) Remont dróg gminnych w sołectwie Pustków, n) Naprawa uszkodzonych elementów progów zwalniających w sołectwie Pustków Osiedle, o) Remont dróg gminnych w sołectwa Pustków Krownice kruszywem łamanym, klińcem, oraz uszczelnienie dróg, poszerzenie drogi w m. Pustków Zastawie nr drogi 2489, p) Naprawa ubytków w drogach gminnych na terenie sołectwa Pustynia /nakładka asfaltowa od p. Gąsior w kierunku Olimpu/, q) Remont dróg gminnych w sołectwie Stasiówka, odnowienie rowu tzw. Wierzbowa, Mądro Kr. , r) Bieżące utrzymanie i remonty dróg gminnych w sołectwie Stobierna, s) Drobne remonty dróg gminnych w sołectwie Zawada. 2) Zakres rzeczowy robót budowlanych obejmuje w szczególności: 1. Remonty dróg gruntowych, w tym: a) Naprawy dróg gruntowych równiarką, b) Naprawy dróg gruntowych kruszywem łamanym, c) Wykonanie podbudów z kruszywa łamanego, d) Wykonanie przepustów na zjazdach, e) Umacnianie dna i skarp rowów, f) Oczyszczanie rowów z namułu, g) Ścinanie poboczy. 2. Remonty nawierzchni bitumicznych, w tym: a) Remonty cząstkowe nawierzchni powierzchniowo utrwalonych przy użyciu grysów, b) Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych (masa na zimno), c) Wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno-bitumiczną, d) Nawierzchnie z mieszanek mineralno - bitumicznych. 3. Remonty chodników, w tym: a) Remonty cząstkowe chodników z kostki brukowej, b) Remonty cząstkowe chodników z płytek betonowych, c) Ułożenie krawężników i obrzeży betonowych. 4. Praca sprzętu, w tym: a) Koparko - ładowarka, b) Koparka obrotowa, c) Równiarka, d) Walec stalowy 5-10t, e) Samochód ciężarowy od 6 do 12 ton . 5. Oznakowanie drogowe, w tym : a) zakup luster drogowych, b) montaż luster, c) wymiana znaków drogowych, d) montaż kamer na skrzyżowaniach. 6. Pozostałe roboty, w tym : a) montaż barierek ochronnych, b) ułożenie korytek odwadniających, c) zakup wiaty przystankowej, d) montaż wiaty przystankowej, e) czyszczenie mechaniczne chodników i poboczy dróg. 3) Zamówienie obejmuje: a) Wykonanie i oddanie przedmiotu zamówienia zrealizowanego zgodnie z kosztorysem, zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej; b) Wykonanie niezbędnych prób, badań, pomiarów, zabezpieczeń, włączeń i odbiorów technicznych wraz z opłatami; c) Ustalenie lokalizacji, wykonanie i utrzymanie niezbędnego zaplecza technicznego i placu składowego materiałów, doprowadzenie odpowiednich mediów na czas budowy wraz z uzyskaniem warunków technicznych; d) Ubezpieczenie placu robót; e) Uporządkowanie placu robót; f) Zapewnienie na własny koszt transportu odpadów do miejsc ich wykorzystania lub utylizacji, łącznie z kosztami utylizacji; g) Przywrócenie terenu do stanu pierwotnego (przejścia przez drogi, dojazdy, posesje) - Wykonawca winien dostarczyć po zakończeniu robót oświadczenia właścicieli posesji o przywróceniu posesji do stanu pierwotnego (w przypadku braku oświadczenia za zgodą Zamawiającego można odstąpić od obowiązku); h) Opracowanie projektu organizacji ruchu na czas robót - Wykonawca winien opracować i uzgodnić projekt organizacji ruchu na czas częściowego zamknięcia ulic - jeżeli konieczne; i) Wykonanie oznakowania organizacji ruchu na czas robót zgodnie z wcześniej uzgodnionym projektem - jeżeli konieczne; j) Oznakowanie i zabezpieczenie niezbędnego terenu, ulic i placu robót; k) Utrzymanie przejezdności ulic i dojazdów do posesji w trakcie okresu realizacji; l) Roboty mające na celu zabezpieczenie występującego niebezpieczeństwa dla użytkowników ruchu drogowego winny zostać podjęte natychmiastowo po zgłoszeniu przez Zamawiającego, jednak nie później niż w ciągu 60 minut; m) Wykonawca deklaruje pełną dyspozycyjność przez okres 24 godzin na dobę (w nocy, w święta) i natychmiastowe podjęcie działań w okresie zagrożenia ruchu spowodowanego powodziami, ulewami, silnymi wiatrami itp. W okresach powodzi i pozostałych zdarzeń losowych Wykonawca zapewni minimum 10 osób i sprzęt w postaci 2 szt. koparko - ładowarek, 2 szt. samochodów samowyładowczych, 1 szt. samochodu dostawczego oraz piasek w ilości zapewniającej możliwość zabezpieczenia miejsc zagrożonych podtopieniem. n) Roboty związane z naprawą dróg gruntowych winny zostać wykonane najpóźniej w terminie do 7 dni od momentu zgłoszenia pisemnego, telefonicznego lub za pomocą poczty elektronicznej przez przedstawiciela Zamawiającego. o) Zabezpieczenie miejsc niebezpiecznych na ulicach i placach w ramach prowadzonych robót winno zostać wykonane najpóźniej w terminie do 60 minut od momentu zgłoszenia pisemnego, telefonicznego lub za pomocą poczty elektronicznej przez przedstawiciela Zamawiającego. p) Prace z zakresu zabezpieczenia uszkodzonego oznakowania oraz jego remontu (w miarę możliwości) winno zostać wykonane najpóźniej w terminie do 24 godzin od momentu zgłoszenia pisemnego, telefonicznego lub za pomocą poczty elektronicznej przez przedstawiciela Zamawiającego. q) Wykonawca zabezpieczy i oznakuje teren w czasie wykonywania prac zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie instrukcjami i przepisami bez dodatkowego wynagrodzenia. r) Okres gwarancji i rękojmi ustala się na minimum 36 miesięcy na nowo wybudowane nawierzchnie. 2. Opis przedmiotu zamówienia stanowi: a) dokumentacja projektowa tj. : - rysunki, plany i inne dokumenty umożliwiające jednoznaczne określenie rodzaju i zakresu robót podstawowych oraz uwarunkowań i dokładnej lokalizacji ich wykonywania (opis techniczny, opis przedmiotu zamówienia), - przedmiar robót, oraz b) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót, - wykonane przez: mgr inż. Bronisław Szymaszek Upr. bud. Nr PG. VII.I/7342/100/93 .

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45233140-2


Dodatkowe kody CPV: 45233141-9, 45233142-6, 45233252-0, 45233270-2, 45233220-7

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/05/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 370833.43
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Pani Marzena Dziurgot F.P.U.H. "DARIO"
Email wykonawcy: firmadario@interia.pl
Adres pocztowy: Chotowa 77
Kod pocztowy: 39-217
Miejscowość: Grabiny
Kraj/woj.: podkarpackie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 402978.75
Oferta z najniższą ceną/kosztem 402978.75
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 444005.40
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.