eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mikołów › "Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu zawodowego pn. Kurs operatora wózka jezdniowego (IIWJO) z wymianą butli , w ramach projektu "Efektywne Funkcjonalne Szkoły - Program Rozwoju Szkół Zawodowych i Technicznych Powiatu Mikołowskiego" współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014 - 2020."

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-04-30

Ogłoszenie nr 510085162-N-2019 z dnia 30-04-2019 r.

Zarząd Powiatu Mikołowskiego: "Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu zawodowego pn. Kurs operatora wózka jezdniowego (IIWJO) z wymianą butli , w ramach projektu "Efektywne Funkcjonalne Szkoły - Program Rozwoju Szkół Zawodowych i Technicznych Powiatu Mikołowskiego" współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014 - 2020."

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Projekt pn. "Efektywne Funkcjonalne Szkoły - Program Rozwoju Szkół Zawodowych i Technicznych Powiatu Mikołowskiego" jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014 - 2020

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 515745-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540036144-N-2019, 540037563-N-2019


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Zarząd Powiatu Mikołowskiego, Krajowy numer identyfikacyjny 27628477900000, ul. Żwirki i Wigury 4a, 43-190 Mikołów, woj. śląskie, państwo Polska, tel. (032) 32-48-100, 32-48-125, e-mail zampub@mikolowski.pl, faks (032) 32-48-147, 32-48-132.
Adres strony internetowej (url): http://powiat_mikolow.bip.gov.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu zawodowego pn. Kurs operatora wózka jezdniowego (IIWJO) z wymianą butli , w ramach projektu "Efektywne Funkcjonalne Szkoły - Program Rozwoju Szkół Zawodowych i Technicznych Powiatu Mikołowskiego" współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014 - 2020."

