eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Myszyniec › "Utrzymania porządku i czystości oraz zieleni na terenach publicznych w Myszyńcu - zadanie 2"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-05-28

Ogłoszenie nr 510092880-N-2020 z dnia 28-05-2020 r.

Gmina Myszyniec: "Utrzymania porządku i czystości oraz zieleni na terenach publicznych w Myszyńcu - zadanie 2"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 550087088-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Myszyniec, Krajowy numer identyfikacyjny 54660900000000, ul. Plac Wolności 60, 07-430 Myszyniec, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 297 721 141, e-mail urzad@myszyniec.nowoczesnagmina.pl, faks 297 721 141.
Adres strony internetowej (url): www.myszyniec.nowoczesnagmina.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Utrzymania porządku i czystości oraz zieleni na terenach publicznych w Myszyńcu - zadanie 2"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

IN.271.11.2020.OŚ

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest usługa utrzymania porządku i czystości oraz zielni na wskazanych terenach publicznych w miejscowości Myszyniec, przez okres 9 miesięcy. Zakres zamówienia obejmuje: Zadanie 1 - utrzymanie porządku i czystości w Myszyńcu Usługa sprzątania dotyczyć będzie między innymi nw. lokalizacji na terenie gminy Myszyniec: o Teren Amfiteatru i wokół niego, o Stadion sportowy - koszenie terenu przy stadionie i wewnątrz, o Strefa aktywności: "siłownia pod chmurką" przy ul. dr Pawłowskiego, o Utrzymanie Miejsc Pamięci Narodowej, o utrzymanie ciągu ulicznego w pasie dróg gminnych nw. ulic: - Akacjowa, Świerkowa, Modrzewiowa, Kasztanowa, Kurpiowska, Bartna, W. Witosa, Gen. J. Bema (do skrzyżowania z ul. Obwodową), (teren przy niezabudowanych nieruchomościach, zieleń przy jezdni), - Targowa (przepompownia + rowy melioracyjne w stronę ul. Reymonta) Usługa sprzątania obejmować będzie: o opróżnianie pojemników na odpady w wskazanych lokalizacjach wg. potrzeb, nie rzadziej niż dwa razy w tygodniu, o utrzymanie w czystości stref publicznych poprzez: zbieranie odpadów, zamiatanie powierzchni chodników, o utrzymanie porządku i czystości na chodnikach, w tym usuwanie śniegu i zwalczanie śliskości mieszanką piaskowo - solną w okresie zimowym, o montaż i malowanie ławek, mycie ławek, o utrzymanie strefy ławek na terenie Amfiteatru. Zlecone prace powinny być wykonywane zgodnie z ustalonym harmonogramem, a w sytuacjach nadzwyczajnych na każde wezwanie Zamawiającego. Zadanie nr 2 - utrzymanie zieleni Usługa utrzymania zieleni na terenach publicznych wymienionych w zadaniu 1 polegać będzie na: o pielęgnacji trawników poprzez bieżące koszenie, zbieranie i utylizacji traw, o interwencyjnej pielęgnacji drzew, krzewów i rabat, o pieleniu i wyrywaniu chwastów, oraz wywóz powstałych odpadów zielonych do kompostownika znajdującego się na terenie działki gminnej przy ul. Dzieci Polskich o sadzenie drzew, krzewów ozdobnych, nasadzeń jednorocznych zapewnianych przez Zamawiającego wraz z ich pielęgnacją, o podlewanie roślin, o uzupełniające nasadzenia wg ustaleń z Zamawiającym, o grabienie i utylizacje liści z wskazanych lokalizacji, o wycinkę i utylizację zarośli, zakrzaczeń oraz konarów i gałęzi drzew. Usługa utrzymania porządku i czystości na ww. terenie, nie może zostać przerwana, Gmina Myszyniec nie posiada wystarczającej liczby pracowników do tego typu prac, a jej ciągłość jest konieczna dla zapewnienia ładu.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 90600000-3


Dodatkowe kody CPV: 90620000-9, 90630000-2, 90610000-6, 77312000-0, 77310000-6, 77300000-3

