eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Busko-Zdrój › "Adaptacja budynków przy ul. Bocznej na cele społeczno-kulturalne wraz z zagospodarowaniem przyległego terenu" w ramach Projektu "Rozwój społeczno-gospodarczy, fizyczny i przestrzenny Miasta Busko- Zdrój poprzez działania rewitalizacyjne"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-05-20

Ogłoszenie nr 510086263-N-2020 z dnia 20-05-2020 r.

Burmistrz Miasta i Gminy: "Adaptacja budynków przy ul. Bocznej na cele społeczno-kulturalne wraz z zagospodarowaniem przyległego terenu" w ramach Projektu "Rozwój społeczno-gospodarczy, fizyczny i przestrzenny Miasta Busko- Zdrój poprzez działania rewitalizacyjne"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Zadanie współfinansowane z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Działania 6.5 "Rewitalizacja obszarów miejskich i wiejskich", Osi 6 "Rozwój miast" Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020.

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 509645-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Burmistrz Miasta i Gminy, Krajowy numer identyfikacyjny 52369500000000, ul. ul. Adama Mickiewicza 10, 28-100 Busko-Zdrój, woj. świętokrzyskie, państwo Polska, tel. 413 705 200, e-mail urzad@umig.busko.pl, faks 413 705 290.
Adres strony internetowej (url): http://bip.umig.busko.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Adaptacja budynków przy ul. Bocznej na cele społeczno-kulturalne wraz z zagospodarowaniem przyległego terenu" w ramach Projektu "Rozwój społeczno-gospodarczy, fizyczny i przestrzenny Miasta Busko- Zdrój poprzez działania rewitalizacyjne"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