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

MN.272.8.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

I. Przedmiotem i zakresem zamówienia jest: zorganizowanie i przeprowadzenie kursu pn. "Operator wózków jezdniowych ( IIWJO) z wymianą butli" dla 140 uczniów w wymiarze minimum 67 godzin dla każdej z grup, łącznie 140 osób, w latach szkolnych 2018/2019 oraz 2019/2020.Celem kursu jest nauka i zdobycie uprawnień do obsługi wózka jezdniowego wraz z bezpieczną wymianą, obsługą butli gazowej. Kurs winien zakończyć się egzaminem zewnętrznym i wydaniem zaświadczenia uprawniającego do kierowania wózkami. Liczba uczestników ogółem - 140 Liczba grup ogółem - 13 Liczba osób w grupie: minimum 5, maksimum 15 Liczba godzin/grupę - 67 godzina = godzina zegarowa Termin realizacji: od daty podpisania umowy do 31 maja 2020 r. Kurs dla 140 uczestników zostanie przeprowadzony w 2 edycjach: I edycja w roku szkolnym 2018/2019 obejmuje 5 grup zajęciowych po 12 osób, 1 grupę zajęciową 10-osobową, 1 grupę zajęciową 9-osobową (łącznie 79 os.) II edycja w roku szkolnym 2019/2020 obejmuje 4 grupy zajęciowe po 12 osób, 1 grupę zajęciową 6-osobową, 1 grupę zajęciową 7-osobową (łącznie 61 os.) Zamawiający dopuszcza możliwość zmian ilości i liczebności grup w poszczególnych edycjach w uzasadnionych przypadkach. Łączna ilość uczestników i ilość grup się nie ulegnie zmianie. Możliwa jest jedynie zmiana liczby grup pomiędzy edycjami i liczebności uczestników pomiędzy grupami. Jednakże łącznie będą to 13 grup obejmujących 140 osób. Przy czym Zamawiający zapewnia, iż minimalna liczba osób w jednej grupie wynosi 5 osób, a maksymalna dopuszczalna liczba osób w jednej grupie wynosi 15 osób. Zamawiający wymaga, aby program zajęć był realizowany zgodnie z poniższymi wymaganiami: 1. Zamawiający wymaga, aby program zajęć kursu uwzględniał pełne szkolenie - część teoretyczną i praktyczną obsługę wózków jezdniowych (IIWJO) wraz z bezpieczną wymianą butli gazowej. o Kurs obejmuje: o 67 godzin zajęć w tym: o 44 godziny szkolenie teoretyczne z zakresu obsługi wózka jezdniowego 15 godzin szkolenia praktycznego z zakresu obsługi wózka jezdniowego Praktyczną naukę jazdy należy przeprowadzić w grupach nie większych niż 3 osoby. Czas szkolenia praktycznego dla grupy 3-osobowej można liczyć jednocześnie dla wszystkich 3 uczestników, pod warunkiem, iż osoby aktualnie niejeżdżące wózkiem obserwują wykonywane manewry, odnotowując popełnione błędy. o 3 godziny szkolenie teoretyczne z zakresu obsługi - wymiany butli gazowej 5 godziny szkolenie praktyczne z zakresu obsługi - wymiany butli gazowej o W cenie kursu: - kurs obsługi wózków jezdniowych IIWJO - bezpieczna wymiana - obsługa butli - badania lekarskie potwierdzające stan zdrowia umożliwiający pracę przy obsłudze wózków jezdniowych - materiały dydaktyczne Program merytoryczny powinien obejmować minimalnie: o typy stosowanych wózków jezdniowych, o budowę wózka, o czynności kierowcy przy obsłudze wózków przed podjęciem pracy i po pracy z wózkami, o czynności kierowcy w czasie pracy wózkami, o wiadomości z zakresu ładunkoznawstwa, o wiadomości z zakresu bhp, o praktyczną naukę jazdy, o wiadomości o dozorze technicznym, o bezpieczna obsługa wymiany butli gazowej. 2. Przebieg kursu oraz certyfikacja uprawnień muszą być zgodne z obowiązującymi w tym zakresie aktami prawnymi. 3. Wykonawca zobowiązuje się do uzgodnienia z kierownikiem projektu szczegółowego programu i harmonogramu zajęć dla poszczególnych grup w terminie 7 dni przed rozpoczęciem zajęć, natomiast ewentualnych korekt terminów zajęć nie później niż na 5 dni przed terminem zajęć danej grupy po uzyskaniu wcześniejszej akceptacji ze strony uczestników projektu. Harmonogram zajęć powinien być dostosowany do planu lekcji i harmonogramu zajęć dodatkowych w projekcie. 