To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-06-03
Ogłoszenie nr 510096768-N-2020 z dnia 03-06-2020 r.
Zespół Szkół Budowlanych: Świadczenie usług szkoleniowych w zakresie kursów zawodowych branży budowlanej wraz z certyfikacją w ramach Projektu "Omnibus Budowlany"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
SPR Regionalny Program Operacyjny Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 524465-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540052013-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zespół Szkół Budowlanych, Krajowy numer identyfikacyjny 19050300000000,
ul. ul. Legionów
15,
33-100
Tarnów, woj.
małopolskie, państwo
Polska, tel.
14 621 81 00, e-mail
szkola@zsb.tarnow.pl, faks
14 621 81 00.
Adres strony internetowej (url): http://www.zsb.tarnow.pl,
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usług szkoleniowych w zakresie kursów zawodowych branży budowlanej wraz z certyfikacją w ramach Projektu "Omnibus Budowlany"
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZSB/3/PN /2020/OB
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1) Zamówienie polega na organizacji i przeprowadzeniu szkoleń zawodowych z branży budowlanej wraz z certyfikacją lub potwierdzeniem kompetencji dla uczestników projektu "Omnibus Budowlany" realizowanego w ramach Poddziałanie 10.2.2. Kształcenie zawodowe uczniów Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego Poddziałanie 10.2.2.Kursy/szkolenia, o których mowa w niniejszym zamówieniu są dofinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach 10 Osi Priorytetowej Wiedza i kompetencje, Poddziałanie 10.2.2 - Kształcenie zawodowe uczniów - SPR Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020 (Nr RPMP.10.02.02-12-0232/16). 2) Celem kursów/szkoleń jest uzyskanie przez ich uczestników, uprawnień do wykonywania zawodu będącego przedmiotem kursu, w ramach obowiązujących przepisów prawa. Egzaminy zewnętrzne (nadające uprawnienia) powinny być przeprowadzana przez podmioty/ komisje do tego uprawnione. Ich wybór, organizacja oraz poniesienie kosztów egzaminów należy do Wykonawcy. 3) W przypadku części nr 1przeprowadzenie kursu przewidziane jest w siedzibie Zamawiającego. Zamawiający udostępni sale szkoleniową na ww. kurs wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i sanitarną. W przypadku pozostałych części zamówienia, kursy powinny być przeprowadzone w Tarnowie, a ich lokalizacja w gestii Wykonawcy. Sale szkoleniowe i inne miejsca prowadzenia zajęć powinny być wyposażone w niezbędną infrastrukturę socjalną (szatnie, sanitariaty, miejsca spożywania posiłków) oraz spełniać wymogi przepisów BHP. Jeżeli specyfika i warunki techniczne kursu tego wymagają, zajęcia mogą odbywać się poza Tarnowem, wtedy Wykonawca zobowiązany jest do zorganizowania bezpiecznego przewozu uczestników z siedziby Zamawiającego na miejsce zajęć i z powrotem, przy czym łączny czas przewozu w obie strony nie może przekroczyć 2 godzin. 4) Poszczególne grupy zajęciowe/ szkolenia mogą być przeprowadzane w tym samym czasie w przypadku, gdy ich uczestnikiem nie będzie ta sama osoba. Potencjalni uczestnicy kursów/ szkoleń mogą korzystać z więcej niż jednej formy wsparcia (kursu, szkolenia) w związku z tym należy im zapewnić możliwość udziału w każdych zajęciach. Kwestia ta uzgadniana będzie na etapie wspólnego opracowywania harmonogramów poszczególnych zajęć. 5) Zamawiający nie wymaga organizacji cateringu dla uczestników kursów/ szkoleń. 