eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy Wiśnicz › Kredyt długoterminowy w kwocie 3 824 492,00 zł z przeznaczeniem na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek oraz na pokrycie planowanego deficytu budżetu gminy

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-05-25

Ogłoszenie nr 510089817-N-2020 z dnia 25-05-2020 r.

Gmina Nowy Wiśnicz: Kredyt długoterminowy w kwocie 3 824 492,00 zł z przeznaczeniem na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek oraz na pokrycie planowanego deficytu budżetu gminy

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 529363-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Nowy Wiśnicz, Krajowy numer identyfikacyjny 54887300000000, ul. ul. Rynek 38, 32-720 Nowy Wiśnicz, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 146 850 912, e-mail zp@nowywisnicz.pl, faks 146 850 911.
Adres strony internetowej (url): www.nowywisnicz.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Kredyt długoterminowy w kwocie 3 824 492,00 zł z przeznaczeniem na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek oraz na pokrycie planowanego deficytu budżetu gminy

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

NUMER SPRAWY : RI-ZPU.271.12.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest zaciągnięcie kredytu długoterminowego w kwocie 3 824 492,00 zł z przeznaczeniem na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek oraz na pokrycie planowanego deficytu budżetu gminy. 2. Wykonawca udzieli Zamawiającemu kredytu w walucie polskiej. 3. Kredyt planuje się spłacać w następujących latach i kwotach: 2022 r. - 100 000,00 zł w tym: 10 luty - 10 000,00 zł 10 marzec- 10 000,00 zł 10 kwiecień- 10 000,00 zł 10 maj - 10 000,00 zł 10 czerwiec- 10 000,00 zł 10 lipiec- 10 000,00 zł 10 sierpień- 10 000,00 zł 10 wrzesień- 10 000,00 zł 10 październik- 10 000,00 zł 10 listopad¬- 10 000,00 zł 2023 r. - 100 000,00 zł w tym: 10 luty - 10 000,00 zł 10 marzec- 10 000,00 zł 10 kwiecień- 10 000,00 zł 10 maj - 10 000,00 zł 10 czerwiec- 10 000,00 zł 10 lipiec- 10 000,00 zł 10 sierpień- 10 000,00 zł 10 wrzesień- 10 000,00 zł 10 październik- 10 000,00 zł 10 listopad¬- 10 000,00 zł 2024 r. - 400 000,00 zł w tym: 10 luty - 40 000,00 zł 10 marzec- 40 000,00 zł 10 kwiecień- 40 000,00 zł 10 maj - 40 000,00 zł 10 czerwiec- 40 000,00 zł 10 lipiec- 40 000,00 zł 10 sierpień- 40 000,00 zł 10 wrzesień- 40 000,00 zł 10 październik- 40 000,00 zł 10 listopad¬- 40 000,00 zł 2025 r. - 300 000,00 zł w tym: 10 luty - 30 000,00 zł 10 marzec- 30 000,00 zł 10 kwiecień- 30 000,00 zł 10 maj - 30 000,00 zł 10 czerwiec- 30 000,00 zł 10 lipiec- 30 000,00 zł 10 sierpień- 30 000,00 zł 10 wrzesień- 30 000,00 zł 10 październik- 30 000,00 zł 10 listopad¬- 30 000,00 zł 2026 r. - 300 000,00 zł w tym 10 luty - 30 000,00 zł 10 marzec- 30 000,00 zł 10 kwiecień- 30 000,00 zł 10 maj - 30 000,00 zł 10 czerwiec- 30 000,00 zł 10 lipiec- 30 000,00 zł 10 sierpień- 30 000,00 zł 10 wrzesień- 30 000,00 zł 10 październik- 30 000,00 zł 10 listopad¬- 30 000,00 zł 2027 r. - 400 000,00 zł w tym: 10 luty - 40 000,00 zł 10 marzec- 40 000,00 zł 10 kwiecień- 40 000,00 zł 10 maj - 40 000,00 zł 10 czerwiec- 40 000,00 zł 10 lipiec- 40 000,00 zł 10 sierpień- 40 000,00 zł 10 wrzesień- 40 000,00 zł 10 październik- 40 000,00 zł 10 listopad¬- 40 000,00 zł 2028 r. - 600 000,00 zł w tym: 10 luty - 60 000,00 zł 10 marzec- 60 000,00 zł 10 kwiecień- 60 000,00 zł 10 maj - 60 000,00 zł 10 czerwiec- 60 000,00 zł 10 lipiec- 60 000,00 zł 10 sierpień- 60 000,00 zł 10 wrzesień- 60 000,00 zł 10 październik- 60 000,00 zł 10 listopad¬- 60 000,00 zł 2029 r. - 600 000,00 zł w tym: 10 luty - 60 000,00 zł 10 marzec- 60 000,00 zł 10 kwiecień- 60 000,00 zł 10 maj - 60 000,00 zł 10 czerwiec- 60 000,00 zł 10 lipiec- 60 000,00 zł 10 sierpień- 60 000,00 zł 10 wrzesień- 60 000,00 zł 10 październik- 60 000,00 zł 10 listopad¬- 60 000,00 zł 2030 r. - 1 024 492,00 zł. w tym: 10 styczeń - 24 492,00 zł 10 luty - 100 000,00 zł 10 marzec- 100 000,00 zł 10 kwiecień- 100 000,00 zł 10 maj - 100 000,00 zł 10 czerwiec- 100 000,00 zł 10 lipiec- 100 000,00 zł 10 sierpień- 100 000,00 zł 10 wrzesień- 100 000,00 zł 10 październik- 100 000,00 zł 10 listopad¬- 100 000,00 zł 4. Wykonawca na podstawie pisma otrzymanego od Zamawiającego przeleje całość kwoty przydzielonego kredytu na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego. 5. Planowany okres kredytowania od dnia 01.06.2020 r. do dnia 10.11.2030 r. 6. Oprocentowanie kredytu zmienne, uzależnione od stawki WIBOR 1M oraz stałej marży Wykonawcy. Wykonawca nie pobiera prowizji. 7. Do obliczenia ceny kredytu należy przyjąć WIBOR 1M z dnia 03.04.2020 roku ( 1,13 %) oraz planowaną datę uruchomienia kredytu 01.06.2020 r. 8. Termin wykonania zamówienia: Maksymalny termin wykorzystania środków z kredytu - 30.12.2020 r. Kredyt winien być uruchomiony (przelew na konto zamawiającego) przez Wykonawcę jednorazowo nie później niż 4 dni robocze od dnia przekazania pisemnej dyspozycji przez Zamawiającego. Termin uruchomienia kredytu od dnia przekazania pisemnej dyspozycji przez Zamawiającego jest w niniejszym postępowaniu kryterium oceny ofert.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/05/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 707826.76
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Bank Gospodarstwa Krajowego
Email wykonawcy: krakow@bgk.pl
Adres pocztowy: Al. Jerozolimskie 7
Kod pocztowy: 00-955
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 658565.17
Oferta z najniższą ceną/kosztem 658565.17
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 889829.40
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.