To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-05-14
Ogłoszenie nr 510093392-N-2019 z dnia 14-05-2019 r.
Gmina Miejska Starogard Gdański: Dostawa wyposażenia do Centrum Wsparcia Rodziny w Starogardzie Gdańskim w ramach realizacji projektu pn. "Rewitalizacja Śródmieścia Starogardu Gdańskiego"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Rewitalizacja Śródmieścia Starogardu Gdańskiego
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 507697-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540037567-N-2019
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Miejska Starogard Gdański, Krajowy numer identyfikacyjny 52524000000000,
ul. ul. Gdańska
6,
83-200
Starogard Gdański, woj.
pomorskie, państwo
Polska, tel.
585 306 006, e-mail
ratusz@um.starogard.pl, faks
585 306 111.
Adres strony internetowej (url): www.starogard.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa wyposażenia do Centrum Wsparcia Rodziny w Starogardzie Gdańskim w ramach realizacji projektu pn. "Rewitalizacja Śródmieścia Starogardu Gdańskiego"
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:2.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia do siedziby Centrum Wsparcia Rodziny przy ul. Kościuszki 65 w Starogardzie Gdańskim. 2.2. Zamówienie zostało podzielone na następujące części: a) Część I - Elektronika IT i robotyka; b) Część II - Nagłośnienie; c) Część III - Wyposażenie wnętrza; d) Część IV - Profilaktyka zdrowotna; e) Część V - Sprzęt sportowy i rekreacyjny; f) Część VI - Wyposażenie pracowni kulinarnej; g) Część VII - Wyposażenie pracowni arteterapii i naukowo- technicznej; h) Część VIII - Rolety.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 30213000-5
Dodatkowe kody CPV: 48520000-9, 30232100-5, 39162100-6, 34711200-6, 32342400-6, 39522530-1, 37400000-2, 39221000-7, 43800000-1, 39515410-2
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Elektronika IT i robotyka |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: W związku z faktem, że w przedmiotowym postępowaniu nie wpłynęła żadna oferta na powyżej wymienioną część zamówienia Zamawiający podjął decyzję o unieważnieniu. |
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Nagłośnienie |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: W związku z faktem, że w przedmiotowym postępowaniu nie wpłynęła żadna oferta na powyżej wymienioną część zamówienia Zamawiający podjął decyzję o unieważnieniu. |
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Wyposażenie wnętrza |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: W związku z faktem, że w przedmiotowym postępowaniu nie wpłynęła żadna oferta na powyżej wymienioną część zamówienia Zamawiający podjął decyzję o unieważnieniu. |
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Profilaktyka zdrowotna |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: W związku z faktem, że w przedmiotowym postępowaniu nie wpłynęła żadna oferta na powyżej wymienioną część zamówienia Zamawiający podjął decyzję o unieważnieniu. |
|
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: Sprzęt sportowy i rekreacyjny |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
06/05/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
21756.10
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: COLOSEO Justyna Kotlewska
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
28607.34
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 6 NAZWA: Wyposażenie pracowni kulinarnej |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: W związku z faktem, że w przedmiotowym postępowaniu nie wpłynęła żadna oferta na powyżej wymienioną część zamówienia Zamawiający podjął decyzję o unieważnieniu. |
|
CZĘŚĆ NR: 7 NAZWA: Wyposażenie pracowni arteterapii i naukowo- technicznej |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: W związku z faktem, że w przedmiotowym postępowaniu nie wpłynęła żadna oferta na powyżej wymienioną część zamówienia Zamawiający podjął decyzję o unieważnieniu. |
|
CZĘŚĆ NR: 8 NAZWA: Rolety |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
02/04/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
11560.98
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
tak
Nazwa wykonawcy: ALEMULTI Łukasz Płocki, Piotr Płocki Sp. j.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
6888
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z STAROGARDU GDAŃSKIEGO
- DOSTAWA SPRZĘTU JEDNORAZOWEGO UŻYTKU - III postępowanie
- "Modernizacja dróg gruntowych - wzmocnienie płytami Yomb - ul. Zachodnia - I etap (od ul. Zbożowej do ul. Bohaterów Getta)"
- Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia "Kadry i płace + ECDL BASE" dla 5 osób bezrobotnych, zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Starogardzie Gdańskim (ZP.2420.06.2024.MK)
- Sukcesywna dostawa mięsa, drobiu oraz produktów wędliniarskich na potrzeby Domu Pomocy Społecznej im. dr. Józefa Marcelego Kopicza w Szpęgawsku.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy 1 (jednego) komputera przenośnego typu laptop dla Wydziału Prawa i Administracji UJ.
- Dostawa sprzętu i akcesoriów komputerowych oraz urządzeń wielofunkcyjnych na potrzeby Katowickiego Centrum Onkologii
- Zakup sprzętu komputerowego oraz oprogramowania
- Modernizacja boiska do piłki ręcznej w miejscowości Stryszawa poprzez wymianę nawierzchni
- Utworzenie 30 nowych miejsc opieki w ramach programu "MALUCH+" 2022-2029 w Gminnym Żłobku w Grębieniu pod nr 107, 98-335 Pątnów oraz Przebudowa (...) - dostawa wyposażenia, zabawek i sprzętu IT
- Zakup sprzętu i wyposażenia do tworzonej Pracowni Digitalizacji - II postępowanie
więcej: Komputery osobiste »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.