eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Raciborowice Górne › Budowa i przebudowa drogi gminnej i drogi wewnętrznej w miejscowości Raciborowice Dolne i Szczytnica

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-05-26

Ogłoszenie nr 510090455-N-2020 z dnia 26-05-2020 r.

Wójt Gminy Warta Bolesławiecka: Budowa i przebudowa drogi gminnej i drogi wewnętrznej w miejscowości Raciborowice Dolne i Szczytnica

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 533269-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Wójt Gminy Warta Bolesławiecka, Krajowy numer identyfikacyjny 39064811500000, ul. Warta Bolesławiecka , 59-720 Raciborowice Górne, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 075 738 95 73, e-mail urzad@wartabol.pl, faks 075 738 95 23.
Adres strony internetowej (url): www.wartaboleslawiecka.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Budowa i przebudowa drogi gminnej i drogi wewnętrznej w miejscowości Raciborowice Dolne i Szczytnica

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

RZK-I.271.4.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.Przedmiotem zamówienia jest budowa i przebudowa drogi gminnej i drogi wewnętrznej w miejscowości Raciborowice Dolne i Szczytnica. Przedmiot zamówienia obejmuje: a)zadanie I-budowa drogi wewnętrznej na działce nr 176 w Raciborowicach Dolnych, o długości w km 0+070 oraz przebudowa drogi gminnej (wewnętrznej ) na dz. nr 386 oraz części dz.nr 379/3 w miejscowości Szczytnica -etap II, o długości ok.243 mb, o zakresie: - roboty rozbiórkowe i przygotowawcze; - roboty ziemne i podbudowy; - nawierzchnia; -elementy bezpieczeństwa ruchu b)zadanie II- Przebudowa drogi gminnej na dz. nr 386 oraz części dz. nr 379/3 w miejscowości Szczytnica - etap I o długości ok.1.625 mb, o zakresie: - roboty rozbiórkowe i przygotowawcze; - roboty ziemne i podbudowy; - nawierzchnia; -elementy bezpieczeństwa ruchu 2.Szczegółowy zakres robót zawiera Projekt Budowlany , Rysunki , Przedmiar Robót, Ogólne Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót. Dokumenty powyższe są załącznikami do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 3.Podstawą wykonania przedmiotu zamówienia i złożenia oferty stanowi Projekt budowlano-wykonawczy, Rysunki, Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, Przedmiar. Wyceny robót należy dokonać wg załączonego przedmiaru robót. Przedłożenie kosztorysu ofertowego będzie miało charakter pomocniczy i charakter informacyjny i jego brak w ofercie nie będzie stanowić podstawy do odrzucenia oferty w rozumieniu art.89 ust.1 pkt 2 ustawy- Pzp. Podstawą do przygotowania oferty i realizacji przedmiotu zamówienia stanowić Projekt budowlany, Rysunki, Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, Przedmiar. Wykonawca ma prawo do inspekcji i oceny terenu przyszłych robót i otoczenia przed złożeniem oferty. 4.W przypadku, gdy w dokumentacji projektowej lub w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót lub przedmiarach robót, z uwagi na specyfikę przedmiotu zamówienia opisano wyroby budowlane lub materiały budowlane lub urządzenia przez wskazanie znaków towarowych lub patentów lub pochodzenia, to w odniesieniu do tych wyrobów budowlanych lub materiałów budowlanych lub urządzeń, Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie, innych równoważnych wyrobów budowlanych lub materiałów budowlanych lub urządzeń Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez Wykonawców rozwiązań równoważnych w stosunku do rozwiązań opisanych w niniejszej SIWZ. Wykonawca, który w ofercie powoła się na zastosowanie rozwiązań równoważnych opisywanym w SIWZ, jest obowiązany w ofercie wykazać, że oferowane przez niego rozwiązania spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie, innych równoważnych wyrobów budowlanych lub materiałów budowlanych lub urządzeń, pod warunkiem: 1) zastosowania wyrobów budowlanych lub materiałów budowlanych lub urządzeń o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych niż wyroby budowlane lub materiały budowlane lub urządzenia wskazane w dokumentacji projektowej lub w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót lub w przedmiarach robót, 2) wykazania, że zastosowane wyroby budowlane lub materiały budowlane lub urządzenia spełniają wymagania określone w dokumentacji projektowej i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te wyroby budowlane lub materiały budowlane lub urządzenia. Ciężar udowodnienia równoważności zaoferowanych wyrobów budowlanych lub materiałów budowlanych lub urządzeń, spoczywa na Wykonawcy (zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy). 5.Gdziekolwiek w dokumentach przywołane są konkretne normy i przepisy, które spełniać mają materiały, sprzęt i inne towary oraz wykonane i zbadane roboty, będą obowiązywać postanowienia najnowszego wydania lub poprawionego wydania przywołanych norm i przepisów o ile w warunkach umowy nie postanowiono inaczej. W przypadku gdy przywołane normy i przepisy są krajowe lub odnoszą się do konkretnego kraju lub regionu, mogą być również stosowane inne odpowiednie normy zapewniające równy lub wyższy poziom wykonania niż przywołane normy lub przepisy, pod warunkiem ich sprawdzenia i pisemnego zatwierdzenia przez Inspektora Nadzoru. Różnice pomiędzy powołanymi normami a ich proponowanymi zamiennikami muszą być dokładnie opisane przez Wykonawcę i przedłożone Inspektorowi Nadzoru do zatwierdzenia.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 45233220-7


Dodatkowe kody CPV: 45100000-8, 45233120-6

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Budowa drogi wewnętrznej na działce nr 176 w Raciborowicach Dolnych o długości w km 0+070 oraz przebudowa drogi gminnej (wewnętrznej) na działce nr 386 oraz części dz.nr 379/3 w miejscowości Szczytnica -etap II

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26/05/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 113725.34
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 8
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 8
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Sudeckie Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Sp. z o.o.
Email wykonawcy: biuro@sudeckie.pl
Adres pocztowy: ul. Kaczawska 19
Kod pocztowy: 58-514
Miejscowość: Jelenia Góra
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 100398.87
Oferta z najniższą ceną/kosztem 100398.87
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 284413.32
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Przebudowa drogi gminnej na działce nr 386 oraz części działki nr 379/3 w miejscowości Szczytnica

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26/05/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 566297.13
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 9
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 8
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Sudeckie Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Sp. z o.o.
Email wykonawcy: biuro@sudeckie.pl
Adres pocztowy: ul. Kaczawska 19
Kod pocztowy: 58-514
Miejscowość: Jelenia Góra
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 490181.81
Oferta z najniższą ceną/kosztem 490181.81
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 834818.33
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.