To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-05-30
Ogłoszenie nr 510094071-N-2020 z dnia 30-05-2020 r.
Wrocławskie Mieszkania Sp. z o.o.: Wykonanie instalacji centralnego ogrzewania i ciepłej wody użytkowej oraz wymiana instalacji sanitarnej w budynkach mieszkalnych we Wrocławiu
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 524622-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
tak
Wrocławskie Mieszkania Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Namysłowskiej 8, 50-304 Wrocław, tel. 71 323 57 00, adres strony internetowej: www.wm.wroc.pl reprezentujące na podstawie pełnomocnictwa Prezydenta Wrocławia Nr 31/I/Z/19 z dnia 12 września 2019 r. Gminę Wrocław, Plac Nowy Targ 1-8, 50-141 Wrocław
I. 1) NAZWA I ADRES:
Wrocławskie Mieszkania Sp. z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 20610504000000,
ul. Namysłowska
8,
50-304
Wrocław, woj.
dolnośląskie, państwo
Polska, tel.
713 235 700, e-mail
zamowienia@wm.wroc.pl, faks
713 235 750.
Adres strony internetowej (url): www.wm.wroc.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie instalacji centralnego ogrzewania i ciepłej wody użytkowej oraz wymiana instalacji sanitarnej w budynkach mieszkalnych we Wrocławiu
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):WM/SZP/PN/20/2020/G
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Rodzaj zamówienia: robota budowlana. 2. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie instalacji centralnego ogrzewania i ciepłej wody użytkowej oraz wymianę instalacji sanitarnej w budynkach mieszkalnych we Wrocławiu, w zakresie: Zadanie 1 w budynku przy ul. Brzeskiej 25A 1) branży budowlanej: - demontaż starych drzwi oraz montaż nowych dla pomieszczeń technicznych; - rozbiórka pieców kaflowych i demontaż pieców typu ,,koza´´ wraz z wywozem oraz utylizacją gruzu i materiału z rozbiórki; - wykonanie prac towarzyszących po rozbiórce pieców (uzupełnia w lokalach i na klatce schodowej); - obudowa pionów instalacyjnych wraz z robotami wykończeniowymi na klatce schodowej i w lokalach; - wykonanie wentylacji grawitacyjnej dla pomieszczeń technicznych; - remont i przebudowa pomieszczenia dla węzła cieplnego; 2) branże sanitarnej: - demontaż istniejących źródeł ciepła - kotły, grzejniki; - demontaż istniejących podgrzewaczy wody; - wykonanie instalacji wody ciepłej i cyrkulacji z węzła cieplnego; - wykonanie instalacji centralnego ogrzewania z węzła cieplnego; - instalacja wody zimnej - prace demontażowe; - instalacja wody zimnej - prace montażowe; - instalacja kanalizacji sanitarnej w węźle cieplnej (montaż studni schładzającej, wpięcie instalacji do istniejącej kanalizacji, montaż pompy, montaż wpustu); 3) branży elektrycznej: - wykonanie zasilania węzła cieplnego; - montaż rozdzielnicy elektrycznej RW węzła cieplnego; - wykonanie instalacji elektrycznych węzła cieplnego. Zadanie 2 w budynku przy ul. Prądzyńskiego 3 1) branży budowlanej: - likwidację pieców kaflowych oraz innych źródeł ciepła; - roboty naprawcze po zlikwidowanych piecach i innych źródłach ciepła; - adaptacja piwnicy na pomieszczenie węzła cieplnego; - obudowy instalacji płytami g-k na stelażu stalowym; - zamontowanie w obudowach drzwiczek rewizyjnych; - malowanie zabudów z płyt g-k.; 2) branży sanitarnej: - demontaż istniejących źródeł ciepła - kotły, grzejniki; - demontaż istniejących podgrzewaczy wody; - wykonanie instalacji wody ciepłej i cyrkulacji z węzła cieplnego; - wykonanie instalacji centralnego ogrzewania z węzła cieplnego; - instalacja wody zimnej - prace demontażowe; - instalacja wody zimnej - prace montażowe; - instalacja kanalizacji sanitarnej w węźle cieplnej (montaż studni schładzającej, wpięcie instalacji do istniejącej