eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gliwice › Remont laboratorium dydaktycznego nr 305 w budynku "Nowej Chemii" przy ul. Krzywoustego 4 w Gliwicach. Oznaczenie sprawyIA1/B/20/11/KK

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-05-21

Ogłoszenie nr 510087733-N-2020 z dnia 21-05-2020 r.

Politechnika Śląska: Remont laboratorium dydaktycznego nr 305 w budynku "Nowej Chemii" przy ul. Krzywoustego 4 w Gliwicach. Oznaczenie sprawy: IA1/B/20/11/KK

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 526357-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540060590-N-2020


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Politechnika Śląska, Krajowy numer identyfikacyjny 00000163700000, ul. Akademicka 2A, 44-100 Gliwice, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 322371334, e-mail IA1@polsl.pl , faks 322371334.
Adres strony internetowej (url): www.polsl.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Uczelnia Publiczna

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Remont laboratorium dydaktycznego nr 305 w budynku "Nowej Chemii" przy ul. Krzywoustego 4 w Gliwicach. Oznaczenie sprawy: IA1/B/20/11/KK

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

IA1/B/20/11/KK

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.Przedmiotem zamówienia są: Roboty budowlane: o Demontaż dygestoriów i blatów żelbetowych; o Skucie uszkodzonych fragmentów tynków ze ścian i stropów; o Demontaż sufitu podwieszonego; o Rozebranieposadzek wraz z warstwami wyrównawczymi; o Wykonanie nowej posadzki z nowymi warstwami podposadzkowymi; o Roboty tynkowe i okładzinowe ścian; o Płytkowanie ścian; o Wykonanie sufitu podwieszonego i obudowy płytami GK; o Malowanie ścian i sufitów. Roboty instalacyjne branży sanitarnej: o Roboty demontażowe w zakresie instalacji gazu, wody, kanalizacji, próżni i sprężonego powietrza o Wymiana rurociągów wody i kanalizacji przebiegających wzdłuż wyspowych i przyściennych stołów laboratoryjnych,montaż natrysków bezpieczeństwa; o Wykonanie podłączenia dwóch nowych dygestoriów do wentylacji wyciągowej w zakresie technologicznym oraz w zakresie instalacji wody, kanalizacji, próżni i sprężonego powietrza o Montaż nawiewników okiennych szczelinowych o Wymiana trzech grzejników żeliwnych na płytowe o Montaż dwóch przepływowych podgrzewaczy wody, wpustu podłogowego, nowej armatury odcinającej. Roboty elektryczne: o Demontaż istniejącej instalacji elektrycznej; o Roboty przygotowawcze i budowlane pod ułożenie przewodów, kabli oraz osprzęt instalacyjny; o Zainstalowanie aparatury zabezpieczającej w istniejącej tablicy rozdzielczej laboratoryjnej; o Wymiana opraw oświetlenia ogólnego; o Wykonanie instalacji dla nowych stołów laboratoryjnych i nowych dygestoriów; o Wykonanie instalacji dla wyłącznika laboratorium; o Zaprawianie bruzd z przewodami i kablami; o Wykonanie dokumentacji powykonawczej wraz z kompletem pomiarów elektrycznych w tym fotometrycznych. Wywóz i utylizacja złomu, gruzu oraz utylizacja źródeł światła.2. CPV 45000000 - 7 Roboty budowlane; 45453000 - 7 Roboty remontowe i renowacyjne; 45310000 - 3 Roboty instalacyjne elektryczne; 45332200 - 5 Roboty instalacyjne hydrauliczne. 3. Termin wykonania zamówienia: od dnia zawarcia umowy do 31.08.2020 r.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45453000-7, 45310000-3, 45332200-5

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

NAZWA: Remont laboratorium dydaktycznego nr 305 w budynku "Nowej Chemii" przy ul. Krzywoustego 4 w Gliwicach.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/05/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 102312.70
Waluta

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 10
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 9
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Alojzy Polok i Michał Świderek prowadzący wspólnie działalność gospodarczą pod firmą A.S. Spółka Cywilna
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Plebańska 9/3
Kod pocztowy: 44-100
Miejscowość: Gliwice
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 78900.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 78900.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 133683.46
Waluta: zł

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

Całkowita wartość zamówienia podana w p. IV.2) zawiera wartość przewidywanych zamówień z art. 67 ust. 1 pkt 6 w wysokości 23.610, 62 zł.


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.