eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rogowo › Rozbudowa drogi gminnej nr 120540C Szczerby od km 0+000 do km 1+872

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-04-30

Ogłoszenie nr 510084764-N-2019 z dnia 30-04-2019 r.

Gmina Rogowo: Rozbudowa drogi gminnej nr 120540C Szczerby od km 0+000 do km 1+872

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020, operacja typu "Budowa lub modernizacja dróg lokalnych" w ramach poddziałania "Wsparcie inwestycji zawiązanych z tworzeniem, ulepszeniem lub rozbudową wszystkich rodzajów małej infrastruktury, w tym inwestycji w energię odnawialną i w oszczędzanie energii"

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 519381-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Rogowo, Krajowy numer identyfikacyjny 910866732, ul. Rogowo 51, 87-515 Rogowo, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. 542 801 622, e-mail przetargi@rogowo.pl, faks 542 802 832.
Adres strony internetowej (url): www.bip.rogowo.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Rozbudowa drogi gminnej nr 120540C Szczerby od km 0+000 do km 1+872

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

Og.271.1.3.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

3.1. Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane 3.2. Nazwa zamówienia nadana przez Zamawiającego: Przebudowa i nadbudowa istniejącej remizy strażackiej ze zmianą sposobu użytkowania na Wiejski Ośrodek Kultury z zachowaniem istniejących garaży i częściowej przebudowy zaplecza OSP 3.3. Przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na: Przebudowa i nadbudowa istniejącej remizy strażackiej ze zmianą sposobu użytkowania na Wiejski Ośrodek Kultury z zachowaniem istniejących garaży i częściowej przebudowy zaplecza OSP 3.4. Podstawowe parametry budynku i działki do zagospodarowania: 1) Budynek obecnie: wolnostojący, piętrowy, bez podpiwniczenia, wybudowany w technologii tradycyjnej na planie prostokąta 2) Podstawowe parametry obecnego budynku: a) długość: 22,57 m b) szerokość: 10,55 m c) wysokość: 8,13 m d) liczba kondygnacji: 2 (parter, piętro) e) powierzchnia zabudowy: 238,11 m2 f) powierzchnia użytkowa: 408,96 m2 g) kubatura: 1935 m3 3) W wyniku nadbudowy i przebudowy powstanie Wiejski Ośrodek Kultury z jednoczesnym zachowaniem istniejących garaży OSP i zaplecza OSP. Na parterze planuje się wydzielić kotłownię, odrębną strefę OSP oraz strefę wejścia na piętro gdzie zaprojektowano pomieszczenia Wiejskiego Ośrodka Kultury. Zaprojektowano podniesienie dachu o 50 cm z zachowaniem dotychczasowego nachylenia, zmianę konstrukcji dachu z drewnianej na stalową, zmianę pokrycia z płyt azbestowych na blacho dachówkę, wymianę stolarki okiennej, docieplenie budynku, utwardzenie placu. W ramach przebudowy, w celu dostosowania do wymogów obecnych przepisów oraz poprawienia standardu użytkowania zmienione zostaną: kotłownia, klatka schodowa, węzeł sanitarny OSP, wysokość dwóch garaży z jednoczesnym zwiększeniem szerokości i wysokości dwóch otworów wjazdowych, węzły sanitarne na potrzeby Wiejskiego Ośrodka Kultury, zaplecze świetlicy, wysokość świetlicy z obecnej 2,80 do 3,30 m projektowanej. Zaprojektowano wymianę wszystkich instalacji na nowe. Projektuje się utwardzenie terenu uwzględniając jednocześnie wydzielenie miejsc parkingowych dla wozów strażackich oraz dla samochodów osobowych. Projektuje się odprowadzenie wód deszczowych z placu utwardzonego. Projektuje się również remont części istniejącej sieci kanalizacyjnej w obrębie przedmiotowej działki. Pozostałe sieci i przyłącza - bez zmian. 