eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Raszyn › Zakup programów systemu informacji przestrzennej na potrzeby jednostek organizacyjnych Lasów Państwowych

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-05-08

Ogłoszenie nr 510088336-N-2019 z dnia 08-05-2019 r.

Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Zakład Informatyki Lasów Państwowych im. Stanisława Kostki Wisińskiego: Zakup programów systemu informacji przestrzennej na potrzeby jednostek organizacyjnych Lasów Państwowych

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 527330-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540056646-N-2019


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Zakład Informatyki Lasów Państwowych im. Stanisława Kostki Wisińskiego, Krajowy numer identyfikacyjny 47321576000000, ul. Sękocin Stary, ul. Leśników 21C, 05-090 Raszyn, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. +48 22 2707100, e-mail biuro@zilp.lasy.gov.pl, zamowienia@zilp.lasy.gov.pl, faks +48 22 4680951.
Adres strony internetowej (url): http://www.zilp.lasy.gov.pl/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Zakład Informatyki Lasów Państwowych im. Stanisława Kostki Wisińskiego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zakup programów systemu informacji przestrzennej na potrzeby jednostek organizacyjnych Lasów Państwowych

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

DZ.270.56.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa licencji oraz oprogramowania zgodnie z Załącznikami nr 1A i 1B (odpowiednich dla I i II części zamówienia) do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia. Zamawiający informuje, że zastrzega sobie "prawo opcji" określone w Załączniku nr 4 do SIWZ - wzór umowy, polegające na możliwości dokupienie w ramach tej umowy dodatkowego oprogramowania, zgodnego z Załącznikiem nr 1 do umowy (odpowiednich dla I i II części zamówienia) - Opis przedmiotu zamówienia,w wymiarze nie większym niż 90% wartości zamówienia podstawowego, z zastrzeżeniem, że cena każdego zamawianego oprogramowania będzie taka sama jak cena tego oprogramowania wskazana przez Wykonawcę w załączonym do umowy cenniku. Prawo opcji obowiązuje w terminie 12 miesięcy od dnia podpisania umowy. 2 Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 38.22.10.00 - Geograficzne systemy informacyjne (GIS lub równorzędne)


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Dostawa oprogramowania mLAS lub równoważnego

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/05/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 152929.19
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 1

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: TAXUS IT Sp. z o.o.
Email wykonawcy: taxus@taxusit.com.pl
Adres pocztowy: ul. Płomyka 56 A
Kod pocztowy: 02-491
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 183921.90
Oferta z najniższą ceną/kosztem 183921.90
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 183921.90
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Dostawa oprogramowania SprintMAP lub równoważnego

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Zamawiający, działając na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4) ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. DZ. U. z 2018 r. poz. 1986 z późn. zm.) zwanej dalej "ustawą" Zamawiający unieważnia część 2 przedmiotowego postępowania. UZASADNIENIE Faktyczne: W terminie przewidzianym na składanie ofert tj. do 4 kwietnia 2019 r. do godziny 10:00 złożono jedną ofertę na część nr 2 zamówienia wykonawcy: SmallGIS Sp. z o.o., ul. Wadowicka 8a, 30-415 Kraków. Wykonawca zaoferował realizację przedmiotu zamówienia za kwotę 27 034,42 zł brutto. Kwota ofertowa jest wyższa o 9 347,64 zł brutto od kwoty jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotu zamówienia tj. 17 686,78 zł brutto. Zamawiający nie zwiększa kwoty jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Prawne: Zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy cyt.: "Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli (...) cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty ..."

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.