To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-05-20
Ogłoszenie nr 510098099-N-2019 z dnia 20-05-2019 r.
Gmina Brodnica: Dostawa i montaż urządzeń zabawowych oraz urządzeń siłowni zewnętrznych na istniejących placach zabaw oraz placach rekreacyjno-sportowych na terenie Gminy Brodnica
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 528664-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Brodnica, Krajowy numer identyfikacyjny 87111839400000,
ul. Mazurska
13,
87-300
Brodnica, woj.
kujawsko-pomorskie, państwo
Polska, tel.
564 941 612, e-mail
sekretariat@brodnica.ug.gov.pl, faks
564 941 640.
Adres strony internetowej (url):
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa i montaż urządzeń zabawowych oraz urządzeń siłowni zewnętrznych na istniejących placach zabaw oraz placach rekreacyjno-sportowych na terenie Gminy Brodnica
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):PPOŚI.271.5.2019.JK
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia dostawa i montaż urządzeń zabawowych oraz urządzeń siłowni zewnętrznych na istniejących placach zabaw oraz placach rekreacyjno-sportowych w miejscowościach Gorczenica, Niewierz i Kozi Róg. 2. Dostawa i montaż urządzeń zabawowych na istniejącym placu zabaw w m. Gorczenica (dz. nr 17/5) obejmuje następujące urządzenia: 1) duży zestaw zabawowy - szt. 1, 2) huśtawka wahadłowa podwójna z siedziskami zamkniętymi - szt. 1, 3) sprężynowiec o wyglądzie pieska - szt. 1, 4) sprężynowiec o wyglądzie żyrafy - szt. 1 , 5) huśtawka metalowa ważka na sprężynach - szt. 1 , 6) kosz na śmieci - szt. 1, 7) ławka stała drewniana z oparciem na konstrukcji stalowej - szt. 2, 8) tablica kółko i krzyżyk- szt. 1 . 3. Dostawa i montaż urządzeń siłowni zewnętrznej na istniejącym placu rekreacyjno-sportowym w m. Niewierz (dz. nr 74 obręb) obejmuje następujące urządzenia: 1) biegacz - szt. 1, 2) wyciąg górny - szt. 1, 3) orbirtek - szt. 1, 4) surfer - szt. 1, 5) rower - szt. 1. 4. Dostawa i montaż urządzeń siłowni zewnętrznych na istniejącym placu rekreacyjno - sportowym w m. Kozi Róg (dz. nr 25/8) obejmuje następujące urządzenia: 1) biegacz - szt. 1, 2) krzesło do wyciskania - szt. 1, 3) orbitrek - szt. 1. 5. Wizualizacja urządzeń wzorcowych zawarta jest w załączniku nr 6 do SIWZ. Dopuszcza się zaoferowanie innych urządzeń i elementów na zasadzie równoważności. Jako rozwiązania równoważne należy rozumieć rozwiązania charakteryzujące się parametrami nie gorszymi od wymaganych oraz zgodne pod względem gabarytów i konstrukcji (wielkość, rodzaj, właściwości fizyczne), charakteru użytkowego (tożsamość funkcji), charakterystyki materiałowej, parametrów technicznych i bezpieczeństwa użytkowania. Wszystkie dostarczone urządzenia muszą być fabrycznie nowe oraz zabezpieczone przez wpływem czynników atmosferycznych. Wszystkie urządzenia należy zamocować w fundamencie betonowym, wykonanym w postaci stóp fundamentowych o wymiarach 60x60x60 cm. Jeśli urządzenie spełniające określone parametry i funkcje posiada zgodnie z instrukcją montażu opracowaną przez producenta inny sposób montażu lub inną podstawę montażową , należy wykonać posadowienie zgodnie z taką technologią. Urządzenia do ćwiczeń mogą być montowane na pylonach, jak również na słupie, przy czym dopuszcza się montaż tylko jednego urządzenia na słupie lub pylonie. Wszystkie urządzenia muszą spełniać aktualnie obowiązujące normy. Lokalizacja urządzeń musi uwzględniać wymagane strefy bezpieczeństwa. 