eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Brodnica › Dostawa i montaż urządzeń zabawowych oraz urządzeń siłowni zewnętrznych na istniejących placach zabaw oraz placach rekreacyjno-sportowych na terenie Gminy Brodnica

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-05-20

Ogłoszenie nr 510098099-N-2019 z dnia 20-05-2019 r.

Gmina Brodnica: Dostawa i montaż urządzeń zabawowych oraz urządzeń siłowni zewnętrznych na istniejących placach zabaw oraz placach rekreacyjno-sportowych na terenie Gminy Brodnica

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 528664-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Brodnica, Krajowy numer identyfikacyjny 87111839400000, ul. Mazurska 13, 87-300 Brodnica, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. 564 941 612, e-mail sekretariat@brodnica.ug.gov.pl, faks 564 941 640.
Adres strony internetowej (url):

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa i montaż urządzeń zabawowych oraz urządzeń siłowni zewnętrznych na istniejących placach zabaw oraz placach rekreacyjno-sportowych na terenie Gminy Brodnica

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

PPOŚI.271.5.2019.JK

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia dostawa i montaż urządzeń zabawowych oraz urządzeń siłowni zewnętrznych na istniejących placach zabaw oraz placach rekreacyjno-sportowych w miejscowościach Gorczenica, Niewierz i Kozi Róg. 2. Dostawa i montaż urządzeń zabawowych na istniejącym placu zabaw w m. Gorczenica (dz. nr 17/5) obejmuje następujące urządzenia: 1) duży zestaw zabawowy - szt. 1, 2) huśtawka wahadłowa podwójna z siedziskami zamkniętymi - szt. 1, 3) sprężynowiec o wyglądzie pieska - szt. 1, 4) sprężynowiec o wyglądzie żyrafy - szt. 1 , 5) huśtawka metalowa ważka na sprężynach - szt. 1 , 6) kosz na śmieci - szt. 1, 7) ławka stała drewniana z oparciem na konstrukcji stalowej - szt. 2, 8) tablica kółko i krzyżyk- szt. 1 . 3. Dostawa i montaż urządzeń siłowni zewnętrznej na istniejącym placu rekreacyjno-sportowym w m. Niewierz (dz. nr 74 obręb) obejmuje następujące urządzenia: 1) biegacz - szt. 1, 2) wyciąg górny - szt. 1, 3) orbirtek - szt. 1, 4) surfer - szt. 1, 5) rower - szt. 1. 4. Dostawa i montaż urządzeń siłowni zewnętrznych na istniejącym placu rekreacyjno - sportowym w m. Kozi Róg (dz. nr 25/8) obejmuje następujące urządzenia: 1) biegacz - szt. 1, 2) krzesło do wyciskania - szt. 1, 3) orbitrek - szt. 1. 5. Wizualizacja urządzeń wzorcowych zawarta jest w załączniku nr 6 do SIWZ. Dopuszcza się zaoferowanie innych urządzeń i elementów na zasadzie równoważności. Jako rozwiązania równoważne należy rozumieć rozwiązania charakteryzujące się parametrami nie gorszymi od wymaganych oraz zgodne pod względem gabarytów i konstrukcji (wielkość, rodzaj, właściwości fizyczne), charakteru użytkowego (tożsamość funkcji), charakterystyki materiałowej, parametrów technicznych i bezpieczeństwa użytkowania. Wszystkie dostarczone urządzenia muszą być fabrycznie nowe oraz zabezpieczone przez wpływem czynników atmosferycznych. Wszystkie urządzenia należy zamocować w fundamencie betonowym, wykonanym w postaci stóp fundamentowych o wymiarach 60x60x60 cm. Jeśli urządzenie spełniające określone parametry i funkcje posiada zgodnie z instrukcją montażu opracowaną przez producenta inny sposób montażu lub inną podstawę montażową , należy wykonać posadowienie zgodnie z taką technologią. Urządzenia do ćwiczeń mogą być montowane na pylonach, jak również na słupie, przy czym dopuszcza się montaż tylko jednego urządzenia na słupie lub pylonie. Wszystkie urządzenia muszą spełniać aktualnie obowiązujące normy. Lokalizacja urządzeń musi uwzględniać wymagane strefy bezpieczeństwa. 6. Wymagania w zakresie sposobu realizacji zamówienia: 1) Wykonawca zobowiązany jest do realizacji całości przedmiotu zamówienia na własny koszt. 2) Wykonawca zobowiązany jest zgłosić Zamawiającemu gotowość do rozpoczęcia montażu na co najmniej dni przed planowanym terminem. 3) W przypadku wystąpienia jakichkolwiek uszkodzeń w miejscu prowadzonego montażu z winy Wykonawcy, zobowiązany jest on do ich naprawy. 4) Na czas wykonywania zamówienia Wykonawca zobowiązany jest odpowiednio zabezpieczyć teren montażu. 5) Wszystkie materiały, które zostaną użyte przez Wykonawcę muszą spełniać wymagania określone w art. 10 ustawy Prawo Budowlane (Dz. U z 2018 , poz. 1202 z późn. zm.). 6) Wykonawca ma obowiązek powiadomić Zamawiającego o ewentualnych trudnościach przed rozpoczęciem robót montażowych. 7) Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia kierownika do prowadzenia robót montażowych. 8) Odebranie przedmiotu zamówienia nastąpi protokołem zdawczo - odbiorczym po wykonaniu całego przedmiotu zamówienia. 9) Zamawiający zobowiązuje się przystąpić do odbioru przedmiotu zamówienia w ciągu 7 dni od daty zgłoszenia, z zastrzeżeniem postanowień ppkt 10. Przed przystąpieniem do odbioru Wykonawca zobowiązany jest do wykonania kompletnej dokumentacji powykonawczej niezbędnej do przeprowadzenia odbioru końcowego i do jej dostarczenia Zamawiającemu przed przystąpieniem do odbioru końcowego całości przedmiotu zamówienia składającej się między innymi z: a) pisemnego oświadczenie kierownika montażu, że przedmiot zamówienia wykonano zgodnie z SIWZ i umową, b) dokumentacji technicznej zamontowanych urządzeń, certyfikatów, świadectw, deklaracji oraz innych dokumentów dotyczących zamontowanych materiałów. 10) Jeżeli w toku czynności odbioru zostanie stwierdzone, że pomimo zgłoszenia wykonania przedmiotu zamówienia dostawa lub/i prace montażowe nie zostały zakończone lub Wykonawca nie wywiązał się z innych obowiązków, o których mowa w umowie, Zamawiający może odmówić odbioru, wyznaczając Wykonawcy odpowiedni termin na zakończenie przedmiotu zamówienia. Wyznaczenie tego terminu nie przedłuża umownego terminu wykonania zamówienia.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 37.41.00.00 - Sprzęt sportowy do uprawiania sportów na wolnym powietrzu


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/04/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 47100
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 12
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 12
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: SIMBA s.c.
Email wykonawcy: przetargi@simba.pl
Adres pocztowy: Zemborzyce Tereszyńskie 74
Kod pocztowy: 20-515
Miejscowość: Lublin
Kraj/woj.: lubelskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 57190.98
Oferta z najniższą ceną/kosztem 57190.98
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 107643.45
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.