eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › Remont 10 budynków rekreacji indywidualnej na terenie działki nr 430/1, położonej w obrębie ewidencyjnym Czarlina w gminie Kościerzyna

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-06-04

Ogłoszenie nr 510097533-N-2020 z dnia 04-06-2020 r.

Politechnika Gdańska: Remont 10 budynków rekreacji indywidualnej na terenie działki nr 430/1, położonej w obrębie ewidencyjnym Czarlina w gminie Kościerzyna

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 517470-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540045535-N-2020


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Politechnika Gdańska, Krajowy numer identyfikacyjny 16200000000000, ul. Narutowicza 11/12, 80-233 Gdańsk, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 583 472 400, e-mail dzp@pg.gda.pl, faks 583 472 913.
Adres strony internetowej (url): www.pg.edu.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Uczelnia publiczna

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Remont 10 budynków rekreacji indywidualnej na terenie działki nr 430/1, położonej w obrębie ewidencyjnym Czarlina w gminie Kościerzyna

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP/56/055/R/20

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest remont 10 budynków rekreacji indywidualnej na terenie działki nr 430/1, położonej w obrębie ewidencyjnym Czarlina w gminie Kościerzyna. 2. Charakterystyka obiektów - stan istniejący Działka ma powierzchnię wynoszącą 6,32ha. Działka należy do inwestora i przylega do drogi powiatowej. Działka otoczona jest z trzech stron lasami a od południa jeziorem Jelenie. Działka położona jest wśród zabudowy rekreacji indywidualnej. Obecnie na terenie działki 430/ 1 znajduje się: · budynek jako pawilon usługowy, · istniejące budynki rekreacji indywidualnej, · plac zabaw, parkingi, kort tenisowy, · istniejąca infrastruktura techniczna (sieć wodociągowa, kanalizacyjna, elektroenergetyczna, telefoniczna), Układ komunikacyjny, ukształtowanie terenu oraz istniejąca zieleń niska i wysoka pozostaje bez zmian. Dojazd na działkę możliwy z drogi (ciąg pieszo-jezdny) oznaczonej na rysunku planu jako działka nr 183 za pośrednictwem działki nr 431/6. Istniejące domki przeznaczone do remontu (10szt.) o powierzchni 45,18m2 każdy są w średnim stanie technicznym. Wszystkie dziesięć domków jest parterowych, fundamenty betonowe, ściany i dach drewniane. 3. Dane liczbowe Zestawienie powierzchni poszczególnych części zagospodarowania działki · powierzchnia działki nr 430/1 ............................................................. 63200,00 m2 · powierzchnia zabudowy istniejącej ......................................................... 2434,00 m2 · powierzchnia zabudowy budynków objętych opracowaniem ..................... 451,80 m2 · nawierzchnie utwardzone piesze ......................................................... 1087,00 m2 · nawierzchnie utwardzone jezdne .......................................................... 2335,00 m2 · powierzchnia biologicznie czynna .......................................................... 56907,13 m2 Charakterystyczne wielkości dla jednego domku (wszystkie domki przeznaczone do remont są takie same), zestawienie powierzchni: Kubatura brutto: ok. 182 m3 Powierzchnia zabudowy istniejąca 45,18 m2 Powierzchnia użytkowa: parter 27,25 m2 Wysokość 4,60m (N) Długość około 6,48m (jak w stanie istniejącym) Szerokość około 5,18m (jak w stanie istniejącym) Liczba kondygnacji - nadziemne 1 Powierzchnia całkowita - parter 45,18 m2 4. Podstawa prowadzenia prac Prace prowadzone będą w oparciu o Projekt budowlany i Projekt wykonawczy sporządzony przez Pracownię Architektoniczną ART PROJEKT K&M Sp. z o.o. Zgłoszono skutecznie roboty budowlane niewymagające pozwolenia na budowę zatwierdzone postanowieniem Starostwa Powiatowego w Kościerzynie o braku