To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-04-30
Ogłoszenie nr 510084704-N-2019 z dnia 30-04-2019 r.
Miasto Słupsk: Świadczenie usługi serwisu i bieżącej konserwacji nad systemami Mdok oraz KSAT2000i.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 550053019-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Miasto Słupsk, Krajowy numer identyfikacyjny 59064500000000,
ul. Plac Zwycięstwa
3,
76-200
Słupsk, woj.
pomorskie, państwo
Polska, tel.
59 84 88 415, e-mail
urzad@um.slupsk.pl, faks
59 84 23 583.
Adres strony internetowej (url): bip.um.slupsk.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usługi serwisu i bieżącej konserwacji nad systemami Mdok oraz KSAT2000i.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP.271.5.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Świadczenie usługi serwisu i bieżącej konserwacji nad systemami Mdok i KSAT2000i. Część I - Asysta techniczna systemu Mdok Świadczenie przez 12 miesięcy, począwszy od dnia 01.05.2019r. asysty technicznej wdrożonego u Zamawiającego Systemu Obsługi Spraw i Dokumentów Mdok. W ramach usługi asysty technicznej Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia ciągłości funkcjonowania systemu Mdok, tj.: zapewnienia ciągłości funkcjonowania Systemu, a w szczególności: 1) modyfikacji Systemu w terminach: a) co najmniej 7 dni przed datą wejścia w życie przepisu, dla którego ustalono vacatio legis, b) co najmniej 14 dni od daty ogłoszenia zmiany przepisów prawa w przypadku przepisów, dla których nie ustalono vacatio legis; 2) aktualizacji Systemu z zachowaniem funkcjonalności opracowanych wcześniej specjalnie dla Zamawiającego oraz integracji z innymi programami i systemami - z zastrzeżeniem przypadków, gdy Wykonawca zaproponuje alternatywną funkcjonalność lub integrację, której działanie da identyczny rezultat - w terminie jednego miesiąca od dnia opublikowania najnowszej stabilnej wersji Systemu; 3) przekazywania Zamawiającemu w uzasadnionych przypadkach aneksu do dokumentacji użytkowej Systemu, po jego modyfikacji lub aktualizacji, w terminie 14 dni roboczych od dnia dokonania zmian; 4) przyjmowania zgłoszeń błędów Systemu przez całą dobę, we wszystkie dni tygodnia, za pośrednictwem systemu typu Serwis Desk pod wskazanym adresem internetowym lub telefonicznym Wykonawcy, 5) usuwania błędów w funkcjonowaniu Systemu w terminie: a) dla błędów kategorii krytyczny - co najmniej do rozpoczęcia drugiego dnia roboczego następującego po dniu przyjęcia zgłoszenia błędu, b) dla błędów kategorii wysoki - co najmniej 7 dni roboczych następujących po dniu przyjęcia zgłoszenia błędu, c) dla błędów kategorii średni - co najmniej 14 dni roboczych następujących po dniu przyjęcia zgłoszenia błędu; 6) przekazywania Zamawiającemu pełnego i aktualnego opisu tabel i pól bazy danych, każdorazowo po zmianie struktury bazy danych, w ostatnim dniu każdego kwartału w czasie obowiązywania Umowy; 7) udzielania przeszkolonym użytkownikom Zamawiającego telefonicznej pomocy konsultacyjnej i doradczej w formie hot-line związanej z funkcjonowaniem Systemu pod wskazanym numerem telefonu, w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 15:30; 8) udzielania przeszkolonym użytkownikom i administratorom Systemu pomocy w wyjaśnianiu błędów i usuwaniu skutków błędów popełnionych przez pracowników Zamawiającego w trakcie eksploatacji Systemu, w tym pomocy w odtwarzaniu bazy danych poprawnie zarchiwizowanych przez Zamawiającego; 9) udzielania przeszkolonym administratorom Systemu wsparcia technicznego w przypadku konieczności reinstalacji oprogramowania i bazy danych poprawnie zarchiwizowanych przez Zamawiającego; 10) udzielania Zamawiającemu pomocy i wsparcia w dostosowaniu Systemu (w ramach istniejących w Systemie funkcjonalności) do zmian organizacyjnych i zmian wynikających z wewnętrznych regulacji prawnych Zamawiającego; 11) udostępnienia Zamawiającemu na bieżąco informacji o dokonanych przez Wykonawcę czynnościach administracyjnych na bazie danych; informacje te będą zawierać wskazanie osoby wykonującej czynności oraz określenie czasu i zakresu wykonanych czynności; 12) przekazywania Zamawiającemu bieżących informacji na temat nowych wersji Systemu, nowych funkcjonalności lub rozszerzeń Systemu oraz nowych rozwiązań technologicznych w tym opcji dostępnych za dodatkowym wynagrodzeniem; 13) dostosowywania Systemu w celu wymiany danych z systemami, z którymi wymiana danych już funkcjonuje i w zakresie, w jakim taka wymiana danych funkcjonuje - w terminie co najmniej 10 dni roboczych od zaistnienia w Systemie zmian, wymagających takiego dostosowania, nie dotyczy to zmian wynikających ze zmian i modyfikacji systemów, z którymi dane wymienia System. Część II - Asysta techniczna systemu KSAT2000i w zakresie modułów: