eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Milicz › Bezgotówkowy zakup paliwa w systemie kart flotowych lub równoważnym na potrzeby pojazdów służbowych Milickiego Centrum Medycznego sp. z o.o., w Miliczu.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-06-02

Ogłoszenie nr 510095935-N-2020 z dnia 02-06-2020 r.

Milickie Centrum Medyczne Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością: Bezgotówkowy zakup paliwa w systemie kart flotowych lub równoważnym na potrzeby pojazdów służbowych Milickiego Centrum Medycznego sp. z o.o., w Miliczu.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 537897-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Milickie Centrum Medyczne Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, Krajowy numer identyfikacyjny 02137042700000, ul. Grzybowa 1, 56-300 Milicz, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 71 3846754, e-mail sz@mcm-milicz.pl , faks 71 38 40 652.
Adres strony internetowej (url): www.mcm-milicz.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej - Spółka Prawa Handlowego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Bezgotówkowy zakup paliwa w systemie kart flotowych lub równoważnym na potrzeby pojazdów służbowych Milickiego Centrum Medycznego sp. z o.o., w Miliczu.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

MCM/WSM/ZP7/2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem niniejszego zamówienia jest bezgotówkowy zakup paliwa w systemie kart flo-towych lub równoważnym na potrzeby samochodów służbowych zamawiającego. Przedmiotem dostaw jest benzyna bezołowiowa Pb95 oraz olej napędowy. 2. Bezgotówkowy zakup paliwa przez Zamawiającego będzie dokonywany w okresie od 01.06.2020r., do 31.05.2023r., (36 miesięcy) w zorganizowanej sieci stacji paliw Wykonawcy. 3. Szacunkowe zapotrzebowanie Zamawiającego wynosi: a) benzyna bezołowiowa Pb95 - 3 000 litrów w okresie realizacji umowy; b) olej napędowy odpowiedni do pory roku - 30 000 litrów w okresie realizacji umowy. Wskazane powyżej wartości są prognozowanym zapotrzebowaniem Zamawiającego w okre¬sie realizacji umowy tj. 36 miesięcy realizacji umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo zakupu paliwa w ilościach odbiegających od podanych wielkości, tj. zmniejszenia lub zwiększenia w okresie realizacji umowy. Z tytułu rezygnacji Zamawiającego z części zamówienia, Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia. Rozliczenia pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym dokonywane będą na podstawie faktycznie zakupionych przez Zamawiającego ilości benzyny bezołowiowej Pb95 oraz oleju napędowego. 4. Dostawa paliw realizowana będzie sukcesywnie, w miarę pojawiających się potrzeb Zamawiającego. 5. Wykonawca w terminie 5 dni od podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego przekaże Zamawiającemu karty flotowe lub równoważne umożliwiające Zamawiającemu bezgotówkowy zakup paliwa na terenie co najmniej województwa Dolnośląskiego. 6. Karty flotowe lub równoważne służyć będą tylko i wyłącznie do zakupu paliw określonych w umowie. 7. Wykonawca będzie prowadzić ewidencję zakupywanego paliwa przez każdy z pojazdów Zamawiającego z podaniem numeru rejestracyjnego, daty tankowania, miejsca tankowania, ilości Zakupionego paliwa w systemie elektronicznym za pomocą karty flotowej lub równoważnej, posiadającej kod dostępu PIN przypisany do każdego pojazdu. Wykonawca będzie udostępniał Zamawiającemu wskazane powyżej informacje poprzez umieszczenie ich na stronie internetowej Wykonawcy i przekazanie Zamawiającemu hasła, za pomocą którego będzie możliwe odczytanie przedmiotowych informacji lub w inny równoważny sposób. 8. Zamawiający musi mieć możliwość dostępu do internetowego wglądu do systemu - w szczegółową historię wszystkich swoich transakcji, salda rachunku i wydanych faktur, a także ma mieć możliwość wygenerowania wydruków dokumentów oraz szybkiego wyszukiwania i sortowania dokumentów wydanych przez Wykonawcę. 9. Wykonawca zapewni kontrolę tankowania pojazdów polegającą na sprawdzeniu zgodności numeru rejestracyjnego z kartą flotową (lub równoważną) w tankowanym pojeździe. 10. Zamawiający dokonywać będzie zakupów paliwa w wskazanych przez Wykonawcę stacjach paliw na terenie co najmniej całego województwa Dolnośląskiego. 11. Wykonawca zapewni możliwość dokonywania przedmiotowych zakupów 7 dni w tygodniu przez 24 h na dobę. W szczególności Wykonawca musi posiadać nie mniej niż 1 (jedną) stację paliw w miejscowości Milicz i 1 (jedną) stację na trasie Milicz - Wrocław. 12. Dostarczane przez Wykonawcę paliwo musi spełniać wymagania określone w rozporządzeniu Ministra Gospodarki z 9 października 2015 r., w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz.U. z 2015r., poz. 1680) oraz być zgodne z przywołanymi w rozporządzeniu normami tj.: PN-EN 228:2013-04 Paliwa do pojazdów samochodowych. Benzyna bezołowiowa. Wymagania i metody badań oraz normy PN-EN 590:2013-12 Paliwa do pojazdów samochodowych oleje napędowe. Wymagania i metody badań.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 09134100-8


Dodatkowe kody CPV: 09132100-4

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/05/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 121482.90
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: BIOESTRY Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Wincentego Witosa 7
Kod pocztowy: 56-200
Miejscowość: Góra
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 97950.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 97950.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 97950.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.