4. Zajęcia powinny się odbywać: o od poniedziałku do soboty, o część teoretyczna w siedzibie Zespołu Szkół Technicznych w Mikołowie przy ul. Rybnickiej 44 (dla 3 grup 12-osobowych) oraz Zespołu Szkół Energetycznych i Usługowych w Łaziskach Górnych przy ulicy Chopina 11 (dla 6 grup 12-osobowych) oraz Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Ornontowicach przy ul. Dworcowej 1 (dla 4 gr. 6-10 osobowych), w odpowiednio do charakteru zajęć przystosowanych salach udostępnionych nieodpłatnie Wykonawcy z adekwatnym do kursu wyposażeniem zapewnionym przez Wykonawcę. o część praktyczna powinna odbywać się w zapewnionej przez Wykonawcę hali z odpowiednim parkiem maszynowym i placem manewrowym. Miejsce prowadzenia kursu powinno się znajdować w promieniu 30 km od siedziby Zamawiającego, Mikołów, ul. Żwirki i Wigury 4a (na podstawie danych GPS, trasa najkrótsza, zmierzona przez samochód osobowy). Wykonawca ma obowiązek na własny koszt zapewnić transport uczniów z siedziby szkoły do miejsca prowadzenia kursu i ich powrót, lub na terenie szkoły, która uczestniczy w projekcie. 5. Wykonawca musi dysponować: 1) minimum jednym wózkiem jezdniowym IIWJO wraz z placem manewrowym umożliwiającym profesjonalne szkolenie praktyczne kursantów, 2) wykwalifikowaną kadrą z doświadczeniem w branży, mającą uprawnienia do przeprowadzenia tego typu szkoleń, 3) warunkami socjalnymi - węzeł sanitarny, Szkolenie powinno nadawać uprawnienia zgodne z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Finansów z 15.12.2017 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy użytkowaniu wózków jezdniowych z napędem silnikowym. 6. Prawidłowość wykonania umowy zostanie potwierdzona poprzez prowadzenie dzienników kursu i list obecności. 7. Wykonawca zobowiązuje się do ponoszenia odpowiedzialności za wszelkie szkody powstałe w związku z wykonywaniem przedmiotu umowy, w tym za szkody wyrządzone osobom trzecim, za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków powstałe w związku ze świadczeniem usług oraz niezwłocznego zawiadomienia w formie pisemnej Zamawiającego o wypadku podczas kursu, oraz sporządzenia karty wypadku ustalającej okoliczności i przyczyny wypadku oraz przekazania jej Zamawiającemu i poszkodowanemu. 8. Wykonawca zobowiązuje się do wykupienia ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków w trakcie kursu, w drodze na kurs i po kursie na sumę 15 000,00 zł oraz przekazania dokumentu potwierdzającego wykupienie ubezpieczenia Zamawiającemu do 5 dni od daty pierwszych zajęć. 9. Wykonawca zapewni materiały dydaktyczne w postaci podręcznika lub skryptu wraz z płytami CD lub USB dotyczącymi obsługi wózka jezdniowego (po zakończeniu kursu materiały przechodzą na własność uczniów). Komplet materiałów szkoleniowych Wykonawca dostarczy uczestnikom kursu oraz Zamawiającemu, najpóźniej w dniu rozpoczęcia kursu. 10. Wykonawca zapewni przeprowadzenie przez Urząd Dozoru Technicznego egzaminu zewnętrznego pozwalającego na uzyskanie uprawnień kierowcy wózka jezdniowego IIWJO dla każdego uczestnika, tj. 140 egzaminów oraz wydanie uczestnikom kursu zaświadczenia kwalifikacyjnego wydanego przez organ właściwej jednostki dozoru technicznego . Ponadto Wykonawca wyda Zaświadczenie o ukończeniu kursu zgodne ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 7 do SIWZ. Wykonawca zapewnia transport uczestników z siedziby szkoły na egzamin i z powrotem do siedziby szkoły. 11. Wykonawca zobowiązuje się zapewnić odpowiednie działania informacyjne i promocyjne zgodne z Wytycznymi dotyczącymi realizacji projektów w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego w związku z współfinansowaniem z Europejskiego Funduszu Społecznego, m.in.: właściwego oznaczania materiałów szkoleniowych, dokumentów. 12. Wykonawca zobowiązuję się nie pobierać od uczestników kursu żadnych opłat. 13. Wykonawca po zakończeniu kursu przedstawi Zamawiającemu następujące dokumenty: a) listę obecności z własnoręcznymi podpisami uczestników kursu w każdym dniu szkolenia, b) program kursu oraz dziennik zajęć, c) potwierdzenia odbioru materiałów szkoleniowych d) kopie wydanych zaświadczeń kwalifikacyjnych UDT oraz listę potwierdzającą ich odbiór przez uczestników, wraz z protokołem z egzaminu przeprowadzonego przed Komisją UDT lub jego kserokopię e) dokumentację fotograficzną z prowadzonego kursu, po uzyskaniu pisemnej zgody uczestników kursu (min. 6 zdjęć o dobrej jakości, przedstawiających realizację tematyki kursu i uczestników). 