eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Koszalin › "Modernizacja chodnika przy ul. Zwycięstwa na odcinku od ul. Artylerzystów do ul. Ruszczyca w Koszalinie"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-05-10

Ogłoszenie nr 510090932-N-2019 z dnia 10-05-2019 r.

Zarząd Dróg i Transportu w Koszalinie: "Modernizacja chodnika przy ul. Zwycięstwa na odcinku od ul. Artylerzystów do ul. Ruszczyca w Koszalinie"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 525649-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Zarząd Dróg i Transportu w Koszalinie, Krajowy numer identyfikacyjny 33000246600000, ul. ul. Połczyńska 24, 75-815 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, państwo Polska, tel. 94 3118060, e-mail dorota.szarkowska@zdit-koszalin.pl, faks 94 3425419.
Adres strony internetowej (url): www.zdit-koszalin.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Modernizacja chodnika przy ul. Zwycięstwa na odcinku od ul. Artylerzystów do ul. Ruszczyca w Koszalinie"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

TZP.221.4.2019.DSz

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest : "Modernizacja chodnika przy ul. Zwycięstwa na odcinku od ul. Artylerzystów do ul. Ruszczyca w Koszalinie". Zakres robót: o wymiana istniejącej nawierzchni chodnika i zatoki postojowej na kostkę betonową koloru szarego gr. 8cm w ilości 1.184,00m2, o wymiana istniejącej nawierzchni zjazdów na kostkę betonową bezfazową koloru grafit gr. 8cm w ilości 439,10m2, o ułożenie płytek integracyjnych 30x30x8cm koloru żółtego w ilości 12,80m2, o wymiana krawężników 516,6mb, o ustawienie krawężników kamiennych przystankowych w ilości 20m, o ustawienie obrzeży w ilości 362,30mb. Dodatkowe uwagi: Materiał taki jak: - kostka betonowa 20x10x8cm koloru szarego - 1.184,00m2 (122 palety), - krawężnik betonowy szary 15x30x100cm - 255,60m (22 palety), - krawężnika najazdowy szary 15x22x100cm - 261,00m (17 palety), - obrzeże betonowe szare 8x30x100cm - 362,30m (11 palet), zostaną przekazane Wykonawcy przez Zamawiającego poprzez wydanie materiału z miejsca jego składowania tj. ul. Mieszka I -go 20a w Koszalinie przez magazyniera ZDiT, po wcześniejszym ustaleniu terminu wydania. Wydawany materiał będzie pełnymi partiami (paletami), za potwierdzeniem. Rozliczenie palet nastąpi poprzez zdanie ich w porozumieniu z magazynierem ZDiT. W związku z powyższym Wykonawca winien uwzględnić koszty transportu materiału z miejsca składowania do miejsca wbudowania. Zakup pozostałego materiału takiego jak: kostka betonowa bezfazowa 20x10x8cm koloru grafit, płytki integracyjne z wypustkami koloru żółtego, krawężnik kamienny przystankowy i materiały sypkie (np. kruszywo łamane 0-315mm, piasek, itd.), stoi po stronie Wykonawcy. Uwaga!!! 1) Wykonawca robót zobowiązany jest do zgłaszania przed przystąpieniem do regulacji zaworów, studni i włazów właścicielom istniejących sieci (np. ZG, MWiK, ORANGE...) oraz do poniesienia ewentualnych kosztów ich odbioru. Taką politykę stosuje ORANGE POLSKA "Zasady wykonywania odbioru końcowego/nadzoru właścicielskiego" dostępne na stronie internetowej http://www.orange.pl/kontrola-dostepu-do-infrastruktury.phtml po dopełnieniu odpowiednich formalności drogą mailową na adres DISU.RNWUUiISzcz@orange.com z wnioskiem o uzyskanie zgody oraz zapewnienie nadzoru ze strony Orange Polska nad pracami planowanymi; przesłanie zwrotnie wypełnionego wniosku na powyżej podany adres e-mail. 2) W miejscach, gdzie w dokumentacji projektowej, SST robót zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent dostawca) materiałów lub normy, o których mowa w art. 30 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów równoważnych, pod warunkiem, że zagwarantują one prawidłową realizację robót oraz zapewniają uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga założenia stosownych dokumentów uwiarygodniających te materiały i urządzenia. 2. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w Rozdziale "C", "E" SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45233140-2


Dodatkowe kody CPV: 45233142-6

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/05/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 374477.97
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: P.P.U.H FUKS Krystian Mendziak
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Mazurska 11
Kod pocztowy: 75-394
Miejscowość: Koszalin
Kraj/woj.: zachodniopomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 309776.53
Oferta z najniższą ceną/kosztem 309776.53
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 498880.03
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.