eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pisz › Dostawa sprzętu i oprogramowania w ramach projektu pn. "Projekt zintegrowanej informacji geodezyjno-kartograficznej Powiatu Piskiego".

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-05-13

Ogłoszenie nr 510092515-N-2019 z dnia 13-05-2019 r.

Powiat Piski-Starostwo Powiatowe w Piszu: Dostawa sprzętu i oprogramowania w ramach projektu pn. "Projekt zintegrowanej informacji geodezyjno-kartograficznej Powiatu Piskiego".

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Projekt zintegrowanej informacji geodezyjno-kartograficznej Powiatu Piskiego

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 537602-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Powiat Piski-Starostwo Powiatowe w Piszu, Krajowy numer identyfikacyjny 79067300000000, ul. ul. Warszawska 1, 12-200 Pisz, woj. warmińsko-mazurskie, państwo Polska, tel. 87 425 47 00, e-mail sekretariat@powiat.pisz.pl, faks 87 425 47 01.
Adres strony internetowej (url): www.bip.powiat.pisz.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa sprzętu i oprogramowania w ramach projektu pn. "Projekt zintegrowanej informacji geodezyjno-kartograficznej Powiatu Piskiego".

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

Or.272.1.5.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę sprzętu i oprogramowania na potrzeby realizacji projektu "Projekt zintegrowanej informacji geodezyjno-kartograficznej Powiatu Piskiego" Część I - Dostawa, instalacja i wdrożenie oprogramowania dziedzinowego. 1) Systemy dziedzinowe Zamawiającego należy rozbudować o następujące systemy teleinformatyczne zwane dalej modułami: a. geoportal b. moduł zapytań komorniczych c. moduł obsługi rzeczoznawców majątkowych d. moduł płatności elektronicznych e. moduł do automatycznego wydawania danych graficznych 2) Wdrożone nowe moduły należy zintegrować z posiadanymi przez Zamawiającego modułami aplikacyjnymi, wymienionymi w rozdziale 2 OPZ 3) W oparciu o posiadane przez Zamawiającego systemy dziedzinowe oraz nowe moduły, dostarczone w ramach niniejszego zamówienia, należy uruchomić e-usługi wymienione w rozdziale 9 OPZ. Zadaniem Wykonawcy jest przeprowadzenie wszelkich prac wdrożeniowych oraz integracyjnych a także dostarczenie wszystkich niezbędnych rozwiązań aplikacyjnych, w tym również bazodanowych, niezbędnych do skutecznego uruchomienia i świadczenia e-usług wymienionych w rozdziale 9, nawet, jeśli nie zostały one opisane w OPZ. Szczegółowy opis przedmiot zamówienia zawarto w załączniku nr 1 do niniejszej SIWZ. Część II - Dostawa, instalacja i uruchomienie sprzętu komputerowego Przedmiotem zamówienia jest dostawa 10 sztuk zestawów komputerowych, tj. jednostek centralnych z monitorami oraz akcesoriami. Przedmiot zamówienia będzie wykorzystywany do korzystania z aplikacji biurowych, obsługi petentów urzędu, dostępu do Internetu oraz poczty elektronicznej, jako lokalna lub zdalna baza danych. W ramach przedmiotowego zamówienia, Zamawiający wymaga dostarczenia, instalacji oraz konfiguracji sprzętu i oprogramowania, którego parametry minimalne wskazane zostały w OPZ. Zamawiający akceptuje sprzęt oraz oprogramowanie o wyższych (lepszych) parametrach użytkowych lub wykonany w nowszej technologii pod warunkiem, że produkty zaoferowane przez Wykonawcę spełniają wszystkie parametry minimalne. Wszystkie oferowane produkty mają pochodzić z oficjalnego kanału dystrybucyjnego producenta, posiadać wszystkie wymagane certyfikaty i oznaczenia oraz spełniać wszystkie wymagane prawem normy. Zamawiający wymaga, by dostarczone urządzenia były nowe (tzn. wyprodukowane nie wcześniej, niż na 6 miesięcy przed ich dostarczeniem) oraz by były nieużywane (przy czym Zamawiający dopuszcza, by urządzenia były rozpakowane i uruchomione przed ich dostarczeniem wyłącznie przez Wykonawcę i wyłącznie w celu weryfikacji poprawności działania. Zamawiający wymaga kompleksowego uruchomienia i zainstalowania dostarczonego sprzętu. Zamawiający wymaga, aby wszystkie dostarczone urządzenia został umieszczone (zamontowane) i uruchomione we wskazanych przez Zamawiającego miejscach przeznaczenia, w uzgodnionym przez obie strony terminie. Sposób montażu sprzętu ma być dostosowany do technologii wykonania oraz ma być przeprowadzony zgonie z zaleceniami producenta. Wykonawca dostarczy wszystkie niezbędne kable połączeniowe, zapewniające transmisję danych z pełną prędkością łączonych portów oraz zapewni (we współpracy z Zamawiającym) pełną integracje nowego sprzętu z istniejącą u zamawiającego siecią opartą o domenę Windows. Szczegółowy opis przedmiot zamówienia zawarto w załączniku nr 1 do niniejszej SIWZ. 2. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w OPZ (Załącznik nr 1) oraz we wzorze umowy (Załącznik nr 10).

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 48000000-8


Dodatkowe kody CPV: 30200000-1

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Dostawa, instalacja i wdrożenie oprogramowania dziedzinowego.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/05/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 56910.60
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: GEOBID Sp. z o.o.
Email wykonawcy: geobid@geobid.pl
Adres pocztowy: ul. Kossutha 11
Kod pocztowy: 40-844
Miejscowość: Katowice
Kraj/woj.: warmińsko - mazurskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 67960
Oferta z najniższą ceną/kosztem 67960
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 67960
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Dostawa, instalacja i uruchomienie sprzętu komputerowego

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt 1) ustawy Pzp Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego dot. Dostawy sprzętu i oprogramowania w ramach projektu pn. "Projekt zintegrowanej informacji geodezyjno-kartograficznej Powiatu Piskiego" Część 2 - Dostawa, instalacja i uruchomienie sprzętu komputerowego, gdyż w wyznaczonym na składanie ofert terminie nie została złożona żadna oferta niepodlegająca odrzuceniu. W przedmiotowym postępowaniu została złożona jedna oferta, która podlega odrzuceniu, gdyż jej treść nie odpowiada treści SIWZ.

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.