eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ząbkowice Śląskie › Usługa zarządzania i administrowania mieniem zlikwidowanego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Ząbkowicach Śląskich

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-06-02

Ogłoszenie nr 510095649-N-2020 z dnia 02-06-2020 r.

Gmina Ząbkowice Śląskie: Usługa zarządzania i administrowania mieniem zlikwidowanego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Ząbkowicach Śląskich

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 550083324-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Ząbkowice Śląskie, Krajowy numer identyfikacyjny 52611000000000, ul. ul. 1 Maja 15, 57-200 Ząbkowice Śląskie, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 74 8 165 300 lub 301, e-mail zamowienia.publiczne@zabkowiceslaskie.pl, faks 748 155 445.
Adres strony internetowej (url): www.bip.zabkowiceslaskie.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Usługa zarządzania i administrowania mieniem zlikwidowanego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Ząbkowicach Śląskich

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.271.14.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem niniejszego postępowania jest zabezpieczenie usługi zarządzania i administrowania gminnymi obiektami sportu i rekreacji polegająca w szczególności na: 1) zarządzaniu i administrowaniu; 2) udostępnianiu obiektów sportu i rekreacji wraz z ich promocją; 3) eksploatacji i modernizacji obiektów sportu i rekreacji; 4) technicznym utrzymaniu obiektów sportu i rekreacji, w tym dokonywaniu robót awaryjnych i remontów bieżących; 5) prowadzeniu dokumentacji technicznej i budowlanej obiektów sportu i rekreacji; 6) prowadzeniu obsługi finansowo-księgowej i sprawozdawczości rzeczowo-finansowej dla obiektów sportu i rekreacji; 7) przygotowaniu i sprawowaniu nadzoru nad obiektami sportu i rekreacji w związku z organizowanymi na ich terenie imprezami sportowymi, kulturalnymi, edukacyjnymi.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 70000000-1