ASA, CKK, DOM, EGZ, EDG, EK, EWD, FA, GMK, GMM, GOP, IA, KG, MAJ, NZ, ORG, BUD, BUD-SPRVAT7, BUD-APF, PL, POD, ADH, RS Świadczenie przez okres 12 miesięcy, począwszy od dnia 01.05.2019r. asysty technicznej wdrożonego u Zamawiającego systemu KSAT2000i (wraz z uruchomionym webservice'em) w zakresie modułów: ASA, CKK, DOM, EGZ, EDG, EK, EWD, FA, GMK, GMM, GOP, IA, KG, MAJ, NZ, ORG, BUD, BUD-SPRVAT7,BUD- APF, PL, POD, ADH, RS (wraz z submodułami). W ramach usługi asysty technicznej Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia ciągłości funkcjonowania systemu KSAT2000i w zakresie ww. modułów, tj.: 1. dostosowywania Systemu do zmian prawnych wynikających ze zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa z terminem realizacji prac ustalonym na : a). co najmniej 7 dni przed datą wejścia w życie przepisu, dla którego ustalono vacatio legis, b). co najmniej 14 dni od daty ogłoszenia zmiany przepisów prawa w przypadku przepisów, dla których nie ustalono vacatio legis; 2. informowania Zamawiającego, z co najmniej trzydniowym wyprzedzeniem o terminach i zakresie prac, związanych z dostosowaniem Systemu do zmian prawnych opisanych powyżej; 3. usuwania zgłoszonych błędów Systemu w terminie: a) dla błędów kategorii krytyczny - interwencje serwisowe podejmowane będą z czasem reakcji do 24 godzin od momentu przyjęcia zgłoszenia, zaś przywrócenie przez Wykonawcę ciągłości funkcjonowania systemu winno nastąpić w terminie 48 godzin od przyjęcia zgłoszenia, w przypadku utraty ciągłości działania z winy systemu będącego przedmiotem tej umowy; b) dla błędów kategorii wysoki - realizacja zgłoszeń nastąpi w terminie do 20 dni roboczych od przyjęcia zgłoszenia; c) dla błędów kategorii średni - realizacja zgłoszeń nastąpi w terminie do 60 dni roboczych od przyjęcia zgłoszenia. 4. szkolenia w siedzibie Zamawiającego lub Wykonawcy liderów wydziałowych i administratorów lub przekazywania drogą elektroniczną materiałów szkoleniowych oraz dokumentacji stosownie do wprowadzanych zmianami prawa 5. udzielania Użytkownikom Systemu telefonicznej pomocy konsultacyjnej i doradczej w trybie "hot-line" związanej z funkcjonowaniem Systemu w związku z uprzednio przesłanymi zgłoszeniami serwisowymi lub błędami Systemu w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 16:00 przy zastrzeżeniu, że Użytkownik zapoznał się z dostarczoną przy zakupie dokumentacją, posiada podstawową wiedzę dotyczącą obsługi komputera oraz posiada wiedzę na temat Systemu i wiedzę merytoryczną; 6. aktualizacji Systemu/Modułu do najnowszej wersji, zgodnie z przyjętą przez Wykonawcę polityką wersjonowania. O możliwości aktualizacji Systemu/Modułu Zamawiający zostanie poinformowany z co najmniej siedmiodniowym wyprzedzeniem; 7. pomocy w formie konsultacji, w usuwaniu problemów w funkcjonowaniu systemu, jako zdarzeń niezależnych od systemu oraz błędów spowodowanych przez algorytmy Systemu
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 72.26.00.00 - Usługi w zakresie oprogramowania
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Świadczenie usługi serwisu i bieżącej konserwacji nad systemem KSAT2000i |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
18/04/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
320661
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: COIG S.A.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
290772
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Świadczenie usługi serwisu i bieżącej konserwacji nad systemem Mdok |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
18/04/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
44100
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
53136
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie Zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. a i b ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. a i b
INNE PRZETARGI Z SŁUPSKA
- Dostawa leku zawierającego substancję czynną Meropenem+Vaborbactem - sprawa 54/TP/2024
- Remont tarasu Słupskiego Ośrodka Kultury przy al. 3 Maja 22 w Słupsku
- Modernizacja systemu i symulatorów łączności operacyjnej i kryzysowej
- Świadczenie usług cateringowych w 2024 roku - III postępowanie
- "Zakup ciągnika do Obwodu Drogowego Nr 2 w Główczycach"
- Dostawa sprzętu medycznego - 53/TP/2024
więcej: przetargi w Słupsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Serwis sterowników GTS
- Świadczenie usług utrzymania i rozwoju Książki Adresowej PEF i Portalu efaktura.gov.pl.
- ZP 14/24 Serwis i nadzór autorski nad systemem laboratoryjnym Marcel wraz z poprawieniem działania usług integracyjnych
- Utworzenie aplikacji użytkowej CENTRALNY ORGAN WIZOWY (COW) oraz przeprowadzenie niezbednej modernizacji aplikacji Systemu Pobyt.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.