To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-06-03
Ogłoszenie nr 510096556-N-2020 z dnia 03-06-2020 r.
Powiatowy Zarząd Dróg w Grodzisku Mazowieckim: Rozbudowa ulicy Pomorskiej na terenie gminy Jaktorów na odcinku od km 5+900 do km 6+375
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 536655-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Powiatowy Zarząd Dróg w Grodzisku Mazowieckim, Krajowy numer identyfikacyjny 14976316000000,
ul. ul. Traugutta
41,
05-825
Grodzisk Mazowiecki, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
227 240 570, e-mail
sekretariat@pzdgm.pl, faks
227 240 570.
Adres strony internetowej (url): www.pzdgm.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Rozbudowa ulicy Pomorskiej na terenie gminy Jaktorów na odcinku od km 5+900 do km 6+375
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):DT.43.4.2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn.: Rozbudowa ulicy Pomorskiej na terenie gminy Jaktorów na odcinku od km 5+900 do km 6+375 1. Zakres robót obejmuje wykonanie przebudowy ulicy Pomorskiej w Jaktorowie na odcinku od km 5 + 900 do km 6+375 (od torów PKP w kierunku północnym do odcinka przebudowanego w 2016 roku), w następującym zakresie: ? branża drogowa - przebudowa drogi długości 475,00 mb, na odcinku od km 5+900 do km 6+375, (od torów PKP w kierunku północnym do odcinka przebudowanego w 2016 roku). Wykonawca w ofercie uwzględni następujące warunki wykonania robót drogowych: a) Podbudowa pomocnicza z kruszywa łamanego - zamawiający nie dopuszcza stosowania kruszyw wapiennych i dolomitowych, b) Podbudowa zasadnicza, warstwa wiążąca z betonu asfaltowego - zamawiający nie dopuszcza zastosowania do mieszanek mineralno asfaltowych granulatu asfaltowego. c) Warstwa ścieralna - zamawiający nie dopuszcza zastosowania mieszanki mastyksowo-grysowej z kruszyw wapiennych, dolomitowych, granulatu asfaltowego. Do mieszanki SMA należy stosować kruszywa gabro lub bazaltowe. d) Beton na ławy pod krawężnik i obrzeże należy wykonać z betonu C12/15 ( B-15 ) - zmiana w stosunku do projektu. e) Zakres robót obejmuje wykonanie poszerzenia jezdni (wykonanej w 2016) na odcinku 5,5mb od km do 6+380,5 do km 6+375. Szerokość poszerzenia od 0 do 1m i przełożenie chodnika. Roboty zostały ujęte w przedmiarze robót. ? branża telekomunikacyjna - przebudowa na odcinku od km 5+900 do km 6+946,21 mb z wyłączeniem likwidacji istniejącej sieci miedzianej o długości 385 mb i 7 słupów, zabezpieczenia istniejącej sieci miedzianej o długości 224 mb, ? branża wodno-kanalizacyjna: na odcinku od km 5+900 do km 6+375 budowa kanalizacji deszczowej, przebudowa wodociągu. W 2016 roku budowę kanalizacji deszczowej zakończono wybudowaniem studni D 1/15 ? branża gazowa na odcinku od km 5+ 900 do km 6+375 ? branża elektroenergetyczna - nie wchodzi w zakres zamówienia (w całości została wykonany w 2016 r). ? przestawianie ogrodzeń, rozbiórki i odtworzenia wiat - nie wchodzą w zakres zamówienia (ogrodzenia przestawiają właściciele działek, wiaty pozostają w gestii Gminy Jaktorów). Roboty obejmują wykonanie rozbiórki konstrukcji nawierzchni jezdni, zjazdów, włączeń w drogi boczne, chodnika, przepustów, usunięcie drzew i krzewów, wykonanie robót ziemnych, wykonanie nowej konstrukcji nawierzchni jezdni, włączeń w drogi boczne, zjazdów, chodników, utwardzonych poboczy, humusowanie z obsianiem trawą oraz budowę kanalizacji deszczowej, przebudowę kolizji branży wodno-kanalizacyjnej, telekomunikacyjnej, gazowej, wykonanie oznakowania pionowego i poziomego. Roboty poszczególnych branż należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową, protokółem ZUD, decyzją ZRiD, STWiOR. Zakres zamówienia obejmuje również wykonanie projektu czasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót zgodnie z obowiązującymi przepisami, oznakowanie prowadzonych robót zgodnie z projektem organizacji ruchu oraz utrzymanie oznakowania w czasie wykonywania robót. Projekt organizacji robót powinien przewidywać wykonanie frezowania nawierzchni, chodników, zjazdów, odwodnienia, poboczy przy utrzymaniu ruchu, natomiast wykonanie konstrukcji jezdni cała jej szerokością. Projekt winien przewidzieć oznakowanie dzienne i nocne (w przypadku dopuszczania do ruchu w nocy). Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania objazdów/przejazdów. Zakres zamówienia obejmuje również organizację placu budowy, obsługę geodezyjną, inwentaryzację powykonawczą, wykonanie badań i prób, uporządkowanie terenu po zakończeniu prac oraz wykonanie innych czynności wymaganych technologią. Po zakończeniu robót do obowiązków wykonawcy należy demontaż oznakowania z czasowej organizacji ruchu. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia (dokumentacji) określono jakikolwiek materiał, urządzenie lub wyrób poprzez podanie nazwy producenta lub w inny podobny sposób, który mógłby utrudniać uczciwą konkurencję, dopuszcza się dla tych materiałów, urządzeń lub wyrobów możliwość zastosowania rozwiązań równoważnych tzn. przy zachowaniu nie gorszych parametrów niż przewidziane w dokumentacji przetargowej. Każdorazowo zastosowanie rozwiązania zamiennego wymaga zgody Zamawiającego. Zmiany takie nie stanowią zmiany umowy. Jeżeli Wykonawca zamierza złożyć ofertę równoważną, jest wówczas zobowiązany wykazać Zamawiającemu na piśmie, że proponowany przez niego produkt lub materiał nie jest gorszej jakości lub nie ma gorszych właściwości niż wymieniony w opisie przedmiotu zamówienia. W tym celu Wykonawca winien dokonać pisemnego porównania obu produktów, opisanego przez Zamawiającego oraz proponowanego przez siebie. Porównania należy dokonać w taki sposób, aby Zamawiający bez żadnych wątpliwości i w sposób jednoznaczny mógł stwierdzić równoważność proponowanego przez Wykonawcę produktu. Technologię oraz szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia określa załącznik nr 9 do SIWZ będący integralną częścią SIWZ, zawierający: załącznik nr 9A do SIWZ, w którego skład wchodzą: Zał 9.A PZT - zmiana do projektu 2020 Zał 9A.1. PB i decyzja ZRiD Zał 9A.2. Projekty wykonawcze Zał 9A.3 Geotechnika Załacznik nr 9B do SIWZ, w którego skład wchodzą: Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR), w składzie: Tom 2.1. Wymagania ogólne, Tom 2.2. Branża drogowa. Uwaga! Specyfikacje Techniczne dla branży drogowej nr 04.04.02, 04.05.01, 04.07.01, 05.03.05 wersja 1, zastępuje się Specyfikacjami Technicznymi dla branży drogowej - wersja 2, Tom 2.4. Branża telekomunikacyjna, Tom 2.5. Branża wod-kan, Tom 2.6. Branża gazowa, Tom 2.7. Gospodarka zielenią, Tom 2.8. Stała organizacja ruchu Warunki realizacji zamówienia Roboty wykonać zgodnie z: a) Dokumentacją projektową b) STWiOR c) obowiązującymi normami i przepisami 3. Wymagania dot. zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia. a. Zamawiający wymaga, by czynności polegające na faktycznym wykonywaniu robót budowlano - montażowych o ile nie będą wykonywane przez daną osobę w ramach prowadzonej przez nią działalności gospodarczej, były wykonywane przez osoby zatrudnione (przez Wykonawcę lub podwykonawcę) na podstawie umowy o pracę chyba, że wykonanie tych czynności nie polega na wykonaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 roku - Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz.1502, z późn. zm.). b. Wymagania w zakresie zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, nie dotyczą wymogu zatrudniania określonych grup pracowników w ogóle, ale zatrudnienia osób do realizacji niniejszego zamówienia. Nie może stanowić spełnienia warunku określonego powyżej samo tylko zatrudnienie ww. osób, które następnie nie będą uczestniczyły w wykonywaniu zamówienia. c. Wykonawca, na żądanie zamawiającego, obowiązany jest udokumentować zatrudnianie osób, o których mowa powyżej. W związku z tym wykonawca obowiązany jest ewidencjonować czas pracy tych osób oraz czynności, które były wykonywane przez te osoby w ramach realizacji przedmiotowego zamówienia. d. Wykonawca, na żądanie zamawiającego, obowiązany jest przedłożyć dowody zatrudnienia pracowników realizujących zamówienie w formie zanonimizowanych umów o pracę (umowy pozbawione danych osobowych pracowników) lub oświadczenia wykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy. e. Z tytułu niespełnienia wymagań w zakresie zatrudnienia ww. osób, w związku z realizacją zamówienia wykonawca zapłaci karę umowną w wysokości 2 % wartości zamówienia brutto za każdy miesiąc braku spełnienia obowiązku zatrudniania pracowników na podstawie umowy o pracę, zgodnie z wymogami wskazanymi powyżej . f. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności związane z realizacja zamówienia. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a. żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b. żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c. przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. g. Składając ofertę Wykonawca złoży jedynie oświadczenie w zakresie zatrudnienia pracowników, zawarte w formularzu oferty (załącznik nr 6 do SIWZ), 4. Na wykonane roboty Wykonawca udzieli co najmniej 36-miesięcznej gwarancji za wady licząc od daty podpisania protokołu odbioru robót.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45233140-2
Dodatkowe kody CPV: 45233120-6, 45233253-7, 45231220-3, 45332000-3, 45232310-8
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
02/06/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
2760991.66
Liczba otrzymanych ofert:
9
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: FAL-BRUK Sp. z o.o S.K
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
1911420.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom tak Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 3,67% IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z GRODZISKA MAZOWIECKIEGO
- Obsługa transportu pacjentów Stacji Dializ
- Remont i modernizacja istniejących placów zabaw przy ulicy Zielony Rynek w Grodzisku Mazowieckim
- Dostawa materiałów jednorazowego użytku do zabiegów hemodializ dla Szpitala Zachodniego w Grodzisku Mazowieckim
- Modernizacja dachu budynku mieszkalnego wielorodzinnego ul. Żeromskiego 25B w Grodzisku Mazowieckim
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa Internatu Szkolnego."
- Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Szkole Podstawowej w Nowym Borku
- "Modernizacja infrastruktury drogowej na terenie Gminy Świlcza"
- Przebudowa drogi wewnętrznej na dz. nr ew. 71/3 obręb Młodzieszyn
- Przebudowa dróg w gminie Rzewnie
- Remont wejścia do budynku - wykonanie zewnętrznej pochylni dla ręcznych wózków widłowych przy budynku nr 170 w kompleksie wojskowym przy ul. Dworcowej 6A w Grupie gm. Dragacz - 35/2024
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.