wniesienia sprzeciwu z dnia 9.10.2019 r. o numerze AB.6743.910.3.2019 5. Zakres prac Zakres prac objętych przedmiotem zamówienia obejmować będzie wykonanie robót w branży budowlanej, konstrukcyjnej, sanitarnej i elektrycznej. Stosując się do MPZP planuje się nawiązać formą remontowanych budynków do typowych obiektów na terenach Kaszub. Zaprojektowano budynki letniskowe, parterowe o dwuspadowym dachu o kącie nachylenia 30°, budynki zaliczane są do I kategorii geotechnicznej (budynek prosty). Budynki zostały zaprojektowane o konstrukcji drewnianej, szkieletowej z drewna klejonego, elewacje obłożone zostały drewnem, a dach pokryto blachodachówką. Wysokość budynków nie przekracza 5m. Od strony wejścia do budynku zaprojektowano taras. Okna PCV w kolorze drewna elewacyjnego wyposażone zostały w zamykane drewniane okiennice. Prace związane z remontem domków 10szt.: - demontaż starej elewacji - demontaż starego pokrycia dachu - demontaż starych instalacji elektrycznych i sanitarnych - demontaż konstrukcji ścian i dachu - demontaż podłóg - wykonanie izolacji fundamentów - wykonanie fundamentów pod taras - wykonanie nowego tarasu drewnianego wraz z barierkami - wymiana starej stolarki okiennej i drzwiowej wraz z wykonaniem nowych ościeży i obróbek blacharskich - wykonanie nowej konstrukcji ścian i podłóg - wykonanie nowej konstrukcji dachu - wykonanie nowej elewacji z desek - wymiana uszkodzonego deskowania w poszyciu dachu - ułożenie nowego pokrycia dachowego - wykonanie obróbek blacharskich dachu - wykonanie izolacji termicznej i przeciwwilgociowej - wykonanie nowego przyłączenia do istniejącej instalacji sanitarnej - wykonanie nowego przyłączenia do istniejącej instalacji elektrycznej - montaż nowych instalacji elektrycznych - montaż nowego oświetlenia - montaż nowych instalacji sanitarnych - montaż wyposażenia sanitarnego - wykonanie nowych podłóg - wykonanie ścian wewnętrznych - montaż zabudowy stałej kuchennej - wykonanie zagospodarowania terenu w bezpośrednim sąsiedztwie domków (odtworzenie do stanu pierwotnego) 6. Dokumentacja projektowa Przedmiot zamówienia określają: opracowania projektowe i STWIORB. Projekt budowlany i projekty wykonawcze określają przedmiot zamówienia, obejmują w całości treść projektu budowlanego dając wykonawcom pełną wiedzę o zamówieniu i w sposób umożliwiający złożenie kompletnej oferty. Roboty budowlane będą realizowane w oparciu o projekt budowlany i projekt wykonawczy wykonany przez Pracownię Architektoniczną ART PROJEKT K&M Sp. z o.o. Do projektu załączone zostaje zestawienie urządzeń i materiałów, które uznaje się za są przykładowe. Ilości i rodzaj urządzeń i materiałów podane w zestawieniu służą jedynie jako pomoc przy wycenie dla Wykonawcy. 7. Przedmiar robót Przedmiar robót przekazany jest wyłącznie dla ułatwienia wyliczenia ceny ofertowej i sporządzenia kosztorysu ofertowego, nie stanowi opisu przedmiotu zamówienia. Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67, ust.1 pkt. 6 i 7 ustawy. 8. Wspólny Słownik Zamówień 45000000-7 - roboty budowlane 45100000-8 - przygotowanie terenu pod budowę 45110000-1 - roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych, roboty ziemne 45111100-9 - roboty w zakresie burzenia 45200000-9 - roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45400000-1 - roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 9. Obowiązek zatrudnienia pracowników na umowę o pracę 9.1. Przy realizacji Umowy Wykonawca lub zgłoszony przez niego Podwykonawca będzie stale zatrudniał na podstawie umowy o pracę w wymiarze czasu pracy adekwatnym do powierzonych zadań osoby wykonujące czynności: robót ziemnych, robót rozbiórkowych (demontaż ścian i dachów), robót betonowych konstrukcyjnych, robót i posadzkowych, robót malarskich, robót w zakresie wykonania okładzin ścian i podłóg, wymiany stolarki drzwiowej i okiennej, montażu instalacji elektrycznych niskoprądowych;, montażu nowej instalacji sanitarnej i c.o. wraz z armaturą, montażu instalacji elektrycznej łącznie z osprzętem, uruchomień eksploatacyjnych, wymiany pokrycia dachowego łącznie z obróbkami blacharskimi, wymiany drewnianej konstrukcji dachowej, wykonaniem elewacji budynku. 