RSID.271.4.2020.ZP

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych dotyczących adaptacji budynków przy ulicy Bocznej na cele społeczno-kulturalne wraz z zagospodarowaniem przyległego terenu w ramach Projektu "Rozwój społeczno-gospodarczy, fizyczny i przestrzenny Miasta Busko-Zdrój poprzez działania rewitalizacyjne". Zadanie współfinansowane z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Działania 6.5 "Rewitalizacja obszarów miejskich i wiejskich", Osi 6 "Rozwój miast" Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020. Realizacja przedmiotowego zadania odbywać się będzie na działkach ozn. nr ewid. gruntu 200/1, 200/2 na części działki drogowej nr ew. 207/5, 191/7, 191/8, 202/2, 201, 208 obręb 0010 w Busku-Zdroju przy ul. Bocznej. ZAKRES PRAC OBEJMUJE: 1. Przebudowę, rozbudowę, nadbudowę, docieplenie i rozbiórkę części budynku przy ul. Bocznej 6A wraz ze zmianą sposobu użytkowania na cele użyteczności publicznej z budową wentylacji mechanicznej i hybrydowej, centralnego ogrzewania oraz ciepła technologicznego. 2. Przebudowę, nadbudowę i docieplenie budynku przy ul. Bocznej 7 wraz ze zmianą sposobu użytkowania na cele użyteczności publicznej z budową wentylacji mechanicznej i hybrydowej, centralnego ogrzewania oraz ciepła technologicznego. 3. Budowę przyłączy wodociągowych, kanalizacji sanitarnej, deszczowej, ciepłowniczych oraz wewnętrznych linii zasilających energii elektrycznej. 4. Budowę altany, wiaty widowiskowej i wiaty śmietnikowej, dojść i dojazdów, miejsc postojowych i infrastruktury towarzyszącej. 5. Rozbiórkę dwóch budynków gospodarczych. 6. Wycinkę istniejących drzew i krzewów będących w kolizji z projektowaną inwestycją oraz wykonanie nowych nasadzeń krzewów liściastych i iglastych oraz wykonanie trawników i rabat kwiatowych. 7. Przebudowę skrzyżowania ul. Bocznej z ul. Kopernika w obrębie pasa drogowego z utwardzeniem terenu działek objętych pozwoleniem. 8. Wykonanie i umieszczenie tablic informacyjnych i/lub tablic pamiątkowych informujących o źródłach dofinansowania zgodnie z wytycznymi programu w zakresie promowania projektu (link do strony internetowej http://www.2014-2020.rpo-swietokrzyskie.pl/realizuje-projekt/poznaj-zasady-promowania-projektu). Zamawiający informuje, iż w/w zadanie realizowane jest w ramach Projektu "Rozwój społeczno-gospodarczy, fizyczny i przestrzenny Miasta Busko-Zdrój poprzez działania rewitalizacyjne" współfinansowane z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Działania 6.5"Reewitalizacja obszarów miejskich i wiejskich", Osi 6 "Rozwój miast" Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020 . 9. Zamawiający precyzuje zapisy dotyczące koszy na śmieci. Opis: Dostawa i montaż 5 kompletów pojemników do segregacji odpadów (kosze uliczne). Komplet pojemników składa się z 3 pojemników na odpady segregowane o pojemności od 30 do 45 l każdy oraz 1 pojemnika na odpady pozostałe o pojemności od 40 do 55 l, wyposażonego w popielniczkę o pojemności min. 0,2 l. Komplet pojemników może być łączony w zintegrowany zestaw. Przewiduje się zestawianie pojemników w układzie osiowym. Pojemniki muszą być zamknięte od góry z otworem wrzutowym z boku lub zabezpieczone daszkiem. Opróżnianie - poprzez uchylanie pojemnika po usunięciu blokady. System blokowania i uchylania musi umożliwić proste i szybkie opróżnianie pojemnika z uwzględnianiem wymiany worka umieszczonego w pojemniku wewnętrznym. Zamek blokady wykonany ze stali nierdzewnej. Wszystkie pojemniki powinny być fabrycznie nowe, należytej jakości, sprawne, wolne od jakichkolwiek wad fizycznych i uszkodzeń, jak również od jakichkolwiek wad prawnych i roszczeń osób trzecich, nieużywane. Pod pojęciem "fabrycznie nowe" Zamawiający rozumie produkty wykonane z nowych elementów, bez śladu uszkodzenia. Wymagania materiałowe: * Konstrukcja nośna i obudowa pojemnika - blacha stalowa spawana o grubości min. 3 mm pokryta warstwą ochronną cynku o grubości od 40 do 60 ?m. * Powłoka wykończeniowa - poliestrowy piecowy lakier proszkowy o strukturze matowej o grubości 60 - 80 ?m. Kolor RAL 7016 lub inny podobny z palety RAL - w uzgodnieniu z Zamawiającym. Na pojemnikach należy wykonać metodą malowania (sitodruk) oznaczenia rodzaju odpadów, w kolorystyce zgodnej z oznaczeniami do selekcji odpadów, tj: tworzywa sztuczne, metal - kolor żółty, papier - kolor niebieski, szkło - kolor zielony. Dodatkowo na każdym komplecie należy umieścić herb Gminy Busko-Zdrój. Forma graficzna oznaczenia pojemników wymaga uzgodnienia z Zamawiającym. * Pojemnik wewnętrzny - blacha ocynkowana o grubości 0,8 mm. Konstrukcja pojemnika powinna zapewniać łatwość umieszczania w nim worka na odpady. * Popielniczka - stal nierdzewna Ilość koszy zgodna z zapisem zawartym w pozycji nr 1.11.3 przedmiaru dotyczącego zagospodarowania terenu. 