To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-05-16
Ogłoszenie nr 510096487-N-2019 z dnia 16-05-2019 r.
Zarząd Zieleni Miejskiej w Łodzi: Obsługa i konserwacja tężni solankowych
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 539334-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zarząd Zieleni Miejskiej w Łodzi, Krajowy numer identyfikacyjny 10146567200000,
ul. Konstantynowska
8/10,
94-303
Łódź, woj.
łódzkie, państwo
Polska, tel.
+48426327579, e-mail
zamowienia@zzm.lodz.pl, faks
-.
Adres strony internetowej (url): http://bip.zzm.lodz.pl/zamowienia-publiczne.html
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Obsługa i konserwacja tężni solankowych
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:[wszelka numeracja zgodna z numeracją w załączniku nr 6 do Ogłoszenia - Instrukcja dla Wykonawców] 3.1 Przedmiotem zamówienia jest "Obsługa i konserwacja tężni solankowych" na terenie parków w Łodzi, w ramach którego Zamawiający przewiduje: 3.1.1 ZAMÓWIENIE PODSTAWOWE - Obsługa i konserwacja tężni solankowej w Parku Podolskim, znajdującej się przy fontannie od ul. Tatrzańskiej, 3.1.2 ZAMÓWIENIE NA PODSTAWIE PRAWA OPCJI - Obsługa i konserwacja tężni: 3.1.2.1 Tężnia solankowa w Parku Podolskim, znajdująca się przy fontannie od al. Śmigłego Rydza 3.1.2.2 Tężnia solankowa w Parku Widzewska-Górka, 3.1.2.3 Tężnia solankowa w Parku Źródła Olechówki, 3.1.2.4 Tężnia solankowa w Pasażu Abramowskiego, 3.1.2.5 Tężnia solankowa w Parku przy ul Leczniczej, 3.1.2.6 Tężnia solankowa w Parku A. Struga. 3.2 Zamówienie winno być realizowane na zasadach określonych we Wzorze umowy w szczególności w Załączniku nr 1 do umowy. 3.3 Przekrój tężni solankowej w Parku Podolskim, znajdującej się przy fontannie od ul. Tatrzańskiej (przekrój A-A i B-B) stanowi Załącznik nr 7 do Ogłoszenia. Pozostałe tężnie będące przedmiotem zamówienia są zbudowane w analogicznej technologii, z tym że tężnia w pasażu Abramowskiego jest dwukrotnie mniejsza. 3.4 Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia w ramach prawa opcji, w zależności od potrzeb i możliwości finansowych Zmawiającego. 3.5 Zakres prac przy obsłudze każdej z tężni przewidzianych w ramach prawa opcji jest tożsamy z zakresem prac przewidzianym dla zamówienia podstawowego. 3.6 Warunkiem skorzystania z zamówienia w ramach prawa opcji jest złożenie pisemnych oświadczeń woli przez Zamawiającego o skorzystaniu z tego prawa, w których ustali zakres rzeczowy zleceń oraz termin wykonania. 3.7 Zamawiający wymaga, aby wszystkie czynności polegające na faktycznym wykonywaniu prac w zakresie: pomiar stężenia solanki, kontrola urządzeń tężni (pod względem szczelności), kontrola przepływu solanki (korekta ustawienia zaworów), kontrola koryt tężni (pod względem przepływu i zanieczyszczeń), kontrola zaworu automatycznego uzupełniającego wodę w obiegu, kontrola oświetlenia (jeżeli tężnia jest w nie wyposażona), przygotowanie obiektu do eksploatacji (napełnienie zbiornika solanką, montaż pompy), opróżnienie instalacji i ich odpowietrzenie, o ile nie są (będą) wykonywane przez daną osobę w ramach prowadzonej przez nią działalności gospodarczej, były wykonane przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu ustawy - Kodeks pracy. 3.8 Wykonawca, winien najpóźniej w dniu przekazania terenu prac dostarczyć Zamawiającemu wykaz pracowników skierowanych do realizacji zamówienia z przypisaniem im wykonywanych czynności/ funkcji zatrudnionych na podstawie umowy o pracę w zakresie prac, o którym mowa w punkcie 3.6. W/w wykaz winien być aktualizowany na bieżąco tj. w przypadku każdorazowych zmian personalnych. 3.9 Zamawiający nie przewiduje składania ofert częściowych. 3.10 Zamawiający nie przewiduje udzielenie zamówienia z wolnej ręki w trybie art. 67 ust. 1 pkt. 6 i 7 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3.11 Kod CPV: 50.80.00.00 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 50800000-3
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Licytacja elektroniczna
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
16/05/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
183399.96
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Pagre Grzegorz Mamenas
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
3675
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Dostawa sprzętu RTV i AGD dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Łódzkiego
- Zakup i dostawa 2 szt. urządzeń do ochrony i monitorowania sieci.
- ZP/10/2024 - Wynajem mobilnego rozdrabniacza
- ZP 11/24 Dostawa leków
- Przebudowa lokali wraz z remontem części wspólnych w budynku mieszkalnym wielorodzinnym z usługami w parterze przy ul. Wschodniej 40 w Łodzi.
- Ochrona osób i mienia Narodowego Funduszu Zdrowia - Łódzkiego Oddziału Wojewódzkiego.
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pogotowie techniczne oraz Konserwacja i drobne naprawy instalacji wod-kan, gazowej, c.o., c.w.u., elektrycznej i ogólnobudowlanej w budynkach i lokalach administrowanych przez MZN sp. z o.o.
- Świadczenie usług serwisowych infrastruktury sprzętowej serwerowni Mazowieckiego Urzędu Wojewódzkiego w Warszawie.
- Obsługa, konserwacja i usuwanie awarii w ramach Pogotowia Technicznego
- Wykonywanie napraw urządzeń peryferyjnych systemu "Cyfrowa Granica" na drogowych przejściach granicznych województwa lubelskiego
- Pogwarancyjna opieka serwisowa zasilania rezerwowego w jednostkach Wielkopolskiego Centrum Onkologii w poznaniu, Pile i Kaliszu
- Konserwacja i renowacja barokowej Kaplicy p.w. św. Jana Nepomucena w Lubomi
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.