eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › Remont pomieszczeń dla potrzeb sali hybrydowej w Klinice Chirurgii Ogólnej, Gastroenterologicznej i Nowotworów Układu Pokarmowego w SPSK nr 1 w Lublinie (w budynku D-16 przy ul. St. Staszica 16) EO/TT-2731/13/20

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-05-19

Ogłoszenie nr 510085364-N-2020 z dnia 19-05-2020 r.

Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny nr 1 w Lublinie: Remont pomieszczeń dla potrzeb sali hybrydowej w Klinice Chirurgii Ogólnej, Gastroenterologicznej i Nowotworów Układu Pokarmowego w SPSK nr 1 w Lublinie (w budynku D-16 przy ul. St. Staszica 16) EO/TT-2731/13/20

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 513889-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny nr 1 w Lublinie, Krajowy numer identyfikacyjny 43102923400000, ul. Stanisława Staszica 16, 20-081 Lublin, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. +48815344610, e-mail zamowienia@spsk1.lublin.pl, faks +48815324153.
Adres strony internetowej (url): https://portal.smartpzp.pl/spsk1

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Remont pomieszczeń dla potrzeb sali hybrydowej w Klinice Chirurgii Ogólnej, Gastroenterologicznej i Nowotworów Układu Pokarmowego w SPSK nr 1 w Lublinie (w budynku D-16 przy ul. St. Staszica 16) EO/TT-2731/13/20

