eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wierzbica › Przebudowa obiektu świetlicy wiejskie w Centrum kulturalne dla sołectwa Wólka Tarnowska

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-05-15

Ogłoszenie nr 510094550-N-2019 z dnia 15-05-2019 r.

Gmina Wierzbica: Przebudowa obiektu świetlicy wiejskie w Centrum kulturalne dla sołectwa Wólka Tarnowska

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Zadanie pn.: "Przebudowa obiektu świetlicy wiejskiej w centrum kulturalne dla sołectwa Wólka Tarnowska" objęte jest wnioskiem o przyznanie pomocy dla operacji typu "Inwestycje w obiekty pełniące funkcje kulturalne" w ramach działania "Podstawowe usługi i odnowa wsi na obszarach wiejskich" objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020.

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 531567-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Wierzbica, Krajowy numer identyfikacyjny 11019799000000, ul. ul. Włodawska 1, 22-150 Wierzbica, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. (82)5693266, e-mail zdzislaw.gryczaniuk@ugwierzbica.pl, faks (82)5693222.
Adres strony internetowej (url): https://ugwierzbica.bip.lubelskie.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przebudowa obiektu świetlicy wiejskie w Centrum kulturalne dla sołectwa Wólka Tarnowska

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

Bd.ZP.217.1.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej i na jej podstawie wykonanie robót budowlanych dla zadania inwestycyjnego pn.: "Przebudowa obiektu świetlicy wiejskie w Centrum kulturalne dla sołectwa Wólka Tarnowska". 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 2.1. Wykonanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę: 1) Wykonawca opracuje dokumenty obejmujące co najmniej: a) wykonanie inwentaryzacji budynku, b) sporządzenie projektu koncepcyjnego i uzyskanie dla niego akceptacji Zamawiającego, w tym sporządzenie projektu koncepcji układu funkcjonalnego pomieszczeń (w formie rzutu poziomego z wymiarowaniem) z proponowanym rozmieszczeniem mebli i innych elementów wyposażenia, o których mowa w pkt. 1.2.6 PFU, z uwzględnieniem zasad ergonomii, bhp i potrzeb osób niepełnosprawnych, c) projekty budowlane wszystkich branż i uzyskanie dla nich wynikających z przepisów: opinii, zgód, uzgodnień i pozwoleń wraz z uzyskaniem w imieniu Zamawiającego pozwolenia na budowę, d) inne opracowania wymagane dla uzyskania pozwolenia na budowę, e) dokumentację wykonawczą dla celów realizacji inwestycji, w tym wszystkich niezbędnych projektów branżowych, f) dokumentację powykonawczą z naniesionymi w sposób czytelny wszelkimi zmianami wprowadzonymi w trakcie budowy wraz z inwentaryzacją geodezyjną, g) Wykonawca zleci na swój koszt wykonanie badań geotechnicznych, jeżeli uzna to za stosowne. 2) Wykonawca dostarczy Zamawiającemu następujące dokumenty: a) projekty budowlane w zakresie poszczególnych branż, b) projekty wykonawcze sporządzone dla poszczególnych branż, c) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych w zakresie poszczególnych branż, d) część kosztową w zakresie poszczególnych branż, e) przedmiary robót w zakresie w zakresie poszczególnych branż, f) kosztorysy inwestorskie w zakresie poszczególnych branż, g) operat wodnoprawny i decyzję o pozwoleniu wodnoprawnym inwestycji - o ile będzie wymagana przez właściwy organ administracyjny, h) uzgodnienia branżowe winny zostać dołączone do projektów poszczególnych branż, 3) Wykonawca dostarczy Zamawiającemu kompletną dokumentację projektową w ilości: a) projekty budowlane dla każdej branży projektu- 5 kpl w wersji papierowej dla każdego zadania oraz 1 szt w wersji elektronicznej w formacie dostępnym dla Wykonawcy ( pdf), b) projekty wykonawcze sporządzone dla każdej branży projektu- 3 kpl w wersji papierowej