kanalizacji, montaż pompy, montaż wpustu); - wykonanie przyłącza wodociągowego; 3) branży elektrycznej: - wykonanie zasilania węzła cieplnego; - montaż rozdzielnicy elektrycznej RW węzła cieplnego; - wykonanie instalacji elektrycznych węzła cieplnego. Zadanie 3 w budynku przy ul. Prądzyńskiego 39 1) branży budowlanej: - likwidację pieców kaflowych oraz innych źródeł ciepła; - roboty naprawcze po zlikwidowanych piecach i innych źródłach ciepła; - adaptacja pomieszczenia na parterze budynku na pomieszczenie węzła cieplnego; - obudowy instalacji płytami g-k na stelażu stalowym; - zamontowanie w obudowach drzwiczek rewizyjnych; - malowanie zabudów z płyt g-k.; 2) branży sanitarnej: - demontaż istniejących źródeł ciepła - kotły, grzejniki; - demontaż istniejących podgrzewaczy wody; - wykonanie instalacji wody ciepłej i cyrkulacji z węzła cieplnego; - wykonanie instalacji centralnego ogrzewania z węzła cieplnego; - instalacja wody zimnej - prace demontażowe; - instalacja wody zimnej - prace montażowe; - instalacja kanalizacji sanitarnej w węźle cieplnej (montaż studni schładzającej, wpięcie instalacji do istniejącej kanalizacji, montaż pompy, montaż wpustu); - wykonanie przyłącza wodociągowego; 3) branży elektrycznej: - wykonanie zasilania węzła cieplnego; - montaż rozdzielnicy elektrycznej RW węzła cieplnego; - wykonanie instalacji elektrycznych węzła cieplnego. Zadanie 4 w budynku przy ul. Więckowskiego 20 1) branży budowlanej: - demontaż starych drzwi i okien oraz montaż nowych dla pomieszczeń technicznych; - rozbiórka pieców kaflowych i demontaż pieców typu ,,koza´´ wraz z wywozem oraz utylizacją gruzu i materiału z rozbiórki; - wykonanie prac towarzyszących po rozbiórce pieców (uzupełnia w lokalach i na klatce schodowej); - obudowa pionów instalacyjnych wraz z robotami wykończeniowymi na klatce schodowej i w lokalach; - wykonanie wentylacji grawitacyjnej dla pomieszczeń technicznych; - remont i przebudowa pomieszczenia dla węzła cieplnego; 2) branży sanitarnej: - demontaż istniejących źródeł ciepła - kotły, grzejniki; - demontaż istniejących podgrzewaczy wody; - wykonanie instalacji wody ciepłej i cyrkulacji z węzła cieplnego; - wykonanie instalacji centralnego ogrzewania z węzła cieplnego; - instalacja wody zimnej - prace demontażowe; - instalacja wody zimnej - prace montażowe; - instalacja kanalizacji sanitarnej w węźle cieplnej (montaż studni schładzającej, wpięcie instalacji do istniejącej kanalizacji, montaż pompy, montaż wpustu); - wykonanie przyłącza wodociągowego; 3) branży elektrycznej: - wykonanie zasilania węzła cieplnego; - montaż rozdzielnicy elektrycznej RW węzła cieplnego; - wykonanie instalacji elektrycznych węzła cieplnego. Zadanie 5 w budynku przy ul. Więckowskiego 21 1) branży budowlanej: - demontaż starych drzwi i okien oraz montaż nowych dla pomieszczeń technicznych; - rozbiórka pieców kaflowych i demontaż pieców typu ,,koza´´ wraz z wywozem oraz utylizacją gruzu i materiału z rozbiórki; - wykonanie prac towarzyszących po rozbiórce pieców (uzupełnia w lokalach i na klatce schodowej); - obudowa pionów instalacyjnych wraz z robotami wykończeniowymi na klatce schodowej i w lokalach; - wykonanie wentylacji grawitacyjnej dla pomieszczeń technicznych; - remont i przebudowa pomieszczenia dla węzła cieplnego; 2) branży sanitarnej: - demontaż istniejących źródeł ciepła - kotły, grzejniki; - demontaż istniejących podgrzewaczy wody; - wykonanie instalacji wody ciepłej i cyrkulacji z węzła cieplnego; - wykonanie instalacji centralnego ogrzewania z węzła cieplnego; - instalacja wody zimnej - prace demontażowe; - instalacja wody zimnej - prace montażowe; - instalacja kanalizacji sanitarnej w węźle cieplnej (montaż studni schładzającej, wpięcie instalacji do istniejącej kanalizacji, montaż pompy, montaż wpustu); - wykonanie przyłącza wodociągowego; 3) branży elektrycznej: - wykonanie zasilania węzła cieplnego; - montaż rozdzielnicy elektrycznej RW węzła cieplnego; - wykonanie instalacji elektrycznych węzła cieplnego. 