eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zambrów › Utrzymanie oświetlenia ulicznego miasta Zambrów

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-05-25

Ogłoszenie nr 510089702-N-2020 z dnia 25-05-2020 r.

Burmistrz Miasta Zambrów: Utrzymanie oświetlenia ulicznego miasta Zambrów

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 536284_N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540075315-N-2020


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Burmistrz Miasta Zambrów, Krajowy numer identyfikacyjny 00000000000000, ul. ul. Fabryczna 3, 18-300 Zambrów, woj. podlaskie, państwo Polska, tel. 0862712210 w. 16, e-mail burmistrz@zambrow.um.gov.pl, faks 862 712 117.
Adres strony internetowej (url): www.zambrow.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Utrzymanie oświetlenia ulicznego miasta Zambrów

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

GK.271.4.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie oświetlenia ulic i placów miasta Zambrów w okresie od 01.06. 2020r do 30.04. 2023 r. Urządzenia oświetleniowe na terenie miasta to: ? 1950 szt. opraw oświetleniowych, w tym 1846 opraw LED na gwarancji ? 57 szt. szafek oświetleniowych, w tym 28 szt nowych ? 148 odcinków linii oświetleniowych napowietrznych i kablowych, w tym 22 odcinki linii i 447 słupów to urządzenia będące własnością PGE Dystrybucja SA a dzierżawione przez miasto. Główne obowiązki Wykonawcy to: ? Zapewnienie świecenia wszystkich opraw świetlnych w porze nocnej ? Likwidowanie zagrożeń dla osób i mienia wynikłych z wypadków losowych ? Całodobowe Pogotowie oświetlenia ulic ? Przeglądy okresowe 5 letnie i pomiary oraz przeglądy roczne ? Prowadzenie dokumentacji eksploatowanych urządzeń ? Egzekwowanie z upoważnienia Zamawiającego napraw gwarancyjnych opraw LED i szafek SO ? Likwidowanie zagrożeń dla osób i mienia wynikłych z wypadków losowych takich jak: wypadek drogowy, wichura, oraz z kradzieży, wandalizmu, i innych uszkodzeń urządzeń oświetleniowych ( np.: złamany, pochylony czy rozbity słup, złamany wysięgnik, uszkodzona lub skradziona oprawa, opadnięcie przewodów linii napowietrznej, uszkodzona linia kablowa, wyrwane drzwiczki wnęki słupa, otwarta lub rozbita szafka oświetleniowa). * Zamawiający wymaga, aby rozpoczęcie wykonywania prac likwidacji zagrożeń z wypadków nastąpiło maksymalnie 2 godziny od zgłoszenia zagrożenia. Należy bezzwłocznie zabezpieczyć teren przed osobami postronnymi i przystąpić do naprawy. Po likwidacji zagrożenia należy bez zbędnej zwłoki naprawić uszkodzenia na zasadach i w terminach jak przy innych awariach. Wykonawca zawiadomi o szkodzie Zamawiającego i udokumentuje jej zakres (notatka, zdjęcie). Szczegółowy zakres prac podany jest w załączniku nr 9 do SIWZ. Szczegółowe zestawienie opraw oświetleniowych i szafek SO podane jest w załącznikach nr 10 i nr 11 do SIWZ. Ryczałtowe wynagrodzenie umowne nie obejmuje: naprawy awarii z wypadków drogowych, dewastacji, drobne modernizacje, naprawy i wymiany odcinków linii kablowych. Faktyczny zakres tych prac wyniknie z bieżącej konieczności i będzie potwierdzany pisemnymi zleceniami, a cena będzie wyliczana kosztorysem powykonawczym wg parametrów do kosztorysowania przyjętych do umowy z wybranej oferty.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 50.23.21.00 - Usługi w zakresie konserwacji oświetlenia ulicznego


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/05/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 176400
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe ANNA Anna Kaczyńska, Ireneusz Kaczyński
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Sitarska 18 18-300 Zambrów
Kod pocztowy: 18-300
Miejscowość: Zambrów
Kraj/woj.: podlaskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 216972.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 216972.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 216972.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.