To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-05-07
Ogłoszenie nr 510087301-N-2019 z dnia 07-05-2019 r.
17 Wojskowy Oddział Gospodarczy: Dostawę środków do utrzymania higieny, pasty BHP ze ścierniwem oraz przyborów do higieny osobistej na potrzeby 17 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Koszalinie (3 zadania).
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 506095-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540018975-N-2019
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
17 Wojskowy Oddział Gospodarczy, Krajowy numer identyfikacyjny 33120312800000,
ul. 4 Marca
3,
75-901
Koszalin, woj.
zachodniopomorskie, państwo
Polska, tel.
261 45 68 15, 261 45 61 95, e-mail
17wog.przetargi@ron.mil.pl, 17wog.przetargi@ron.mil.pl, faks
261 45 62 44.
Adres strony internetowej (url): www.17wog.wp.mil.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawę środków do utrzymania higieny, pasty BHP ze ścierniwem oraz przyborów do higieny osobistej na potrzeby 17 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Koszalinie (3 zadania).
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):5/WOG/D/Mundur./19
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków do utrzymania higieny, pasty BHP ze ścierniwem oraz przyborów do higieny osobistej na potrzeby 17 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Koszalinie (3 zadania). 2.Oznaczenie CPV przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień: 1)33711900-6 - mydło 2)39812200-9 - pasta do butów 3)33741000-6 - produkty do pielęgnacji rąk 4)24452000-7 - środki owadobójcze 5)33741100-7 - środek do mycia rąk 6)19520000-7 - produkty z tworzyw sztucznych. 3.Istotne wymagania w stosunku do przedmiotu zamówienia: Szczegółowy opis potrzeb Zamawiającego zawierający: nazwę, cechy, przeznaczenie, przedmiotu zamówienia oraz parametry techniczne i jakościowe, a także przewidywane ilości zostały określone załączniku nr 1a i 1b do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia. 4.Informacja o miejscu realizacji zamówienia - miejscem odbioru materiałów są magazyny Zamawiającego: 1)Centrum Szkolenia Sił Powietrznych w Koszalinie, ul. Wojska Polskiego 66, Jednostka Wojskowa 2117 w Kołobrzegu, ul. Koszalińska 76 oraz Jednostka Wojskowa 4653 w Darłowie, ul. Zwycięstwa 2. 2)Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć towar do wskazanego przez Zamawiającego miejsca na własny koszt i ryzyko oraz dokonać rozładunku przedmiotu zamówienia w miejscu wskazanym przez przedstawiciela Zamawiającego. 5.Informacja o ofercie równoważnej: 1)Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty równoważnej w zakresie oferowanych artykułów pod warunkiem spełnienia wszystkich parametrów określonych w opisie przedmiotu zamówienia. 2)Zgodnie z art. 30 ust. 4 i 5 uPzp Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez Wykonawcę rozwiązań równoważnych w stosunku do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia. 6.Na zamówienie zostanie podpisana umowa. Istotne postanowienia umowy - projekt umowy stanowi integralną część specyfikacji istotnych warunków zamówienia - załącznik nr 6a, 6b i 6c SIWZ, odpowiednio dla zadania nr 1, nr 2 i nr 3. 7.Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku zobowiązany jest do wskazania powierzonego zakresu zamówienia oraz firm podwykonawców w załączniku nr 2 do SIWZ "Formularz oferty". 1)Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w Formularzu oferty, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ część zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy oraz podania przez Wykonawcę nazw (firm) podwykonawców. 2)Jeżeli powierzenie podwykonawcy wykonania części zamówienia następuje w trakcie jego realizacji, Wykonawca na żądanie Zamawiającego przedstawia oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ust. 1 uPzp potwierdzające brak podstaw wykluczenia wobec tego podwykonawcy. 3)Jeżeli Zamawiający stwierdzi, że wobec danego podwykonawcy zachodzą podstawy wykluczenia, Wykonawca obowiązany jest zastąpić tego podwykonawcę lub zrezygnować z powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy. 4)Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 33711900-6
Dodatkowe kody CPV: 39812200-9, 33741000-6, 24452000-7, 33741100-7, 19520000-7
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: 1) Zadanie nr 1 - dostawa środków do utrzymania higieny |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Unieważnienia dokonano stosownie do treści art. 93 ust. 1 pkt 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2018r. poz. 1986 z późn. zm.) - postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego, wynikająca z dokonania przez Zamawiającego czynności z naruszeniem art. 29 ust. 2 w związku z art. 7 ust. 1 Pzp. Zamawiający opisał przedmiot zamówienia wskazując, iż Wykonawca powinien przedstawić zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczeniem zgodności działań Wykonawcy z normami zarządzania środowiskowego ISO 14001 w zakresie przedmiotu zamówienia. W toku badania ofert i dokumentów złożonych w postępowaniu przez Wykonawców Zamawiający podjął decyzję, iż zapis dotyczący stawianych Wykonawcom wymagań w zakresie obowiązku przedstawienia zaświadczenia niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczeniem zgodności działań Wykonawcy z normami zarządzania środowiskowego ISO 14001 w zakresie przedmiotu zamówienia jest niemożliwy do spełnienia i nieproporcjonalny do przedmiotu zamówienia. Powyższe zatem w pełni uzasadnia unieważnienie niniejszego postępowania na podstawie przesłanki z art. 93 ust.1 pkt 7. |
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: 2) Zadanie nr 2 - dostawa pasty BHP do mycia rąk ze ścierniwem |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
26/03/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
261230.00
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: PPH TESS Małgorzata i Sławomir Maksymowicz Sp. Jaqwna
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
39360.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: 3) Zadanie nr 3 - dostawa przyborów do higieny osobistej |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
19/03/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
8480.00
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Jan Duszeńko Firma Handlowo-Usługowa
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
9200.40
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z KOSZALINA
- Całodobowa obsługa portierni w Domach Studenckich Politechniki Koszalińskiej nr 1, 2, 3 i 4 przy ul. Rejtana w Koszalinie
- Sprzątanie i utrzymanie właściwego stanu sanitarno - porządkowego w częściach przezn. do wspólnego użytku w budynkach Gminy Miasto Koszalin będących w administrowaniu i zarządzaniu ZBM w Koszalinie
- Przebudowa DW 126 odc. Smolnica-Dębno
- Remont poziomych ciągów komunikacyjnych w bud. nr 3 w m. Koszalin
- Przebudowa DW 120 odc. Kobylanka - Motaniec
- 8/TP1/SZP-2/2024 Wykonanie koncepcji architektonicznej z projektem wykonawczym na dostosowanie budynków Domu Studenta DS2 i DS3 przy ul. Rejtana w Koszalinie do wymogów ppoż. oraz dostosowanie...
więcej: przetargi w Koszalinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa środków czystości i drobnego sprzętu do sprzątania dla Szpitala Powiatowego Sp. z o. o. w Golubiu-Dobrzyniu
- Dostawa środków higienicznych
- Dostawa materiałów budowlanych, farb, produktów z tworzyw sztucznych
- Dostawa worków do segregacji odpadów dla Instytutu Psychiatrii i Neurologii
- Dostawa środków czystości i higieny dla PKW Turcja, PKW Rumunia, PKW Irini.
- Dostawa środków dezynfekcyjnych - powtórka
więcej: Produkty z tworzyw sztucznych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.