eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łowicz › Termomodernizacja budynku mieszkalnego, wielorodzinnego przy ul. Armii Krajowej 43A w Łowiczu wraz z rozbudową o kotłownię gazową.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-05-27

Ogłoszenie nr 510091635-N-2020 z dnia 27-05-2020 r.

Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Łowiczu: Termomodernizacja budynku mieszkalnego, wielorodzinnego przy ul. Armii Krajowej 43A w Łowiczu wraz z rozbudową o kotłownię gazową.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 530201-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Łowiczu, Krajowy numer identyfikacyjny 75045126500000, ul. ul. Kaliska 6, 99-400 Łowicz, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. 46 8376063; 8376098, e-mail zgmlowicz@onet.eu, faks 46 8376063.
Adres strony internetowej (url): www.zgm.bip.lowicz.eu

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Termomodernizacja budynku mieszkalnego, wielorodzinnego przy ul. Armii Krajowej 43A w Łowiczu wraz z rozbudową o kotłownię gazową.

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest termomodernizacja budynku mieszkalnego, wielorodzinnego przy ul. Armii Krajowej 43B w Łowiczu wraz z rozbudową o kotłownię gazową. 2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określają: a)przedmiar robót - załącznik Nr 9 do SIWZ; b)projekt budowlany - załącznik Nr 10 do SIWZ; c)specyfikacja techniczna wykonania i odbiory robót - załącznik Nr 11 do SIWZ. 3. Przedmiot zamówienia został opisany następującymi kodami: 45000000-7 - Roboty budowlane; 45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych, roboty ziemne; 45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu; 45251200-3 - Roboty budowlane w zakresie ciepłowni; 45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty; 45262522-6 - Roboty murarskie; 45321000-3 - Izolacja cieplna; 45410000-4 - Tynkowanie; 45442100-8 - Roboty malarskie; 45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów; 45324000-4 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej; 45332200-5- Roboty instalacyjne hydrauliczne; 45431200-9 - Kładzenie glazury; 45443000-4 - Roboty elewacyjne; 45452000-0 - Zewnętrzne czyszczenie budynków; 98395000-8 - Usługi ślusarskie; 45262300-4 - Betonowanie. 4. Zamawiający wymaga udzielenia minimum 36 miesięcy gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia licząc od dnia ich ostatecznego odbioru. Maksymalny okres gwarancji, jaki Wykonawca może zaoferować to 60 miesięcy. Zamawiający wymaga gwarancji w formie pisemnej. 5. Wykonawca jest zobowiązany do prawidłowego zastosowania w swojej ofercie stawki podatku od towarów i usług (VAT), zgodnie z obowiązującymi przepisami. 6. Zamawiający, mając na uwadze przepisy art. 29 - 30 ustawy Pzp i jeżeli w jakimkolwiek miejscu specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz jej załącznikach zostały wskazane nazwy producenta, nazwy własne, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów czy urządzeń służących do wykonania robót budowlanych będących przedmiotem zamówienia - dopuszcza możliwość zastosowania materiałów i urządzeń równoważnych. Oznacza to, że przewidziane przez Wykonawcę do zastosowania na etapie realizacji robót urządzenia i materiały powinny spełniać parametry określone w dokumentacji projektowej i nie powinny być gorsze od jej założeń (równe lub lepsze). Zamawiający dopuszcza wszelkie rynkowe odpowiedniki o parametrach równych lub lepszych niż wskazane. Ciężar udowodnienia, że materiał (wyrób) jest równoważny w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na składającym ofertę. W takim wypadku Wykonawca musi przedłożyć odpowiednie dokumenty opisujące parametry techniczne, wymagane prawem certyfikaty i inne dokumenty dopuszczające dane materiały (wyroby) do użytkowania, oraz pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że są one rzeczywiście równoważne. 7. Wskazane jest by Wykonawca dokonał wizji lokalnej obiektu obejmującego przedmiot zamówienia i jego otoczenia oraz uzyskał wszelkie niezbędne informacje co do ryzyka, trudności i wszelkich innych okoliczności jakie mogą wystąpić w trakcie realizacji zamówienia. Wizja lokalna może być przeprowadzona w dni robocze od poniedziałku do piątku w godz. 8.00-15.00. Zainteresowani Wykonawcy powinni zgłosić do Zamawiającego pisemny wniosek o przeprowadzenie wizji lokalnej, co najmniej na 1 dzień przed planowanym terminem jej przeprowadzenia. Zamawiający potwierdzi możliwość przeprowadzenia wizji lokalnej we wnioskowanym terminie pisemnie przy wykorzystaniu poczty elektronicznej wskazanej przez Wykonawcę. W wizji lokalnej mogą wziąć udział wyłącznie Wykonawcy lub upoważnieni pracownicy Wykonawcy. 