To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-05-14
Ogłoszenie nr 510093189-N-2019 z dnia 14-05-2019 r.
Miejskie Centrum Usług Socjalnych: Dostawa mebli na potrzeby Dziennych Domów Pomocy nr 1 i nr 2 przy ul. Semforowej 5 funkcjonujących w strukturze Domu Pomocy Społecznej w Miejskim Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu, z podziałem na dwie części zamówienia:
1) Część 1 zamówienia: dostawa krzeseł, foteli, szezlongu itp. na potrzeby DDP nr 1 i nr 2 przy ul. Semaforowej 5;
2) Część 2 zamówienia: dostawa biurek, regałów itp. na potrzeby DDP nr 1 i nr 2 przy ul. Semaforowej 5.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
"Utworzenie dziennych domów pomocy przy ulicach Semaforowej 5 i Karmelkowej 25 we Wrocławiu", współfinansowany ze środków Unii Europejskiej Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 529852-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Miejskie Centrum Usług Socjalnych, Krajowy numer identyfikacyjny 93268454000000,
ul. ul. Mączna
3,
54-131
Wrocław, woj.
dolnośląskie, państwo
Polska, tel.
713 769 950, e-mail
mzdps@mzdps.wroclaw.pl, faks
713 769 905.
Adres strony internetowej (url): www.mcus.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa mebli na potrzeby Dziennych Domów Pomocy nr 1 i nr 2 przy ul. Semforowej 5 funkcjonujących w strukturze Domu Pomocy Społecznej w Miejskim Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu, z podziałem na dwie części zamówienia: 1) Część 1 zamówienia: dostawa krzeseł, foteli, szezlongu itp. na potrzeby DDP nr 1 i nr 2 przy ul. Semaforowej 5; 2) Część 2 zamówienia: dostawa biurek, regałów itp. na potrzeby DDP nr 1 i nr 2 przy ul. Semaforowej 5.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):MCUS.DZP.373-43/2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest: dostawa mebli na potrzeby Dziennych Domów Pomocy nr 1 i nr 2 przy ul. Semforowej 5 funkcjonujących w strukturze Domu Pomocy Społecznej w Miejskim Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu, z podziałem na dwie części zamówienia: 1) Część 1 zamówienia: dostawa krzeseł, foteli, szezlongu itp. na potrzeby DDP nr 1 i nr 2 przy ul. Semaforowej 5; 2)Część 2 zamówienia: dostawa biurek, regałów itp. na potrzeby DDP nr 1 i nr 2 przy ul. Semaforowej 5. 2. Przedmiot zamówienia oznaczony jest kodem CPV: CPV 39100000-3 Meble; CPV 39140000-5 Meble domowe; CPV 39143200-8 Meble do jadalni; CPV 39516100-3 Meble tapicerowane; CPV 39121200-8 Stoły; CPV 39112000-0 Krzesła; CPV 39113100-8 Fotele; CPV 39121100-7 Biurka, 39141100-3 Regały. 3. Towar będzie dostarczony do Dziennych Domów Pomocy nr 1 i nr 2 przy ul. Semaforowej 5 we Wrocławiu. Wykonawca zobowiązany jest również dokonać rozładunku dostarczonego przedmiotu zamówienia i jego wniesienia w obecności upoważnionego pracownika Zamawiającego oraz jego montażu w miejscu wskazanym przez Zmawiającego. 4. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia - rodzaj, opis i ilość zamawianych towarów zawarty jest w Kalkulacjach cenowych stanowiących Załącznik nr 2a oraz Załącznik nr 2b do SIWZ. 5. Wykonawca wykona zamówienie na zasadach i warunkach określonych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 5a (dotyczy części 1 zamówienia) oraz Załączniku 5b (dotyczy 2 części zamówienia) do niniejszej SIWZ. 6. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 6 i 7 ustawy Pzp.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 39100000-3
Dodatkowe kody CPV: 39140000-5, 39143200-8, 39516100-3, 39121200-8, 39112000-0, 39113100-8, 39121100-7, 39141100-3
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: dostawa krzeseł, foteli, szezlongu itp. na potrzeby DDP nr 1 i nr 2 przy ul. Semaforowej 5 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
25/04/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
39252.03
Liczba otrzymanych ofert:
6
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Joanna Jasnosz TORO
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
48449.70
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: dostawa biurek, regałów itp. na potrzeby DDP nr 1 i nr 2 przy ul. Semaforowej 5 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
26/04/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
9951.22
Liczba otrzymanych ofert:
7
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: "Drzewiarz- Bis" sp. z o. o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
8093.40
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Wymiana stolarki budowlanej - drzwi wejściowe do budynków mieszkalnych stanowiących własność TBS Wrocław Sp. z o.o.Zamówienie podzielone na 2 zadania
- Wymiana okien segmentu A budynku Sądu Okręgowego we Wrocławiu przy ul. Sądowej 1.
- WM/SZP/TP/38/2024/G_Usługi czyszczenia przewodów kominowych dymowych, wentylacyjnych oraz spalinowych wraz z wykonaniem inwentaryzacji oraz przeglądów kominowych w nieruchomościach Gminy Wrocław
- SZP/242-078/2024 Dostawa optycznego profilometru 3D z funkcjami pomiarowymi CAD w ramach potrzeb Wydziału Mechanicznego Politechniki Wrocławskiej.
- Druk, magazynowanie i dostawę formularzy "zwrotne potwierdzenie odbioru" wg wzoru ustalonego przez Zamawiającego.
- Dostawa urządzeń, rozbudowa systemu wideonadzoru na skrzyżowaniach z sygnalizacją świetlną na terenie miasta Wrocławia oraz włączenie tych urządzeń do systemu Monitoringu Prewencyjnego Wrocławia
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup wraz z dostawą i montażem doposażenia dodatkowego do Gminnego Klubu Seniora w Trzcianie i Dziennego Domu Pomocy w Bratkowicach
- Dostawa foteli biurowych, krzeseł konferencyjnych, koszy z pedałem nożnym i uchylnych, adapterów i czujników do kardiomonitorów Mindray oraz Emtel, mankietów do ciśnieniomierzy(...), w podz. na 20 cz.
- Dostawa mebli biurowych dla Uniwersytetu Jana Długosza w Częstochowie
- Modernizacja ZS 1 w Piasecznie, ul. Szpitalna 10 wraz z przebudową i rozbudową o windę zew. i modernizacja ZS 2 w Piasecznie, Al. Brzóz 26
- Dostawa i montaż mebli na wyposażenie II piętra Szpitala Dziecięcego "OLSZÓWKA" przy ul. Słowackiego 8 w Rabce Zdrój"
- Utworzenie 30 nowych miejsc opieki w ramach programu "MALUCH+" 2022-2029 w Gminnym Żłobku w Grębieniu pod nr 107, 98-335 Pątnów oraz Przebudowa (...) - dostawa wyposażenia, zabawek i sprzętu IT
więcej: Meble »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.