eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › Przebudowa dachu wraz z wymianą instalacii odwadniającej budynku głównego 109 Szpitala Wojskowego z Przychodnią SP ZOZ w Szczecinie.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-06-04

Ogłoszenie nr 510097738-N-2020 z dnia 04-06-2020 r.

109 Szpital Wojskowy z Przychodnią SP ZOZ: Przebudowa dachu wraz z wymianą instalacii odwadniającej budynku głównego 109 Szpitala Wojskowego z Przychodnią SP ZOZ w Szczecinie.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 528372-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540066479-N-2020


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

109 Szpital Wojskowy z Przychodnią SP ZOZ, Krajowy numer identyfikacyjny 81020096000000, ul. ul. Piotra Skargi 9-11, 70-965 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, państwo Polska, tel. 91 8105800, e-mail przetargi@109szpital.pl, przetargi2@109szpital.pl , faks 91 8105802.
Adres strony internetowej (url): www.109szpital.pl
Adres profilu nabywcy: https://platformazakupowa.pl/pn/109szpital

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przebudowa dachu wraz z wymianą instalacii odwadniającej budynku głównego 109 Szpitala Wojskowego z Przychodnią SP ZOZ w Szczecinie.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

RPoZP 6/2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest przebudowa dachu wraz z wymianą instalacji odwadniającej budynku głównego 109 Szpitala Wojskowego z Przychodnią SP ZOZ w Szczecinie w systemie "zaprojektuj i wybuduj" z podziałem na dwa zadania. Zadanie nr 1 - przebudowa dachu wraz z wymianą instalacji odwadniającej, obejmuje: o Sporządzenie projektów: budowlanego i wykonawczych z uzyskaniem wymaganych uzgodnień i decyzji, pozwalających na realizację prac o Realizację robót budowlanych w formule "zaprojektuj i wybuduj" w oparciu o sporządzoną przez Wykonawcę i uzgodnioną przez Zamawiającego dokumentację projektową o Wykonanie prac budowlanych obejmujących : o Termoizolacja stropodachów wraz z wymianą instalacji odgromowej i przebudową kominów wentylacyjnych oraz wymianą pokrycia o Wymianę systemu odwodnienia stropodachów (rynny i rury spustowe wraz z renowacją zabytkowych lejów spustowych) o Renowację zabytkowej metaloplastyki - barier ochronnych stropodachu głównego, remont schodów technicznych pomiędzy stropodachami skrzydeł budynku i istniejących nadbudówek szybów windowych, renowacja balustrad o Wymianę obróbek blacharskich dachu na styku z elewacją budynku Zadanie nr 2 - wykonanie izolacji przeciwwodnych podziemia budynku w budynku głównym Nr 1 Szpitala z towarzyszącymi budynkami nr 11-15, 25-27, obejmuje: o Sporządzenie projektów: budowlanego i wykonawczych z uzyskaniem wymaganych uzgodnień i decyzji, pozwalających na realizację prac o Realizację robót budowlanych w formule "zaprojektuj i wybuduj" w oparciu o sporządzoną przez Wykonawcę i uzgodnioną przez Zamawiającego dokumentację projektową o Wykonanie prac budowlanych obejmujących : o Wykonanie izolacji przeciwwodnych poziomych i pionowych o Termoizolacja ścian fundamentowych o Wykonanie opaski drenującej (opaska i drenaż opaskowy) wraz z wykonaniem cokołu budynku i podłączeniem do istniejącej instalacji kanalizacji deszczowej Prace budowlane nie obejmują (pomimo wskazania w PFU) : hydroizolacji posadzek piwnic oraz renowacji tynków wewnętrznych w poziomie piwnic. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w następujących opracowaniach dołączonych do SIWZ stanowiących załącznik nr 1: 1) Program funkcjonalno-użytkowy "Termomodernizacja 109 Szpitala Wojskowego z Przychodnią SP ZOZ w Szczecinie - Etap II" wykonany przez firmę VOSTOK DESIGN 2) Doszczegółowienie PFU wykonane przez firmę CH2 Architekci Sp. z o.o. Sp. k. 3) Uzgodnienie izolacji stropodachu z Miejskim Konserwatorem Zabytków z dnia 18.02.2020 znak BMKZ-S.4125.121.2020.EW WARUNKI WYKONANIA ZAMÓWIENIA Prowadzenie robót wraz z robotami towarzyszącymi będzie miało miejsce w czynnych obiektach służby zdrowia, dlatego wykonawca jest zobowiązany do prowadzenia prac w sposób możliwie najmniej uciążliwy dla użytkowników obiektów. Prace uciążliwe, wywołujące hałas ( kucie, wiercenie) oraz pylenie, w budynku głównym szpitala będą mogły być wykonywane w godzinach od 8.00 do 18.00 we wszystkie dni tygodnia, zgodnie ze szczegółowym harmonogramem prac uzgadnianym z Zamawiającym z co najmniej tygodniowym wyprzedzeniem. Wykonywanie robót budowlanych we wszystkich obiektach wymaga każdorazowo trwałego wydzielenia obszaru wykonywania robót, w sposób zabezpieczający przed wydostawaniem zanieczyszczeń na zewnątrz zabezpieczenia. Teren wykonywania prac budowlanych Wykonawca będzie zobowiązany codziennie, po zakończeniu pracy, uprzątnąć. Prowadzenie robót wymaga także wykonania właściwego zabezpieczenia pomieszczeń pod wykonywanymi stropodachami, w tym w szczególności zabezpieczeń przed opadami, zalaniem itp. Bezpośredni nadzór nad robotami będzie sprawowany przez pracownika Wykonawcy. Zmiana osoby pełniącej tą funkcję, w stosunku do wykazu zawartego w ofercie, a także w trakcie trwania budowy, wymaga każdorazowo poinformowania Zamawiającego. Wykonawca jest wytwórcą odpadów w myśl ustawy o odpadach z dnia 14.12.2012 r. (Dz.U.2019.701 t.j.). Do dokumentów odbiorowych wykonawca złoży karty przekazania odpadów. Za termin wykonania zamówienia rozumie się datę podpisania protokołu odbioru końcowego. Wymagania o których mowa w art. 29 ust. 3a. Zamawiający zgodnie z przepisami art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę (w rozumieniu art. 22 § 1 Kodeksu Pracy) osób wykonujących opisane roboty budowlane - minimum 1 osoba. Zamawiający w trakcie realizacji zamówienia uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: - żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, - żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, - przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia, W trakcie realizacji zamówienia Wykonawca na każe wezwanie Zamawiającego w terminie 3 dni roboczych przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności o których mowa powyżej: -oświadczenie Wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub podwykonawcy; - poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/ umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy. Kopia umowy/ umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; - zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacenie przez Wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; - poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 45210000-2


Dodatkowe kody CPV: 45220000-5, 45300000-0, 45400000-1, 50700000-2, 71220000-6, 71221000-3, 71240000-2, 71242000-6, 71320000-7

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Przebudowa dachu wraz z wymianą instalacji odwadniającej

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25/05/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 521665.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 2

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Zakład Ogólnobudowlany Wiktor Kożuchowski
Email wykonawcy: wiktorkozuchowski@gmail.com
Adres pocztowy: ul. Szymanowskiego 13/2
Kod pocztowy: 71-416
Miejscowość: Szczecin
Kraj/woj.: zachodniopomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 2480000.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 2480000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 2750000.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Wykonanie izolacji przeciwwodnych podziemia budynku w budynku głównym Nr 1 Szpitala z towarzyszącymi budynkami nr 11-15, 25-27

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust 1 pkt 1 ustawy Pzp - na to zadanie nie złożono żadnej oferty niepodlagającej odrzuceniu.

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.