8. Wykonawca uwzględni w swojej ofercie w szczególności koszty związane z: 1) zorganizowaniem placu budowy, w tym wykonaniem przejść i komunikacji w budynku, zabudowań prowizorycznych i wszystkich innych czynności niezbędnych do właściwego wykonania robót; 2) zabezpieczeniem i oznakowaniem prowadzonych robót; 3) wykonywaniem robót budowlanych zgodnie z obowiązującymi przepisami Prawa Budowlanego i przepisami BHP oraz p.poż; 4) ubezpieczeniem budowy i mienia na placu budowy; 5) zalecenia ornitologa; 6) innymi wyżej nie wymienionymi kosztami, jeżeli dobra praktyka, należyta staranność, oględziny obiektów i terenu przyszłego placu budowy oraz analiza dokumentacji technicznej, pozwalają je przewidzieć a są one niezbędne do wykonania i oddania przedmiotu zamówienia zgodnie z warunkami umowy, obowiązującymi przepisami i sztuką budowlaną. 9. Zamawiający przekaże protokolarnie Wykonawcy teren budowy w terminie do 2 dni roboczych licząc od dnia zgłoszenia przez Wykonawcę gotowości do realizacji robót, o których mowa w pkt. 1. 10. Wykonawca zobowiązany jest do segregowania, składowania, unieszkodliwiania odpadów budowlanych oraz ich wywozu (na własny koszt) zgodnie z obowiązującymi przepisami. 11. Wykonawca zabezpieczy Zamawiającego przed roszczeniami osób trzecich przejmując odpowiedzialność materialną za wszelkie skutki finansowe w zakresie jakim Wykonawca odpowiada za takie zakłócenia czy szkody. 12. Wykonawca zabezpieczy instalacje, urządzenia i obiekty na terenie prowadzonych robót i w jego bezpośrednim otoczeniu przed ich zniszczeniem lub uszkodzeniem w trakcie wykonywania robót. 13. Roboty należy wykonać zgodnie z przepisami Prawa budowlanego i Polskimi Normami, a użyte materiały powinny spełniać wymogi określone w art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2019 poz. 1186 z póżn. zm.). 14. Przy odbiorze robót Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć niezbędne dokumenty potwierdzające parametry techniczne oraz wymagane normy stosowanych materiałów i urządzeń w tym np.: atesty, uzgodnienia, świadectwa i deklaracje zgodności na wbudowane materiały. 15. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę i/lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia w tym następujących osób: murarza (1 osoba), tynkarza (1 osoba), elektryka (1 osoba), hydraulika (1 osoba) jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2019 poz. 1040 z późn. zm.). Obowiązek zatrudnienia na umowę o pracę nie dotyczy kierownika budowy, kierownika robót elektrycznych oraz kierownika robót sanitarnych. 16. Zamawiający, najpóźniej w dniu przekazania terenu budowy, wymaga od Wykonawcy przedłożenia Zamawiającemu dokumenty potwierdzające sposób zatrudnienia wymaganych osób, w szczególności oświadczenie Wykonawcy, że osoby wykonujące czynności w zakresie realizacji zamówienia są zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 roku - Kodeks pracy z uwzględnieniem minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia. 17. Na podstawie art. 208 §1 pkt 2 Kodeksu pracy, Zamawiający wymaga, aby Wykonawca lub podwykonawca wyznaczył osobę na stanowisko koordynatora ds. bezpieczeństwa i higieny pracy, która będzie sprawować nadzór nad bezpieczeństwem i higieną pracy wszystkich pracowników, wykonujących pracę jednocześnie w tym samym miejscu. 18. W ramach prac termomodernizacyjnych Wykonawca zobowiązany jest wykonać zalecenia Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska wydane decyzją WPN.6401.449.2019 GJ z dnia 5 listopada 2019r. polegające na: zawieszeniu co najmniej: 1 budkę lęgową typu D, 1 budkę lęgową typu B oraz 3 budki lęgowe typu A. Wszystkie czynności, jak również sposób powieszenia i rozmieszczenia budek muszą być przeprowadzone po konsultacji i pod nadzorem ornitologa. Opinia ornitologiczna stanowi załącznik nr 12 do SIWZ. Koszty zamontowania budek w ramach działań kompensacyjnych oraz poprawy stanu siedlisk lęgowych ptaków na budynku Wykonawca musi uwzględnić w formularzu ofertowym bądź/i w kosztorysie złożonym do oferty. 19. Polska Spółka Gazownictwa sp. z o.o. w dniu 07.01.2020r. wydała warunki przyłączenia do sieci gazowej budynku przy ul. Armii Krajowej 43B w Łowiczu. 20. Zamawiający informuje, że ubiega się o dofinansowanie ze środków pochodzących z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Łodzi na realizację niniejszego przedmiotu zamówienia. W przypadku nieotrzymania dofinansowania bądź otrzymania dofinansowania w kwocie niższej niż wnioskowana Zamawiający unieważni postępowanie o zamówienie publiczne na podstawie art. 93 ust. 1a ustawy Pzp.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45110000-1, 45111220-6, 45251200-3, 45261000-4, 45262522-6, 45262300-4, 45321000-3, 45324000-4, 45332200-5, 45410000-4, 45421100-5, 45431200-9, 45442100-8, 45443000-4, 45452000-0, 45453100-8, 98395000-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26/05/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 554015.07
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 6
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przemysław Trafalski prowadzący działalność gospodarczą pn.: ENERGO-BUD Przemysław Trafalski
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Oleszcze 46
Kod pocztowy: 99-319
Miejscowość: Dobrzelin
Kraj/woj.: łódzkie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 486150.40
Oferta z najniższą ceną/kosztem 486150.40
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 548651.47
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.