eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Obsługa i konserwacja tężni solankowych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-05-16

Ogłoszenie nr 510096487-N-2019 z dnia 16-05-2019 r.

Zarząd Zieleni Miejskiej w Łodzi: Obsługa i konserwacja tężni solankowych

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 539334-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Zarząd Zieleni Miejskiej w Łodzi, Krajowy numer identyfikacyjny 10146567200000, ul. Konstantynowska 8/10, 94-303 Łódź, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. +48426327579, e-mail zamowienia@zzm.lodz.pl, faks -.
Adres strony internetowej (url): http://bip.zzm.lodz.pl/zamowienia-publiczne.html

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Obsługa i konserwacja tężni solankowych

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

[wszelka numeracja zgodna z numeracją w załączniku nr 6 do Ogłoszenia - Instrukcja dla Wykonawców] 3.1 Przedmiotem zamówienia jest "Obsługa i konserwacja tężni solankowych" na terenie parków w Łodzi, w ramach którego Zamawiający przewiduje: 3.1.1 ZAMÓWIENIE PODSTAWOWE - Obsługa i konserwacja tężni solankowej w Parku Podolskim, znajdującej się przy fontannie od ul. Tatrzańskiej, 3.1.2 ZAMÓWIENIE NA PODSTAWIE PRAWA OPCJI - Obsługa i konserwacja tężni: 3.1.2.1 Tężnia solankowa w Parku Podolskim, znajdująca się przy fontannie od al. Śmigłego Rydza 3.1.2.2 Tężnia solankowa w Parku Widzewska-Górka, 3.1.2.3 Tężnia solankowa w Parku Źródła Olechówki, 3.1.2.4 Tężnia solankowa w Pasażu Abramowskiego, 3.1.2.5 Tężnia solankowa w Parku przy ul Leczniczej, 3.1.2.6 Tężnia solankowa w Parku A. Struga. 3.2 Zamówienie winno być realizowane na zasadach określonych we Wzorze umowy w szczególności w Załączniku nr 1 do umowy. 3.3 Przekrój tężni solankowej w Parku Podolskim, znajdującej się przy fontannie od ul. Tatrzańskiej (przekrój A-A i B-B) stanowi Załącznik nr 7 do Ogłoszenia. Pozostałe tężnie będące przedmiotem zamówienia są zbudowane w analogicznej technologii, z tym że tężnia w pasażu Abramowskiego jest dwukrotnie mniejsza. 3.4 Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia w ramach prawa opcji, w zależności od potrzeb i możliwości finansowych Zmawiającego. 3.5 Zakres prac przy obsłudze każdej z tężni przewidzianych w ramach prawa opcji jest tożsamy z zakresem prac przewidzianym dla zamówienia podstawowego. 3.6 Warunkiem skorzystania z zamówienia w ramach prawa opcji jest złożenie pisemnych oświadczeń woli przez Zamawiającego o skorzystaniu z tego prawa, w których ustali zakres rzeczowy zleceń oraz termin wykonania. 3.7 Zamawiający wymaga, aby wszystkie czynności polegające na faktycznym wykonywaniu prac w zakresie: pomiar stężenia solanki, kontrola urządzeń tężni (pod względem szczelności), kontrola przepływu solanki (korekta ustawienia zaworów), kontrola koryt tężni (pod względem przepływu i zanieczyszczeń), kontrola zaworu automatycznego uzupełniającego wodę w obiegu, kontrola oświetlenia (jeżeli tężnia jest w nie wyposażona), przygotowanie obiektu do eksploatacji (napełnienie zbiornika solanką, montaż pompy), opróżnienie instalacji i ich odpowietrzenie, o ile nie są (będą) wykonywane przez daną osobę w ramach prowadzonej przez nią działalności gospodarczej, były wykonane przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu ustawy - Kodeks pracy. 3.8 Wykonawca, winien najpóźniej w dniu przekazania terenu prac dostarczyć Zamawiającemu wykaz pracowników skierowanych do realizacji zamówienia z przypisaniem im wykonywanych czynności/ funkcji zatrudnionych na podstawie umowy o pracę w zakresie prac, o którym mowa w punkcie 3.6. W/w wykaz winien być aktualizowany na bieżąco tj. w przypadku każdorazowych zmian personalnych. 3.9 Zamawiający nie przewiduje składania ofert częściowych. 3.10 Zamawiający nie przewiduje udzielenie zamówienia z wolnej ręki w trybie art. 67 ust. 1 pkt. 6 i 7 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3.11 Kod CPV: 50.80.00.00 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 50800000-3


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Licytacja elektroniczna

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16/05/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 183399.96
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 3

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Pagre Grzegorz Mamenas
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Iglasta 38
Kod pocztowy: 92-736
Miejscowość: łódź
Kraj/woj.: łódzkie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 3675
Oferta z najniższą ceną/kosztem 3675
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 3695
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.