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

EO/TT 2731/13/20

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiot zamówienia stanowi: a) Remont pomieszczeń dla potrzeb sali hybrydowej w Klinice Chirurgii Ogólnej, Gastroenterologicznej i Nowotworów Układu Pokarmowego w SPSK nr 1 w Lublinie (w budynku D-16 przy ul. St. Staszica 16) b) Przez prace remontowe wykonane w oparciu o Projekt Techniczny stanowiącą Załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji Zamawiający rozumie wszelkie prace umożliwiające montaż i przygotowanie posiadanych urządzeń niezbędnych do prawidłowej eksploatacji Sali Hybrydowej, dla której przygotowano lokalizację na I p. budynku D-16, w szczególności: 1) wykonanie robót adaptacyjnych i remontowych pomieszczeń przeznaczonych na potrzeby realizacji Projektu Krążeniowego - Sala Hybrydowa, z przeznaczeniem dla Kliniki Chirurgii Naczyń i Angiologii SPSK Nr 1 w Lublinie 2) inne prace niezbędne do uzyskania przez pomieszczenia Sali Hybrydowej standardu wymaganego Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 26.06.2012 r. w sprawie szczegółowych wymagań jakim powinny odpowiadać pomieszczenia i urządzenia podmiotu wykonującego działalność leczniczą, gwarantującego bezusterkowy odbiór Sali Hybrydowej przez instytucje opiniujące. UWAGA: a. Wymaga się, aby na etapie prac adaptacyjno - montażowych (bez odrębnego zamówienia ze strony Zamawiającego) Wykonawca wykonał niezbędne instalacje mediów (m. in. zasilanie elektryczne, zasilania elektrycznego obwodów IT, instalacje słaboprądowe, gazy medyczne) i zamontował konstrukcje nośne oraz wszelkie mocowania w obrębie ścian, podłogi i sufitu niezbędne do umocowania, posadowienia/zawieszenia aparatów/urządzeń (wymagających takich mocowań) wyspecyfikowanych w Załączniku nr 1. b. Na etapie montażu wyposażenia nie mogą być prowadzone żadne prace wymagające ingerencji w powstałe na etapie prac adaptacyjnych ściany, sufit i podłogę. 2. Zakres zamówienia obejmuje: 2.1. Kompleksowe wykonanie robót budowlano-instalacyjnych związanych z przebudową pomieszczeń dla potrzeb Sali Hybrydowej Kliniki Chirurgii Ogólnej, Gastroenterologicznej i Nowotworów Układu Pokarmowego SPSK Nr 1 w Lublinie przy ul. Staszica 16, dostawę wszelkich urządzeń, materiałów i wyposażenia koniecznych wg Projektu Technicznego i SIWZ do zrealizowania przedmiotu zamówienia, dokonanie rozruchu urządzeń zainstalowanych w ramach wykonanych realizacji przedmiotu zamówienia, opracowanie instrukcji eksploatacji i przeszkolenia pracowników Zamawiającego. I - roboty budowlane m.in: - roboty rozbiórkowe, konstrukcyjne żelbetowe i murowe - roboty izolacyjne, posadzkowe - roboty budowlane wykończeniowe wewnętrzne - montaż stolarki okiennej i drzwiowej - podkonstrukcje II - instalacje sanitarne m.in.: - wod.-kan. - centralnego grzania i chłodzenia - wentylacji mechanicznej bytowej, technologicznej i oddymiającej z automatyką - klimatyzacji - gazów medycznych - dostawa, montaż i uruchomienie urządzeń III - instalacje elektryczne i teletechniczne m.in.: - trasy kablowe - tablice rozdzielcze i WLZ - instalacje oświetlenia podstawowego, awaryjnego i ewakuacyjnego - instalacje gniazd wtyczkowych i siłowe - instalacje specjalne IT - instalacja zasilania i sterowania wentylacji - demontaż istniejącej instalacji i utylizacja materiałów zdemontowanych szkodliwych dla otoczenia - uszczelnienie przejść kablowych - sieć strukturalna i okablowanie - instalacja SKD, SAP, TEGRIS IV - inne roboty ujęte w dokumentacji projektowej i przedmiarach robót. 2.2. Wykonanie wszelkich innych robót koniecznych do zrealizowania przedmiotu Umowy; 2.3. Wykonanie dokumentacji powykonawczej w formie papierowej - 2 egz. i CD (w formacie pdf. oraz formatach edytowalnych dwg.,doc., xls). 2.4.Dokładne określenie parametrów Robót, w tym również ich szczegółowy zakres, zawarty jest w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, Umowie, Dokumentacji projektowej wraz ze specyfikacjami technicznymi, stanowiącej Załącznik nr 7 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 2.5.Wykonawca obowiązany jest do starannego zapoznania się z informacjami przedłożonymi przez Zamawiającego dotyczącymi niniejszego przedmiotu zamówienia, należytej oceny kompleksowego zakresu prac niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia. Zaniedbanie tych obowiązków, w szczególności poprzez błędne lub niedostateczne zapoznanie się z dokumentacją, nie uzasadnia żadnych roszczeń Wykonawcy wobec Zamawiającego. 2.6.Przekazane przez Zamawiającego przedmiary robót (w załączniku nr 7 do SIWZ) stanowią dla Wykonawcy wyłącznie materiał pomocniczy z którego może, ale nie musi korzystać. Wykonawca zobowiązany będzie do określenia ceny ryczałtowej obejmującej wszelkie koszty i elementy kształtujące cenę niezbędne do wykonania całości zamówienia z zachowaniem wymogów, rodzajów rozwiązań, technologii, materiałów, urządzeń, itd. określonych w treści Dokumentacji projektowej, Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, Umowie i obowiązujących przepisach. 