6. Wymagania w zakresie sposobu realizacji zamówienia: 1) Wykonawca zobowiązany jest do realizacji całości przedmiotu zamówienia na własny koszt. 2) Wykonawca zobowiązany jest zgłosić Zamawiającemu gotowość do rozpoczęcia montażu na co najmniej dni przed planowanym terminem. 3) W przypadku wystąpienia jakichkolwiek uszkodzeń w miejscu prowadzonego montażu z winy Wykonawcy, zobowiązany jest on do ich naprawy. 4) Na czas wykonywania zamówienia Wykonawca zobowiązany jest odpowiednio zabezpieczyć teren montażu. 5) Wszystkie materiały, które zostaną użyte przez Wykonawcę muszą spełniać wymagania określone w art. 10 ustawy Prawo Budowlane (Dz. U z 2018 , poz. 1202 z późn. zm.). 6) Wykonawca ma obowiązek powiadomić Zamawiającego o ewentualnych trudnościach przed rozpoczęciem robót montażowych. 7) Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia kierownika do prowadzenia robót montażowych. 8) Odebranie przedmiotu zamówienia nastąpi protokołem zdawczo - odbiorczym po wykonaniu całego przedmiotu zamówienia. 9) Zamawiający zobowiązuje się przystąpić do odbioru przedmiotu zamówienia w ciągu 7 dni od daty zgłoszenia, z zastrzeżeniem postanowień ppkt 10. Przed przystąpieniem do odbioru Wykonawca zobowiązany jest do wykonania kompletnej dokumentacji powykonawczej niezbędnej do przeprowadzenia odbioru końcowego i do jej dostarczenia Zamawiającemu przed przystąpieniem do odbioru końcowego całości przedmiotu zamówienia składającej się między innymi z: a) pisemnego oświadczenie kierownika montażu, że przedmiot zamówienia wykonano zgodnie z SIWZ i umową, b) dokumentacji technicznej zamontowanych urządzeń, certyfikatów, świadectw, deklaracji oraz innych dokumentów dotyczących zamontowanych materiałów. 10) Jeżeli w toku czynności odbioru zostanie stwierdzone, że pomimo zgłoszenia wykonania przedmiotu zamówienia dostawa lub/i prace montażowe nie zostały zakończone lub Wykonawca nie wywiązał się z innych obowiązków, o których mowa w umowie, Zamawiający może odmówić odbioru, wyznaczając Wykonawcy odpowiedni termin na zakończenie przedmiotu zamówienia. Wyznaczenie tego terminu nie przedłuża umownego terminu wykonania zamówienia.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 37.41.00.00 - Sprzęt sportowy do uprawiania sportów na wolnym powietrzu
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
24/04/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
47100
Liczba otrzymanych ofert:
12
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: SIMBA s.c.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
57190.98
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z BRODNICY
- Dostawa i montaż paneli fotowoltaicznych o mocy do 50 kWp w Zespole Opieki Zdrowotnej w Brodnicy
- Renowacja boiska sportowego przy ZS Nr 1 w Brodnicy
więcej: przetargi w Brodnicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja nawierzchni boiska wielofunkcyjnego przy ul. Wiklinowej - B.O. (etap I i II)
- Rozbudowa placu rekreacyjnego w miejscowości Unisław
- Modernizacja boiska szkolnego - ETAP I: Boisko do siatkówki/koszykówki.
- Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji oraz budowa boiska do siatkówki, bieżni lekkoatletycznej i kortu tenisowego przy I Liceum Ogólnokształcącym w Wieluniu
- Budowa skateparku , modernizacja placu zabaw i siłowni plenerowej w m. Osie.
więcej: Sprzęt sportowy do uprawiania sportów na wolnym powietrzu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.