eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Milicz › DOSTAWA ODZIEŻY ROBOCZEJ NR 2

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-05-02

Ogłoszenie nr 510085703-N-2019 z dnia 02-05-2019 r.

Stawy Milickie S.A.: DOSTAWA ODZIEŻY ROBOCZEJ NR 2

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 526914-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Stawy Milickie S.A., Krajowy numer identyfikacyjny 21461756000000, ul. Ruda Sułowska 20, 56-300 Milicz, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 713 847 110, e-mail biuro@stawymilickie.pl, faks 713 847 110.
Adres strony internetowej (url): www.stawymilickie.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: spółka akcyjna

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

DOSTAWA ODZIEŻY ROBOCZEJ NR 2

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

PN-5/2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa odzieży roboczej dla pracowników przedsiębiorstwa Stawy Milickie Spółka Akcyjna obejmująca: 1) Część I - odzież i obuwie robocze 2) Część II - buty robocze/wędkarskie przeznaczone dla wędkarzy i rybaków do użytku przy wszelkich pracach rybackich. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla każdej części zamówienia został zawarty w Załączniku Nr 1 do SIWZ. 3. Zamawiający informuje, że wszelkim wymienionym w dokumentacji wskazaniom znaków towarowych, patentów lub pochodzenia towarzyszą wyrazy "lub równoważne". Wykonawca powinien zastosować materiały równoważne o parametrach nie gorszych niż wymienione. 4. Szczegółowe postanowienia dotyczące warunków wykonania przedmiotu zamówienia zostały zawarte we wzorze umowy stanowiącej Załącznik Nr 5 do SIWZ. 5. Przed realizacją dostaw Wykonawca musi uzyskać akceptację Zamawiającego dotyczącą koloru (odcienia) przedmiotu zamówienia. Podany kolor opisany jest w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, który stanowi Załącznik Nr 1 do SIWZ. 6. Wykonawca zobowiązuje się do obmiaru każdego pracownika przed dokonaniem zamówienia towarów, celem maksymalnego wykluczenia wszelkich reklamacji dot. rozmiaru. 7. Zamawiający przewiduje możliwość zastosowania prawa opcji, o którym mowa w art. 34 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych - w zakresie określonym w pkt 1. W przypadku, w którym w trakcie realizacji zamówienia okaże się, iż realizowana umowa wymaga zapewnienia dodatkowej dostawy przedmiotu zamówienia przewidzianego w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (zamówienie z prawem opcji), powyżej minimalnego wolumenu zamawianego asortymentu wskazanego w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, Zamawiający pozostawia sobie możliwość skorzystania z prawa opcji. W przypadku skorzystania z prawa opcji z asortymentu wskazanego w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia rozliczenie będzie następowało na podstawie cen jednostkowych ujętych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik Nr 1 do SIWZ. Prawo opcji realizowane będzie na takich samych warunkach jak zamówienie podstawowe. O zamiarze skorzystania z prawa opcji, Zamawiający poinformuje Wykonawcę odrębnym pismem lub emailem. Zamawiający będzie mógł skorzystać z prawa opcji w sytuacji, gdy wykorzystane zostaną ilości pierwotne (minimalne), wskazane w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1 do SIWZ).

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 18000000-9


Dodatkowe kody CPV: 18100000-0, 18230000-0, 18235400-9, 18800000-7, 18200000-1, 18220000-7, 18330000-1, 18440000-5, 18441000-2, 18443320-5

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Dostawa odziez?y i obuwia roboczego

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16/04/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 109775.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: LAMAX GRZEGORZ GAWLIK
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: UL. STAROŚCIŃSKA 12C
Kod pocztowy: 51-129
Miejscowość: WROCŁAW
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 135023.25
Oferta z najniższą ceną/kosztem 135023.25
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 135023.25
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Dostawa butów roboczych/wędkarskich przeznaczonych dla wędkarzy i rybaków do użytku przy wszelkich pracach rybackich

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16/04/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 29630.80
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: LAMAX GRZEGORZ GAWLIK
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: UL. STAROŚCIŃSKA 12C
Kod pocztowy: 51-129
Miejscowość: WROCŁAW
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 36445.88
Oferta z najniższą ceną/kosztem 36445.88
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 38166.95
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.