To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-05-14
Ogłoszenie nr 510093718-N-2019 z dnia 14-05-2019 r.
24 Wojskowy Oddział Gospodarczy: DOSTAWA PROFESJONALNEJ CHEMII KUCHENNEJ, MATERIAŁÓW JEDNORAZOWYCH I ŚRODKÓW CZYSTOŚCI DLA 24. WOJSKOWEGO ODDZIAŁU GOSPODARCZEGO
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 539379-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
24 Wojskowy Oddział Gospodarczy, Krajowy numer identyfikacyjny 28060211800000,
ul. ul. Nowowiejska
20,
11-500
Giżycko, woj.
warmińsko-mazurskie, państwo
Polska, tel.
261 335 922, e-mail
24wog.zam@wp.mil.pl, faks
261 335 641.
Adres strony internetowej (url): https://24wog-gizycko.ezamawiajacy.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Wojskowa Jednostka Budżetowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
DOSTAWA PROFESJONALNEJ CHEMII KUCHENNEJ, MATERIAŁÓW JEDNORAZOWYCH I ŚRODKÓW CZYSTOŚCI DLA 24. WOJSKOWEGO ODDZIAŁU GOSPODARCZEGO
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):41/2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa profesjonalnej chemii kuchennej i materiałów jednorazowych oraz środków czystości dla 24 Wojskowego Oddziału Gospodarczego, wg. opisu przedmiotu zamówienia stanowiącego załączniki nr 1 i 2 do siwz, oraz wg. Ilości podanych w ust. 3 oraz załącznikach nr 5 i 6 do siwz. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla wszystkich zadań zawierają załączniki nr 1 i 2 do siwz - Opis przedmiotu zamówienia. 3. Asortyment i ilości będące przedmiotem zamówienia: a. Zadanie Nr 1 - Dostawa profesjonalnej chemii kuchennej: Lp. Nazwa produktu Jm Ilość 1 2 3 4 1. Mydło do mycia rąk w płynie antybakteryjne l 250 2. Środek do dezynfekcji rąk 1L l 250 3. Środek do dezynfekcji rąk 0,75L szt 50 4. Produkt do mycia powierzchni roboczych - koncentrat l 500 5. środek do dezynfekcji powierzchni - koncentrat l 200 6. Środek do maszynowego mycia naczyń w bloku kg 651 7. Środek do nabłyszczania - w bloku kg 27,5 8. Środek nabłyszczający do zmywarek przemysłowych l 100 9. Produkt do mycia podłóg i fug bez spłukiwania l 300 10. Produkt do okresowego czyszczenia silnie zatłuszczonych powierzchni l 150 11. Produkt do okresowego czyszczenia silnie zatłuszczonych powierzchni-w proszku szt 100 12. Produkt do usuwania osadów mineralnych (kamienia) - koncentrat l 300 13. Produkt do usuwania osadów mineralnych (kamienia) - do zmywarek kg 1,8 14. Produkt do mycia pomieszczeń sanitarnych l 150 15. Chlorowy środek myjąco dezynfekujący l 100 16. środek do płukania pieca kon-par l 25 17. środek do mycia pieca kon-par l 50 18. Produkt do ręcznego mycia naczyń w bloku kg 68 19. Środek do namaczania sztućców szt 25 20. środek do czyszczenia stali nierdzewnej szt 100 b. Zadanie 2 - Dostawa materiałów jednorazowych i środków czystości Lp. Nazwa produktu Jm Ilość 1 2 3 4 1. rękawiczki nitrylowe opak 1000 2. folia aluminiowa w rolce szt 60 3. serwetki ozdobne opak 200 4. ręczniki papierowe składane opak 7000 5. czyściwo papierowe w rolce szt 830 6. tkanina obrusowa cerata mb 300 7. czepek jednorazowy opak 50 8. serwetki gastronomiczne białe opak 3000 9. bluza kucharska jednorazowa szt 3000 10. fartuch foliowy jednorazowy opak 250 11. worek foliowy LDPE o poj.50-60l opak 500 12. worek foliowy LDPE o poj.120l opak 500 13. torebki jednorazowe o poj. 5l (op200szt) opak 500 14. woreczki śniadaniowe HDPE(op 1000szt) opak 500 15. Krem ochronny do rąk -50g szt 20 000 16. Pasta bhp do mycia rąk ze ścierniwem -500g kg 10 000 17. Mydło toaletowe -100g szt 20 000 18. Pasta do obuwia kol. czarnego -40g kg 200 19. Pasta do obuwia specjalnego 75 ml szt 1 500 20. Koncentrat typu KARCHER RM 31 ASF szt 80 21. Koncentrat zapachowy do sauny