2.7. Dodatkowe wymagania i wytyczne zamawiającego w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia. 1.1 W przypadku, gdy Wykonawca, realizując niniejszy przedmiot zamówienia, spowoduje swoją ingerencją lub zaniedbaniem pogorszenie parametrów lub zniszczenie istniejącego zagospodarowania terenu, elementów konstrukcyjnych, urządzeń, instalacji, Wykonawca zobowiązany jest do przywrócenia ich do stanu pierwotnego własnym staraniem i na własny koszt przed zakończeniem Robót. 1.2 Jeżeli w jakiejkolwiek części dokumentacji nie wskazano warunków odbioru robót za obowiązujące w takim przypadku należy przyjąć obowiązujące, stosownie do zakresu robót, warunki techniczne wykonania i odbioru robót opracowane przez ITB. Do realizacji przedmiotu zamówienia mają zastosowanie postanowienia najnowszych norm i przepisów stosownie do zakresu, którego dotyczą. 1.3 zamawiający wskazuje, że możliwe jest korzystanie z mediów: - woda - energia elektryczna Wykonawca zobowiązany jest, w przypadku korzystania z tych przyłączy, do wykonania własnym staraniem i na własny koszt ich opomiarowania. Opłaty za media pobierane będą zgodnie z obowiązującymi na terenie objętym inwestycją taryfami ustalonymi przez gestora sieci. 1.4 podczas realizacji musi być zapewniony dostęp i dojazd oraz nieprzerwane funkcjonowanie obiektów Szpitala 1. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Przedmiot zamówienia stanowi jedno zadanie. 2. Zamawiający wymaga minimum 36 miesięcznego okresu gwarancji na przedmiot zamówienia (kryterium oceny ofert) w tym na zastosowane materiały budowlane. Gwarancja liczona będzie od dnia podpisania bezusterkowego protokołu odbioru końcowego przedmiotu umowy. 3. Wykonywanie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie nie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 paragraf 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 roku Kodeksu pracy (Dz. U. z 2014 poz. 1502 z późn. zm.) w związku z czym Zamawiający nie wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w zakresie realizacji zamówienia. 4. W celu realizacji robót budowlano - instalacyjnych Wykonawca wyznaczy kierownika (-ów) robót we wszystkich branżach. Kierownik (-cy) muszą posiadać stosowne uprawnienia. 5. Zamawiający zgodnie art. 29 ust. 3a ustawy PZP wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób zatrudnionych bezpośrednio przy wykonywaniu zamówienia, zwanych dalej Pracownikami, którzy w trakcie realizacji przedmiotowego zamówienia wykonywać będą następujące czynności wykonawcze odpowiednio: 1.1 monterzy instalacji wod.-kan.: wykonanie rurarzy instalacji wodnych, kanalizacyjnych, montaż przyborów sanitarnych i armatury, 1.2 monterzy instalacji c.o., c.t.: montaż rurociągów (spawanie gazowe), wraz z pompami do zapewnienia właściwego obiegu czynnika grzewczego i niezbędną armaturą kontrolno-pomiarową, montaż grzejników, 1.3 monterzy wentylacji i klimatyzacji: montaż kompletnych systemów wentylacyjnych, klimatyzacyjnych z centralami, wentylatorami, kanałami wentylacyjnymi, oraz elementami regulacyjnymi, klapami p.poż. tłumikami, nawiewnikami i wywiewnikami oraz AKPIA sterującą pracą central, wentylatorów, klimatyzatorów, wykonanie prób szczelności, regulacji, pomiarów wydajności na kratkach nawiewnych i wywiewnych 1.4 izolerzy: wykonujący izolację rurociągów, kanałów wentylacyjnych z materiałów i o grubości wynikającej z obowiązujących w tym zakresie przepisów, 1.5 monterzy zewnętrznych sieci wod - kan: wykonanie przyłączy wody, kanalizacji sanitarnej 1.6 elektromonterzy: wykonanie oprzewodowania, montaż rozdzielnic, montaż oświetlenia i osprzętu instalacyjnego, wykonanie instalacji teletechnicznych: strukturalnych, SSWIN z KD, CCTV, BMS, multimedialnych, oddymiania i przewietrzania wraz z montażem urządzeń, 1.7 cieśle, zbrojarze i betoniarze: wykonanie elementów konstrukcyjnych ścian i stropów nowych i uzupełnienie istniejących, 1.8 murarze, pomocnicy murarzy i robotnicy budowlani: wykonanie robót rozbiórkowych, murowanie nowych ścian i "przemurowywanie" ścian istniejących, 1.9 spawacze i ślusarze: wykonanie i montaż elementów konstrukcyjnych stalowych, 1.10 tynkarze, glazurnicy i malarze: wykonanie robót okładzinowych i malarskich, 1.11 posadzkarze, parkieciarze i instalatorzy wykładzin PCV: wykonanie robót izolacyjnych, wykonanie posadzek cementowych, montaż parkietu i wykładzin PCV, 1.12 blacharze: wykonanie robót blacharskich. 6. W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a. żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b. żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c. przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: 1

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/04/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 662031.49
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Helios Waldemar Wyszogrodzki
Email wykonawcy:
Adres pocztowy:
Kod pocztowy: 20-060
Miejscowość: Lublin
Kraj/woj.: Polska

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 814298.73
Oferta z najniższą ceną/kosztem 814298.73
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1010327.79
Waluta:

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.