dla każdego zadania oraz 1 szt w wersji elektronicznej w formacie dostępnym dla Wykonawcy ( pdf ), c) przedmiary robót dla każdej branży projektu - 2 kpl w wersji papierowej dla każdego zadania oraz 1 szt w wersji elektronicznej w formacie dostępnym dla Wykonawcy ( pdf ), d) kosztorysy inwestorskie dla każdej branży projektu - 2 kpl w wersji papierowej dla każdego zadania oraz 1 szt w wersji elektronicznej w formacie dostępnym dla Wykonawcy (pdf ), e) kosztorysy ofertowe dla każdej branży projektu - 2 kpl w wersji papierowej dla każdego zadania oraz 1 szt w wersji elektronicznej w formacie dostępnym dla Wykonawcy ( pdf), f) szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót - 3kpl w wersji papierowej dla każdego zadania oraz 1 szt w wersji elektronicznej w formacie dostępnym dla Wykonawcy (pdf, ), g) instrukcji planu BIOZ- 5 kpl w wersji papierowej dla każdego zadania oraz 1 szt w wersji elektronicznej w formacie dostępnym dla Wykonawcy ( pdf, ). h) Pozwolenie na budowę (decyzja prawomocna), pozwolenie na użytkowanie. 2.2. Wykonanie robót budowlanych oraz uzyskanie pozwolenia na użytkowanie: - prace demontażowe i zamurowania; - zamurowania, ścianki działowe; - usunięcie powłok malarskich, przecieranie tynków, malowanie, glazura; - podłogi i posadzki; - stolarka okienna i drzwiowa, rolety i parapety; - zabudowa HPL, biała armatura, kurtyna powietrzna; - instalacja elektryczna i instalacja fotowoltaiczna; - wentylacja, instalacja wewnętrzna, wod. kan i c.o.; - nowa konstrukcja dachowa+ pokrycie +obróbki; - izolacja ścian fundamentowych i termomodernizacja budynku; - opaska + schody; - mała architektura; - utwardzenia; - oświetlenie; - przydomowa oczyszczalnia ścieków; - ogrodzenie; Uwaga: Zakres przedmiotu zamówienia nie obejmuje dostawy i montażu mebli i wyposażenia, tym samym Wykonawca nie wycenia w cenie ofertowej ww. zakresu, który zostanie zrealizowany w ramach odrębnego zamówienia publicznego. 2.3. Charakterystyczne parametry techniczne inwestycji - powierzchnia działki nr 134: 0,17ha, - powierzchnia działki nr 135: 0,17ha, - powierzchnia zabudowy budynku przed termomodernizacją: 221,5 m2, - powierzchnia zabudowy budynku po termomodernizacji: 231,5 m2, - powierzchnia użytkowa budynku wg koncepcji projektowej: 189,5 m2, - wysokość budynku -klasyfikacja: budynek niski - powierzchnia miejsc postojowych: 68 m2, - powierzchnia dojścia, opaski i schodów: ok 62 m2, - ilość miejsc postojowych: 4 + 1 dla NPS - powierzchnia boiska rekreacyjnego o nawierzchni piaszczystej: 128 m2, 3. Szczegółowe warunki realizacji Umowy i jej zakres przedmiotowy, w tym zakres prac projektowych oraz robót określa Program funkcjonalno-użytkowy (dalej zwany również: "PFU") - Załącznik Nr 1 do SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 74000000-9, 74200000-1, 74220000-7, 74230000-0, 74222000-1, 74232000-4, 45200000-9, 45300000-0, 45400000-1, 45210000-2, 45310000-3, 45320000-6, 45330000-9, 45340000-2, 45410000-4, 45420000-7, 45430000-0, 45440000-3, 45450000-6, 45311000-0, 45314000-1, 45316000-5, 45316200-7, 45317000-2, 45321000-3, 45323000-7, 45331000-6, 45333000-0, 45342000-6, 45343000-3, 45421000-4, 45431000-7, 45432000-4, 45441000-0, 45442000-7, 45452000-0

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/05/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 669080.33
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Lubelskie Przedsiębiorstwo Instalacji Sanitarnych ELPIS sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Zemborzycka 55
Kod pocztowy: 20-445
Miejscowość: Lublin
Kraj/woj.: lubelskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 760140.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 760140.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 760140.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.