eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › "Remont elewacji budynku Zespołu Szkół Ogólnokształcących nr 1"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-04-30

Ogłoszenie nr 510084481-N-2019 z dnia 30-04-2019 r.

Poznańskie Inwestycje Miejskie Sp. z o.o.: "Remont elewacji budynku Zespołu Szkół Ogólnokształcących nr 1"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 510737-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Poznańskie Inwestycje Miejskie Sp. z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 30268953900000, ul. Plac Wiosny Ludów 2, 61-831 Poznań, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 618842010, e-mail zamowienia.publiczne@pozim.pl, faks 618666004.
Adres strony internetowej (url): www.pozim.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Remont elewacji budynku Zespołu Szkół Ogólnokształcących nr 1"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

PIM/02/19/ZP6/2018-171

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiot zamówienia stanowi wykonanie robót budowlanych pn. "Remont elewacji budynku Zespołu Szkół Ogólnokształcących nr 1". Przedmiot zamówienia obejmuje także usługi/dostawy związane z wykonywanymi robotami budowlanymi. Dodatkowe informacje dotyczące szczegółowego zakresu zamówienia zawarte zostały we wzorze umowy - Załączniku nr 1 do SIWZ oraz Opisie przedmiotu zamówienia - Zał. nr 2, 3 i 4 do SIWZ. Przedmiotem niniejszego postępowania jest wybór Wykonawcy robót budowlanych dotyczących remontu elewacji oraz osuszania i zabezpieczenia przed zanieczyszczeniami i wilgocią budynku głównego Zespołu Szkół Ogólnokształcących nr 1 w Poznaniu. Prace stanowiące przedmiot zamówienia dotyczą budynku zabytkowego - wpisanego do rejestru zabytków pod numerem A 291 decyzją z dn. 9.IX.1986 r. Roboty budowlane związane z realizacją Zadania inwestycyjnego prowadzone będą w trakcie trwania roku szkolnego, na terenie czynnie działającej placówki oświatowej, tj.: Zespołu Szkół ogólnokształcących nr 1. Przy organizacji robót budowlanych i dostaw Wykonawca zobowiązany jest, w porozumieniu z Zamawiającym, do podejmowania wszelkich działań, które zapewnią nieprzerwany dostęp do budynku oraz zachowanie bezpieczeństwa uczniów i pracowników ww. placówki oświatowej oraz jej mienia. Wybrany Wykonawca będzie musiał posiadać na czas realizacji ubezpieczenie zgodne z wymaganym we Wzorze umowy. Zakres zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych opisanych wg "Wspólnego słownika zamówień" (CPV): o 45.00.00.00 - Roboty budowlane - Roboty budowlane o 45111100-9 - Roboty rozbiórkowe i przygotowawcze o 45111000-8 - Roboty ziemne o 45261200-6 - Obróbki blacharskie o 45421160-3 - Instalowanie wyrobów metalowych o 45410000-4 - Tynkowanie o 45453100-8 - Roboty renowacyjne o 45421100-5 - Instalowanie stolarki i ślusarki o 45233253-7 - Opaska żwirowa o 45442100-8 - Powłoki malarskie o 45312310-3 - Roboty z zakresie ochrony odgromowej o 45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych o 45231110-9 - Kładzenie rurociągów o 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01/04/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 2583068.54
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 5
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Instytut Technologii Konserwacji Zabytków sp. z o.o. sp. k.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Jana Matejki 44/2
Kod pocztowy: 60-767
Miejscowość: Poznań
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 2546316.48
Oferta z najniższą ceną/kosztem 2546316.48
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 3517800.00
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

W sprawach nieuregulowanych SIWZ (i odpowiednio ogłoszeniem), bądź w sytuacji rozbieżności zapisów SIWZ (odpowiednio ogłoszenia) w stosunku do Ustawy, odpowiednie zastosowanie i nadrzędne znaczenie mają przepisy Ustawy


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.