To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-05-13
Ogłoszenie nr 510092515-N-2019 z dnia 13-05-2019 r.
Powiat Piski-Starostwo Powiatowe w Piszu: Dostawa sprzętu i oprogramowania w ramach projektu pn. "Projekt zintegrowanej informacji geodezyjno-kartograficznej Powiatu Piskiego".
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Projekt zintegrowanej informacji geodezyjno-kartograficznej Powiatu Piskiego
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 537602-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Powiat Piski-Starostwo Powiatowe w Piszu, Krajowy numer identyfikacyjny 79067300000000,
ul. ul. Warszawska
1,
12-200
Pisz, woj.
warmińsko-mazurskie, państwo
Polska, tel.
87 425 47 00, e-mail
sekretariat@powiat.pisz.pl, faks
87 425 47 01.
Adres strony internetowej (url): www.bip.powiat.pisz.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa sprzętu i oprogramowania w ramach projektu pn. "Projekt zintegrowanej informacji geodezyjno-kartograficznej Powiatu Piskiego".
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):Or.272.1.5.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę sprzętu i oprogramowania na potrzeby realizacji projektu "Projekt zintegrowanej informacji geodezyjno-kartograficznej Powiatu Piskiego" Część I - Dostawa, instalacja i wdrożenie oprogramowania dziedzinowego. 1) Systemy dziedzinowe Zamawiającego należy rozbudować o następujące systemy teleinformatyczne zwane dalej modułami: a. geoportal b. moduł zapytań komorniczych c. moduł obsługi rzeczoznawców majątkowych d. moduł płatności elektronicznych e. moduł do automatycznego wydawania danych graficznych 2) Wdrożone nowe moduły należy zintegrować z posiadanymi przez Zamawiającego modułami aplikacyjnymi, wymienionymi w rozdziale 2 OPZ 3) W oparciu o posiadane przez Zamawiającego systemy dziedzinowe oraz nowe moduły, dostarczone w ramach niniejszego zamówienia, należy uruchomić e-usługi wymienione w rozdziale 9 OPZ. Zadaniem Wykonawcy jest przeprowadzenie wszelkich prac wdrożeniowych oraz integracyjnych a także dostarczenie wszystkich niezbędnych rozwiązań aplikacyjnych, w tym również bazodanowych, niezbędnych do skutecznego uruchomienia i świadczenia e-usług wymienionych w rozdziale 9, nawet, jeśli nie zostały one opisane w OPZ. Szczegółowy opis przedmiot zamówienia zawarto w załączniku nr 1 do niniejszej SIWZ. Część II - Dostawa, instalacja i uruchomienie sprzętu komputerowego Przedmiotem zamówienia jest dostawa 10 sztuk zestawów komputerowych, tj. jednostek centralnych z monitorami oraz akcesoriami. Przedmiot zamówienia będzie wykorzystywany do korzystania z aplikacji biurowych, obsługi petentów urzędu, dostępu do Internetu oraz poczty elektronicznej, jako lokalna lub zdalna baza danych. W ramach przedmiotowego zamówienia, Zamawiający wymaga dostarczenia, instalacji oraz konfiguracji sprzętu i oprogramowania, którego parametry minimalne wskazane zostały w OPZ. Zamawiający akceptuje sprzęt oraz oprogramowanie o wyższych (lepszych) parametrach użytkowych lub wykonany w nowszej technologii pod warunkiem, że produkty zaoferowane przez Wykonawcę spełniają wszystkie parametry minimalne. Wszystkie oferowane produkty mają pochodzić z oficjalnego kanału dystrybucyjnego producenta, posiadać wszystkie wymagane certyfikaty i oznaczenia oraz spełniać wszystkie wymagane prawem normy. Zamawiający wymaga, by dostarczone urządzenia były nowe (tzn. wyprodukowane nie wcześniej, niż na 6 miesięcy przed ich dostarczeniem) oraz by były nieużywane (przy czym Zamawiający dopuszcza, by urządzenia były rozpakowane i uruchomione przed ich dostarczeniem wyłącznie przez Wykonawcę i wyłącznie w celu weryfikacji poprawności działania. Zamawiający wymaga kompleksowego uruchomienia i zainstalowania dostarczonego sprzętu. Zamawiający wymaga, aby wszystkie dostarczone urządzenia został umieszczone (zamontowane) i uruchomione we wskazanych przez Zamawiającego miejscach przeznaczenia, w uzgodnionym przez obie strony terminie. Sposób montażu sprzętu ma być dostosowany do technologii wykonania oraz ma być przeprowadzony zgonie z zaleceniami producenta. Wykonawca dostarczy wszystkie niezbędne kable połączeniowe, zapewniające transmisję danych z pełną prędkością łączonych portów oraz zapewni (we współpracy z Zamawiającym) pełną integracje nowego sprzętu z istniejącą u zamawiającego siecią opartą o domenę Windows. Szczegółowy opis przedmiot zamówienia zawarto w załączniku nr 1 do niniejszej SIWZ. 2. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w OPZ (Załącznik nr 1) oraz we wzorze umowy (Załącznik nr 10).
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 48000000-8
Dodatkowe kody CPV: 30200000-1
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Dostawa, instalacja i wdrożenie oprogramowania dziedzinowego. |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
10/05/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
56910.60
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: GEOBID Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
67960
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Dostawa, instalacja i uruchomienie sprzętu komputerowego |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt 1) ustawy Pzp Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego dot. Dostawy sprzętu i oprogramowania w ramach projektu pn. "Projekt zintegrowanej informacji geodezyjno-kartograficznej Powiatu Piskiego" Część 2 - Dostawa, instalacja i uruchomienie sprzętu komputerowego, gdyż w wyznaczonym na składanie ofert terminie nie została złożona żadna oferta niepodlegająca odrzuceniu. W przedmiotowym postępowaniu została złożona jedna oferta, która podlega odrzuceniu, gdyż jej treść nie odpowiada treści SIWZ. |
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z PISZA
więcej: przetargi w Piszu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa licencji dostępowych wraz z rocznym wsparciem dla 10 użytkowników do systemu ERP TETA EDU (do pracy zdalnej).
- Dostawa wyposażenia do Pracowni Diagnostyki Histopatologicznej, Cytologicznej i Molekularnej wraz z rozbudową systemu informatycznego.
- Dostawa i wdrożenie sprzętu i oprogramowania zwiększającego poziom bezpieczeństwa cybernetycznego Urzędu Miasta Wysokie Mazowieckie oraz jednostek stowarzyszonych.
- Dostawa sprzętu komputerowego oraz oprogramowania
- ZAPROSZENIE DO UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU PRZETARGOWYM NA DOSTAWĘ I WDROŻENIE ZINTEGROWANEGO SYSTEMU INFORMATYCZNEGO KLASY ERP DLA POLSKIEGO CZERWONEGO KRZYŻA Z DNIA 2 MAJA 2024 R. (SYSTEM ERP #1/2024)
- Przebudowa i modernizacja pomieszczeń Szpitalnego Oddziału Ratunkowego w budynku Głównym Szpitala w Myślenicach wraz z zakupem sprzętu i aparatury medycznej
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.