eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tuczna › Adaptacja budynku po byłym SKR w celu utworzenia Centrum Integracji Społecznej w Tucznej

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-05-19

Ogłoszenie nr 510085493-N-2020 z dnia 19-05-2020 r.

Gmina Tuczna: Adaptacja budynku po byłym SKR w celu utworzenia Centrum Integracji Społecznej w Tucznej

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Zamówienie realizowane w ramach projektu współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi priorytetowej 13 - Infrastruktura Społeczna, Działania 13.4 Rewitalizacja obszarów wiejskich Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020, Konkurs nr: RPLU.13.04.00-IZ.00-06-001/17 Projekt nr: RPLU.13.04.00-06-0033/17 Umowa nr: RPLU.13.04.00-06-0033/17-00.

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 528327-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Tuczna, Krajowy numer identyfikacyjny 55085800000000, ul. Tuczna 191 A, 21-523 Tuczna, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 83 377 10 03, e-mail sekretariat@gminatuczna.pl, faks 833 771 003.
Adres strony internetowej (url): http://ugtuczna.bip.lubelskie.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Adaptacja budynku po byłym SKR w celu utworzenia Centrum Integracji Społecznej w Tucznej

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

FZ.271.6.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa, przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku garażowo-mieszkalnego na budynek usługowo-garażowy. Na parterze zlokalizowany będzie warsztat samochodowy oraz część garażowa, na piętrze planuje się funkcję gastronomiczną (przygotowywanie i dostarczanie posiłków (bez konsumpcji-catering). Przedmiotem zamówienia jest również wykonanie nowego ogrodzenia terenu i utwardzenia działki (dojścia, dojazdy i parkingi) oraz wymianę hydrantu. Zakres i rodzaj robót obejmuje w szczególności: - prace rozbiórkowe (rozbiórka posadzek, ścian, schodów, elementów żelbetowych, stolarki i instalacji, istniejącego kanału, części stropu oraz dachu nad częścią frontową budynku), - obniżenie posadzek w pom. nr 1.6, 1.7, 1.8, 1.9, 1.10, - docieplenie ścian zewnętrznych, - wymiana pokrycia dachowego, - wykonanie dachu nad częścią frontową budynku, - docieplenie i wykonanie pokrycia stropodachu, - wykonanie kanału samochodowego, - wykonanie fundamentów pod projektowane ściany i pod podnośnik samochodowy, - wykonanie klatki schodowej na piętro, - wykonanie platformy dźwigowej dla osób niepełnosprawnych, - wykonanie stropów żelbetowych, - przebudowa pomieszczeń budynku (wydzielenie nowych pomieszczeń), - wydzielenie pom. socjalnych i pom. sanitarnych, umywalnia, toalety, - przebudowa pomieszczenia kotłowni, - wymiana i wstawienie stolarki okiennej i drzwiowej oraz przeszkleń, - budowa pionów wentylacyjnych, - wykonanie instalacji elektr., wod-kan i c.o., - wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej, - wykonanie powietrznej pompy ciepła zasilającej c.w.u., - wykonanie tynków i uzupełnienie tynkowania, - skucie posadzek na gruncie i wykonanie nowych podłóg, - wykończenie istniejących posadzek na piętrze, - wykonanie glazury do wysokości 2,0m w pom. sanitarnych, warsztatowych i pom. gastronomicznych, - wykonanie malatur farbami łatwozmywalnymi, - wykonanie spoczników i pochylni przy wejściach do budynku, - wyposażenie budynku w armaturę, urządzenia i sprzęt (wg technologii), - utwardzenie terenu (dojścia, dojazdy, miejsca postojowe), - wykonanie nowego ogrodzenia terenu, - wymiana hydrantu. UWAGA: Zamówienie nie obejmuje dostawy wyposażenia w części gastronomicznej oraz w części warsztatowej wskazanych w dziale 15 i 16 przedmiaru robót. Parametry geometryczne projektowanego budynku: - długość: 35,49 m, - szerokość: 12,93 m, - max. wysokość nad poziomem terenu 8,75 m. Zestawienie powierzchni projektowanego budynku: - powierzchnia zabudowy 389,76 m2, - powierzchnia użytkowa 469,75 m2, - powierzchnia całkowita netto 488,18 m2, - kubatura 2390 m3. Na opis przedmiotu zamówienia, stanowiący załącznik Nr 1 do SIWZ opisujący zakres wykonywanych robot będących przedmiotem zamówienia składają się: - Projekty budowlano-wykonawcze i wykonawcze, - Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR), - Przedmiary robót, UWAGA: Dokumentacja projektowa obejmuje zakres szerszy niż objęty przedmiotem niniejszego postępowania. Zakres projektu, który powinien być brany przez wykonawcę pod uwagę przy wycenie oferty nie obejmuje wyposażenia ujętego w dziale 15 i 16 przedmiaru robót . Zamawiający zwraca uwagę, że przedmiary robót załączone do SIWZ mają charakter pomocniczy. Wykonawca zobowiązany jest do dokładnego sprawdzenia ilości robót z dokumentacją projektową w zakresie objętym przedmiotem zamówienia. Z uwagi na to, że umowa na roboty będzie umową ryczałtową w przypadku wystąpienia w trakcie prowadzenia robót większej ilości robót w jakiejkolwiek pozycji przedmiarowej nie będzie mogło być uznane za roboty dodatkowe z żądaniem dodatkowego wynagrodzenia o ile roboty te były ujęte w projekcie w części objętej zakresem niniejszego postępowania. Ewentualny brak w przedmiarze robót lub we wzorze tabeli elementów rozliczeniowych robót koniecznych do wykonania wynikających z dokumentacji projektowej w zakresie objętym niniejszym postępowanie, nie zwalnia Wykonawcy od obowiązku ich wykonania na podstawie projektu w cenie umownej. Wykonawca ma prawo skorygować w przedmiarze ilości robót do wielkości według własnych obliczeń na podstawie projektu oraz SST.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45200000-9


Dodatkowe kody CPV: 45212000-6, 45330000-9, 45300000-0, 45310000-3, 45311000-0, 45311200-2, 45315000-8, 45311100-1

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/05/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 1225255.15
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: PAWEŁ NICZYPORUK BUDOWNICTWO
Email wykonawcy: pawel.niczyporuk@pnb.net.pl
Adres pocztowy: Żuki 29 21-523 Tuczna
Kod pocztowy: 21-523
Miejscowość: Żuki
Kraj/woj.: lubelskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1259874.58
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1259874.58
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1277833.09
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 55%

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.