14. Wykonawca zobowiązuje się przechowywać wszystkie dokumenty związane z realizacją kursu co najmniej do dnia 31.12.2026 r." W ogłoszeniu powinno być: I. Przedmiotem i zakresem zamówienia jest: zorganizowanie i przeprowadzenie kursu pn. "Operator wózków jezdniowych ( IIWJO) z wymianą butli" dla 140 uczniów , w latach szkolnych 2018/2019 oraz 2019/2020.Celem kursu jest nauka i zdobycie uprawnień do obsługi wózka jezdniowego wraz z bezpieczną wymianą, obsługą butli gazowej. Kurs winien zakończyć się egzaminem zewnętrznym i wydaniem zaświadczenia uprawniającego do kierowania wózkami. Liczba uczestników ogółem - 140 Liczba grup ogółem - 13 Liczba osób w grupie: minimum 5, maksimum 15 Liczba godzin na grupę: - minimum 35 godzin szkolenia z zakresu obsługi wózka jezdniowego (w tym minimum 25 godzin teorii, minimum 10 godzin praktyki) - minimum 4 godziny szkolenia z zakresu bezpiecznego użytkowania butli (w tym minimum 2 godziny teorii, minimum 2 godziny praktyki) godzina = godzina lekcyjna Termin realizacji: od daty podpisania umowy do 31 maja 2020 r. Kurs dla 140 uczestników zostanie przeprowadzony w 2 edycjach: I edycja w roku szkolnym 2018/2019 obejmuje 5 grup zajęciowych po 12 osób, 1 grupę zajęciową 10-osobową, 1 grupę zajęciową 9-osobową (łącznie 79 os.) II edycja w roku szkolnym 2019/2020 obejmuje 4 grupy zajęciowe po 12 osób, 1 grupę zajęciową 6-osobową, 1 grupę zajęciową 7-osobową (łącznie 61 os.) Zamawiający dopuszcza możliwość zmian ilości i liczebności grup w poszczególnych edycjach w uzasadnionych przypadkach. Łączna ilość uczestników i ilość grup się nie ulegnie zmianie. Możliwa jest jedynie zmiana liczby grup pomiędzy edycjami i liczebności uczestników pomiędzy grupami. Jednakże łącznie będą to 13 grup obejmujących 140 osób. Przy czym Zamawiający zapewnia, iż minimalna liczba osób w jednej grupie wynosi 5 osób, a maksymalna dopuszczalna liczba osób w jednej grupie wynosi 15 osób. Zamawiający wymaga, aby program zajęć był realizowany zgodnie z poniższymi wymaganiami: 1. Zamawiający wymaga, aby program zajęć kursu uwzględniał pełne szkolenie - część teoretyczną i praktyczną obsługę wózków jezdniowych (IIWJO) wraz z bezpieczną wymianą butli gazowej. Kurs zostanie przeprowadzony zgodnie z Minimalnymi wymaganiami dotyczącymi programów szkoleń dla osób ubiegających się o uzyskanie zaświadczenia kwalifikacyjnego do obsługi urządzeń transportu bliskiego (UTB) Urzędu Dozoru Technicznego, według programu zatwierdzonego przez Urząd Dozoru Technicznego. W ramach kursu zostanie przeprowadzone minimum 4-godzinne szkolenie z zakresu bezpiecznego użytkowania butli wg programu szkolenia pt. "Bezpieczne użytkowanie butli" udostępnionego Wykonawcy przez Urząd Dozoru Technicznego. o W cenie kursu: - kurs obsługi wózków jezdniowych IIWJO - bezpieczna wymiana - obsługa butli - badania lekarskie potwierdzające stan zdrowia umożliwiający pracę przy obsłudze wózków jezdniowych - materiały dydaktyczne - organizacja egzaminu przed Urzędem Dozoru Technicznego, w tym wniesienie opłat egzaminacyjnych dla każdego uczestnika oraz wydanie zaświadczeń kwalifikacyjnych 2. Przebieg kursu oraz certyfikacja uprawnień muszą być zgodne z obowiązującymi w tym zakresie aktami prawnymi. 3. Wykonawca zobowiązuje się do uzgodnienia z kierownikiem projektu szczegółowego programu i harmonogramu zajęć dla poszczególnych grup w terminie 7 dni przed rozpoczęciem zajęć, natomiast ewentualnych korekt terminów zajęć nie później niż na 5 dni przed terminem zajęć danej grupy po uzyskaniu wcześniejszej akceptacji ze strony uczestników projektu. Harmonogram zajęć powinien być dostosowany do planu lekcji i harmonogramu zajęć dodatkowych w projekcie. 4. Zajęcia powinny się odbywać: o od poniedziałku do soboty, o część teoretyczna w siedzibie Zespołu Szkół Technicznych w Mikołowie przy ul. Rybnickiej 44 (dla 3 grup 12-osobowych) oraz Zespołu Szkół Energetycznych i Usługowych w Łaziskach Górnych przy ulicy Chopina 11 (dla 6 grup 12-osobowych) oraz Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Ornontowicach przy ul. Dworcowej 1 (dla 4 gr. 6-10 osobowych), w odpowiednio do charakteru zajęć przystosowanych salach udostępnionych nieodpłatnie Wykonawcy z adekwatnym do kursu wyposażeniem zapewnionym przez Wykonawcę. o część praktyczna powinna odbywać się w zapewnionej przez Wykonawcę hali z odpowiednim parkiem maszynowym i placem manewrowym. Miejsce prowadzenia kursu powinno się znajdować w promieniu 30 km od siedziby Zamawiającego, Mikołów, ul. Żwirki i Wigury 4a (na podstawie danych GPS, trasa najkrótsza, zmierzona przez samochód osobowy). Wykonawca ma obowiązek na własny koszt zapewnić transport uczniów z siedziby szkoły do miejsca prowadzenia kursu i ich powrót, lub na terenie szkoły, która uczestniczy w projekcie. 