eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opole Lubelskie › "Termomodernizacja budynku administracyjnego z częścią socjalną"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-05-13

Ogłoszenie nr 510091991-N-2019 z dnia 13-05-2019 r.

Opolskie Przedsiębiorstwo Komunalne Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością: "Termomodernizacja budynku administracyjnego z częścią socjalną"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
RPO WL na lata 2014-2020 Działanie 5.2 Efektywność energetyczna sektora publicznego

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 519935-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Opolskie Przedsiębiorstwo Komunalne Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, Krajowy numer identyfikacyjny 36484041300000, ul. al. 600-lecia 8, 24-300 Opole Lubelskie, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 818272302, 601695799, e-mail sekretariat@opk-opolelubelskie.pl, prezes@opk-opolelubelskie.pl, faks 818272364.
Adres strony internetowej (url):

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Termomodernizacja budynku administracyjnego z częścią socjalną"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

OPK/WMR/ZP-2/2/2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Roboty budowlane przy budynku administracyjnym na terenie Oczyszczani ścieków przy al. 600-lecia 34 w Opolu Lubelskim wykonywane będą na podstawie pozwolenia na budowę znak: AB.6740.5.124.2017 z dnia 05.10.2018 r., decyzja nr 383/2017. W/w budynek położony jest na działce nr ewid. 6 w Opolu Lubelskim. Wykonawca w celu prawidłowego wykonania zamówienia winien wykonywać roboty budowlane zgodnie z załączonym do SIWZ projektem budowlanym, STWiOR. Charakterystyka budynku: 1. Budynek wolnostojący, 2. Budynek o 2 kondygnacjach nadziemnych, niepodpiwniczony 3. Wysokość kondygnacji w świetle: o Parter - 2,98m/3,80m o Piętro I - 2,96 m 4. Powierzchnia zabudowy - 309,97 m2 Powierzchnia użytkowa - 504,26 m2 Kubatura budynku - 3 220,59 m3 Wysokość budynku - 8,51 m 5. Konstrukcja budynku: 5.1. Układ ścian nośnych - poprzeczny 5.2. Ławy fundamentowe - żelbetowe monolityczne o wym. 40x60cm 5.3. Ściany fundamentowe - murowane z bloczków betonowych o gr. 38 cm 5.4. Ściany zewnętrzne - beton komórkowy gr. 38 cm 5.5. Stropy - strop DZ3 5.6. Ściany działowe - murowane cegła dziurawka gr. 12 cm 5.7. Dach - stropodach wentylowany jednospadowy wykonany z płyt żelbetowych prefabrykowanych o grubości 6 cm. Zakres robót budowlanych przy Budynku administracyjnym: o wykonanie izolacji pionowej budynku, o docieplenie cokołów do -100 cm przyległego terenu, powyżej tynk mozaikowy, o wymiana istniejącej posadzki na gruncie w nieogrzewanej części budynku, o przebudowa wewnętrznych pomieszczeń w północno-wschodniej części budynku, o wydzielenie przestrzeni nieogrzewanej budynku, o wymiana starej stolarki okiennej dotąd niewymienionej na nową z nawiewnikami powietrza wraz z parametrami zewnętrznymi i wewnętrznymi, o wymiana stalowych drzwi zewnętrznych do budynku w części północno-wschodniej oraz drzwi PCV wewnętrznych, o docieplenie ścian zewnętrznych budynku oraz ościeży okiennych i drzwiowych, o docieplenie ścian i stropu nieogrzewanej części budynku, o docieplenie stropodachu wentylowanego poprzez wdmuchiwany granulat z wełny mineralnej, o remont dachu poprzez zerwanie starej warstwy i 3xkrotne krycie nowej warstwy papą wraz z wymianą obróbek blacharskich oraz remontem kominów. o remont zadaszeń nad wejściem do budynku, o naprawa drabiny przeciwpożarowej poprzez czyszczenie i malowanie konstrukcji stalowej, o montaż nowej drabiny na kominie głównym, o wykonanie instalacji solarnej zintegrowanej z instalacją centralnego ogrzewania dla potrzeb c.w.u. o wymiana części instalacji elektrycznej i oświetleniowej, o wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej nawiewno-wywiewnej, o wykonanie nowej instalacji centralnego ogrzewania, o wymiana istniejącego kotła węgłowego na kocioł na biomasę, o wymiana rynien i rur spustowych, wykonanie odcinka kanalizacji deszczowej odprowadzającej wody opadowe z budynku, o wykonanie opaski z kostki betonowej wokół budynku.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45233250-6, 45443000-4, 45321000-3, 45421100-5, 45311200-2, 45111000-8, 45324000-4, 45260000-7, 45331100-7, 45331110-0

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/04/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 765945.52
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo WIelobranżowe Dariusz Gugała
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Kawęczyn 14
Kod pocztowy: 14-350
Miejscowość: Chodel
Kraj/woj.: lubelskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 665676.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 665676.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 870901.04
Waluta:

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.