3. Opis przedmiotu zamówienia i obowiązki stron określa SIWZ wraz z załącznikami: Zadanie 1 w budynku przy ul. Brzeskiej 25A 1) Dokumentacja projektowa, w tym: a) Projekt Budowlany; b) Decyzja nr 3090/2019 z dnia 11.07.2019 r. pozwolenie na budowę; c) Projekt wykonawczy; d) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych; e) Przedmiary robót; f) Decyzja nr 590/2019 z dnia 23.04.2019 r. pozwolenie konserwatorskie; 2) Projekt umowy. Budowlana dokumentacja projektowa opisująca przedmiot zamówienia obejmuje wszystkie roboty niezbędne do wykonania remontu budynku w całym zakresie prac wskazanym w projekcie budowlanym stanowiącym załącznik do decyzji nr 3090/2019 z dnia 11.07.2019 r. zatwierdzającej projekt budowlany i udzielającej pozwolenia na wykonanie robót budowlanych. Przedmiotem umowy jest wykonanie części prac wskazanych w projekcie budowlanym, w zakresie wskazanym w przedmiarze robót. Zadanie 2 w budynku przy ul. Prądzyńskiego 3 1) Dokumentacja projektowa, w tym: a) Projekt Budowlany; b) Decyzja nr 3435/2019 z dnia 30.07.2019 r. pozwolenie na budowę; c) Projekt wykonawczy; d) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych; e) Przedmiary robót; f) Decyzja nr 981/2019 z dnia 18.07.2019 r. pozwolenie konserwatorskie; 2) Projekt umowy. Budowlana dokumentacja projektowa opisująca przedmiot zamówienia obejmuje wszystkie roboty niezbędne do wykonania remontu budynku w całym zakresie prac wskazanym w projekcie budowlanym stanowiącym załącznik do decyzji nr 3435/2019 z dnia 21.08.2019 r. zatwierdzającej projekt budowlany i udzielającej pozwolenia na wykonanie robót budowlanych. Przedmiotem umowy jest wykonanie części prac wskazanych w projekcie budowlanym, w zakresie wskazanym w przedmiarze robót. Zadanie 3 w budynku przy ul. Prądzyńskiego 39 1) Dokumentacja projektowa, w tym: a) Projekt Budowlany; b) Decyzja nr 3442/2019 z dnia 30.07.2019 r. pozwolenie na budowę; c) Projekt wykonawczy; d) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych; e) Przedmiary robót; f) Decyzja nr 980/2019 z dnia 18.07.2019 r. pozwolenie konserwatorskie; 2) Projekt umowy. Budowlana dokumentacja projektowa opisująca przedmiot zamówienia obejmuje wszystkie roboty niezbędne do wykonania remontu budynku w całym zakresie prac wskazanym w projekcie budowlanym stanowiącym załącznik do decyzji nr 3442/2019 z dnia 30.07.2019 r. zatwierdzającej projekt budowlany i udzielającej pozwolenia na wykonanie robót budowlanych. Przedmiotem umowy jest wykonanie części prac wskazanych w projekcie budowlanym, w zakresie wskazanym w przedmiarze robót. Zadanie 4 w budynku przy ul. Więckowskiego 20 1) Dokumentacja projektowa, w tym: a) Projekt Budowlany; b) Decyzja nr 3184/2019 z dnia 17.07.2019 r. pozwolenie na budowę; c) Projekt wykonawczy; d) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych; e) Przedmiary robót; f) Decyzja nr 732/2019 z dnia 28.05.2019 r. pozwolenie konserwatorskie; 2) Projekt umowy. Budowlana dokumentacja projektowa opisująca przedmiot zamówienia obejmuje wszystkie roboty niezbędne do wykonania remontu budynku w całym zakresie prac wskazanym w projekcie budowlanym stanowiącym załącznik do decyzji nr 3184/2019 z dnia 17.07.2019 r. zatwierdzającej projekt budowlany i udzielającej pozwolenia na wykonanie robót budowlanych. Przedmiotem umowy jest wykonanie części prac wskazanych w projekcie budowlanym, w zakresie wskazanym w przedmiarze robót. Zadanie 5 w budynku przy