eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Strumień › Zakup masy mineralno - asfaltowej do wbudowania na gorąco w ilości do 580 ton potrzebnej do wykonania remontów cząstkowych w 2019r.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-05-14

Ogłoszenie nr 510092982-N-2019 z dnia 14-05-2019 r.

Gmina Strumień działająca przez Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Strumieniu: Zakup masy mineralno - asfaltowej do wbudowania na gorąco w ilości do 580 ton potrzebnej do wykonania remontów cząstkowych w 2019r.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 531209-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Strumień działająca przez Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Strumieniu, Krajowy numer identyfikacyjny 07002407800000, ul. ul. Ks.Londzina 58, 43-246 Strumień, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 338570169, e-mail kwylezuch@zgkim.strumien.pl, faks .
Adres strony internetowej (url): www.strumien.bip.net.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zakup masy mineralno - asfaltowej do wbudowania na gorąco w ilości do 580 ton potrzebnej do wykonania remontów cząstkowych w 2019r.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP/D/2/2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Zamawiający zleca, a Wykonawca zobowiązuje się wykonać zamówienie polegające na zakupie masy mineralno - asfaltowej na gorąco w ilości do 580 ton. 2. Przedmiotem zamówienia jest zakup bez dostawy do 580 ton masy mineralno - asfaltowej AC 8S na gorąco z wytwórni masy bitumicznej znajdującej się w odległości nie większej jak 30 km od siedziby Zamawiającego w miejscowości Strumień. Wykonawca udokumentuje zgodność składu oferowanej mieszanki z grupy betonów asfaltowych przeznaczonych do stosowania na drogach z normą PN - EN 13108 - 1 : 2008. Uziarnienie 0-8 mm z przeznaczeniem do wykonania napraw nawierzchni bitumicznych (remontów cząstkowych) dla dróg KR-1 i KR-2. Dokumentem potwierdzającym jakość dostarczanej mieszanki mineralno - asfaltowej jest aktualna aprobata techniczna wydana przez Instytut Badawczy Dróg i Mostów lub dokument równoważny dopuszczający i potwierdzający parametry techniczne, wydane przez odpowiednie jednostki na terenie Unii Europejskiej, że oferowane materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Do pierwszej zakupionej partii masy Wykonawca dołączy deklarację zgodności lub certyfikat zgodności z aprobatą techniczną IBDiM dopuszczającą ją do stosowania w budownictwie drogowym lub inny dokument potwierdzający zgodność dostarczonego towaru z przeznaczeniem oraz jego jakość (np. wyniki badań). Wykonawca winien zapewnić Zamawiającemu przy odbiorze właściwą temperaturę sprzedawanej masy. Wymagana temperatura nie powinna być niższa niż +160ºC. Masa kupowana będzie sukcesywnie w zależności od potrzeb Zamawiającego. Ilość masy potrzebnej do odbioru w danym dniu Zamawiający będzie uzgadniał z Wykonawcą telefonicznie jeden dzień przed odbiorem. Odbiór zakupionej masy odbywał się będzie transportem własnym Zamawiającego w godzinach od 6.00 - 15.00. Odbiór masy uzależniony będzie od panujących warunków atmosferycznych, co oznacza, że w przypadku gdy warunki na wbudowanie masy nie będą odpowiednie nie będzie ona odbierana od Wykonawcy. 3. Podana ilość mieszanki mineralno - asfaltowej na gorąco jest wartością szacunkową, w przypadku niezrealizowania ilościowego zakupu przez Zamawiającego w czasie trwania umowy, zakup uważa się za zakończony bez jakichkolwiek roszczeń odszkodowawczych 4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do realizacji dostawy w niepełnym zakresie lub do zwiększenia dostawy o 20%.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 44.11.37.00 - Materiały do naprawiania nawierzchni drogowych


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02/05/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 130500.00
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Drogród Szymon Tetla
Email wykonawcy: szymon.t@drogrod.pl
Adres pocztowy: ul. Męczenników Oświęcimskich 37a
Kod pocztowy: 43-229
Miejscowość: Ćwiklice
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 149814.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 149814.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 160515.00
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.