eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lwówek › Budowa sieci kanalizacji deszczowej w Lwówku (łącznik ul. Wittmanna - rów)

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-05-25

Ogłoszenie nr 510089667-N-2020 z dnia 25-05-2020 r.

Gmina Lwówek: Budowa sieci kanalizacji deszczowej w Lwówku (łącznik ul. Wittmanna - rów)

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 526812-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Lwówek, Krajowy numer identyfikacyjny 53041300000000, ul. ul. Ratuszowa 2, 64-310 Lwówek, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 614 414 024, e-mail urzad@lwowek.com.pl, faks 614 414 212.
Adres strony internetowej (url): www.bip.lwowek.com.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Budowa sieci kanalizacji deszczowej w Lwówku (łącznik ul. Wittmanna - rów)

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

RG.271.01.00.2020.ZJ

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest budowa sieci kanalizacji deszczowej w Lwówku na działkach nr ewid. 880, 886/4 obr. m. Lwówek, dla odprowadzenia wód opadowych ze zlewni ulic Wittmanna, Kasztanowej oraz Św. Barbary. Działki na których będą prowadzone roboty: nr ewid. 880 - właścicielem jest Gmina Lwówek; nr ewid. 886/4 - właścicielem jest Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa (KOWR) Oddział Terenowy w Poznaniu. Przedmiot zamówienia obejmuje jedną część - jedno zadanie określone w dokumentacji projektowej - projekcie budowlanym przygotowanym na okoliczność wykonania przedmiotowych robót. Zamawiający określa przedmiot zamówienia obejmujący roboty budowlane z branży instalacyjnej za pomocą dokumentacji projektowej - projektu budowlanego oraz za pomocą specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót (stwior), roboty wykonywane będą na podstawie decyzji pozwolenia na budowę nr 120/2020 z dn. 24.02.2020r. wydanej przez Starostę Nowotomyskiego. W przedmiotowym postepowaniu Wykonawca będzie zobowiązany prowadzić dziennik budowy za pomocą uprawnionej osoby kierownika budowy. Przedmiot zamówienia obejmuje budowę sieci kanalizacji deszczowej z rur tworzywowych PPØ600mm dla odprowadzenia wód opadowych z odwodnienia zlewni ul. Wittmanna, Kasztanowej oraz Św. Barbary, wraz z separatorem substancji ropopochodnych i wylotem kolektora do istniejącego rowu. Przedmiot zamówienia obejmuje budowę rurociągu kanalizacji deszczowej z rur tworzywowych PPØ600mm dwuściennych ze ścianką profilowaną, SN 8 kN/m2, łączonych na uszczelki gumowe, o długości L = 263,5 m. Zastosowane do budowy rurociągu rury muszą spełniać wymagania normy PN-EN 13476-3. Na trasie kanalizacji deszczowej należy usytuować studnie kanalizacyjne, rewizyjne z prefabrykowanych kręgów betonowych Ø1200 2 szt., należy zastosować studnie betonowe prefabrykowane z betonu wibroprasowanego o wytrzymałości nie niższej niż 40 MPa (z betonu klasy C35/45), o wskaźniku w/c nie większym od 0.45, nasiąkliwości nie większej od 5%. Studnie należy wyposażyć w stopnie złazowe żeliwne. Włączenie rurociągów do studni betonowych musi nastąpić za pomocą fabrycznie wklejonych w ścianki studni przejść szczelnych. Studnie należy przykryć włazami kanałowymi żeliwnymi klasy D400.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45232410-9


Dodatkowe kody CPV: 45232411-6, 45231300-8, 45100000-8, 45111200-0, 45233292-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/05/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 308679.06
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 11
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 11
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: eko-budowa Grzegorz Oniszczuk
Email wykonawcy: ekobudowa1@op.pl
Adres pocztowy: ul.Św.Wojciech 31C
Kod pocztowy: 66-300
Miejscowość: Międzyrzecz
Kraj/woj.: lubuskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 157440.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 157440.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 386865.32
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.