eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Wykonanie instalacji centralnego ogrzewania i ciepłej wody użytkowej oraz wymiana instalacji sanitarnej w budynkach mieszkalnych we Wrocławiu

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-05-30

Ogłoszenie nr 510094071-N-2020 z dnia 30-05-2020 r.

Wrocławskie Mieszkania Sp. z o.o.: Wykonanie instalacji centralnego ogrzewania i ciepłej wody użytkowej oraz wymiana instalacji sanitarnej w budynkach mieszkalnych we Wrocławiu

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 524622-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

tak

Informacje na temat podmiotu, któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:

Wrocławskie Mieszkania Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Namysłowskiej 8, 50-304 Wrocław, tel. 71 323 57 00, adres strony internetowej: www.wm.wroc.pl reprezentujące na podstawie pełnomocnictwa Prezydenta Wrocławia Nr 31/I/Z/19 z dnia 12 września 2019 r. Gminę Wrocław, Plac Nowy Targ 1-8, 50-141 Wrocław


I. 1) NAZWA I ADRES:

Wrocławskie Mieszkania Sp. z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 20610504000000, ul. Namysłowska 8, 50-304 Wrocław, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 713 235 700, e-mail zamowienia@wm.wroc.pl, faks 713 235 750.
Adres strony internetowej (url): www.wm.wroc.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wykonanie instalacji centralnego ogrzewania i ciepłej wody użytkowej oraz wymiana instalacji sanitarnej w budynkach mieszkalnych we Wrocławiu

