eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świnoujście › Wykonywanie bieżącego utrzymania i drobnych remontów instalacji i urządzeń odwodnienia dróg publicznych znajdujących się na obszarze Gminy Miasto Świnoujście w latach 2020-2023.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-05-19

Ogłoszenie nr 510085998-N-2020 z dnia 19-05-2020 r.

Gmina Miasto Świnoujście: Wykonywanie bieżącego utrzymania i drobnych remontów instalacji i urządzeń odwodnienia dróg publicznych znajdujących się na obszarze Gminy Miasto Świnoujście w latach 2020-2023.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 527481-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Miasto Świnoujście, Krajowy numer identyfikacyjny 81168429000000, ul. ul. Wojska Polskiego 1/5, 72-600 Świnoujście, woj. zachodniopomorskie, państwo Polska, tel. 91 3212780, e-mail sekretariat@um.swinoujscie.pl, faks 91 3215995.
Adres strony internetowej (url):

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wykonywanie bieżącego utrzymania i drobnych remontów instalacji i urządzeń odwodnienia dróg publicznych znajdujących się na obszarze Gminy Miasto Świnoujście w latach 2020-2023.

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych dla zadania p.n. "Wykonywanie bieżącego utrzymania i drobnych remontów instalacji i urządzeń odwodnienia dróg publicznych znajdujących się na obszarze Gminy Miasto Świnoujście w latach 2020-2023". Opis przedmiotu zamówienia: 1.wykonywanie prac związanych z konserwacją, czyszczeniem, usuwaniem awarii oraz zapewnieniem prawidłowego funkcjonowania miejskiej sieci kanalizacji deszczowej; 2.przedmiot zamówienia obejmuje utrzymanie w należytym stanie ok. 2400 szt. studzienek wpustów ulicznych wraz z przykanalikami oraz ok 42 000 mb kolektorów deszczowych; 3.zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności: a)wymianę wraz z regulacją uszkodzonej studni rewizyjnej lub chłonnej, wymianę kompletnego wpustu ulicznego, wymiana uszkodzonego odcinka kanału deszczowego; b)budowę studni rewizyjnej lub chłonnej wraz z regulacją, budowę kompletnego wpustu ulicznego, budowa odcinka kanału z rur PVC; c)wymianę lub uzupełnienie wraz z regulacją brakującej kratki wpustu ulicznego lub pokrywy włazu kanałowego na studni rewizyjnej (po zniszczeniu lub kradzieży; d)oczyszczanie z osadzonego namułu i innych zanieczyszczeń kanałów deszczowych, usuwanie elementów obcych, tj. cegieł, betonu, kamieni, styropianu, gałęzi, wycinanie korzeni i narostów z wewnętrznych przestrzeni urządzeń deszczowych; e)oczyszczanie z zanieczyszczeń m.in. ropopochodnych separatorów koalescencyjnych; f)oczyszczanie z namułu i innych zanieczyszczeń studni rewizyjnych i chłonnych, studzienek wpustów ulicznych, osadników zlokalizowanych na trasie kanalizacji deszczowej; g)usuwanie porostów i innych zanieczyszczeń ze skarp wraz z odmuleniem dna rowów, cieków odwadniających, korytek ściekowych oraz ręczne oczyszczanie rowów z zanieczyszczeń mogących powodować piętrzenie stanu wód; h)wykonywanie systemów zagospodarowania wód opadowych (np. za pomocą drenu francuskiego), wykonanie rowu otwartego; i)w przypadkach awaryjnych wymiana, regulacja wpustów ulicznych, pokryw studzienek i innych urządzeń towarzyszących; j)wykonanie inspekcji stanu technicznego sieci kanalizacji deszczowej za pomocą kamery; k)sporządzanie opinii technicznych stanu sieci kanalizacji deszczowej; l)przedmiot i zakres zamówienia określają: Warunki Techniczne Wykonania i Odbioru Robót wraz z założeniami kosztorysowymi do przygotowania oferty przetargowe stanowiące załącznik nr 2.1 do siwz.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45232130-2


Dodatkowe kody CPV: 90513600-2, 45200000-9, 90470000-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/05/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 1947270.00
Waluta

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Krzysztof Orzoł, MAX-BRUK
Email wykonawcy: krzysztof.orzol@poczta.onet.pl
Adres pocztowy: ul. Paderewskiego 23/3, 72-600 Świnoujście
Kod pocztowy: 72-600
Miejscowość: Świwnoujście
Kraj/woj.: zachodniopomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 2395142.10
Oferta z najniższą ceną/kosztem 2395142.10
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 2395142.10
Waluta:

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.