9.2. Zamawiający zastrzega, iż całość wynagrodzenia osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę wykonujących czynności w ramach zamówienia, o których mowa wyżej musi być im wypłacana w ramach stosunku pracy. Niedopuszczalne jest w szczególności wypłacanie całości lub części wynagrodzenia za wykonanie tych czynności na podstawie stosunku cywilnoprawnego. 9.3. W terminie najpóźniej 7 dni przed przystąpieniem osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę do wykonywania czynności w ramach przedmiotu umowy, Wykonawca lub zgłoszony przez niego Podwykonawca zobowiązany będzie złożyć Zamawiającemu oświadczenie potwierdzające spełnienie wymogów w zakresie zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, o których mowa w ustępie poprzedzającym. Oświadczenie winno zawierać datę, miejsce sporządzenia, oznaczenie i podpis podmiotu składającego oświadczenie oraz co najmniej następującą formułę: "Oświadczam, iż Pan/Pani ............................ (imię i nazwisko), w ramach realizacji Umowy w przedmiocie: "Remont 10 budynków rekreacji indywidualnej na terenie działki nr 430/1, położonej w obrębie ewidencyjnym Czarlina w gminie Kościerzyna" jest zatrudniony na umowę o pracę na czas nieokreślony/określony do dnia ......................... przez .................. i będzie wykonywał czynności polegające na: ...................................................." 9.4. Niezależnie od wymogu przedstawienia oświadczenia, o którym mowa wyżej, Zamawiający może na dowolnym etapie realizacji Umowy żądać przedstawienia przez Wykonawcę lub zgłoszonego przez niego Podwykonawcę dowodów potwierdzających stan zatrudnienia pracowników na podstawie umowy o pracę zgodny z wymaganiami Zamawiającego w razie powzięcia przez Zamawiającego wątpliwości, co do prawdziwości lub aktualności oświadczenia, o którym mowa wyżej. Wykonawca przedkłada takie dowody w terminie do 5 dni od zgłoszenia żądania przez Zamawiającego. Strony ustalają, iż dowodami, jakich zażądać może Zamawiający są w szczególności zawarte umowy o pracę, czy dokumenty potwierdzające rejestrację oraz przekazywanie składek pracowników do systemu ubezpieczeń społecznych. Wykonawca zobowiązany jest przekazywane dokumenty anonimizować w stopniu zapewniającym ochronę danych osobowych osób, których dokumenty dotyczą, nie mniej jednak niedopuszczalna jest anonimizacja polegająca na usunięciu z dokumentów imienia i nazwiska pracownika. 10. Suma płatności z tytułu faktur częściowych nie może przekroczyć 90% wartości wynagrodzenia wykonawcy. 11. Wykonawca udzieli Zamawiającemu rękojmi za wady przedmiotu umowy na okres nie krótszy niż 24 miesiące liczonej od dnia podpisania przez strony Protokołu Odbioru Końcowego Przedmiotu Umowy oraz gwarancji na taki sam okres. (Termin gwarancji i rękojmi stanowi jedno z kryteriów oceny ofert)

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45100000-8, 45110000-1, 45111100-9, 45200000-9, 45400000-1

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08/05/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 1344226.52
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 5
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Usługi Ogólno-Budowlane Andrzej Dzienisz
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Borzestowska Huta 89A
Kod pocztowy: 83-335
Miejscowość: Borzestowo
Kraj/woj.: pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1580000.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1549689.07
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1818030.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.