eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy Dwór Mazowiecki › Wykonanie robót budowlanych dla zadania inwestycyjnego 12639 - "Budowa budynku administracyjno-biurowego wraz z częścią laboratoryjną na potrzeby Komendy Ośrodka Badawczego Służby MPS w Dębogórzu

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-05-10

Ogłoszenie nr 510091008-N-2019 z dnia 10-05-2019 r.

AMW SINEVIA Sp. z o.o.: Wykonanie robót budowlanych dla zadania inwestycyjnego 12639 - "Budowa budynku administracyjno-biurowego wraz z częścią laboratoryjną na potrzeby Komendy Ośrodka Badawczego Służby MPS w Dębogórzu

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 513389-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540034367-N-2019, 540035295-N-2019, 540040261-N-2019, 540041283-N-2019, 540045572-N-2019


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

AMW SINEVIA Sp. z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 14298987700000, ul. ul. Ignacego Paderewskiego 6, 05-100 Nowy Dwór Mazowiecki, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 22 101 21 00 do 03, e-mail zamowienia-kzb-ndm@sinevia.pl, faks 22 101 21 04.
Adres strony internetowej (url): www.amwsinevia.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wykonanie robót budowlanych dla zadania inwestycyjnego 12639 - "Budowa budynku administracyjno-biurowego wraz z częścią laboratoryjną na potrzeby Komendy Ośrodka Badawczego Służby MPS w Dębogórzu

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

SVA/G/4620-4/2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych dla zadania inwestycyjnego 12639 - "Budowa budynku administracyjno-biurowego wraz z częścią laboratoryjną na potrzeby Komendy Ośrodka Badawczego Służby MPS w Dębogórzu". W zakres zamówienia wchodzi wykonanie wszelkich robót budowlanych, drogowych, sanitarnych, elektrycznych i teletechnicznych, określonych w dokumentacji projektowej i przedmiarze robót. W ramach zadania Wykonawca opracuje dokumentację powykonawczą w minimum 3 egzemplarzach, zapewni obsługę geodezyjną przy realizacji robót, opracuje inwentaryzację geodezyjną powykonawczą, sporządzi dokumentację geodezyjną w oparciu o system teleinformatyczny dopuszczony do sporządzenia dokumentacji niejawnej oraz opracuje operat geodezyjny z pomiarami powykonawczymi o klauzuli "Zastrzeżone", zapewni odbiory kominiarskie, Wykonawca wykona świadectwo energetyczne budynku, oraz instrukcję ppoż. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik nr 10 do SIWZ - dokumentacja jawna, pozostała dokumentacja projektowa na wykonanie w/w robót jest dokumentem niejawnym o klauzuli "ZASTRZEŻONE". W związku z powyższym, dokumentacja zostanie udostępniona do wglądu wyłącznie zainteresowanym Wykonawcom, w Punkcie Ewidencyjnym Zamawiającego w siedzibie Kierownictwa Zespołu Budów w Gnieźnie, po wcześniejszym przesłaniu stosownego wniosku do siedziby spółki do Nowego Dworu Mazowieckiego (do wiadomości do KZB Gniezno). Do wniosku należy dołączyć kopie ważnych dokumentów (potwierdzających posiadanie uprawnień, uprawniające dostęp do informacji niejawnych, o klauzuli minimum ZASTRZEŻONE oraz zaświadczeń stwierdzających odbycie szkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych) wskazanych osób. Oryginały w/w dokumentów oraz dokumentu potwierdzającego tożsamość, należy przedstawić do wglądu Kierownikowi Punktu Ewidencyjnego. KIEROWNICTWO ZESPOŁU BUDÓW w GNIEŹNIE, 62-200 Gniezno, ul. Jana III Sobieskiego 20, tel. 61 426 34 00 wew.200, fax 61 426 34 00 wew.203 Wykonawca zobowiązany jest do posiadania własnego akredytowanego systemu teleinformatycznego do przetwarzania informacji niejawnych o klauzuli co najmniej ZASTRZEŻONE zgodnie z warunkami określonymi w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 20 lipca 2011r. w sprawie podstawowych wymagań bezpieczeństwa teleinformatycznego oraz rozdziału 8 ustawy o ochronie informacji niejawnych z dnia 5 sierpnia 2010r., posiadania komórki organizacyjnej w której rejestrowane są materiały niejawne o klauzuli co najmniej ZASTRZEŻONE (zgodnie z art. 43 ust.5 ustawy z 5 sierpnia 2010r. o ochronie informacji niejawnych), dysponowania Pełnomocnikiem ds. ochrony informacji niejawnych na zasadach określonych w art. 14 ustawy z 5 sierpnia 2010r. o ochronie informacji niejawnych ( Dz. U. 2018r. poz. 412 z późn.zm) Zamawiający informuje, że zaleca wizję lokalną przed złożeniem oferty na ww. zamówienie. Informacje o terminie wizji lokalnej można uzyskać pod nr. tel. 607 503 694 (p. Waldemar Skrzypczyk). Szczegółowy zakres rzeczowy zamówienia określa dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik nr 10 do SIWZ, do SIWZ zostały załączone przedmiary robót - załącznik nr 11 do SIWZ, na podstawie ww. dokumentów należy sporządzić kosztorys ofertowy szczegółowy i złożyć go jako załącznik do oferty. Kosztorysy ofertowe muszą być sporządzone zgodnie z przedmiarem robót. Wykonawca nie może bez zgody Zamawiającego wprowadzać żadnych zmian do przedmiaru robót. Wykonawca nie może dopisywać i wykreślać pozycji z przedmiaru robót oraz zmieniać ilości robót wynikających wprost z przedmiaru. Jeżeli Wykonawca roboty z danej pozycji przedmiarowej wyceni w innej pozycji, przy pozycji nie wycenionej należy wskazać pozycję, w której dane roboty zostały umieszczone (wycenione).

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45216200-6, 45300000-0, 45331000-6, 45332000-3, 45310000-3, 45312200-9

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/05/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 12496054.02
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: B&W usługi Ogólonbudowlane Bożena dzidkowska
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Sikorskiego nr 2C
Kod pocztowy: 83-000
Miejscowość: Pruszcz Gdański
Kraj/woj.:

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 11604422.42
Oferta z najniższą ceną/kosztem 11604422.42
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 14968049.75
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.