eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Słupsk › Świadczenie usługi serwisu i bieżącej konserwacji nad systemami Mdok oraz KSAT2000i.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-04-30

Ogłoszenie nr 510084704-N-2019 z dnia 30-04-2019 r.

Miasto Słupsk: Świadczenie usługi serwisu i bieżącej konserwacji nad systemami Mdok oraz KSAT2000i.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 550053019-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Miasto Słupsk, Krajowy numer identyfikacyjny 59064500000000, ul. Plac Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 59 84 88 415, e-mail urzad@um.slupsk.pl, faks 59 84 23 583.
Adres strony internetowej (url): bip.um.slupsk.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Świadczenie usługi serwisu i bieżącej konserwacji nad systemami Mdok oraz KSAT2000i.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.271.5.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Świadczenie usługi serwisu i bieżącej konserwacji nad systemami Mdok i KSAT2000i. Część I - Asysta techniczna systemu Mdok Świadczenie przez 12 miesięcy, począwszy od dnia 01.05.2019r. asysty technicznej wdrożonego u Zamawiającego Systemu Obsługi Spraw i Dokumentów Mdok. W ramach usługi asysty technicznej Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia ciągłości funkcjonowania systemu Mdok, tj.: zapewnienia ciągłości funkcjonowania Systemu, a w szczególności: 1) modyfikacji Systemu w terminach: a) co najmniej 7 dni przed datą wejścia w życie przepisu, dla którego ustalono vacatio legis, b) co najmniej 14 dni od daty ogłoszenia zmiany przepisów prawa w przypadku przepisów, dla których nie ustalono vacatio legis; 2) aktualizacji Systemu z zachowaniem funkcjonalności opracowanych wcześniej specjalnie dla Zamawiającego oraz integracji z innymi programami i systemami - z zastrzeżeniem przypadków, gdy Wykonawca zaproponuje alternatywną funkcjonalność lub integrację, której działanie da identyczny rezultat - w terminie jednego miesiąca od dnia opublikowania najnowszej stabilnej wersji Systemu; 3) przekazywania Zamawiającemu w uzasadnionych przypadkach aneksu do dokumentacji użytkowej Systemu, po jego modyfikacji lub aktualizacji, w terminie 14 dni roboczych od dnia dokonania zmian; 4) przyjmowania zgłoszeń błędów Systemu przez całą dobę, we wszystkie dni tygodnia, za pośrednictwem systemu typu Serwis Desk pod wskazanym adresem internetowym lub telefonicznym Wykonawcy, 5) usuwania błędów w funkcjonowaniu Systemu w terminie: a) dla błędów kategorii krytyczny - co najmniej do rozpoczęcia drugiego dnia roboczego następującego po dniu przyjęcia zgłoszenia błędu, b) dla błędów kategorii wysoki - co najmniej 7 dni roboczych następujących po dniu przyjęcia zgłoszenia błędu, c) dla błędów kategorii średni - co najmniej 14 dni roboczych następujących po dniu przyjęcia zgłoszenia błędu; 6) przekazywania Zamawiającemu pełnego i aktualnego opisu tabel i pól bazy danych, każdorazowo po zmianie struktury bazy danych, w ostatnim dniu każdego kwartału w czasie obowiązywania Umowy; 7) udzielania przeszkolonym użytkownikom Zamawiającego telefonicznej pomocy konsultacyjnej i doradczej w formie hot-line związanej z funkcjonowaniem Systemu pod wskazanym numerem telefonu, w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 15:30; 8) udzielania przeszkolonym użytkownikom i administratorom Systemu pomocy w wyjaśnianiu błędów i usuwaniu skutków błędów popełnionych przez pracowników Zamawiającego w trakcie eksploatacji Systemu, w tym pomocy w odtwarzaniu bazy danych poprawnie zarchiwizowanych przez Zamawiającego; 9) udzielania przeszkolonym administratorom Systemu wsparcia technicznego w przypadku konieczności reinstalacji oprogramowania i bazy danych poprawnie zarchiwizowanych przez Zamawiającego; 10) udzielania Zamawiającemu pomocy i wsparcia w dostosowaniu Systemu (w ramach istniejących w Systemie funkcjonalności) do zmian organizacyjnych i zmian wynikających z wewnętrznych regulacji prawnych Zamawiającego; 11) udostępnienia Zamawiającemu na bieżąco informacji o dokonanych przez Wykonawcę czynnościach administracyjnych na bazie danych; informacje te będą zawierać wskazanie osoby wykonującej czynności oraz określenie czasu i zakresu wykonanych czynności; 12) przekazywania Zamawiającemu bieżących informacji na temat nowych wersji Systemu, nowych funkcjonalności lub rozszerzeń Systemu oraz nowych rozwiązań technologicznych w tym opcji dostępnych za dodatkowym wynagrodzeniem; 13) dostosowywania Systemu w celu wymiany danych z systemami, z którymi wymiana danych już funkcjonuje i w zakresie, w jakim