eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sztum › "Dostawa z montażem mebli oraz wyposażenia, na zadanie pn. Utworzenie nowej siedziby Biblioteki Publicznej w Sztumie"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-05-14

Ogłoszenie nr 510093598-N-2019 z dnia 14-05-2019 r.

Sztumskie Centrum Kultury: "Dostawa z montażem mebli oraz wyposażenia, na zadanie pn. Utworzenie nowej siedziby Biblioteki Publicznej w Sztumie"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 522631-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540048330-N-2019; 540054154-N-2019; 540055635-N-2019; 540060291-N-2019


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Sztumskie Centrum Kultury, Krajowy numer identyfikacyjny 17035212900000, ul. ul. Reja 13, 82-400 Sztum, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 055 277 23 06, e-mail sck@data.pl, faks .
Adres strony internetowej (url): www.sztum.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Dostawa z montażem mebli oraz wyposażenia, na zadanie pn. Utworzenie nowej siedziby Biblioteki Publicznej w Sztumie"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

RI.271.2.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

I. Opis przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa z montażem mebli oraz wyposażenia, na zadanie pn. "Utworzenie nowej siedziby Biblioteki Publicznej w Sztumie" w ramach zadania budżetowego "Utworzenie nowej siedziby Biblioteki Publicznej w Sztumie", polegające na dostawie wraz z montażem mebli i wyposażenia, zwane dalej przedmiotem zamówienia. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje dostarczenie i montaż mebli oraz elementów wyposażenia wnętrz, a także sprzętu multimedialnego do pomieszczeń w budynku Biblioteki Publicznej w Sztumie szczegółowo wymienionych i opisanych w załączniku nr 1 do SIWZ. 3. Szczegółowe wyposażenie budynku według opracowania aranżacji wnętrz w tomie 3 dokumentacji projektowej opracowanej przez: SML Inżynierowe i Architekci z Sopotu, która stanowi załącznik nr 2 do SIWZ. 4. Ponadto szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w projekcie umowy, który stanowi załącznik nr 3 do SIWZ. 5. Wykonawca zobowiązany jest do współpracy z Wykonawcą robót budowlanych firmą REMBUD Krzysztof Paziewski z Rakowca realizującym zadanie "Utworzenie nowej siedzibie biblioteki Publicznej w Sztumie". 6. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć w ramach powyższego zadania meble oraz wyposażenie zgodnie z opisem zawartym w załączniku nr 1 do SIWZ oraz dokumentacji projektowej. 7. Dostarczone meble i wyposażenie muszą być fabrycznie nowe, wysokiej jakości, nieużywane, zmontowane, w pełni sprawne i gotowe do użytku oraz ustawione lub zawieszone w pomieszczeniach i miejscach wskazanych przez Zamawiającego. 8. Zamawiający wymaga, aby dostarczone meble i wyposażenie, o których mowa w załączniku nr 1 do SIWZ posiadały wymagane prawem atesty, certyfikaty zgodności z normami itp. 9. Zamawiający dopuszcza montaż mebli w pomieszczeniach Zamawiającego. 10. Zamawiający dopuszcza przy realizacji zamówienia zastosowanie urządzeń i materiałów równoważnych co do jakości i surowców użytych do ich wykonania, w stosunku do materiałów i urządzeń określonych w dokumentacji projektowej.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 39100000-3


Dodatkowe kody CPV: 37520000-9, 39515410-2, 39110000-6, 39150000-8, 31151000-5, 39155000-3, 38652100-1

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/04/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 450190.55
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 9
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 9
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: ZHP LUMAR Jacek Ogórkiewicz
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Wierzbowa 3
Kod pocztowy: 85-374
Miejscowość: Bydgoszcz
Kraj/woj.: kujawsko - pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 370511.67
Oferta z najniższą ceną/kosztem 370511.67
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 854432.43
Waluta:

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.