To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-05-27
Ogłoszenie nr 510091700-N-2020 z dnia 27-05-2020 r.
Gmina Pabianice: Rozbudowa drogi gminnej nr 108257E przez Szynkielew I
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 521002-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540050007-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Pabianice, Krajowy numer identyfikacyjny 47205780400000,
ul. Torowa
21,
95-200
Pabianice, woj.
łódzkie, państwo
Polska, tel.
042 2139660, 2139676, e-mail
gmina@pabianice.gmina.pl, sekretarz@pabianice.gmina.pl, faks
422 139 660.
Adres strony internetowej (url): www.bip.pabianice.gmina.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Rozbudowa drogi gminnej nr 108257E przez Szynkielew I
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):DPP.271.3.2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:3.1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na "Rozbudowie drogi gminnej nr 108257E przez Szynkielew I" na działce nr 362, tj. na odcinku o długości 430,00 m i na działce nr 391, tj. na odcinku o długości 379,00 m wraz z utwardzeniem poboczy. Sumaryczna długość drogi to 809,00 m, szerokość drogi to 4,50 m i szerokość poboczy po 0,50 m. 3.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (szczegółowy zakres robót) został opisany w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, a także przedmiarze robót, stanowiących załącznik nr 9 do SIWZ- Dokumentacja projektowa i techniczna. Zakres prac to w szczególności: a) rozebranie istniejącej nawierzchni z kruszywa łamanego gr. 20 cm utrwalonego emulsją asfaltową, obustronnie na szerokości 0,35 m - 566,3 m2, b) korytowanie pod wzmocnienie konstrukcji (poszerzenie podbudowy o odsadzkę 0,10 m z każdej strony) na głębokość 0,20 m - 404,5 m2, c) korytowanie pod wzmocnienie poboczy na głębokość 0,10 m - 647,2 m2, d) ułożenie warstwy podbudowy z kruszywa łamanego, obustronnie na szer. 0,60 m o gr. Warstwy 0,20 m - 970,8 m2, e) ułożenie warstwy wiążącej (wyrównawczej) z betonu asfaltowego o gr. 4 cm i szer. 4,58 m - 3 705,2 m2, f) ułożenie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego o gr. 4 cm i szer. 4,50 m - 3 640,5 m2, g) ułożenie warstwy wzmacniającej pobocze gruntowe na szer. 0,5 m warstwą z kruszywa łamanego o gr. 0,10 m (kamień łamany rozbiórkowy) - 809,0 m2, h) wyrównanie terenu poza poboczem gruntowym na szer. 1,0 m - 1 618,0 m2. 3.3. Wykonawca dla określenia ceny oferty dokonuje wyceny robot na podstawie SIWZ i załączników do SIWZ, a w szczególności na podstawie danych zawartych w dokumentacji projektowej, w tym na podstawie przedmiarów robót. 3.4. Zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia oraz potrzebami Zamawiającego, Wykonawca przyjmując do realizacji przedmiot zamówienia zobowiązuje się do: a) szczegółowego zapoznania się z załączoną dokumentacją projektową, jak również przeprowadzenia szczegółowej wizji w terenie odcinka drogi objętego zamówieniem; b) wykonania każdego rodzaju robót zgodnie z SIWZ, z opracowanym projektem budowlanym oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej, c) zapewnienia ilości i rodzaju sprzętu gwarantującego wykonanie zadania, d) dostawy wszelkich materiałów budowlanych i pomocniczych oraz urządzeń zgodnie z wymaganiami zawartymi w dokumentacji projektowej, e) przygotowania na dzień umownego zakończenia robót atestów materiałowych, badań laboratoryjnych, pomiarów, potwierdzonych przez kierownika budowy i inspektora nadzoru inwestorskiego, f) zastosowania wyrobów, które zostały dopuszczone do obrotu oraz powszechnego i jednostkowego stosowania w budownictwie zgodnie z ustawą o wyrobach budowlanych i posiadają wymagane parametry, atesty, g) przyjęcia podczas trwania robót odpowiedzialności od następstw i wyników działalności w zakresie: organizacji robót budowlanych, ochrony środowiska, warunków BHP, warunków bezpieczeństwa ruchu drogowego związanego z prowadzeniem robót budowlanych, zabezpieczeniem terenu budowy, zabezpieczeniem ciągów komunikacyjnych przyległych do terenu robót od następstw prowadzonych robót, h) poinformowania Gminy jako właściciela sieci wodociągowej o przystąpieniu do wykonania robót i dokonaniu inwentaryzacji istniejącej infrastruktury- regulacja, zabezpieczenie i przebudowa urządzeń podlega odbiorowi przez ich właścicieli (Gminę), koszty związane z nadzorami branżowymi ponosi wykonawca, Wykonawca odpowiada za wszystkie spowodowane przez jego działania uszkodzenia instalacji na powierzchni ziemi i sieci urządzeń podziemnych, i) wywozu gruzu, nadmiaru ziemi i ewentualnych odpadów powstałych w trakcie robót we własnym zakresie i na własny koszt, zabezpieczenia we własnym zakresie miejsca odwozu urobku na odkład, uwzględnienia w kosztach realizacji inwestycji kosztów wycinki, transportu i utylizacji m. in. składników roślinnych oraz wszelkiego rodzaju odpadów budowlanych (materiały z rozbiórki stają się własnością Wykonawcy), j) organizacji zaplecza budowy i jego utrzymania, k) odpowiedzialności za wszelkie uszkodzenia w obrębie budowy, spowodowane jego działalnością, l) wykonania robót budowlanych w sposób powodujący jak najmniejsze utrudnienia w funkcjonowaniu ruchu drogowego i pieszego, m) pełnej obsługi geodezyjnej, n) opracowania dokumentacji powykonawczej, w ilości 2 egz. w formie papierowej i 2 egz. w formie elektronicznej, o) organizacji i zabezpieczenia terenu budowy, utrzymania zaplecza budowy, wszelkich robót przygotowawczych i porządkowych, a także wykonania innych możliwych do przewidzenia, wynikających z przepisów czynności mogących wystąpić w związku z prowadzonymi robotami, p) uporządkowania terenu po zakończeniu robót oraz ewentualnej wypłaty odszkodowań z tytułu zniszczeń powstałych w wyniku prowadzenia robót lub w związku z nimi, r) uzyskania wszelkich przewidzianych prawem decyzji, jeżeli będą konieczne, s) złożenia zawiadomienia o zakończeniu robót do właściwego organu lub uzyskanie ostatecznej decyzji o pozwoleniu na użytkowanie. 