To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-05-19
Ogłoszenie nr 510085775-N-2020 z dnia 19-05-2020 r.
Gdański Uniwersytet Medyczny: ZP/28/2020 Przedmiotem zamówienia jest zawarcie umowy ramowej na wykonywanie usług informatycznych
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zawarcia umowy ramowej
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 529374-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gdański Uniwersytet Medyczny, Krajowy numer identyfikacyjny 28862700000000,
ul. ul. M. Skłodowskiej-Curie
,
80-210
Gdańsk, woj.
pomorskie, państwo
Polska, tel.
(058) 349 12 23, e-mail
zp@gumed.edu.pl, faks
(058) 349 12 24.
Adres strony internetowej (url): www.gumed.edu.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Uczelnia publiczna
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
ZP/28/2020 Przedmiotem zamówienia jest zawarcie umowy ramowej na wykonywanie usług informatycznych
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP/28/2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie na rzecz Zamawiającego prac informatycznych w ramach projektu "Utworzenie sieci biobanków w Polsce w obrębie Infrastruktury Badawczej Biobanków i Zasobów Biomolekularnych" BBMRI-ERIC - Nr umowy: DIR/WK/2017/01. 2. Zakres prac dotyczy wytwarzania i badania koncepcji systemów informatycznych, architektury informacji interfejsów użytkownika, projektowania interfejsów z wykorzystaniem metodyki user experience, projektowania elementów graficznych i całkowitych interfejsów użytkownika systemów informatycznych) szczegółowo zdefiniowanych i rozliczanych na podstawie odrębnych zamówień. Wykonywane prace z zakresu ux/ui dotyczyć będą rozwijanych systemów: a) Centralnego Rejestru Danych Probantów Biobanków - systemu przechowującego i przetwarzającego dane na temat instytucji biobanków, posiadanych kolekcji materiału biologicznego, posiadanych próbek materiału biologicznego, danych na temat probantów i udostępnionych wyników badań, b) Platformy Cyfryzacji Danych Obrazowych - systemu do przechowywania, przetwarzania i udostępniania obrazów medycznych o wysokich rozdzielczościach, c) Modułu Integracji z Rejestrami Krajowymi - systemu do komunikacji z medycznymi bazami danych - centralnymi (NFZ, CSiOZ) i klinicznymi (systemy klasy HIS).
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 72.00.00.00 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
14/05/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
150147.00
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: AdCogito sp. z o.o. ul. Przewozowa 32
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
210000.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom tak Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: Cena wybranej oferty/wartość umowa podana w rozdz. IV pkt 6) powyżej jest to maksymalne wynagrodzenie Wykonawcy, które może uzyskać w ramach zrealizowanych umów wykonawczych. Natomiast łączna cena oferty, która stanowiła tylko porównaniu cen ofert stanowi sumę stawek godzinowych z/w osób UX Researcher UX Designer UI Designer Podwykonawcy zostanie powierzona część zamówienia: Bee2code sp. z o.o. w zakresie Ul Designer |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Prace remontowe w pomieszczeniach 210, 211 w budynku nr 12 Wydziału Elektrotechniki i Automatyki Politechniki Gdańskiej, przy ul. Gabriela Narutowicza 11/12 w Gdańsku.
- Dostawa zestawu mikrofonów i nadajników bezprzewodowych, opartego na cyfrowej transmisji radiowej do zastosowań profesjonalnych
- Dostawa macierzy dyskowej do przechowywania danych typu RACK i rozszerzenie zasobów pamięci RAM serwera obliczeniowego
- "Wykoszenie łąk w rezerwacie przyrody "Słone Łąki" i jego otulinie"
- Realizacja w trybie zaprojektuj i wybuduj zadania pod nazwą: "Skatepark dla młodzieży - wreszcie na Niedźwiedniku" I Etap realizowanego w ramach Budżetu Obywatelskiego 2022 w Gdańsku
- Przebudowa pomieszczeń KOR w ramach inwestycji pn.: "Poprawa dostępności i jakości świadczeń medycznych z zakresu ratownictwa medycznego [...]".
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostarczenie i wdrożenie oprogramowania aplikacyjnego oraz uruchomienie posiadanego przez Zamawiającego oprogramowania w części administracyjnej. TP-102/24/DW
- Świadczenie usług wsparcia dla systemu informatycznego SEOD "eKancelaria"
- Świadczenie usług informatycznych dla SP WZOZ MSWiA w Bydgoszczy
- Świadczenie usługi modernizacji i optymalizacji procesu obsługi pacjentów poprzez wdroż. oraz uruch. autom., telef. syst. inform. Call Center w tym IVR oraz udost. platf. do intern. komun. z pacjentem
- Migracja wraz z rozbudową środowiska baz danych oraz dostawa doposażenia infrastruktury IT
- Rozbudowa Systemu HIS Zamawiającego, poprzez dostawę i wdrożenie dodatkowych obszarów funkcjonalnych
więcej: Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.