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Zamówienie z wolnej ręki

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/05/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 69930.00
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 0
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Spółdzielnia Socjalna Myszynianka
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Plac Wolności 60
Kod pocztowy: 07-430
Miejscowość: Myszyniec
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 69930.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 69930.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 69930
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust.1 pkt. 12 ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Podstawą prawną wyboru trybu udzielenia zamówienia z wolnej ręki jest art. 67 ust. 1 pkt 12 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zgodnie z przywołanym przepisem, Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli "zamówienie udzielane jest przez Zamawiającego, o którym mowa w art. 3 ust. 1 pkt 1-3a, osobie prawnej, jeżeli spełnione są łącznie następujące warunki: a) zamawiający sprawuje nad tą osobą prawną kontrolę, odpowiadającą kontroli sprawowanej nad własnymi jednostkami, polegającą na dominującym wpływie na cele strategiczne oraz istotne decyzje dotyczące zarządzania sprawami tej osoby prawnej; warunek ten jest również spełniony, gdy kontrolę taką sprawuje inna osoba prawna kontrolowana przez zamawiającego w taki sam sposób, b) ponad 90% działalności kontrolowanej osoby prawnej dotyczy wykonywania zadań powierzonych jej przez zamawiającego sprawującego kontrolę lub przez inną osobę prawną, nad którą ten zamawiający sprawuje kontrolę, o której mowa w lit. a, c) w kontrolowanej osobie prawnej nie ma bezpośredniego udziału kapitału prywatnego". Możliwość przeprowadzenia postępowania w trybie z wolnej ręki wymaga łącznego spełnienia wskazanych wyżej warunków. Ocena stanu faktycznego pod względem spełnienia warunków opisanych w art. 67 ust. 1 pkt. 12 ustawy PZP: Zamawiający należy do kategorii zamawiających, o których mowa w art. 3 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj. jako jednostka samorządu terytorialnego należy do jednostek sektora finansów publicznych w rozumieniu przepisów o finansach publicznych (art. 3 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych). Zamówienie udzielane jest osobie prawnej - Spółdzielni Socjalnej Myszynianka z siedzibą Plac Wolności 60, 07-430 Myszyniec (dalej zwanej Wykonawcą lub Spółdzielnią). Spółdzielnia została założona przez Gminę Myszyniec wspólnie z Powiatem Ostrołęckim. Spółdzielnia została wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego rejestru Sądowego dnia 25 października 2018 roku, działa natomiast od 1 stycznia 2019r. realizując zadnia zlecone przez Gminę Myszyniec w zakresie utrzymania porządku i czystości oraz pielęgnacji zieleni na terenach publicznych. Celem statutowym spółdzielni jest pomoc osobom najbardziej oddalonym od rynku pracy w znalezieniu formalnego zatrudnienia. Spółdzielnia Socjalna Myszynianka oferuje usługi w zakresie: pielęgnacji zieleni, koszenia trawników i pielenia rabat, odśnieżania, porządków jesiennych i pozimowych, zagospodarowaniem terenów zieleni, działalność pomocniczą związaną z utrzymaniem porządku w budynkach i wokół mich. Wykonawca jest podmiotem, nad którym Zamawiający sprawuję kontrolę odpowiadającą kontroli sprawowanej nad własnymi jednostkami, która polega na dominującym wpływie na cele strategiczne oraz istotne decyzje dotyczące zarządzania sprawami tego podmiotu. Z tego względu Zamawiający, działający przez Burmistrza Myszyńca, wykonuje uprawnienia Zgromadzenia Wspólników. Zamawiający powołuje i odwołuje Zarząd. Zamawiający ma wyłączne prawo zmiany aktu założycielskiego Spółki, w tym zakresu przedmiotu działalności. Ponad 90% działalności Wykonawcy dotyczy realizacji zadań powierzonych mu przez Zamawiającego -Gminę Myszyniec. Zgodnie z art. 67 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych: "do obliczania procentu działalności, o którym mowa w ust. 1 pkt 12 lit. b, pkt. 13 lit. b, pkt. 14 lit. b i pkt. 15 lit. c, uwzględnia się średni przychód osiągnięty przez osobę prawną lub zamawiającego w odniesieniu do usług, dostaw lub robót budowlanych za 3 lata poprzedzające udzielenie zamówienia". Zgodnie z art. 67 ust. 9 ustawy Prawo zamówień publicznych: "w przypadku gdy ze względu na dzień utworzenia lub rozpoczęcia działalności przez osobę prawną lub zamawiającego lub reorganizację ich działalności dane dotyczące średniego przychodu za 3 lata poprzedzające udzielenie zamówienia są niedostępne lub nieadekwatne, procent działalności, o którym mowa w ust. 1 pkt 12 lit. b, pkt 13 lit. b, pkt 14 lit. b i pkt. 15 lit. c, ustala się za pomocą wiarygodnych prognoz handlowych". Spółdzielnia Socjalna Myszynianka działa od stycznia 2019r. okres prowadzenia działalności przez Spółdzielnię jest więc krótszy niż 3 lata poprzedzające planowaną datę udzielenia zamówienia. Procent działalności wykonawcy, która polega na realizacji zadań powierzonych przez Zamawiającego, został więc ustalony przez Zamawiającego na podstawie wiarygodnej prognozy handlowej. Spółdzielnia jest ponadto osobą prawną, w której nie ma bezpośredniego udziału kapitału prywatnego. Założycielami są partnerzy z sektora administracji samorządowej - Gmina Myszyniec i Powiat Ostrołęcki. W związku z powyższym, spełnione zostały wszystkie przesłanki umożliwiające Zamawiającemu udzielnie Spółdzielni zamówienia na podstawie art. 67 ust. 1 pkt. 12 ustawy Prawo zamówień publicznych. Reasumując Spółdzielnia Socjalna Myszynianka będzie wykonywała zadania w sposób adekwatny do bieżących potrzeb. Zamawiający będzie pełnił nadzór nad wykonywanymi zadaniami i w zależności od potrzeb będzie mógł reagować w sytuacjach newralgicznych. Dlatego udzielnie własnej Spółdzielni przedmiotowego zamówienia wydaje się być jak najbardziej uzasadnione pod względem realnych potrzeb Zamawiającego w zakresie przedmiotu zamówienia. Wobec powyższego, spełnione zostały wszystkie przesłani umożliwiające Zamawiającemu udzielenie Spółdzielni Socjalnej Myszynianka zamówienia na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 12 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.