eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Częstochowa › Sukcesywne dostawy warzyw do Centralnej Szkoły Państwowej Straży Pożarnej w Częstochowie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-05-20

Ogłoszenie nr 510086281-N-2020 z dnia 20-05-2020 r.

Centralna Szkoła Państwowej Straży Pożarnej: Sukcesywne dostawy warzyw do Centralnej Szkoły Państwowej Straży Pożarnej w Częstochowie

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 527749-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Centralna Szkoła Państwowej Straży Pożarnej, Krajowy numer identyfikacyjny 15012365700000, ul. ul. Sabinowska 62/64, 42-200 Częstochowa, woj. śląskie, państwo Polska, tel. (34) 34-77-000, (34) 34-77-100, e-mail przetargi@cspsp.pl, faks (34) 34-77-104.
Adres strony internetowej (url): www.cspsp.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Samodzielna państwowa jednostka organizacyjna nie mająca osobowości prawnej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Sukcesywne dostawy warzyw do Centralnej Szkoły Państwowej Straży Pożarnej w Częstochowie

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

WT.2370.5.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia są dostawy warzyw w następującym asortymencie i ilościach: Lp./Asortyment/J.m./Ilość 1 Buraki - botwinka kg 250; 2 Buraki czerwone kg 2500; 3 Brokuł kg 400; 4 Cebula kg 2200; 5 Cukinia kg 700; 6 Czosnek kg 45; 7 Fasola biała ziarno - JAŚ kg 650; 8 Fasola szparagowa kg 400; 9 Groch ziarno kg 450; 10 Kalafior kg 550; 11 Kapusta głowiasta biała kg 2400; 13 Kapusta kiszona kg 2000; 14 Kapusta pekińska kg 1500; 15 Koperek natka - pęczek 50g pęczek 1700; 16 Marchew kg 3000; 17 Ogórek kiszony kg 800; 18 Ogórek małosolny kg 800; 19 Ogórek świeży kg 2500; 20 Papryka świeża - czerwona kg 2500; 21 Pietruszka korzeń kg 1100; 22 Pietruszka natka - pęczek 50g pęczek 2000; 23 Pomidor kg 3500; 24 Pomidory koktajlowe kg 40; 25 Por kg 350; 26 Roszponka 100g szt. 100; 27 Rzodkiew biała kg 350; 28 Rzodkiewka - pęczek 100g pęczek 2000; 29 Sałata dekoracyjna szt. 100; 30 Sałata lodowa szt. 1200; 31 Sałata zielona szt. 1700; 32 Seler- korzeń kg 1500; 33 Szczaw kg 200; 34 Szczypior - pęczek 50g pęczek 500; 35 Ziemniaki późne kg 45000; 36 Ziemniaki wczesne kg 15000; 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 3. Określony powyżej przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania określone w w/w załączniku. 4. Wymienione w powyższej tabeli ilości są ilościami maksymalnymi i mogą ulec zmniejszeniu w zależności od ilości osób szkolonych oraz w przypadku zaistnienia sytuacji, których Zamawiająca nie mogła wcześniej przewidzieć. 5. Miejsce realizacji zamówienia - dostawa towaru do stołówki na terenie Zamawiającej tj. Centralnej Szkoły PSP w Częstochowie ul. Sabinowska 62/64. 6. Wymagany termin płatności - 30 dni od daty odbioru przedmiotu umowy potwierdzonego dokumentem WZ i doręczenia faktury. Zamawiająca dopuszcza wystawianie faktur częściowych za każdą zrealizowaną dostawę. 7. Przedmiot zamówienia objęty jest stawką podatku od towarów i usług w wysokości 8% dla kapusty kiszonej, ogórka kiszonego i ogórka małosolnego oraz 5% dla pozostałego asortymentu, zgodnie z Ustawą o podatku od towarów i usług, z dnia 11.03.2004 r. 8. Oferowany do sprzedaży towar winien być świeży i w pierwszym gatunku. 9. Transport, dostawę na miejsce i rozładunek zapewnia Wykonawca nieodpłatnie.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 03221000-6


Dodatkowe kody CPV: 03221100-7, 03221110-0, 03221200-8, 03221300-9, 03221400-0, 15331461-6, 15331000-7, 03212100-1

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/05/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 204874.50
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Roman Stachera - Firma Handlowo-Usługowo-Produkcyjna. Import-Eksport
Email wykonawcy: r1307@interia.pl
Adres pocztowy: Stare Gajęcice 11
Kod pocztowy: 98-330
Miejscowość: Pajęczno
Kraj/woj.: łódzkie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 231321.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 231321.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 268189.96
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.