3.5. Wycena kosztów zamówienia musi również uwzględniać oznakowanie terenu budowy wg sporządzonego we własnym zakresie projektu zgodnie z instrukcją oznakowania. Wykonawca zobowiązuje się złożyć w siedzibie właściwego Zarządcy Drogi do zatwierdzenia projekt organizacji ruchu w ciągu 14 dni od dnia podpisania umowy. 3.6. Zamawiający zaleca przed złożeniem oferty dokonanie przez Wykonawców wizji lokalnej w terenie gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy związanych z błędnym skalkulowaniem ceny lub pominięciem elementów niezbędnych do prawidłowego wykonania umowy. 3.7.Jeśli gdziekolwiek w dokumentacji postępowania: SIWZ, w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robot, projekcie budowlanym przedmiot zamówienia określony został tak, że może wskazywać dla niektórych materiałów i urządzeń znaki towarowe lub pochodzenie, Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy dopuszcza składanie ofert równoważnych, a wszelkie towary określone w dokumentacji, pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego. Poprzez zapis dot. minimalnych parametrów jakościowych wymagań Zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Zamawiający przy opisie przedmiotu zamówienia wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. Posługiwanie się nazwami producentów / produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Wykonawca, który zastosował produkt równoważny, ma obowiązek wskazać w swojej ofercie, jakie materiały lub urządzenia zostały zamienione, i określić, jakie materiały i urządzenia w ich miejsce proponuje, podając ich parametry techniczne. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez Wykonawców rozwiązań równoważnych w stosunku do rozwiązań opisanych w niniejszej SIWZ. Wykonawca, który w ofercie powoła się na zastosowanie rozwiązań równoważnych opisywanym w SIWZ, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 3.8. Kody CPV: - 45 23 31 20-6 Roboty w zakresie budowy dróg, - 45 23 32 20-7 Roboty w zakresie nawierzchni dróg, - 45 23 33 00-2 Fundamentowanie autostrad, dróg, ulic i ścieżek ruchu pieszego 3.9.Okres rękojmi na wykonane roboty budowlane oraz zamontowane urządzenia i materiały wynosi 60 miesięcy. Minimalny okres gwarancji na wykonane roboty budowlane oraz zamontowane materiały wynosi 36 miesięcy liczone od dnia podpisania protokołu końcowego. Wydłużenie przez Wykonawcę okresu gwarancji jest jednym z kryteriów oceny ofert, a Zamawiający informuje, że sposób punktacji za zaoferowany przez Wykonawcę okres gwarancji określony został w Rozdziale XIV specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ). Udzielając gwarancji Wykonawca zapewnia bezpłatne czynności przeglądów gwarancyjnych w okresie udzielonej gwarancji na cały przedmiot zamówienia więc powinien te koszty uwzględnić w cenie oferty. Przeglądy będą odbywały się minimum raz w roku, chyba, że gwarancja producenta danego materiału wymaga częstszych przeglądów gwarancyjnych. 3.10.Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia odpowiedniego zespołu osób będący w stanie należycie wykonać przedmiotowe zamówienie w wyznaczonym terminie.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45233120-6
Dodatkowe kody CPV: 45233220-7, 45233300-2
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
30/04/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
345802.20
Liczba otrzymanych ofert:
7
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: WŁODAN Andrzej Włodarczyk Spółka Jawna
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
265189.57
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z PABIANIC
- Częściowy remont kuchni w trybie "zaprojektuj i wybuduj" - etap 0 - remont pokrycia dachowego
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowych
więcej: przetargi w Pabianicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa ścieżek rowerowych w ramach Trasy VIA REGIA na terenie miasta Złotoryja Nr projektu FEDS.05.02-IZ.00-0009/23
- "Przebudowa drogi w m. Bazar, dz. ew. nr 20/82 i 20/125, odcinek o długości 1,558 km"
- Wykonanie robót budowlanych związanych z rozbudową i przebudową istniejącego parkingu zlokalizowanego w pasie drogowym ul. Reutta
- Przebudowa drogi powiatowej Nr 1633R Roźwienica - Rudołowice w m. Rudołowice - chodnik
- Przebudowa drogi gminnej nr 160063Z na odcinku Jarosławiec-Jezierzany. Etap Ib.
- Budowa i przebudowa drogi gminnej wraz z budową kanalizacji i oświetlenia ulicznego w miejscowości Grębanin i Grębanin Kol. I
więcej: Roboty w zakresie budowy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.