eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gołańcz › Rewitalizacja dworców i terenów przydworcowych wzdłuż linii kolejowej nr 356 Miasto i Gmina Gołańcz - dworzec w Gołańczy i tereny przydworcowe - etap I

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-05-20

Ogłoszenie nr 510086574-N-2020 z dnia 20-05-2020 r.

Miasto i Gmina Gołańcz: Rewitalizacja dworców i terenów przydworcowych wzdłuż linii kolejowej nr 356 Miasto i Gmina Gołańcz - dworzec w Gołańczy i tereny przydworcowe - etap I

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 528083-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540059910-N-2020


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Miasto i Gmina Gołańcz, Krajowy numer identyfikacyjny 00052820900000, ul. Dr P. Kowalika 2, 62-130 Gołańcz, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. +48672615911, e-mail miastoigmina@golancz.pl, faks +48672683312.
Adres strony internetowej (url): www.golancz.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Rewitalizacja dworców i terenów przydworcowych wzdłuż linii kolejowej nr 356 Miasto i Gmina Gołańcz - dworzec w Gołańczy i tereny przydworcowe - etap I

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.271.6.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zadania inwestycyjnego jest I etap realizacji robót związanych z remontem budynku dworca PKP wraz z infrastrukturą towarzysząca. Zakres prac obejmuje: Budynek dworca: owymianę pokrycia połaci dachu (występuje różnica pomiędzy dokumentacja techniczną a kosztorysem ofertowym polegająca na: w dokumentacji technicznej widnieje zapis dachówka a w kosztorysie blachodachówka. Zamawiający wyjaśnia że posiada zgodę Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków na zamianę pokrycia dachu na blachodachówkę. Oferent winien do wyceny przyjąć blachodachówkę modułową w kolorze grafit.) owymianę zniszczonych elementów więźby dachowej, oelewacja budynku dworca PKP, oremont pomieszczeń nr 1 (hall), 10 (poczekalnia) oznaczone na rysunku 02 branża architektonicznej. W pomieszczeniach należy wykonać remont tak aby spełniały warunki opisane w dokumentacji technicznej tzn. wykonać ogrzewanie elektryczne, oświetlenie, monitoring, wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, wyposażenie itp. oz pomieszczenia nr 1 (hall) do pomieszczenia nr 2 (poczekalnia) oznaczone na rysunku 02 branży architektonicznej należy wykonać otwór drzwiowy i zamontować stolarkę drzwiową zamykaną zamkiem atestowanym, Instalacje: oinstalacje: elektryczna, ogrzewanie, monitoring należy wykonać do prawidłowego funkcjonowania pomieszczeń nr 1 (hall) i 10 (poczekalnia) oznaczone na rysunku 02 branża architektonicznej, osieci kanalizacji deszczowej, elektryczne, oświetlenia należy wykonać do funkcjonowania zakresu określonego przez inwestora. oZamawiający wymaga, aby całość zamontowanego oświetlenia była w technologii LED. Drogi: Zakres inwestycji obejmuje wykonanie dróg wewnętrznych wraz z parkingami.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45210000-2, 45261000-4, 45233120-6, 45233260-9, 45311200-2, 45400000-1, 45310000-4, 45316100-6, 45332300-6

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/05/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 1463373.76
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 5
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Zakład Ogólnobudowlany "MARK" Mariusz Kądziołka
Email wykonawcy: mark.margonin@wp.pl
Adres pocztowy: ul. Słowackiego 23
Kod pocztowy: 64-830
Miejscowość: Margonin
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1799949.73
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1799949.73
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 2243000.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.