eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Starogard Gdański › Dostawa wyposażenia do Centrum Wsparcia Rodziny w Starogardzie Gdańskim w ramach realizacji projektu pn. "Rewitalizacja Śródmieścia Starogardu Gdańskiego"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-05-14

Ogłoszenie nr 510093392-N-2019 z dnia 14-05-2019 r.

Gmina Miejska Starogard Gdański: Dostawa wyposażenia do Centrum Wsparcia Rodziny w Starogardzie Gdańskim w ramach realizacji projektu pn. "Rewitalizacja Śródmieścia Starogardu Gdańskiego"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Rewitalizacja Śródmieścia Starogardu Gdańskiego

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 507697-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540037567-N-2019


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Miejska Starogard Gdański, Krajowy numer identyfikacyjny 52524000000000, ul. ul. Gdańska 6, 83-200 Starogard Gdański, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 585 306 006, e-mail ratusz@um.starogard.pl, faks 585 306 111.
Adres strony internetowej (url): www.starogard.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa wyposażenia do Centrum Wsparcia Rodziny w Starogardzie Gdańskim w ramach realizacji projektu pn. "Rewitalizacja Śródmieścia Starogardu Gdańskiego"

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

2.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia do siedziby Centrum Wsparcia Rodziny przy ul. Kościuszki 65 w Starogardzie Gdańskim. 2.2. Zamówienie zostało podzielone na następujące części: a) Część I - Elektronika IT i robotyka; b) Część II - Nagłośnienie; c) Część III - Wyposażenie wnętrza; d) Część IV - Profilaktyka zdrowotna; e) Część V - Sprzęt sportowy i rekreacyjny; f) Część VI - Wyposażenie pracowni kulinarnej; g) Część VII - Wyposażenie pracowni arteterapii i naukowo- technicznej; h) Część VIII - Rolety.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 30213000-5


Dodatkowe kody CPV: 48520000-9, 30232100-5, 39162100-6, 34711200-6, 32342400-6, 39522530-1, 37400000-2, 39221000-7, 43800000-1, 39515410-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Elektronika IT i robotyka

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

W związku z faktem, że w przedmiotowym postępowaniu nie wpłynęła żadna oferta na powyżej wymienioną część zamówienia Zamawiający podjął decyzję o unieważnieniu.

CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Nagłośnienie

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

W związku z faktem, że w przedmiotowym postępowaniu nie wpłynęła żadna oferta na powyżej wymienioną część zamówienia Zamawiający podjął decyzję o unieważnieniu.

CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Wyposażenie wnętrza

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

W związku z faktem, że w przedmiotowym postępowaniu nie wpłynęła żadna oferta na powyżej wymienioną część zamówienia Zamawiający podjął decyzję o unieważnieniu.

CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: Profilaktyka zdrowotna

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

W związku z faktem, że w przedmiotowym postępowaniu nie wpłynęła żadna oferta na powyżej wymienioną część zamówienia Zamawiający podjął decyzję o unieważnieniu.

CZĘŚĆ NR: 5

NAZWA: Sprzęt sportowy i rekreacyjny

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/05/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 21756.10
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: COLOSEO Justyna Kotlewska
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Al. Jana Pawła II 35
Kod pocztowy: 83-200
Miejscowość: Starogard Gdański
Kraj/woj.: pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 28607.34
Oferta z najniższą ceną/kosztem 28607.34
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 31940.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 6

NAZWA: Wyposażenie pracowni kulinarnej

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

W związku z faktem, że w przedmiotowym postępowaniu nie wpłynęła żadna oferta na powyżej wymienioną część zamówienia Zamawiający podjął decyzję o unieważnieniu.

CZĘŚĆ NR: 7

NAZWA: Wyposażenie pracowni arteterapii i naukowo- technicznej

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

W związku z faktem, że w przedmiotowym postępowaniu nie wpłynęła żadna oferta na powyżej wymienioną część zamówienia Zamawiający podjął decyzję o unieważnieniu.

CZĘŚĆ NR: 8

NAZWA: Rolety

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02/04/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 11560.98
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

tak


Nazwa wykonawcy: ALEMULTI Łukasz Płocki, Piotr Płocki Sp. j.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Przędzalniania 93
Kod pocztowy: 93-114
Miejscowość: Łódź
Kraj/woj.: łódzkie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 6888
Oferta z najniższą ceną/kosztem 6888
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 26137.50
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.