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

WM/SZP/PN/20/2020/G

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Rodzaj zamówienia: robota budowlana. 2. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie instalacji centralnego ogrzewania i ciepłej wody użytkowej oraz wymianę instalacji sanitarnej w budynkach mieszkalnych we Wrocławiu, w zakresie: Zadanie 1 w budynku przy ul. Brzeskiej 25A 1) branży budowlanej: - demontaż starych drzwi oraz montaż nowych dla pomieszczeń technicznych; - rozbiórka pieców kaflowych i demontaż pieców typu ,,koza´´ wraz z wywozem oraz utylizacją gruzu i materiału z rozbiórki; - wykonanie prac towarzyszących po rozbiórce pieców (uzupełnia w lokalach i na klatce schodowej); - obudowa pionów instalacyjnych wraz z robotami wykończeniowymi na klatce schodowej i w lokalach; - wykonanie wentylacji grawitacyjnej dla pomieszczeń technicznych; - remont i przebudowa pomieszczenia dla węzła cieplnego; 2) branże sanitarnej: - demontaż istniejących źródeł ciepła - kotły, grzejniki; - demontaż istniejących podgrzewaczy wody; - wykonanie instalacji wody ciepłej i cyrkulacji z węzła cieplnego; - wykonanie instalacji centralnego ogrzewania z węzła cieplnego; - instalacja wody zimnej - prace demontażowe; - instalacja wody zimnej - prace montażowe; - instalacja kanalizacji sanitarnej w węźle cieplnej (montaż studni schładzającej, wpięcie instalacji do istniejącej kanalizacji, montaż pompy, montaż wpustu); 3) branży elektrycznej: - wykonanie zasilania węzła cieplnego; - montaż rozdzielnicy elektrycznej RW węzła cieplnego; - wykonanie instalacji elektrycznych węzła cieplnego. Zadanie 2 w budynku przy ul. Prądzyńskiego 3 1) branży budowlanej: - likwidację pieców kaflowych oraz innych źródeł ciepła; - roboty naprawcze po zlikwidowanych piecach i innych źródłach ciepła; - adaptacja piwnicy na pomieszczenie węzła cieplnego; - obudowy instalacji płytami g-k na stelażu stalowym; - zamontowanie w obudowach drzwiczek rewizyjnych; - malowanie zabudów z płyt g-k.; 2) branży sanitarnej: - demontaż istniejących źródeł ciepła - kotły, grzejniki; - demontaż istniejących podgrzewaczy wody; - wykonanie instalacji wody ciepłej i cyrkulacji z węzła cieplnego; - wykonanie instalacji centralnego ogrzewania z węzła cieplnego; - instalacja wody zimnej - prace demontażowe; - instalacja wody zimnej - prace montażowe; - instalacja kanalizacji sanitarnej w węźle cieplnej (montaż studni schładzającej, wpięcie instalacji do istniejącej kanalizacji, montaż pompy, montaż wpustu); - wykonanie przyłącza wodociągowego; 3) branży elektrycznej: - wykonanie zasilania węzła cieplnego; - montaż rozdzielnicy elektrycznej RW węzła cieplnego; - wykonanie instalacji elektrycznych węzła cieplnego. Zadanie 3 w budynku przy ul. Prądzyńskiego 39 1) branży budowlanej: - likwidację pieców kaflowych oraz innych źródeł ciepła; - roboty naprawcze po zlikwidowanych piecach i innych źródłach ciepła; - adaptacja pomieszczenia na parterze budynku na pomieszczenie węzła cieplnego; - obudowy instalacji płytami g-k na stelażu stalowym; - zamontowanie w obudowach drzwiczek rewizyjnych; - malowanie zabudów z płyt g-k.; 2) branży sanitarnej: - demontaż istniejących źródeł ciepła - kotły, grzejniki; - demontaż istniejących podgrzewaczy wody; - wykonanie instalacji wody ciepłej i cyrkulacji z węzła cieplnego; - wykonanie instalacji centralnego ogrzewania z węzła cieplnego; - instalacja wody zimnej - prace demontażowe; - instalacja wody zimnej - prace montażowe; - instalacja kanalizacji sanitarnej w węźle cieplnej (montaż studni schładzającej, wpięcie instalacji do istniejącej kanalizacji, montaż pompy, montaż wpustu); - wykonanie przyłącza wodociągowego; 3) branży elektrycznej: - wykonanie zasilania węzła cieplnego; - montaż rozdzielnicy elektrycznej RW węzła cieplnego; - wykonanie instalacji elektrycznych węzła cieplnego. Zadanie 4 w budynku przy ul. Więckowskiego 20 1) branży budowlanej: - demontaż starych drzwi i okien oraz montaż nowych dla pomieszczeń technicznych; - rozbiórka pieców kaflowych i demontaż pieców typu ,,koza´´ wraz z wywozem oraz utylizacją gruzu i materiału z rozbiórki; - wykonanie prac towarzyszących po rozbiórce pieców (uzupełnia w lokalach i na klatce schodowej); - obudowa pionów instalacyjnych wraz z robotami wykończeniowymi na klatce schodowej i w lokalach; - wykonanie wentylacji grawitacyjnej dla pomieszczeń technicznych; - remont i przebudowa pomieszczenia dla węzła cieplnego; 2) branży sanitarnej: - demontaż istniejących źródeł ciepła - kotły, grzejniki; - demontaż istniejących podgrzewaczy wody; - wykonanie instalacji wody ciepłej i cyrkulacji z węzła cieplnego; - wykonanie instalacji centralnego ogrzewania z węzła cieplnego; - instalacja wody zimnej - prace demontażowe; - instalacja wody zimnej - prace montażowe; - instalacja kanalizacji sanitarnej w węźle cieplnej (montaż studni schładzającej, wpięcie instalacji do istniejącej kanalizacji, montaż pompy, montaż wpustu); - wykonanie przyłącza wodociągowego; 3) branży elektrycznej: - wykonanie zasilania węzła cieplnego; - montaż rozdzielnicy elektrycznej RW węzła cieplnego; - wykonanie instalacji elektrycznych węzła cieplnego. Zadanie 5 w budynku przy ul. Więckowskiego 21 1) branży budowlanej: - demontaż starych drzwi i okien oraz montaż nowych dla pomieszczeń technicznych; - rozbiórka pieców kaflowych i demontaż pieców typu ,,koza´´ wraz z wywozem oraz utylizacją gruzu i materiału z rozbiórki; - wykonanie prac towarzyszących po rozbiórce pieców (uzupełnia w lokalach i na klatce schodowej); - obudowa pionów instalacyjnych wraz z robotami wykończeniowymi na klatce schodowej i w lokalach; - wykonanie wentylacji grawitacyjnej dla pomieszczeń technicznych; - remont i przebudowa pomieszczenia dla węzła cieplnego; 2) branży sanitarnej: - demontaż istniejących źródeł ciepła - kotły, grzejniki; - demontaż istniejących podgrzewaczy wody; - wykonanie instalacji wody ciepłej i cyrkulacji z węzła cieplnego; - wykonanie instalacji centralnego ogrzewania z węzła cieplnego; - instalacja wody zimnej - prace demontażowe; - instalacja wody zimnej - prace montażowe; - instalacja kanalizacji sanitarnej w węźle cieplnej (montaż studni schładzającej, wpięcie instalacji do istniejącej kanalizacji, montaż pompy, montaż wpustu); - wykonanie przyłącza wodociągowego; 3) branży elektrycznej: - wykonanie zasilania węzła cieplnego; - montaż rozdzielnicy elektrycznej RW węzła cieplnego; - wykonanie instalacji elektrycznych węzła cieplnego. 