taka wymiana danych funkcjonuje - w terminie co najmniej 10 dni roboczych od zaistnienia w Systemie zmian, wymagających takiego dostosowania, nie dotyczy to zmian wynikających ze zmian i modyfikacji systemów, z którymi dane wymienia System. Część II - Asysta techniczna systemu KSAT2000i w zakresie modułów: ASA, CKK, DOM, EGZ, EDG, EK, EWD, FA, GMK, GMM, GOP, IA, KG, MAJ, NZ, ORG, BUD, BUD-SPRVAT7, BUD-APF, PL, POD, ADH, RS Świadczenie przez okres 12 miesięcy, począwszy od dnia 01.05.2019r. asysty technicznej wdrożonego u Zamawiającego systemu KSAT2000i (wraz z uruchomionym webservice'em) w zakresie modułów: ASA, CKK, DOM, EGZ, EDG, EK, EWD, FA, GMK, GMM, GOP, IA, KG, MAJ, NZ, ORG, BUD, BUD-SPRVAT7,BUD- APF, PL, POD, ADH, RS (wraz z submodułami). W ramach usługi asysty technicznej Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia ciągłości funkcjonowania systemu KSAT2000i w zakresie ww. modułów, tj.: 1. dostosowywania Systemu do zmian prawnych wynikających ze zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa z terminem realizacji prac ustalonym na : a). co najmniej 7 dni przed datą wejścia w życie przepisu, dla którego ustalono vacatio legis, b). co najmniej 14 dni od daty ogłoszenia zmiany przepisów prawa w przypadku przepisów, dla których nie ustalono vacatio legis; 2. informowania Zamawiającego, z co najmniej trzydniowym wyprzedzeniem o terminach i zakresie prac, związanych z dostosowaniem Systemu do zmian prawnych opisanych powyżej; 3. usuwania zgłoszonych błędów Systemu w terminie: a) dla błędów kategorii krytyczny - interwencje serwisowe podejmowane będą z czasem reakcji do 24 godzin od momentu przyjęcia zgłoszenia, zaś przywrócenie przez Wykonawcę ciągłości funkcjonowania systemu winno nastąpić w terminie 48 godzin od przyjęcia zgłoszenia, w przypadku utraty ciągłości działania z winy systemu będącego przedmiotem tej umowy; b) dla błędów kategorii wysoki - realizacja zgłoszeń nastąpi w terminie do 20 dni roboczych od przyjęcia zgłoszenia; c) dla błędów kategorii średni - realizacja zgłoszeń nastąpi w terminie do 60 dni roboczych od przyjęcia zgłoszenia. 4. szkolenia w siedzibie Zamawiającego lub Wykonawcy liderów wydziałowych i administratorów lub przekazywania drogą elektroniczną materiałów szkoleniowych oraz dokumentacji stosownie do wprowadzanych zmianami prawa 5. udzielania Użytkownikom Systemu telefonicznej pomocy konsultacyjnej i doradczej w trybie "hot-line" związanej z funkcjonowaniem Systemu w związku z uprzednio przesłanymi zgłoszeniami serwisowymi lub błędami Systemu w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 16:00 przy zastrzeżeniu, że Użytkownik zapoznał się z dostarczoną przy zakupie dokumentacją, posiada podstawową wiedzę dotyczącą obsługi komputera oraz posiada wiedzę na temat Systemu i wiedzę merytoryczną; 6. aktualizacji Systemu/Modułu do najnowszej wersji, zgodnie z przyjętą przez Wykonawcę polityką wersjonowania. O możliwości aktualizacji Systemu/Modułu Zamawiający zostanie poinformowany z co najmniej siedmiodniowym wyprzedzeniem; 7. pomocy w formie konsultacji, w usuwaniu problemów w funkcjonowaniu systemu, jako zdarzeń niezależnych od systemu oraz błędów spowodowanych przez algorytmy Systemu

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 72.26.00.00 - Usługi w zakresie oprogramowania


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Zamówienie z wolnej ręki

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Świadczenie usługi serwisu i bieżącej konserwacji nad systemem KSAT2000i

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/04/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 320661
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: COIG S.A.
Email wykonawcy: coig@coig.pl
Adres pocztowy: ul. Mikołowska 100
Kod pocztowy: 40-065
Miejscowość: Katowice
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 290772
Oferta z najniższą ceną/kosztem 290772
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 290772
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Świadczenie usługi serwisu i bieżącej konserwacji nad systemem Mdok

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/04/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 44100
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 53136
Oferta z najniższą ceną/kosztem 53136
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 53136
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie Zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. a i b ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. a i b

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.