5. Wykonawca musi dysponować: 1) minimum jednym wózkiem jezdniowym IIWJO wraz z placem manewrowym umożliwiającym profesjonalne szkolenie praktyczne kursantów, 2) wykwalifikowaną kadrą z doświadczeniem w branży, mającą uprawnienia do przeprowadzenia tego typu szkoleń, 3) warunkami socjalnymi - węzeł sanitarny, 6. Prawidłowość wykonania umowy zostanie potwierdzona poprzez prowadzenie dzienników kursu i list obecności. 7. Wykonawca zobowiązuje się do ponoszenia odpowiedzialności za wszelkie szkody powstałe w związku z wykonywaniem przedmiotu umowy, w tym za szkody wyrządzone osobom trzecim, za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków powstałe w związku ze świadczeniem usług oraz niezwłocznego zawiadomienia w formie pisemnej Zamawiającego o wypadku podczas kursu, oraz sporządzenia karty wypadku ustalającej okoliczności i przyczyny wypadku oraz przekazania jej Zamawiającemu i poszkodowanemu. 8. Wykonawca zobowiązuje się do wykupienia ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków w trakcie kursu, w drodze na kurs i po kursie na sumę 15 000,00 zł oraz przekazania dokumentu potwierdzającego wykupienie ubezpieczenia Zamawiającemu do 5 dni od daty pierwszych zajęć, dla poszczególnych grup. 9. Wykonawca zapewni materiały dydaktyczne w postaci podręcznika lub skryptu wraz z płytami CD lub USB dotyczącymi obsługi wózka jezdniowego (po zakończeniu kursu materiały przechodzą na własność uczniów). Komplet materiałów szkoleniowych Wykonawca dostarczy uczestnikom kursu oraz Zamawiającemu, najpóźniej w dniu rozpoczęcia kursu. 10. Wykonawca zapewni przeprowadzenie przez Urząd Dozoru Technicznego egzaminu zewnętrznego pozwalającego na uzyskanie uprawnień kierowcy wózka jezdniowego IIWJO dla każdego uczestnika, tj. 140 egzaminów oraz wydanie uczestnikom kursu zaświadczenia kwalifikacyjnego wydanego przez organ właściwej jednostki dozoru technicznego . Ponadto Wykonawca wyda Zaświadczenie o ukończeniu kursu zgodne ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 7 do SIWZ. Wykonawca zapewnia transport uczestników z siedziby szkoły na egzamin i z powrotem do siedziby szkoły. 11. Wykonawca zobowiązuje się zapewnić odpowiednie działania informacyjne i promocyjne zgodne z Wytycznymi dotyczącymi realizacji projektów w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego w związku z współfinansowaniem z Europejskiego Funduszu Społecznego, m.in.: właściwego oznaczania materiałów szkoleniowych, dokumentów. 12. Wykonawca zobowiązuję się nie pobierać od uczestników kursu żadnych opłat. 13. Wykonawca po zakończeniu kursu przedstawi Zamawiającemu następujące dokumenty: a) listę obecności z własnoręcznymi podpisami uczestników kursu w każdym dniu szkolenia, b) program kursu oraz dziennik zajęć, c) potwierdzenia odbioru materiałów szkoleniowych d) kopie wydanych zaświadczeń kwalifikacyjnych UDT oraz listę potwierdzającą ich odbiór przez uczestników, e) dokumentację fotograficzną z prowadzonego kursu, po uzyskaniu pisemnej zgody uczestników kursu (min. 6 zdjęć o dobrej jakości, przedstawiających realizację tematyki kursu i uczestników). 14. Wykonawca zobowiązuje się przechowywać wszystkie dokumenty związane z realizacją kursu co najmniej do dnia 31.12.2026 r."

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/04/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 73794
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 6
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Centrum Szkoleń Miko sp.z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Rosochy 43a
Kod pocztowy: 43-320
Miejscowość: Praszka
Kraj/woj.: opolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 79800
Oferta z najniższą ceną/kosztem 77000
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 189000
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.