4) Podstawowe parametry budynku po realizacji: a) powierzchnia zabudowy: 248,14 m2 b) powierzchnia użytkowa: 400,02 m2 c) kubatura: 2060 m3 d) maksymalna wysokość kalenicy nad poziom terenu: 9,00 m e) szerokość elewacji frontowej: 22,87 m f) liczba kondygnacji: 2 (parter, piętro) 5) Utwardzenie placu: 0,00 m2 (przed realizacją); 708,80 m2 (po realizacji) 6) Powierzchnia działki nieutwardzona: 1038,30 m2 (przed realizacją); 319,47 m2 (po realizacji) 7) Powierzchnia działki: 1298,62 m2. 3.5. Ogólny zakres robót: I. Roboty związane z Wiejskim Ośrodkiem Kultury (roboty kwalifikowalne do dofinansowania) A. Branża budowlana, w tym m.in.: 1) Roboty demontażowe i rozbiórkowe 2) Ściany 3) Dach - konstrukcja i pokrycie (dotyczy 60,5% wszystkich robót, czyli tych dotyczących Wiejskiego Ośrodka Kultury jak i zaplecza i garaży OSP) 4) Schody wewnętrzne - klatka schodowa 5) Ścianki 6) Stolarka okienna 7) Tynki i okładziny wewnętrzne ścian i sufitów 8) Podłoża i posadzki 9) Roboty malarskie 10) Stolarka drzwiowa, bramy 11) Docieplanie i elewacje 12) Wywóz i utylizacja materiałów z rozbiórki B. Branża Sanitarna - instalacja wewnętrzna, w tym m.in.: 1) Instalacja centralnego ogrzewania (dotyczy 60,5% wszystkich robót, czyli tych dotyczących Wiejskiego Ośrodka Kultury jak i zaplecza i garaży OSP) 2) Instalacja wody zimnej, ciepłej, cyrkulacji i p.poż (dotyczy 60,5% wszystkich robót, czyli tych dotyczących Wiejskiego Ośrodka Kultury jak i zaplecza i garaży OSP) 3) Instalacja kanalizacji wewnętrznej (dotyczy 60,5% wszystkich robót, czyli tych dotyczących Wiejskiego Ośrodka Kultury jak i zaplecza i garaży OSP) 4) Wentylacja C. Branża Elektryczna, w tym m.in.: 1) Demontaż istniejącej instalacji 2) Roboty przygotowawcze 3) Zasilanie budynku i linie WLZ 4) Tablice rozdzielcze 5) Instalacja oświetleniowa 6) Instalacja gniazd wytyczkowych oraz zasilania urządzeń w obiekcie 7) Instalacja ekwipotencjalna 8) Instalacja odgromowa i ekwipotencjalna 9) Instalacja p.poż II. Roboty związane z zapleczem i garażami OSP (roboty niekwalifikowalne do dofinansowania) A. Branża budowlana, w tym m.in.: 1) Roboty demontażowe i rozbiórkowe 2) Ściany - brak robót 3) Dach - konstrukcja i pokrycie (dotyczy 39,5% wszystkich robót, czyli tych dotyczących Wiejskiego Ośrodka Kultury jak i zaplecza i garaży OSP) 4) Schody wewnętrzne - klatka schodowa - brak robót 5) Ścianki 6) Stolarka okienna 7) Tynki i okładziny wewnętrzne ścian i sufitów 8) Podłoża i posadzki 9) Roboty malarskie 10) Stolarka drzwiowa, bramy 11) Docieplanie i elewacje 12) Wywóz i utylizacja materiałów z rozbiórki B. Branża Sanitarna - instalacja wewnętrzna, w tym m.in.: 1) Instalacja centralnego ogrzewania (dotyczy 39,5% wszystkich robót, czyli tych dotyczących Wiejskiego Ośrodka Kultury jak i zaplecza i garaży OSP) 2) Instalacja wody zimnej, ciepłej, cyrkulacji i p.poż (dotyczy 39,5% wszystkich robót, czyli tych dotyczących Wiejskiego Ośrodka Kultury jak i zaplecza i garaży OSP) 3) Instalacja kanalizacji wewnętrznej (dotyczy 39,5% wszystkich robót, czyli tych dotyczących Wiejskiego Ośrodka Kultury jak i zaplecza OSP) C. Branża Elektryczna, w tym m.in.: 1) Roboty przygotowawcze 2) Linie WLZ 3) Tablice rozdzielcze 4) Instalacja oświetleniowa 5) Instalacja gniazd wytyczkowych oraz zasilania urządzeń w obiekcie 6) Instalacja ekwipotencjalna D. Branża Drogowa (utwardzenie placu), w tym m.in.: 1) Nawierzchnia placu E. Branża Sanitarna -instalacja zewnętrzna, w tym m.in.: 1) Przebudowa przyłącza wodociągowego 2) Zewnętrzna kanalizacja (instalacja) sanitarna 3) Zewnętrzna kanalizacja