6) Wykonawca będzie zobowiązany do: a) opracowania programów nauczania i scenariuszy zajęć,zapisywania najważniejszych treści materiałów opracowanych na zajęciach na nośniku elektronicznym np. CD lub pendrive, w celu wykorzystania ich przez uczestników do dalszej edukacji, a następnie przekazania ich Zamawiającemu. b) prowadzenia dziennika zajęć i kontrolowania frekwencji w trakcie prowadzonych szkoleń (dziennik zajęć wraz z listą obecności uczestników szkolenia zostanie dostarczony przez Zamawiającego), c) zabezpieczenia niezbędnych do pełnej realizacji programu szkolenia pomocy dydaktycznych, materiałów, sprzętu i narzędzi w ilości odpowiadającej przyjętej organizacji zajęć i liczbie szkolonych osób. Niewykorzystane materiały szkoleniowe i biurowe przechodzą na własność Zamawiającego. d)zapewnienia w odpowiedniej liczbie wykwalifikowanych instruktorów/ wykładowców, posiadających udokumentowane odpowiednie do zakresu merytorycznego kursu/szkoleniawykształcenie/kwalifikacje, uprawnienia, wiedzę oraz doświadczenie w realizacji przedmiotu zamówienia. e) zapewnienia niezbędnych materiałów biurowych przeznaczonych dla osób szkolonych, f) przeprowadzenia i udokumentowania końcowego egzaminu wewnętrznego w formie adekwatnej do założonych w programie szkolenia efektów kształcenia dla wszystkich uczestników i dostarczenia jego wyników Zamawiającemu, g) przeprowadzenia i dostarczenia Zamawiającemu końcowej ankiety ewaluacyjnej. h) posiadania ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną min. 100.000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych). W przypadku upływu okresu trwania ochrony ubezpieczeniowej w okresie realizacji zamówienia, Wykonawca zobowiązany będzie przedłożyć Zamawiającemu niezwłocznie, bez wezwania, dokumenty potwierdzające kontynuację ochrony ubezpieczeniowej na dalszy okres realizacji zamówienia, na warunkach nie gorszych niż wyżej określone, i) przekazywania Zamawiającemu list obecności uczestników do 7 dni po upływie każdego miesiąca kalendarzowego realizacji kursu, j) wypełniania w stosunku do uczestników kursu obowiązku informacyjnego z RODO tj. Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), k) oznaczenia znakiem Unii Europejskiej, znakiem Europejskiego Funduszu Społecznego, logotypem województwa małopolskiego, wraz z informacją o współfinansowaniu przedmiotu zamówienia ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, a także logiem i nazwą projektu wszelkich dokumentów sporządzanych w ramach realizacji zamówienia oraz sal i budynków, w których będą odbywały się kursy, zgodnie z obowiązującymi zasadami dotyczącymi oznaczania Projektu, na podstawie elektronicznie przekazanych przez Zamawiającego wzorów, l) dostosowania programu i formy przekazu treści do potrzeb osób niepełnosprawnych, jeżeli takie osoby znajdą się wśród uczestników kursu, ł) poniesienia kosztów niezbędnych badań lekarskich uczestników kursu oraz określenia ich zakresu. m) Wykonawca, pod rygorem naliczenia kar umownych, zobowiązany będzie do niezwłocznego poinformowania Zamawiającego o: a) nie zgłoszeniu się uczestnika na pierwsze zajęcia teoretyczne lub praktyczne, b) przerwaniu kursu lub rezygnacji z uczestnictwa; w terminie 5 dni od stwierdzenia dwóch kolejnych nieobecności na zajęciach teoretycznych lub praktycznych lub uzyskania informacji o rezygnacji uczestnika, c) innych okolicznościach, które mają wpływ na realizację zamówienia zgodnie z umową. 7) Zamawiający zastrzega, że wskazane ilości uczestników poszczególnych kursów mają charakter maksymalny. Zamawiający przewiduje dla siebie możliwość skorzystania w ramach umowy z prawa opcji polegającego na zmniejszeniu ilości uczestników kursów maksymalnie o 20 % w stosunku do planowanej liczby, pierwotnie wskazanej w umowie, w przypadku, gdy rzeczywiste zapotrzebowanie okaże się mniejsze od podanego w §2 umowy. Zmniejszenie ilości uczestników w części objętej prawem opcji stanowi uprawnienie Zamawiającego, z którego może, ale nie musi on skorzystać, i nie rodzi po stronie Wykonawcy żadnych roszczeń wobec Zamawiającego. Zmniejszenie zakresu ilości uczestników w części objętej prawem opcji ma wpływ na odpowiednie obniżenie wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy z tytułu wykonania przedmiotu umowy. 8) Warunki wykonania zamówienia określone są także we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 do siwz. 9) Zamówienie podzielone jest na odrębne części opisane w załączniku nr 10 do siwz.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 80000000-4