ul. Więckowskiego 21 1) Dokumentacja projektowa, w tym: a) Projekt Budowlany; b) Decyzja nr 3180/2019 z dnia 17.07.2019 r. pozwolenie na budowę; c) Projekt wykonawczy; d) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych; e) Przedmiary robót; f) Decyzja nr 770/2019 z dnia 27.05.2019 r. pozwolenie konserwatorskie; 2) Projekt umowy. Budowlana dokumentacja projektowa opisująca przedmiot zamówienia obejmuje wszystkie roboty niezbędne do wykonania remontu budynku w całym zakresie prac wskazanym w projekcie budowlanym stanowiącym załącznik do decyzji nr 3180/2019 z dnia 17.07.2019 r. zatwierdzającej projekt budowlany i udzielającej pozwolenia na wykonanie robót budowlanych. Przedmiotem umowy jest wykonanie części prac wskazanych w projekcie budowlanym, w zakresie wskazanym w przedmiarze robót. 4. Wspólny Słownik Zamówień CPV: Główny przedmiot 45330000-9 Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne Dodatkowe przedmioty 45331100-7 Instalowanie centralnego ogrzewania 45332000-3 Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne 45.45.30.00-7 Roboty remontowe i renowacyjne 45111300-1 Roboty rozbiórkowe 45260000-7 Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistyczne 45100000-8 Przygotowanie terenu pod budowę 45111220-6 Roboty w zakresie usuwania gruzu 45310000-3 Roboty w zakresie instalacji elektrycznych wewnętrznych 45232150-8 Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody 5. Zaleca się dokonanie wizji lokalnej w terenie, gdzie mają być wykonywane roboty budowlane, oraz zdobycie wszelkich informacji, które mogą być konieczne do wykonania robót budowlanych i prawidłowej wyceny ich wartości. Osobą do kontaktów w sprawie wizji lokalnej ze strony Zamawiającego jest Pan Krzysztof Matuszak, Łukasz Forysiak, tel. 71 326 41 25/24. 6. Stosownie do dyspozycji art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, Zamawiający wymaga, aby Wykonawca lub podwykonawca przy realizacji przedmiotu zamówienia, do wykonywania czynności bezpośrednio związanych z realizacją zamówienia tzn. prac fizycznych w branży ogólnobudowlanej, sanitarnej, elektrycznej, zatrudniał pracowników na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy. Informacje, o których mowa w art. 36 ust. 2 pkt 8a ustawy Pzp określa projekt umowy. 7. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez Wykonawcę rozwiązań równoważnych w stosunku do opisu przedmiot zamówienia w odniesieniu do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych. 8. Wszystkie nazwy własne urządzeń i materiałów użyte w dokumentacji projektowej są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp, Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać w treści złożonej oferty, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania techniczne i funkcjonalne wymienione w SIWZ określone przez Zamawiającego załączając stosowne opisy techniczne i/lub funkcjonalne oraz oświadczenie własne Wykonawcy. W przypadku wątpliwości dotyczących równoważności oferowanych produktów, Zamawiający wezwie Wykonawcę do złożenia we wskazanym terminie wyjaśnień dotyczących treści oferty. 9. Roboty budowlane będą wykonywane na terenie czynnym. Przedmiot umowy będzie wykonywany w budynkach zamieszkałych, w związku z powyższym Wykonawca zobowiązuje się prowadzić roboty z poszanowaniem miru domowego i mienia mieszkańców znajdującego się w obrębie przekazanego terenu budowy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 45330000-9
Dodatkowe kody CPV: 45331100-7, 45332000-3, 45453000-7, 45111300-1, 45260000-7, 45100000-8, 45111220-6, 45310000-3, 45232150-8
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Zadanie nr 1 obejmuje roboty budowlane w budynku przy ul. Brzeskiej 25A |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