3. Opis przedmiotu zamówienia i obowiązki stron określa SIWZ wraz z załącznikami: Zadanie 1 w budynku przy ul. Brzeskiej 25A 1) Dokumentacja projektowa, w tym: a) Projekt Budowlany; b) Decyzja nr 3090/2019 z dnia 11.07.2019 r. pozwolenie na budowę; c) Projekt wykonawczy; d) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych; e) Przedmiary robót; f) Decyzja nr 590/2019 z dnia 23.04.2019 r. pozwolenie konserwatorskie; 2) Projekt umowy. Budowlana dokumentacja projektowa opisująca przedmiot zamówienia obejmuje wszystkie roboty niezbędne do wykonania remontu budynku w całym zakresie prac wskazanym w projekcie budowlanym stanowiącym załącznik do decyzji nr 3090/2019 z dnia 11.07.2019 r. zatwierdzającej projekt budowlany i udzielającej pozwolenia na wykonanie robót budowlanych. Przedmiotem umowy jest wykonanie części prac wskazanych w projekcie budowlanym, w zakresie wskazanym w przedmiarze robót. Zadanie 2 w budynku przy ul. Prądzyńskiego 3 1) Dokumentacja projektowa, w tym: a) Projekt Budowlany; b) Decyzja nr 3435/2019 z dnia 30.07.2019 r. pozwolenie na budowę; c) Projekt wykonawczy; d) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych; e) Przedmiary robót; f) Decyzja nr 981/2019 z dnia 18.07.2019 r. pozwolenie konserwatorskie; 2) Projekt umowy. Budowlana dokumentacja projektowa opisująca przedmiot zamówienia obejmuje wszystkie roboty niezbędne do wykonania remontu budynku w całym zakresie prac wskazanym w projekcie budowlanym stanowiącym załącznik do decyzji nr 3435/2019 z dnia 21.08.2019 r. zatwierdzającej projekt budowlany i udzielającej pozwolenia na wykonanie robót budowlanych. Przedmiotem umowy jest wykonanie części prac wskazanych w projekcie budowlanym, w zakresie wskazanym w przedmiarze robót. Zadanie 3 w budynku przy ul. Prądzyńskiego 39 1) Dokumentacja projektowa, w tym: a) Projekt Budowlany; b) Decyzja nr 3442/2019 z dnia 30.07.2019 r. pozwolenie na budowę; c) Projekt wykonawczy; d) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych; e) Przedmiary robót; f) Decyzja nr 980/2019 z dnia 18.07.2019 r. pozwolenie konserwatorskie; 2) Projekt umowy. Budowlana dokumentacja projektowa opisująca przedmiot zamówienia obejmuje wszystkie roboty niezbędne do wykonania remontu budynku w całym zakresie prac wskazanym w projekcie budowlanym stanowiącym załącznik do decyzji nr 3442/2019 z dnia 30.07.2019 r. zatwierdzającej projekt budowlany i udzielającej pozwolenia na wykonanie robót budowlanych. Przedmiotem umowy jest wykonanie części prac wskazanych w projekcie budowlanym, w zakresie wskazanym w przedmiarze robót. Zadanie 4 w budynku przy ul. Więckowskiego 20 1) Dokumentacja projektowa, w tym: a) Projekt Budowlany; b) Decyzja nr 3184/2019 z dnia 17.07.2019 r. pozwolenie na budowę; c) Projekt wykonawczy; d) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych; e) Przedmiary robót; f) Decyzja nr 732/2019 z dnia 28.05.2019 r. pozwolenie konserwatorskie; 2) Projekt umowy. Budowlana dokumentacja projektowa opisująca przedmiot zamówienia obejmuje wszystkie roboty niezbędne do wykonania remontu budynku w całym zakresie prac wskazanym w projekcie budowlanym stanowiącym załącznik do decyzji nr 3184/2019 z dnia 17.07.2019 r. zatwierdzającej projekt budowlany i udzielającej pozwolenia na wykonanie robót budowlanych. Przedmiotem umowy jest wykonanie części prac wskazanych w projekcie budowlanym, w zakresie wskazanym w przedmiarze robót. Zadanie 5 w budynku przy ul. Więckowskiego 21 1) Dokumentacja projektowa, w tym: a) Projekt Budowlany; b) Decyzja nr 3180/2019 z dnia 17.07.2019 r. pozwolenie na budowę; c) Projekt wykonawczy; d) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych; e) Przedmiary robót; f) Decyzja nr 770/2019 z dnia 27.05.2019 r. pozwolenie konserwatorskie; 2) Projekt umowy. Budowlana dokumentacja projektowa opisująca przedmiot zamówienia obejmuje wszystkie roboty niezbędne do wykonania remontu budynku w całym zakresie prac wskazanym w projekcie budowlanym stanowiącym załącznik do decyzji nr 3180/2019 z dnia 17.07.2019 r. zatwierdzającej projekt budowlany i udzielającej pozwolenia na wykonanie robót budowlanych. Przedmiotem umowy jest wykonanie części prac wskazanych w projekcie budowlanym, w zakresie wskazanym w przedmiarze robót. 4. Wspólny Słownik Zamówień CPV: Główny przedmiot 45330000-9 Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne Dodatkowe przedmioty 45331100-7 Instalowanie centralnego ogrzewania 45332000-3 Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne 45.45.30.00-7 Roboty remontowe i renowacyjne 45111300-1 Roboty rozbiórkowe 45260000-7 Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistyczne 45100000-8 Przygotowanie terenu pod budowę 45111220-6 Roboty w zakresie usuwania gruzu 45310000-3 Roboty w zakresie instalacji elektrycznych wewnętrznych 45232150-8 Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody 5. Zaleca się dokonanie wizji lokalnej w terenie, gdzie mają być wykonywane roboty budowlane, oraz zdobycie wszelkich informacji, które mogą być konieczne do wykonania robót budowlanych i prawidłowej wyceny ich wartości. Osobą do kontaktów w sprawie wizji lokalnej ze strony Zamawiającego jest Pan Krzysztof Matuszak, Łukasz Forysiak, tel. 71 326 41 25/24. 6. Stosownie do dyspozycji art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, Zamawiający wymaga, aby Wykonawca lub podwykonawca przy realizacji przedmiotu zamówienia, do wykonywania czynności bezpośrednio związanych z realizacją zamówienia tzn. prac fizycznych w branży ogólnobudowlanej, sanitarnej, elektrycznej, zatrudniał pracowników na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy. Informacje, o których mowa w art. 36 ust. 2 pkt 8a ustawy Pzp określa projekt umowy. 7. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez Wykonawcę rozwiązań równoważnych w stosunku do opisu przedmiot zamówienia w odniesieniu do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych. 8. Wszystkie nazwy własne urządzeń i materiałów użyte w dokumentacji projektowej są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp, Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać w treści złożonej oferty, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania techniczne i funkcjonalne wymienione w SIWZ określone przez Zamawiającego załączając stosowne opisy techniczne i/lub funkcjonalne oraz oświadczenie własne Wykonawcy. W przypadku wątpliwości dotyczących równoważności oferowanych produktów, Zamawiający wezwie Wykonawcę do złożenia we wskazanym terminie wyjaśnień dotyczących treści oferty. 9. Roboty budowlane będą wykonywane na terenie czynnym. Przedmiot umowy będzie wykonywany w budynkach zamieszkałych, w związku z powyższym Wykonawca zobowiązuje się prowadzić roboty z poszanowaniem miru domowego i mienia mieszkańców znajdującego się w obrębie przekazanego terenu budowy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 45330000-9