Dodatkowe kody CPV: 80200000-6, 80310000-0, 80500000-9
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Kod II.1 Kurs zarządzania nieruchomościami |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
05/05/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
11460.98
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Firma Handlowo - Usługowa "R&A" Rafał Augustyn
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
17000.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Kod II.8 Kurs obsługi konserwacji i montażu instalacji wewnętrznych gazowych w zakresie eksploatacji gr.III |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
05/05/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
10216.80
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Centrum Szkolenia Zawodowego sp. z o.o
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
8512.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Kod II.6 Kurs koparko - ładowarki z uprawnieniami |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
05/05/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
38735.77
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Litwiński Transport - Sprzęt -Budownictwo sp. z o.o. Akredytowany Ośrodek Szkoleniowy
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
43860.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Kod II.7 Kurs montaż rusztowań z uprawnieniami |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
05/05/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
9425.47
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Litwiński Transport - Sprzęt -Budownictwo sp. z o.o. Akredytowany Ośrodek Szkoleniowy
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
9900.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: Kod II.9 Kurs operator wózka jezdniowego z uprawnieniami |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
05/05/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
12306.24
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Litwiński Transport - Sprzęt -Budownictwo sp. z o.o. Akredytowany Ośrodek Szkoleniowy
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
11040.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z TARNOWA
- DOSTAWA PRODUKTÓW ŻYWIENIA DOJELITOWEGO I POZAJELITOWEGO DLA ODDZIAŁU OPIEKI DŁUGOTERMINOWEJ I HOSPICYJNEJ MOŚCICKIEGO CENTRUM MEDYCZNEGO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ.
- Wykonanie operatów szacunkowych oraz świadectwa charakterystyki energetycznej - część IV (12 zadań)
- Dostawy rękawic medycznych - diagnostycznych i chirurgicznych.
- Dostawy artykułów medycznych (igły, porty naczyniowe).
- Remont wybranych pomieszczeń usytuowanych na II i IV piętrze w budynku Zespołu Przychodni Specjalistycznych Sp. z o.o. w Tarnowie przy ul. Marii Skłodowskiej-Curie 1
- Modernizacja Zespołu Szkół Ponadpodstawowych w Ryglicach
więcej: przetargi w Tarnowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Szkolenia i warsztaty dla uczniów i nauczycieli Zespołu Szkół Ekonomicznych im. Tadeusza Kotarbińskiego w Radomsku.
- "Organizacja szkoleń w ramach Projektu "Wzmocnienie potencjału ZIT w MOF Poznania" dofinansowanego z Funduszy Europejskich dla Wielkopolski 2021-2027"
- Zaprojektowanie i przeprowadzenie działań rozwojowych w zakresie doskonalenia miękkich kompetencji
- Świadczenie usług Animatora doradztwa zawodowego w Projekcie Samorządu Województwa Pomorskiego, realizowane w trzech częściach
- Usługi edukacyjne i szkoleniowe na potrzeby Opolskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego
- Usługa przeprowadzenia stacjonarnego szkolenia dotyczącego konfliktu interesów dla Członków Komitetu Monitorującego Fundusze Europejskie dla Lubelskiego 2021-2027 oraz ich zastępców.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.