eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Usługa przewozu i holowania pojazdów oraz części pojazdów o maksymalnej masie całkowitej powyżej 3,5t. DMC, zabezpieczonych przez Policję do celów procesowych na terenie podległymKMP w Legnicy, KMP w Jeleniej Górze, KMP we Wrocławiu, KPP w Bolesławcu, KPP w Głogowie, KPP w Górze, KPP w Jaworze, KPP w Kamiennej Górze, KPP w Lubaniu, KPP w Lwówku Śląskim, KPP w Lubinie, KPP w Miliczu, KPP w Oleśnicy, KPP w Oławie, KPP w Polkowicach, KPP w Środzie Śląskiej, KPP w Trzebnicy, KPP w Wołowie, KPP w Złotoryi, KPP w Zgorzelcu

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-05-28

Ogłoszenie nr 510092626-N-2020 z dnia 28-05-2020 r.

Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu: Usługa przewozu i holowania pojazdów oraz części pojazdów o maksymalnej masie całkowitej powyżej 3,5t. DMC, zabezpieczonych przez Policję do celów procesowych na terenie podległym: KMP w Legnicy, KMP w Jeleniej Górze, KMP we Wrocławiu, KPP w Bolesławcu, KPP w Głogowie, KPP w Górze, KPP w Jaworze, KPP w Kamiennej Górze, KPP w Lubaniu, KPP w Lwówku Śląskim, KPP w Lubinie, KPP w Miliczu, KPP w Oleśnicy, KPP w Oławie, KPP w Polkowicach, KPP w Środzie Śląskiej, KPP w Trzebnicy, KPP w Wołowie, KPP w Złotoryi, KPP w Zgorzelcu

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 527265-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu, Krajowy numer identyfikacyjny 93015621600000, ul. Podwale 31-33, 50-040 Wrocław, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. +48713403716, e-mail eliza.sciborska@wr.policja.gov.pl, faks +48717824171.
Adres strony internetowej (url): www.dolnoslaska.policja.gov.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja rządowa terenowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Usługa przewozu i holowania pojazdów oraz części pojazdów o maksymalnej masie całkowitej powyżej 3,5t. DMC, zabezpieczonych przez Policję do celów procesowych na terenie podległym: KMP w Legnicy, KMP w Jeleniej Górze, KMP we Wrocławiu, KPP w Bolesławcu, KPP w Głogowie, KPP w Górze, KPP w Jaworze, KPP w Kamiennej Górze, KPP w Lubaniu, KPP w Lwówku Śląskim, KPP w Lubinie, KPP w Miliczu, KPP w Oleśnicy, KPP w Oławie, KPP w Polkowicach, KPP w Środzie Śląskiej, KPP w Trzebnicy, KPP w Wołowie, KPP w Złotoryi, KPP w Zgorzelcu