deszczowa 3.6. Szczegółowy zakres robót do wykonania zamówienia, czyli szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, przedstawiony został w załączonych do Specyfikacji następujących dokumentacjach technicznych: Dokumentacji projektowej ze schematami i rysunkami (Projekt budowlany pn "Przebudowa i nadbudowa istniejącej remizy strażackiej ze zmianą sposobu użytkowania na Wiejski Ośrodek Kultury z zachowaniem istniejących garaży i częściowej przebudowy zaplecza OSP" (Branża Budowlana, Sanitarna (wewnętrzne instalacje sanitarne), Elektryczna, Sanitarna (zewnętrzne instalacje sanitarne), Przedmiarze robót, Szczegółowych specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót. 3.7. Przedmiot zamówienia obejmuje również wykonanie geodezyjnego wyznaczenia w terenie planowanych do budowy obiektów budowlanych oraz wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej wybudowanych obiektów budowlanych. 3.8. Oferta musi obejmować również wszelkie koszty dodatkowe związane z realizacją zamówienia takie jak np. związane z: 1) wykonanie geodezyjnego wyznaczenia w terenie planowanych do budowy obiektów budowlanych - jeżeli wyznaczenie nie zostało uwzględnione w przedmiarach robót do kosztorysu ofertowego 2) wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej wybudowanych obiektów budowlanych - jeżeli jej wykonanie inwentaryzacji nie zostało uwzględnione w przedmiarach robót do kosztorysu ofertowego, 3) przygotowanie i urządzenie terenu budowy, 4) organizację i zagospodarowanie zaplecza budowy, w tym wykonanie przyłączeń wodociągowych, kanalizacyjnych i energetycznych dla potrzeb terenu budowy oraz ponoszenia kosztów ich zużycia 5) przed rozpoczęciem robót wykonanie "Planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia" dla przewidywanych do realizacji robót budowlanych, o ile będzie wymagane, 6) zapewnienie odpowiedniej organizacji podczas prowadzenia robót budowanych, w tym zapewnienie odpowiedniego oznakowania, 7) opracowanie tymczasowej organizacji ruchu - jeżeli będzie wymagana, 8) wnoszenie opłat związanych z zajęciem pasa drogowego - jeżeli będą wymagane, 9) zapewnienie właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny pracy, 10) zabezpieczenie terenu budowy w trakcie prowadzenia robót od momenty przekazania placu budowy do czasu przekazania Zamawiającemu, 11) zapewnienie dojazdu do nieruchomości w rejonie prowadzenia robót, 12) naprawianie i doprowadzenie do stanu pierwotnego w przypadku zniszczenia lub uszkodzenia w toku realizacji robót obiektów i ich części bądź urządzeń, 13) usuwanie na bieżąco zbędnych materiałów, odpadów i śmieci, 14) demontaż obiektów tymczasowych i uporządkowanie terenu budowy po zakończeniu robót i przekazania go Zamawiającemu najpóźniej do dnia odbioru końcowego. 3.9. Przedmiot zamówienia obejmuje również wszelkie prace i obowiązki Wykonawcy wymienione we wzorze umowy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45233000-9


Dodatkowe kody CPV: 45111000-8, 45231000-5, 45233290-8, 45112710-5, 45231400-9

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/04/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 2230313.62
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Sp. z o.o.
Email wykonawcy: sekretariat@prdlipno.pl
Adres pocztowy: ul. Wojska Polskiego 8
Kod pocztowy: 87-600
Miejscowość: Lipno
Kraj/woj.: kujawsko - pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 2510008.85
Oferta z najniższą ceną/kosztem 2510008.85
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 2510008.85
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.