To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-05-14
Ogłoszenie nr 510093542-N-2019 z dnia 14-05-2019 r.
Przychodnia Lekarska Wojskowej Akademii Technicznej Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej: Usługi sprzątania pomieszczeń Przychodni Lekarskiej WAT SP ZOZ w okresie 2 lat
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 533066-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Przychodnia Lekarska Wojskowej Akademii Technicznej Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, Krajowy numer identyfikacyjny 13282511000000,
ul. ul. Kartezjusza
2,
01-480
Warszawa, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
022 6838281, 6838283, e-mail
piolit@poczta.fm, faks
226 838 224.
Adres strony internetowej (url): www.plwat.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługi sprzątania pomieszczeń Przychodni Lekarskiej WAT SP ZOZ w okresie 2 lat
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP/1/2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług sprzątania pomieszczeń w Przychodni Lekarskiej WAT SP ZOZ w okresie 2 lat. Ogólna powierzchnia pomieszczeń do sprzątania obliczona na podstawie dokumentacji technicznej budynku, podana jest w Zał. Nr 1 i wynosi 5 492,28 m2. W załączniku wyodrębniono metraż różnych rodzajów pomieszczeń według stref czystości, z podziałem na segmenty budynku i kondygnacje. 3. W Przychodni występują dwa obszary: medyczny i administracyjno-gospodarczy, a w ramach tych obszarów występują strefy: 1) Strefa II: "ogólnej czystości medycznej", (największy) to jest: gabinety lekarskie,gabinety diagnostyki nieinwazyjnej, korytarze, klatki schodowe, szatnie, windy, pokoje biurowe, pomieszczenia techniczne o powierzchni ok. 4 194,36 m2 + pomieszczenia, sprzątane okresowo o pow.452,83 m2, co łącznie wynosi 4 647,19 m2. 2) Strefa III: to jest: gabinety zabiegowe o pow. 616,42 m2; 3)Strefa IV: to jest: toalety i łazienki, pomieszczenia do składowania odpadów o pow. 228,67 m2; 4. W Zał. Nr 1 podano także wielkość powierzchni do sprzątania okresowego w tym: pomieszczeń, okien z framugami, z podziałem na okna PCV, okna z framugami drewnianymi, wykładzin dywanowych i werticali. 5. Mycie okien, (pranie) wykładzin dywanowych, czyszczenie werticali przewidywane jest 1 raz w roku lub w razie potrzeby, pomieszczenia strefy II o pow. 478,38 m2 (sporadycznie użytkowane), przewidziane są do sprzątania okresowego (ok. 6 x w ciągu roku, w celu utrzymania czystości lub według potrzeby zgłaszanej telefonicznie); pranie mat wycieraczkowych przewidziane jest na ok. 12 razy w ciągu roku. 6. Zestawienie wymaganych czynności do wykonania przez Wykonawcę w ramach sprzątania wraz z częstotliwością ich wykonywania dla poszczególnych rodzajów powierzchni z podziałem na strefy reżimu czystości zawiera Zał.Nr 2 w tabelach 1-6. 7. W celu utrzymania czystości pomieszczeń obiektu na poziomie wymagań Państwowej Inspekcji Sanitarnej, w sytuacjach tego wymagających, Zamawiający zastrzega możliwość egzekwowania od pracowników Wykonawcy powtórzenia określonych czynności,poza założoną w Zał. Nr 2 w tabelach 1-6 częstotliwością. 8. Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonania przez pracowników Wykonawcy kluczowych części zamówienia tj.: usług sprzątania ciągłego w dni powszednie. 9. Wykonawca może powierzyć Podwykonawcom wykonywanie usług okresowych np. mycie okien, pranie dywanów, wycieraczek, czyszczenie wertkali lub usług związanych z profesjonalną konserwacją podłóg. 10. Wewnętrzne zasady utrzymania czystości w budynku Przychodni Lekarskiej WAT SP ZOZ zawiera Zał. Nr 3 - Instrukcja sprzątania dla różnych rodzajów powierzchni. 11. W trakcie realizacji umowy, wielkość rodzaju powierzchni, podlegającej sprzątaniu może ulegać okresowym wahaniom z powodu zmiany przeznaczenia lub wyłączania niektórych powierzchni z użytkowania. 12. Zamawiający, za każdym razem będzie zawiadamiał Wykonawcę z odpowiednim wyprzedzeniem, pisemnie o okresowych zmianach rodzaju i wielkości powierzchni do sprzątania. 13. Dodatkowo zakres usługi sprzątania wszystkich pomieszczeń obejmuje transport odpadów komunalnych oraz worków z odpadami medycznymi do przeznaczonych do tych celów odpowiednich pojemników, zlokalizowanych na zewnątrz budynku. 14. Opis sposobu rozliczania się Zamawiającego z Wykonawcą opisany jest w Rozdziale XVII SIWZ oraz w Zał. Nr 8 - projekt umowy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 90911200-8
Dodatkowe kody CPV: 90900000-6, 90911300-9
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: Usługi sprzątania pomieszczeń Przychodni Lekarskiej WAT SP ZOZ w okresie 2 lat |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
14/05/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
392853.19
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: HEMAR Henryk Jałoszyński
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
479600.42
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Świadczenie usług sprzątania w budynkach Instytutu Łączności - PIB we Wrocławiu (część 2).
- Przewóz osób na trasie Płock - Modlin w dniu 23.05.2024 r. oraz na trasie Modlin - Płock w dniu 30.05.2024 r.
- Wykonanie ewaluacji pn. "Ocena śródokresowa działań podejmowanych w ramach Priorytetów III - V Programu Fundusze Europejskie na Infrastrukturę, Klimat, Środowisko (FEnIKS) 2021-2027"
- RZP-19/OC/2024 - "Dostawa odczynników wraz z dzierżawą analizatorów - Bloty i panele alergologiczne"
- Sukcesywne dostawy materiałów elektrycznych dla SGGW w Warszawie przez okres 16-tu miesięcy.
- WYKONANIE PRZYŁĄCZY WRAZ Z ZAGOSPODAROWANIEM TERENU POD STOŁÓWKĘ KONTENEROWĄ NR SW5
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sprzątanie i utrzymanie czystości w budynkach
- Świadczenie kompleksowych usług utrzymania czystości i porządku w budynku MWOMP w Płocku przy ul. Kolegialnej 19 - III postępowanie.
- usługi w zakresie utrzymania czystości terenu zewnętrznego oraz w kompleksie budynków znajdujących się w Warszawie przy ul. Rakowieckiej 37
- Świadczenie usługi w zakresie utrzymania porządku i czystości na nieruchomościach będących w zasobach i zarządzie Miejskiego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej MZGM Sp. z o. o. w Ostrowie Wielkopolskim
- Usługa konserwacji dźwigów (7 szt.) zainstalowanych w Gmachu Głównym, Budynku Biurowym i Stołówce Centralnej PW oraz mycie dźwigu panoramicznego
- Świadczenie usługi codziennego sprzątania budynku Samodzielnego Publicznego Pogotowia Ratunkowego w Pruszczu Gdańskim
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.