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

PU-2380-032-032-020/2020/MA

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Zamawiający podzielił zamówienie na 3 części i dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Przedmiot zamówienia został podzielony na 3 części w zależności od miejsca realizowania usługi: Część 1 zamówienia - przewóz i holowanie pojazdów oraz części pojazdów na terenie obszaru obejmującego łączenie powiaty: legnicki, jaworski, złotoryjski, lubiński, polkowicki, głogowski, górowski: - orientacyjna ilość przewozów w granicach obszaru obejmującego część 1: 23 - orientacyjna ilość przejechanych kilometrów poza granicami obszaru obejmującego część 1: 250 km Część 2 zamówienia - przewóz i holowanie pojazdów oraz części pojazdów na terenie obszaru obejmującego łączenie powiaty: jeleniogórski, kamiennogórski, lwówecki, lubański, zgorzelecki, bolesławiecki: - orientacyjna ilość przewozów w granicach obszaru obejmującego część 2: 20 - orientacyjna ilość przejechanych kilometrów poza granicami obszaru obejmującego część 2: 350 km Część 3 zamówienia - przewóz i holowanie pojazdów oraz części pojazdów na terenie obszaru obejmującego łączenie powiaty: wrocławski, milicki, oławski, oleśnicki, średzki, trzebnicki, wołowski: - orientacyjna ilość przewozów w granicach obszaru obejmującego część 3: 46 - orientacyjna ilość przejechanych kilometrów poza granicami obszaru obejmującego część 3: 120 km 2. Przewidywane ilości przewozów oraz ilości kilometrów zamówienia są ilościami orientacyjnymi. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmian ww. ilości przewozów i kilometrów w granicach oferowanej przez wykonawcę wartości umowy. 3. Szczegółowe wymagania dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia zawarte zostały w Istotnych Postanowieniach Umowy - załączniku nr 3 do SIWZ. Usługa holowania pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej powyżej 3,5 tony obejmuje w szczególności: 3.1. Załadunek, transport oraz wyładunek pojazdów lub części pojazdów, wraz ze wszelkimi pracami towarzyszącymi tym czynnościom, 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę. 3.2. Usunięcie lub przemieszczenie pojazdu lub części pojazdu na miejsce wskazane w dyspozycji usunięcia pojazdu, na parkingu strzeżonym. 3.3. Przewozu uszkodzonego pojazdu służbowego do wskazanego miejsca naprawy. 3.4. Zabranie z miejsca zdarzenia wszystkich przedmiotów wskazanych przez policjantów przekazujących pojazd lub części pojazdu i opisanych w dyspozycji usunięcia pojazdu. 3.5. Zabezpieczenie pojazdu lub części pojazdu przed ich uszkodzeniem, zniszczeniem, kradzieżą w czasie transportu na wskazany parking strzeżony. 3.6. Czas dojazdu do miejsca wskazanego przez zamawiającego oraz podjęcie czynności związanych z załadunkiem pojazdu, nie dłuższy niż: - maksymalnie do 180 minut od momentu przyjęcia zgłoszenia w okresie od 1 maja do 31 października (okres letni) - maksymalnie do 240 minut od momentu przyjęcia zgłoszenia w okresie od 1 listopada do 30 kwietnia (okres zimowy). 3.7. Utworzenie stanowiska dyspozytorskiego (przyjmującego zlecenia od zamawiającego i wydającego polecenia holownikom) wyposażonego w urządzenia łączności (w postaci aktywnych telefonów stacjonarnych lub telefonów komórkowych), zapewniające możliwość przekazania dyspozycji i komunikację z holującym w trakcie holowania w każdym momencie. 3.8. Przedstawienie wykazu osób przewidzianych do realizacji umowy z podaniem ich roli (kierowca, dyspozytor) oraz określenie sposobu łączności z tymi osobami (numer telefonu). Wykaz osób stanowi załącznik nr 2 do umowy. W przypadku zmian w załączniku nr 2 Wykonawca ma obowiązek powiadomić Zamawiającego o tym, w terminie do 7 dni przed zmianami. Zmiana wymaga formy pisemnej. 3.9. Przekazanie zabezpieczonego pojazdu lub części pojazdu na wskazany parking strzeżony, po otrzymaniu protokołu przyjęcia pojazdu lub części pojazdu, sporządzonego przez przyjmującego pojazd lub części pojazdu na parking, w obecności policjanta odpowiedzialnego za zabezpieczenie pojazdu. 3.10. Wymaga się, by Wykonawca w trakcie realizacji zamówienia był ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia na kwotę minimum 300.000 zł., co najmniej w okresie trwania umowy. Wykonawca, w dniu podpisania umowy przedłoży Zamawiającemu potwierdzenie zawarcia umowy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej o której mowa powyżej. 4. Wymagania dotyczące sprzętu używanego przy realizacji usługi. Pojazd przeznaczony do holowania i przewozu pojazdów samochodowych o dopuszczalnej masie całkowitej powyżej 3,5 tony odpowiada następującym wymaganiom zamawiającego: 4.1 Pojazd specjalny pomocy drogowej, tj. pojazd posiadający wpis w dowodzie rejestracyjnym, z którego wynika, że jest to pojazd specjalny o przeznaczeniu - pomoc drogowa. 4.2 Pojazd o dopuszczalnej ładowności powyżej 3,5 tony. W przypadku gdy w dowodzie rejestracyjnym przedstawionym przez wykonawcę, nie będzie określona dopuszczalna ładowność, zamawiający obliczy ww. wartość w sposób określony w art. 2 pkt 56 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (tekst jednolity: Dz. U. z 2020 r. poz. 110), tj. przyjmie różnicę dopuszczalnej masy całkowitej i masy własnej pojazdu; 4.3. Pojazd posiadającym ważne badania techniczne, zgodnie z przepisami ustawy Prawo o ruchu drogowym. 5.4 Oznakowanym oraz spełniającym pozostałe wymagania określone w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 27 października 2016 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (tekst jednolity: Dz. U. z 2016 r. poz. 2022). 5. Wymaganie zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia. Zamawiający nie wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 50.11.81.10 - Usługi holownicze


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: część 1

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Część 1 postępowania została unieważniona na podstawie art. 93 ust. 4 ustawy Pzp. Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.

CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: część 2

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/05/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 38414.63
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Ratownictwo Drogowe Bednarz
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Bolesława Chrobrego 251
Kod pocztowy: 59-550
Miejscowość: Wojcieszów
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 47250.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 47250.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 108750.00
Waluta:

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: część 3

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/05/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 49845.85
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: "AUTO-MATUNUN" Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Wrocławska 23
Kod pocztowy: 55-220
Miejscowość: Jelcz-Laskowice
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 61310.40
Oferta z najniższą ceną/kosztem 61310.40
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 233000.00
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.