26/05/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
266344.58
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: ALBA Facility Management Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
237226.41
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom tak Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 50% IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Zadanie nr 2 obejmuje roboty budowlane w budynku przy ul. Prądzyńskiego 3 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
26/05/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
443541.64
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: SKŁAD OKIEN.PL
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
456990.61
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Zadanie nr 3 obejmuje roboty budowlane w budynku przy ul. Prądzyńskiego 39 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
26/05/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
435054.80
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: ALBA Facility Management Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
433808.36
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom tak Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 50% IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Zadanie nr 4 obejmuje roboty budowlane w budynku przy ul. Więckowskiego 20 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
26/05/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
587745.20
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: ALBA Facility Management Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
525369.79
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom tak Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 50% IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: Zadanie nr 5 obejmuje roboty budowlane w budynku przy ul. Więckowskiego 21 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
26/05/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
595333.51
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: ALBA Facility Management Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
516069.09
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom tak Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 50% IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- "Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących w okresie 12 miesięcy dla Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa im. prof. dr hab. Tadeusza Dorobisza we Wrocławiu"
- WYBÓR DOSTAWCÓW ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH, NA RZECZ PRZEDSZKOLA NR 66 WE WROCŁAWIU
- Dostawa piasku do piaskownic objętych zarządem ZZK - 6 ZADAŃ
- Przebudowa sanitariatów oraz pomieszczenia socjalnego przy ul. Dawida 2 we Wrocławiu
- Remont i przebudowa szatni i łazienek w hali sportowej (dotyczy parteru i I piętra) Liceum Ogólnokształcącego nr XV przy ul. Wojrowickiej 58 we Wrocławiu.
- SUKCESYWNA DOSTAWA SPECJALISTYCZNYCH ŚRODKÓW CZYSTOŚCI
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonywanie bieżących prac remontowych, stałej konserwacji oraz pilnych robót o charakterze instalacji sanitarnych w obiektach administrowanych przez PGK Sp. z o. o. w Koszalinie.
- Budowa punktu obsługi mieszkańca.
- Modernizacja infrastruktury kulturalnej w miejscowości Kowale i Zawyki, gm. Suraż.
- Rozbudowa infrastruktury sportowo - rekreacyjnej na terenie Gminy Czarny Bór.
- Przebudowa ogrodzenia placu Zarządu Dróg Powiatowych w Janowie Lubelskim
- Przebudowa ulicy Słonecznej i łącznika wraz z budową sieci kanalizacji sanitarnej i wodociągowej w Złotym Potoku
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.