eukaliptus szt 3 22. Koncentrat zapachowy do sauny kosodrzewina szt 3 23. Koncentrat zapachowy do sauny zielona limonka szt 3 24. Mleczko do czyszczenia szt 620 25. Papier toaletowy opak 9 816 26. Pasta do podłóg w płynie szt 190 27. Płyn aktywna piana typu KARCHER RM 812 ASF szt 105 28. Płyn do mycia kabin prysznicowych szt 360 29. Płyn do czyszczenia typu KARCHER RM 764 szt 2 30. Płyn do mycia szyb z rozpylaczem szt 500 31. Płyn do mycia wysokociśnieniowego typu KARCHER RM 806 ASF szt 30 32. Płyn do wykładzin i dywanów szt 10 33. Płyn uniwersalny do mycia podłóg szt 1 580 34. Płyn uniwersalny do powierzchni zmywalnych szt 100 35. Płyn wielozadaniowy odtłuszczający koncentrat ULTRASONIC K3 szt 2 36. Proszek do szorowania urządzeń sanitarnych szt 200 37. Ręcznik papierowy A´ 2 opak 850 38. Soda kaustyczna szt 5 39. Sól tabletkowa szt 262 40. Ściereczki uniwersalne opak 500 41. Ścierka do podłogi szt 80 42. Środek czyszczący typu KARCHER RM 81 ASF szt 220 43. Środek czyszczący typu RM-750 KARCHER szt 12 44. Środek do czyszczenia mebli szt 130 45. Środek do czyszczenia tapicerki typu KARCHER RM 519 szt 5 46. Środek szybkoschnący do dywaników samochodowych typu KARCHER RM 767 szt 7 47. Środek zmiękczający wodę typu RM 110 ASF ADVANCE szt 345 48. Worki na śmieci 120 l opak 5000 49. Worki na śmieci 160 l opak 200 50. Worki na śmieci 240 l opak 2970 51. Worki na śmieci 60 l opak 2000 52. Worki na śmieci 150 l opak 50 53. Żel do wc z dozownikiem szt 760
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 33700000-7
Dodatkowe kody CPV: 39800000-0
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Dostawa profesjonalnej chemii kuchennej |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
09/05/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
119499.81
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: MS SERVICE Marcin Siekierka
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
144852.20
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Dostawa materiałów jednorazowych i środków czystości |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
14/05/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
298049.33
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: DOKTOR LEKS SP. Z O.O.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
333380.97
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z GIŻYCKA
- "Opracowanie dokumentacji projektowych na przebudowę dróg, będących własnością Gminy Giżycko na terenie Gminy Giżycko"
- "Przeprowadzenie prac konserwatorskich i budowlanych budynku Szkoły Podstawowej w Spytkowie"
- Remont pokrycia dachowego budynku nr 23 na terenie jednostki wojskowej przy ul. Nowowiejskiej w Giżycku
- "Przeprowadzenie prac konserwatorskich i budowlanych budynku pomocniczego Szkoły Podstawowej w Spytkowie" - w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- Klub dziecięcy w Wilkasach z siedzibą przy ul. Olsztyńskiej 29, 11-500 Giżycko - przebudowa i adaptacja pomieszczeń w istniejącym budynku szkoły w Wilkasach (Maluch+)
- Remont pomieszczeń sanitarnych w budynkach nr 3, 4, 5, 6 użytkowanych przez wojska eFP w Bemowie Piskim
więcej: przetargi w Giżycku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy artykułów higienicznych (pieluchomajtek) dla Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Lwówku Śląskim.
- Dostawa środków czyszczących i polerujących
- Dostawy środków czystości oraz naczyń i opakowań gastronomicznych
- Dostawa środków czystości oraz materiałów jednorazowego użytku
- SUKCESYWNA DOSTAWA SPECJALISTYCZNYCH ŚRODKÓW CZYSTOŚCI
- "Sukcesywna dostawa środków czystości"
więcej: Produkty do pielęgnacji ciała »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.