Dodatkowe kody CPV: 70332000-7, 79410000-1

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Zamówienie z wolnej ręki

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26/05/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 365853.66
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Ząbkowickie Centrum Sportu i Rekreacji Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Kusocińskiego 17
Kod pocztowy: 57-200
Miejscowość: Ząbkowice Śląskie
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 450000
Oferta z najniższą ceną/kosztem 450000
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 450000
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 12 ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zgodnie z ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych /Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 t.j. ze zm./ z art. 67. [Przesłanki udzielenia zamówienia z wolnej ręki] ust. 1. Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności: (...) pkt 12) zamówienie udzielane jest przez zamawiającego, o którym mowa w art. 3 ust. 1 pkt 1-3a, osobie prawnej, jeżeli spełnione są łącznie następujące warunki: a) zamawiający sprawuje nad tą osobą prawną kontrolę, odpowiadającą kontroli sprawowanej nad własnymi jednostkami, polegającą na dominującym wpływie na cele strategiczne oraz istotne decyzje dotyczące zarządzania sprawami tej osoby prawnej; warunek ten jest również spełniony, gdy kontrolę taką sprawuje inna osoba prawna kontrolowana przez zamawiającego w taki sam sposób, b) ponad 90% działalności kontrolowanej osoby prawnej dotyczy wykonywania zadań powierzonych jej przez zamawiającego sprawującego kontrolę lub przez inną osobę prawną, nad którą ten zamawiający sprawuje kontrolę, o której mowa w lit. a, c) w kontrolowanej osobie prawnej nie ma bezpośredniego udziału kapitału prywatnego;" Zamawiający zamierza udzielić zamówienia ze względu na spełnienie wszystkich przesłanek wynikających z art. 67 ust. 1 pkt 12 ustawy Pzp. Gmina Ząbkowice Śląskie zgodnie z aktem założycielskim spółki z ograniczoną odpowiedzialnością z dnia 06 sierpnia 2019 r. (Repertorium A nr 4150/2019) zawiązała Ząbkowickie Centrum Sportu i Rekreacji Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, zwanej dalej Spółką. Przedmiotem aktywności Spółki jest działalność w szerokim ujęciu związana ze sportem, edukacją, rozrywką i rekreacją, w tym m.ni. zarządzanie nieruchomościami na zlecenie. Spółka została wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego w dniu 27 listopada 2019 r. pod nr KRS 0000815836. Spółka jest osobą prawną, nad którą Gmina Ząbkowice Śląskie sprawuje kontrolę, o której mowa w art. 67 ust. 1 pkt 12 lit. a) ustawy Pzp. Gmina Ząbkowice Śląskie jest jedynym udziałowcem Spółki. Posiada 880 udziałów o łącznej wartości 440.000,00 zł (słownie: czterysta czterdzieści tysięcy złotych) - co stanowi 100% kapitału zakładowego Spółki. Organami Spółki są: 1) Zgromadzenie Wspólników; 2) Rada Nadzorcza; 3) Zarząd. Zgodnie z aktem założycielskim najwyższą władzą Spółki jest Zgromadzenie Wspólników, którego funkcję pełni Burmistrz Ząbkowic Śląskich. Do wyłącznej kompetencji Zgromadzenia Wspólników należy podejmowanie uchwał w sprawach dot. m.in.: - zatwierdzania kierunków rozwoju Spółki oraz wieloletnich programów jej działalności; - rozpatrywania i zatwierdzania sprawozdania Zarządu z działalności Spółki oraz sprawozdania finansowego za ubiegły rok obrachunkowy; - udzielenia absolutorium członkom Zarządu oraz członkom Rady Nadzorczej z wykonania przez nich obowiązków za rok obrachunkowy; - podziału zysku lub pokrycia strat; - powoływanie i odwoływanie członków Rady Nadzorczej; - podwyższenia lub obniżenia kapitału zakładowego Spółki; - zmiany umowy Spółki; - podejmowanie uchwał oznaczających wysokość i terminy dopłat; - podejmowania uchwał w sprawach zasad kształtowania wynagradzania członków Zarządu i Rady Nadzorczej; - wyrażenie zgody na zbycie udziałów w innej Spółce; - decydowanie o przystąpieniu do innej spółki, stowarzyszeń, fundacji i występowania z nich; - zatwierdzania regulaminu Rady Nadzorczej; - emisji obligacji; - postanowień dotyczących roszczeń o naprawienie szkody wyrządzonej przy zawiązaniu spółki lub sprawowaniu zarządu lub nadzoru; - postanowienia co do dalszego istnienia Spółki w przypadku, gdy straty przekroczyły sumę kapitałów zapasowego i rezerwowych oraz połowę kapitału zakładowego; - umorzenie udziałów; - zwrot dopłat; - tworzenie, likwidacji i przeznaczenia funduszy w Spółce; - nabycia lub zbycia nieruchomości, prawa użytkowania wieczystego lub udziału w nieruchomości; - zbycia lub nabycia przedsiębiorstwa lub jego zorganizowanej części oraz ustanowienia na min ograniczonego prawa rzeczowego; - podejmowania uchwał w sprawie połączenia, rozwiązania i likwidacji Spółki; - rozpatrzenia i rozstrzygnięcia wniosków przedstawionych przez organy Spółki. Biorąc powyższe pod uwagę ostateczne decyzje są uzależnione od woli Zgromadzenia Wspólników. Zamawiający sprawuje nad Spółką kontrolę odpowiadającą kontroli sprawowanej nad własnymi jednostkami, polegającą na dominującym wpływie na cele strategiczne oraz istotne decyzje dotyczące zarządzania sprawami tej osoby prawnej. Regulacje w tym zakresie zostały przewidziane w akcie założycielskim spółki. Warunek określony w art. 67 ust. 1 pkt 12 lit. b) ustawy Pzp. zostaje spełniony przy uwzględnieniu art. 67 ust. 9 ustawy Pzp. Ze względu na to, że Spóła została powołana w sierpniu 2019 r. Zamawiający przewiduje, prognozuje, że 100% działalności kontrolowanej Spółki będzie dotyczyć wykonywania zadań powierzonych jej przez Zamawiającego. Zgodnie z aktem założycielskim przedmiotem działalności Spółki jest: - handel detaliczny, z wyłączeniem handlu detalicznego pojazdami samochodowymi; - pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach; - wynajem i zarządzanie nieruchomościami własnymi lub dzierżawionymi; - zarządzanie nieruchomościami wykonywane na zlecenie; - działalność w zakresie inżynierii i związane z nią doradztwo techniczne; - wypożyczanie i dzierżawa artykułów użytku osobistego i domowego; - wynajem i dzierżawa pozostałych maszyn, urządzeń i dóbr materialnych; - działalność pomocnicza związana z utrzymaniem porządku w budynkach; - niespecjalistyczne sprzątanie budynków i obiektów przemysłowych; - specjalistyczne sprzątanie budynków i obiektów przemysłowych; - pozostałe sprzątnie; - działalność usługowa związana z zagospodarowaniem terenów zieleni; - działalność związana z organizacją targów, wystaw i kongresów; - pozostała działalność detaliczna prowadzona poza siecią sklepową, straganami i targowiskami; - pozaszkolne formy edukacji sportowej oraz zajęć sportowych i rekreacyjnych; - działalność wspomagająca edukację; - działalność fizjoterapeutyczna; - pozostała działalność w zakresie opieki zdrowotnej gdzie indziej niesklasyfikowana; - opieka dzienna nad dziećmi; - działalność obiektów sportowych; - działalność obiektów służących poprawie kondycji fizycznej; - pozostała działalność związana ze sportem; - pozostała działalność rozrywkowa i rekreacyjna; - działalność usługowa związana z poprawą kondycji fizycznej. Prognoza handlowa ustalający szacunkowy przychód stanowi załącznik do niniejszej informacji. W/w prognoza uwzględnia trudności w zakresie pozyskiwania przychodów związanych z sytuacją epidemiczną, wejściem w życie m.in. Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 20 marca 2020 r. w sprawie ogłoszenia na obszarze Rzeczypospolitej Polskiej stanu epidemii (Dz.U. z 2020 r. poz. 491). Warunek określony w art. 67 ust. 1 pkt 12 lit. c) ustawy Pzp. zostaje spełniony, gdyż Gmina Ząbkowice Śląskie jest jedynym udziałowcem, właścicielem. Zbycie udziałów uzależnione jest od woli Zgromadzenia Wspólników, który jest organem wykonawczym Gminy. W trakcie trwania umowy na realizację niniejszego zamówienia publicznego nie przewiduje się przejęcia udziałów przez podmiot prywatny.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.