Dodatkowe kody CPV: 45331100-7, 45332000-3, 45453000-7, 45111300-1, 45260000-7, 45100000-8, 45111220-6, 45310000-3, 45232150-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Zadanie nr 1 obejmuje roboty budowlane w budynku przy ul. Brzeskiej 25A

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26/05/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 266344.58
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: ALBA Facility Management Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Szczecińska 5
Kod pocztowy:
Miejscowość: Wrocław
Kraj/woj.:

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 237226.41
Oferta z najniższą ceną/kosztem 237226.41
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 285421.64
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 50%

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Zadanie nr 2 obejmuje roboty budowlane w budynku przy ul. Prądzyńskiego 3

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26/05/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 443541.64
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: SKŁAD OKIEN.PL
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Lipowa 2
Kod pocztowy:
Miejscowość: Borowa
Kraj/woj.:

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 456990.61
Oferta z najniższą ceną/kosztem 456990.61
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 509849.48
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Zadanie nr 3 obejmuje roboty budowlane w budynku przy ul. Prądzyńskiego 39

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26/05/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 435054.80
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: ALBA Facility Management Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Szczecińska 5
Kod pocztowy:
Miejscowość: Wrocław
Kraj/woj.:

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 433808.36
Oferta z najniższą ceną/kosztem 433808.36
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 462660.04
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 50%

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: Zadanie nr 4 obejmuje roboty budowlane w budynku przy ul. Więckowskiego 20

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26/05/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 587745.20
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: ALBA Facility Management Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Szczecińska 5
Kod pocztowy:
Miejscowość: Wrocław
Kraj/woj.:

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 525369.79
Oferta z najniższą ceną/kosztem 525369.79
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 525476.75
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 50%

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 5

NAZWA: Zadanie nr 5 obejmuje roboty budowlane w budynku przy ul. Więckowskiego 21

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26/05/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 595333.51
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: ALBA Facility Management Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Szczecińska 5
Kod pocztowy:
Miejscowość: Wrocław
Kraj/woj.:

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 516069.09
Oferta z najniższą ceną/kosztem 516069.09
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 539132.28
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 50%

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.