eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Hanna › "Termomodernizacja Gminnego Ośrodka Kultury i Sportu w Hannie" .

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-05-27

Ogłoszenie nr 510091467-N-2020 z dnia 27-05-2020 r.

Wójt Gminy Hanna: "Termomodernizacja Gminnego Ośrodka Kultury i Sportu w Hannie" .

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Zamówienie realizowane w ramach projektu pn.: "Termomodernizacja Gminnego Ośrodka Kultury i Sportu w Hannie" współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi priorytetowej 5 Efektywność Energetyczna i Gospodarka Niskoemisyjna 5.2 Efektywność Sektora Publicznego Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020, konkurs nr RPLU.05.02.00-06-0042/19

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 527376-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Wójt Gminy Hanna, Krajowy numer identyfikacyjny 03023751700000, ul. Rynek 2/1, 22-220 Hanna, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 833798023, 833798023, e-mail srodowisko@gminahanna.pl, przetargi@gminahanna.pl, faks 833798003.
Adres strony internetowej (url): bip.gminahanna.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Termomodernizacja Gminnego Ośrodka Kultury i Sportu w Hannie" .

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

RiOŚ.271.1.2020.SP

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

2.2. Zamówienie ma być zrealizowane w ramach jednej części jako zadanie inwestycyjne pn. "Termomodernizacja Gminnego Ośrodka Kultury i Sportu w Hannie" , polegającym na: - demontaż przedłużenia garażu; - wykonanie nowej dobudowy garażu; - przebudowa schodów wewnętrznych; - demontażu pokrycia dachowego; - dociepleniu stropów; - pokryciu dachu i wykonanie obróbek blacharskich; - częściowemu demontażowi stolarki okiennej i drzwiowej zewnętrznej; - docieplenie podłogi na gruncie; - docieplenie styropianem ścian budynku; - docieplenie ścian fundamentowych i piwnicy; - wykonaniu instalacji fotowoltaicznej na dachu budynku; - demontaż wewnętrznych boazerii; - demontaż balkonu; - częściowa przebudowa instalacji elektrycznej; - częściowa przebudowa instalacji wodociągowej i kanalizacyjnej; - wykonaniu wentylacji nawiewowo-wywiewnej; - wykonanie instalacji c.w.u; - wykonanie nowej kotłowni i rozbudowa instalacji c.o.; Dane techniczne obiektu: - Powierzchnia zabudowy: 568,59 m2; - Powierzchnia użytkowa: 692,84 m2; - Kubatura: 3 799,21 m3; - Liczba kondygnacji: piwnica, parter, piętro. Budynek Gminnego Ośrodka Kultury i Sportu to obiekt składający się z dwóch segmentów: 1- budynek piętrowy bez podpiwniczenia, , 2 - budynek parterowy częściowo podpiwniczony . Obiekt podłączony jest do wodociągu gminnego i gminnej sieci kanalizacyjnej oraz posiada własną kotłownię . Szczegółowy rodzaj robót objęty zamówieniem oraz ich pełny zakres został określony w dokumentacji stanowiącej Załączniki Nr 9, 9a, 9b, 9c, 10a, 10b, 10c, 11 do SIWZ), w skład której wchodzą: ? Projekty budowlane, ? Audyty energetyczne, ? Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiOR), ? Przedmiary / obmiary robót. Przedmiary/ obmiary robót załączone do SIWZ mają charakter pomocniczy. Wykonawca zobowiązany jest do dokładnego sprawdzenia ilości robót z dokumentacją projektową. Z uwagi na to, że umowa na roboty będzie umową ryczałtową w przypadku wystąpienia w trakcie prowadzenia robót większej ilości robót w jakiejkolwiek pozycji przedmiarowej nie będzie mogło być uznane za roboty dodatkowe z żądaniem dodatkowego wynagrodzenia. Ewentualny brak w przedmiarze robót lub we wzorze tabeli elementów rozliczeniowych robót koniecznych do wykonania wynikających z dokumentacji projektowej nie zwalnia wykonawcy od obowiązku ich wykonania na podstawie projektu w cenie umownej. Wykonawca ma prawo skorygować w przedmiarze i wzorze tabeli elementów rozliczeniowych ilości robót do wielkości według własnych obliczeń na podstawie projektu oraz SST.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45100000-8


Dodatkowe kody CPV: 45310000-3, 09331200-0, 45321000-3, 45324000-4, 45331000-6, 45330000-9, 45331100-7, 45260000-7, 45261215-4, 45400000-1, 45431100-8, 45431000-7, 45440000-3, 45442200-9, 45300000-0

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/05/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 659035.58
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: KRYMAR Marta Mikucewicz
Email wykonawcy: krymar2012@interia.pl
Adres pocztowy: ul. Narutowicza 25
Kod pocztowy: 21-505
Miejscowość: Janów Podlaski
Kraj/woj.: lubelskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 838860.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 838860.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 983997.84
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.