10. Zamawiający wymaga, aby miejsca postojowe dla niepełnosprawnych o nawierzchni betonowej z płyt ażurowych były wykonane z kostki brukowej betonowej o gr. 8 cm wraz z liniami rozgraniczającymi. 11. Zamawiający precyzuje zapisy dotyczące wyposażenia sanitarnego: Łazienki i toalety winny być wyposażone w następujący sprzęt: - dozownik mydła w płynie o pojemności ok. 1 l wykonany ze stali nierdzewnej wyposażony w zamknięcie na kluczyk. - suszarkę 1600 W wykonaną ze stali nierdzewnej do rąk wyposażoną w podwójne zabezpieczenie przed przegrzaniem, co zapewni bezpieczeństwo użytkowania przy częstym użytkowaniu (dostawa i montaż). - pojemniki na papier toaletowy (w każdej toalecie) wykonane ze stali nierdzewnej (dostawa i montaż). -dozownik na ręczniki papierowe wykonany ze stali nierdzewnej o pojemności na 600 listków (dostawa i montaż). - kosz na śmieci wykonany ze stali nierdzewnej o pojemności min. 24 l mocowany do ściany (dostawa i montaż). - lustro uchylne przystosowane dla osób niepełnosprawnych (wc dla niepełnosprawnych -dostawa i montaż). Rama wykonana ze stali nierdzewnej. Wymiary lustra min: 600x600mm, średnica rury: fi 25mm. - dostawa i montaż luster łazienkowych nad każdą umywalką lustra bezpieczne wtopione w płytki. 12. Zamawiający precyzuje zapisy dotyczące ławek. Opis: ławka parkowa (wg rozwiązania systemowego) z oparciem o długości 180cm/ wysokości 75 cm / szerokość siedzenia 42 cm o podstawie żeliwnej / drewno sosnowe (wymiary minimalne). Elementy konstrukcyjne wykonane z żeliwa malowane proszkowo i zabezpieczone przed korozją atmosferyczną. Wszystkie elementy drewniane malowane natryskowo - farbami akrylowymi tworzącymi elastyczną warstwę z powłoką UV. Ławka osadzona w podłożu na stalowych kotwach ocynkowanych, zabetonowanych w gruncie. Obiekt systemowy należy wykonać wg technologii producenta. Ilość ławek parkowych pozostaje zgodna z zapisem zawartym w pozycji nr 1.12.2 przedmiaru dotyczącego zagospodarowania terenu. 13. Zamawiający pragnie doprecyzować zapisy związane z oświetleniem zewnętrznym : Projektowane słupy oświetleniowe oznaczone na planie sytuacyjnym numerami L5-L4 pozostają zgodne z projektem np.: Philips TownGuide lub równoważne. Słupy oświetleniowe koloru antracyt, anodowane (ewentualna zmiana koloru do ustalenia z Inwestorem na etapie realizacji). Projektowane słupy oświetleniowe oznaczone na planie sytuacyjnym numerami L1, L2, L3 i L6 pojedyńcze montowane bezpośrednio na słupie bez wysięgnika np.: Philips TownGuide lub równoważne. Projektowane słupki oświetleniowe (oświetlenie alejek) oznaczone na planie sytuacyjnym numerami od L7 do L21 zostają zastąpione w ilości 7 szt. - opis latarń oświetleniowych parkowych pozostaje bez zmian (lokalizacja zostanie ustalona na etapie realizacji przedmiotowego zadania). 14. Zamawiający pragnie doprecyzować zapis dotyczący elementów umeblowania, który składa się z następujących elementów: krzesło konferencyjne - 52 szt. o następującej specyfikacji: Krzesło na 4 nogach bez podłokietników z możliwością składowania w stosie do 6 sztuk, chromowana rama, stopki do miękkich powierzchni, drewniany kubełek wykonany ze sklejki . Siedzisko i oparcie z tapicerowanymi poduszkami (kolorystyka do ustalenia z Zamawiającym). -stół modułowy - 60 szt. o następującej specyfikacji: Kształt blatu : zaokrąglany trójkąt, Minimalne wymiary: - Wysokość całkowita:725 mm, - Szerokość całkowita: 681mm, - Głębokość całkowita:565 mm, - Grubość blatu: 25mm oklejony jest melaminą: MA-BI (z 2 mm obrzeżem ABS, przycinanym laserowo) lub MA-MS (z 2 mm obrzeżem ABS). Podstawa : 3 nogi wykonane z drewna litego: buk naturalny (1.007) lub dąb naturalny (D.007). Stopki: GB: do miękkich powierzchni. Materiał: tworzywo sztuczne, czarne łączniki do blatów, kolor biały RAL 9003; - biurko - 8 szt. o następującej specyfikacji: Typ regulacji wysokości; brak, Kształt blatu: prostokąt, Minimalne wymiary: - Wysokość całkowita:740 mm, - Szerokość całkowita: 1600 mm, - Głębokość całkowita: 800 mm, - Grubość blatu: 25mm, Obrzeże blatu: standardowe 2 mm, Typ biurka; wolnostojące, Kolor: biały; -szafa z drzwiami przesuwnymi wyposażona zamek z kluczami - 11 szt. o następującej specyfikacji: Minimalne wymiary: - Wysokość OH: 3 OH, - Wysokość całkowita: 1545 mm, - Szerokość całkowita:1200 mm, - Głębokość całkowita: 445 mm, Typ szafy: wolnostojąca, Typ drzwi : przesuwne płycinowe, Podstawa: cokół płytowy, Ilość półek: 3, Kolor: biały; -szafa z drzwiami płytowymi , uchylnymi wyposażona zamek z kluczami - 10 szt. o następującej specyfikacji: Minimalne wymiary: - Wysokość OH: 4 OH, - Wysokość całkowita: 1545 mm, - Szerokość całkowita:800 mm, - Głębokość całkowita: 445 mm, Typ szafy: wolnostojąca, Typ drzwi : płytowe, wahadłowe, Podstawa: cokół płytowy, Ilość półek: 3, Kolor: biały; - krzesło biurowe obrotowe z oparciem - 8 szt. o następującej specyfikacji: Podstawa 5-ramienna, czarna. Krzesło z blokadą z funkcją regulowania wysokości siedziska i oparcia. Podłokietniki czarne. Oparcie siatkowe. Kółka do podłóg twardych lub miękkich. Kolorystyka do uzgodnienia . 15. Zamawiający pragnie doprecyzować zapis dotyczący zestawu do selektywnej zbiórki. Zestaw do selektywnej zbiórki składa się z 2 pojemników o pojemności 1100 l oraz 3 pojemników pojemności 110 l. Pojemniki o pojemności 1100 l wykonane z najwyższej jakości polietylenu HDPE , odpornego na spękania i niekorzystne warunki atmosferyczne. Pojemnik dodatkowo wzmocniony przez dodatkowe ożebrowanie. Pojemnik posiada otwartą klapę oraz mniejszy otwór umożliwiający łatwe i wygodne napełnienie. Koła pojemnika wykonane z gumy. Pojemniki o pojemności 110 l. wykonane z polietylenu niskociśnieniowego wysokiej gęstości (HDPE) wyposażony w kółka jezdne. Kolorystyka pojemników do uzgodnienia z Inwestorem na etapie realizacji. 16. Zamawiający wymaga aby regulacja temperatury układem c.o. odbywała się na podstawie czujnika wewnętrznego (powietrznego) za pomocą odpowiedniego regulatora. 17. Serwisowanie i przeprowadzanie corocznych przeglądów technicznych urządzeń objętych zamówieniem w okresie gwarancji, przy czym koszty tych przeglądów Wykonawca uwzględni w cenie oferty. 18. Zamawiający wymaga przeprowadzania corocznych w okresie gwarancji konserwacji oraz impregnacji elementów zewnętrznych narażonych na niekorzystne warunki atmosferyczne (dotyczy ławek, altany oraz wiaty). 2) Przedmiot zamówienia opisano szczegółowo w: a) dokumentacji projektowej, która stanowi załącznik nr 10 SIWZ zawierającej: ? - projekt budowlano-wykonawczy; ? - specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych; b) Przedmiar robót - załącznik nr 9 SIWZ. Załączone do SIWZ przedmiary mają jedynie charakter informacyjny. Wykonawca po zapoznaniu się z dokumentacją projektową i innymi dokumentami jest zobowiązany do ustalenia zakresu robót niezbędnych do osiągnięcia rezultatu. 3) Jeżeli wykonawca stwierdzi, że użyte w SIWZ i w załącznikach do SIWZ parametry lub normy krajowe lub przenoszące na normy europejskie lub normy międzynarodowe mogą wskazywać na producentów produktów lub źródła ich pochodzenia to oznacza, że mają takie znaczenie, że parametry techniczne tak wskazanych produktów określają wymagane przez Zamawiającego minimalne oczekiwania co do jakości produktów, które mają być użyte do wykonania przedmiotu umowy. Wykonawca jest uprawniony do stosowania produktów równoważnych, przez które rozumie się takie, które posiadają parametry techniczne nie gorsze od tych wskazanych w SIWZ i w załącznikach do SIWZ , również dopuszcza się wykazanie normami równoważnymi w stosunku do tych wskazanych w dokumentacji i STWiOR oraz wykazanie równoważności przez zastosowanie materiałów odpowiadających normie produktu wskazanego z nazwy. Na Wykonawcy spoczywa ciężar wskazania "równoważności".

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45260000-7, 45400000-1, 45410000-4, 45420000-7, 45430000-0, 45450000-6, 45223500-1, 45233222-1, 45112720-8, 45300000-0, 45330000-9, 45331000-6, 45332000-3

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/05/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 5509343.75
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 7
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 7
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 6

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Zakład Ogólnobudowlany Usługi & Handel Michał Koszka
Email wykonawcy: michal@koszka.pl
Adres pocztowy: ul. Krótka 9
Kod pocztowy: 28-100
Miejscowość: Busko-Zdrój
Kraj/woj.: świętokrzyskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 4600000.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 4378800.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 5655254.69
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

Zakres powierzonych robót podwykonawcom: - roboty budowlane, - instalacje elektryczne, - roboty dekarskie.


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.